KOD do gry Sonic Advance (U) [0290] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Zagraj w pierwszy level. Następnie wciśnij Start + Select + A + B aby zrestartować grę. Teraz udaj się do Chao Garden, a nim powinieneś mieć tyle perścieni ile uzbierałeś w pierwszym levelu. Tails jako partner Podświetl Sonic'a w opcji wyboru postaci. Następnie podświetl Tails'a i wciśnij "dół". Potem podświetl Knuckels'a i wciśnij "L". Na końcu podświetl Amy i wciśnij "R". Teraz podświetl Sonic'a i wciśnij "A" aby wybrać go do gry. Tails będzie za Tobą biegł jednak nie będziesz mógł go kontrolować. Odblokuj Moon Zone Uzbieraj wszystkie siedem Chaos Emeralds wszystkimi bohaterami. Następnie przejdź grę jako Sonic, aby odblokować Moon Zone. kilka minigierek (Multicartrige lub Singlecartrige) poprzez połączenie dwóch GBA; Time Atack-"walka z czasem", każdy wie o co chodzi; Options-możliwość ustawienia języka, poziomu trudności itp...;Gra się bardzo przyjemnie a co do grafiki też się nie da nic powiedziećratowanie świata. Musimy tylko i wyłącznie pędzić przed siebie jedną z dostępnych postaci, których jest łącznie cztery zbierając jak najwięcej pierścieni i uzyskując jak najlepszy czas. Po każdych dwóch levelach czeka nas natomiast potyczka z bossami, którzy czasami potrafią przysporzyć nie lada kłopotu. Skoro mowa o poziomach to trzeba zaznaczyć iż są one OGROMNE! Naprawdę, tak dużych i skomplikowanych leveli nie widziałem jeszcze w żadnej platformówce 2D. Wszędzie pełno jest przyspieszajek, wyskoczni oraz ciekawych "broni" typu bariera ochronna lub szybsze buty. Levele składają się z sporej liczby poziomów, jest ich na każdym z nich minimum pięć, tak więc jak spadniemy z jakiejś platformy możemy długo leciec w dół i odwrotnie. Jak na platformówkę przystało levele są podzielone tematycznie. I mamy tu na przykład poziomy: zimowe (nie dziwicie się, że "zimówki" znajdują się w prawie każdej platformówce), plażowe, a nawet pobiegamy po wielkim stole flipperowym, który jest też połączeniem właśnie flipper`ów oraz wesołego miasteczka (?). Naprawdę ciekawy patent, a jak znakomicie sprawdza się "w praniu". Wyobraźcie sobie taką sytuację: Biegniecie z góry z prędkością światła, łapiecie się liny i zjeżdżacie na dół następnie odbijacie się od flipper`a tylko po to żeby złapać się za rurę i obkręcać się wokół niej, aby ta wraz z podestem zjechała niżej i wyrzuciła was na kolejną górę, na której znajduje się przyspieszacz! Niesamowite czyż nie? i uwierzcie mi jeśli nie zahaczycie o jakiegoś przeciwnika, będziecie pomykać z zawrotną prędkością. Należy dodać, że animacja wówczas nie zwalnia ani na moment! Szok! Grafika przedstawiająca grę stoi na bardzo, ale to bardzo wysokim poziomie. Kolorowa, szczegółowa z mnóstwem detali i mrugających dookoła światełek i neonów (na stole flipperowym). Wszystko jest wykonane z taką precyzją i dokładnością, że aż się wierzyć nie chce, że to GBA. |