SOLUCJA do gry Dragon Ball Z - Legacy of Goku II (E) [1056] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Kilka słówek na początek - log to gra dość łatwa, ale długa, więc ciężko by było napisać do niej opis cały, więc postanowiłem dać raczej kilka porad, ciekawostek i rozwiązań do najcięższych sytuacji. Początek jako Future Trunks, wprowadzenie i rozwalenie dwóch kamieni chyba nikomu trudności nie sprawiło. Potem jako Gohan wychodzimy przez okno, udajemy się na pn-wsch gdzie spotykamy freezę. Zatem pora na małe porady odnośnie walki w grze. Na początku może być trudno, wydaje się, że przeciwnik szybciej potrafi cię dosięgnąć. Tak więc są trzy sposoby na zadanie pierwszemu ciosu: podejście od tyłu, podbiegnięcie (dwa razy kierunek) lub szczała w pysio na powitanie i gdy ten jeszcze jest oszołomiony z piąchy. Potem obowiązuje taktyka idź za ciosem czyli walimy jak popadnie. Teraz to kwestia wyczucia i zręczności, ale ja zauważyłem, że najlepiej mi się walczy z góry na dół (ty na górze). Potem będziemy dysponowali atakami energetycznymi, którymi jednak może poza Makankosappo specjalnie nie należy się interesować. Są kiepskie i zużywają dużo energii. Po pierwszej walce czymy się latać po mapie. Napierw znajdujemy taki drogowskaz i dajemy na niego. Potem w trybie lotu lecimy do lokacji, która jest zaznaczona strzałką. W mieście Gingetown chyba też idzie bez problemów. Tutaj mamy do czyniena ze sowistymi sub-questami (prawde mówiąc nie robiłem wszystkich, ale najczęsciej nagrodą jest jakaś kapsułka + coś do czegoś) Idziemy do restauracji, tam mówią, że chcą gazetę, czyli w sumie moglibyśmy od razu iść do stoiska, które jednak jest puste, więc idziemy na północ od niego. Tam mamy prosty questz odnalezieniem bahorów. Mamy gazetę, w restauracji za nią dostajemy kanapkę dla Satana. Parada nie rozpocznie się dopóki nie pójdziemy potem po płytę do sklepu ze starociami, po tym jak się dowidzieliśmy, że w sklepie z płytami jej nie ma. Warto w mieście zrobić quest Bulmy, która jest w Capsule Corp. na wschodzie, odnośnie otrzymania scoutera. Bywa pomocny. Acha, teraz mała uwaga... Albo dwie. Gdy tylko pod domem Goku pojawi się lokacja - dom Kame, leć tam, sam Kame nauczy się przydatnej techniki mocnego uderzenia. W walce najlepiej ją tak stosować: dajemy zwykły cios wrogowi, jeżeli oberwie, to nie puszczamy guzika po jego zadaniu, tylko ładujemy mocny i puszczamy gdy zacznie podchodzić. Największe problemy są chyba dopiero potem w górach połnocnych. By wejść do laboratorium Gero musimy zniszczyć po trzy takie zasłonki w każdym z 3 generatorów. Udana taka opracja otwiera na przejście. Z jednym nie ma problemu. Jest na wschód od tych wrót, ale pozostałe dwa... Jeden dlatego, że jest ukryty w pewnym domku daleko na pn. zachodzie i by przez drzwi, gdzie się znajduje przejść w pewnej jaksini, gdzie są dźwignie musimy zasotosowaź kombinację - 2,5,6 na ON. Z kolei ten trzeci generator, dlatego, że niosąc jajka jesteśmy pozbawieni mozliwości uciekania i po jendym strzale jajko pęka. Najlepiej grać tu Vejitą i zamienić się w ssj. Ale to nie wszystko bo oprócz prędkości jest tutaj taktyka. Przechodzimy na następny lewel, po prawej mamy 3 strażników. Podchodzimy trochę na prawo aż zobaczymy schodzącego robota, czekamy chwilkę aż będzie niżej i dalej wbiegamy w prawo. Cała trójka przy udanej operacji ruszy za tobą, wtedy ty dajesz spowrotem w lewo oczywiście na full gazie, w dół i w prawo. na dole gdzie są dwa tygryski nie ma już problemów. Praktycznie już nie ma większych problemów w grze. Można wspomnieć jednak jeszcze o jednym fajnym sub-queście - po znalezieniu 7 nameczan na całej mapie możemy lecieć na nową namek by walczyć z Coolą... Należy odpowiednio dobrać moment, bo jest on bardzo silny. Ogólne porady: warto używać stadiów Ssj oraz stadium dodatkowe Piccolo, bowiem odnawia ono życie... Sejwujcie sobie nie przez grę, ale przez emulator, gdy macie kłopoty. |