SOLUCJA do gry Advance Wars (E) [0263] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
1 Jednostki Lądowe Infantry - piechota Koszt: 1000 Zasięg ruchu: 3 Zasięg wzroku: 2 Gaz: 99 Opis: Piechota ma najniższy koszt produkcji. Są to najsłabsze jednostki. Za to mogą zdobywać miasta, fabryki, porty, lotniska i bazy przeciwnika. Mech - piechota uzbrojona w bazuki Koszt: 3000 Zasięg ruchu: 2 Zasięg wzroku: 2 Gaz: 70 Opis: Są to jednostki piechoty o wiele bardziej silniejsze i wytrzymalsze niż normalna piechota. Również mogą zdobywać budynki i bazy. W przeciwieństwie do zwykłej piechoty skutecznie można ją wystawić do walki z czołgami i innymi ciężkimi pojazdami. Recon - rozpoznanie Koszt: 4000 Zasięg ruchu: 8 Zasięg wzroku: 5 Gaz: 80 Opis: Używa się ich głównie do rozpoznania terenu i zadawania obrażeń piechocie wroga na początku misji. Można ich używać do obrony artylerii lub wyrzutni rakiet. APC - transportowiec Koszt: 5000 Zasięg ruchu: 6 Zasięg wzroku: 1 Gaz: 70 Opis: Wróg na początku zawsze chce dorwać te jednostki, więc są doskonałe jeśli chodzi o odciąganie wrogich sił od piechoty zdobywającej bazę! Oprócz tego są dobre jak się domyślacie do transportowania piechoty i zaopatrzania inne jednostki w paliwo i amunicję. Zewzględu na duży zasięg ruchu są bardzo praktyczne. Anti-Air - działa przeciwlotnicze Koszt: 8000 Zasięg ruchu: 6 Zasięg wzroku: 2 Gaz: 60 Opis: Są w stanie zniszczeć samoloty podczas jednego ataku, ale to nie wszystko, potrafią one także bezlitośnie wybijać piechotę i inne jednostki naziemne. Tank - czołgi Koszt: 7000 Zasięg ruchu: 6 Zasięg wzroku: 3 Gaz: 60 Opis: Są tanie, a potrafią wyrządzić naprawdę poteżnę szkody. Na małej mapce są bardzo opłacalne. Są też dobre przeciwko większości jednostek lądowych oprócz Md Tanks. Md Tank - ciężkie czołgi Koszt: 16000 Zasięg ruchu: 5 Zasięg wzroku: 1 Gaz: 50 Opis: Najlepsze jednostki lądowe jeśli chodzi o atak z bliska. Niestety są bardzo drogie. Oprócz jednostek morskich straszne są im jedynie wyrzutnie rakiet. Artillery - artyleria Koszt: 6000 Zasięg ruchu: 5 Zasięg wzroku: 1 Gaz: 50 Opis: Ta i kolejne trzy jednostki mogą atakować tylko odległe obiekty. Mają bardzo słabą obronę. Szczególnie, jeśli atakuje się je jednostkami naziemnymi. Ogólnie są gorsze od wyrzutni rakiet, ale są od nich znacznie tańsze! Rocket Launcher - wyrzutnie rakiet Koszt: 15000 Zasięg ruchu: 5 Zasięg wzroku: 1 Gaz: 50 Opis: Najsilniejsze jednostki, które atakują na duży dystans. Oprócz statków mają największy zasięg ataku. Są bezbronne w bezpośrednim starciu. i dlatego najlepiej otoczyć je innymi jednostkami naziemnymi. Missile - pociski Koszt: 12000 Zasięg ruchu: 4 Zasięg wzroku: 5 Gaz: 50 Opis: Są jedną z najlepszych broni na jednostki powietrzne. 2 Jednostki Wodne Lander - barki Koszt: 12000 Zasięg ruchu: 6 Zasięg wzroku: 1 Gaz: 99 Opis: Są jednostkami transportującymi, niestety niezaopatrują w broń i paliwo tak jak APC, ale są wstanie przewieźć nawet dwie jednostki lądowe! Są pozatym bardziej wytrzymałe od lądowych transportowców. Cruiser - krążowniki Koszt: 18000 Zasięg ruchu: 6 Zasięg wzroku: 3 Gaz: 99 Opis: Ich główne zadanie to niszczenie łodzi podwodnych i jednostek powietrznych. Są wstanie atakować nawet zanurzone łodzie podwodne. Potrafią ponadto zabrać na swój pokład do dwóch jednostek, ale mogą być nimi tylko helikoptery lub helikoptery transortowe. Sub - łódź podwodna Koszt: 20000 Zasięg ruchu: 5 Zasięg wzroku: 5 Gaz: 60 Opis: Bezproblemowo zatapiają okręty bojowe i barki. Z drugiej strony są słabe na działanie krążowników. Gdy są zanurzone przeciwnik nie może ich zobaczyć. Ale w tym czasie zużywają pięć razy więcej paliwa!!! B Ship - okręt bojowy Koszt: 28000 Zasięg ruchu: 5 Zasięg wzroku: 2 Gaz: 99 Opis: Najsilniejsze jednostki wodne. Są prawie niezniszczalne. Mają największy zasięg ataku w całej grze! 3 Jednostki Powietrzne T Copter - helikopter transportowy Koszt: 5000 Zasięg ruchu: 6 Zasięg wzroku: 2 Gaz: 99 Opis: Bardzo słabe.Padają po jednym ataku jednostek latających.Z drugiej strony są odporne na ataki jednostek naziemnych. No i mogą transportować inne jednostki na duże odległości. B Copter - helikopter bojowy Koszt: 9000 Zasięg ruchu: 6 Zasięg wzroku: 3 Gaz: 99 Opis: Najsłabsze bojowe jednostki powietrzne. Mogą z łatwością rozwalać jednostki powietrzne . Ale nie mają szans w starciu z samolotami bojowymi i jednostkami przeciwlotniczymi. Nie mogą także atakowć bombowców i myśliwców! Fighter - Myśliwiec Koszt: 20000 Zasięg ruchu: 9 Zasięg wzroku: 2 Gaz: 99 Opis: Nie mogą atakować naziemnych jednostek. A tak pozatym są mistrzami przestworzy. Mają potężny zasięg. I są najskuteczniejsze w starciu z bambowcami i helikopterami. Bomber - bombowiec Koszt: 22000 Zasięg ruchu: 7 Zasięg wzroku: 2 Gaz: 99 Opis: Są to najlepsze jednostki w całej grze! Najczęściej niszczą przeciwnika już podczas pierwszego starcia. Md Tanks są bezbronne w konfrontacji z nimi. Jednak i one potrafią być bezbronne w starciu z myśliwcami czy pociskami przeciwlotniczymi. |