SOLUCJA do gry Megaman Zero (U) [0588] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Jak zapewne zdążyłeś zauważyć, im częściej walczysz jakimś rodzajem broni, tym staje się ona coraz bardziej potężniejsza. Możesz np.: dłużej doładowywać Z-Buster, dzięki czemu, zadaje on więcej obrażeń (co nieraz ratuje skóre). Informuje Cię o tym miły komunikat, coś w stylu ''Z-Buster is skill up!''. Każda z dostępnych broni, może zostać unowocześniona tylko do pewnego momentu, czyli pisząc krótko: Z-Buster: **** Z-Saber: ******* Triple Rod: ***** Shield Boomerang: *** Gwiazdki oznaczają level, do którego możemy unowocześnić nasze narzędzie zagłady ;) Teraz spróbuje krótko opisać bronie, czyli ich wady i zalety: -------------------------------------------------------------------------------- Z-Buster: **** Gdzie ją można znaleźć? - zaraz na początku gry, po tym, jak Zero zostaje przywrócony do życia. Opis: - Broń jest świetna w używaniu, jeśli zamierzamy trzymać dystans w stosunku do przeciwnika, ale mało efektowna w bliskim starciu. Na początku, możemy wystrzelić równocześnie 3 pociski, ale w miarę użytkowania i unowocześniania, ta liczba wzrasta. Obrażenia: 1. Normalne obrażenia - strzał: 1 - strzał, podczas ślizgania: 1,5 - naładowany strzał: 6 2. Obrażenia w stosunku do leveli: Level 1- możliwość wystrzelenia 3 pocisków równocześnie. Po walce z pierwszym, poważnym przeciwnikiem, Golemem, Zero jest w stanie ładować broń, by zadawała większe obrażenia (6). Level 2- możliwość wystrzelenia równocześnie 4 pocisków, zamiast 3. Łatwiej zdobyć ten level, używając normalnych strzałów, bez doładowywań. Leve 3- możliwość dwustopniowego doładowywania broni. Zadaje obrażenia, około czterokrotnie większe, niż jednostopniowe doładowywanie. Level 4- ostateczny level, jaki Z-Buster może osiągnąć. Nie daje jakiś specjalnych zdolności, jedynie przyśpiesza doładowywanie broni. -------------------------------------------------------------------------------- Z-Saber: ******* Gdzie ją można znaleźć? -podczas pojedynku z Golemem Opis: - Miecz, którym Zero się posługuje od czasu Mega Man X. Jedna z najlepszych broni w grze, zadaje super obrażenia. Jej jedyny minus to to, iż trzeba podejść do przeciwnika- broń na bliskie starcia. Teraz (w końcu Capcom poszedł po rozum do głowy) może być ładowana podobnie jak Z-Buster, dzięki czemu, ta broń jest jeszcze lepsza. Zdecydowanie moja ulubiona zabawka, gdyż możemy jej używać praktycznie w każdej sytuacji. Obrażenia: 1. Normalne obrażenia - cięcie: 4 - cięcie, podczas ślizgania: 5 - naładowane cięcie: 8 - cięcie w powietrzu: 2 - cięcie w powietrzu podczas obrotu: 2 jedno uderzenie 2. Obrażenia w stosunku do leveli: Level 1- możliwość cięcia podczas: skakania, pływania, biegania, wspinania po drabinie, ślizgania... innymi słowy: w pełni uniwersalna broń. Level 2- możliwość podwójnego cięcia, czyli wrogowie, którzy są trochę oddaleni, też mogą zarwać. Level 3- możliwość potrójnego cięcia (jak ja to lubię), czyli: miecz może dosięgną przeciwników, którzy są trochę bardziej oddaleni od Zera, a gdy ten wykonuje 3 obrót Z-Saberem, wrogowie z tyłu też obrywają. Level 4- w końcu możemy ładować nasz ukochany mieczyk zagłady. Zero zadaje dzięki temu 2 razy większe obrażenia, niż podczas normalnego cięcia, a przy okazji tworzy fale uderzeniową, która ma siłę normalnego ciosu. Level 5- nic szczególnego, przyśpiesza jedynie czas ładowania. Level 6- możliwość zadania dużych szkód przeciwnikowi, dzięki obrotowi w powietrzu (zwane Kuuenzan). Nie robi to na was wrażenia? A jeśli napisze, że obrażenia zwiększają się z każdym udanym trafieniem i jest możliwość, wykonywania jeszcze normalnych cięć w powietrzu? Tak, to jest coś :) Level 7- ostateczny level dla Z-Saber. Pozwala wykonywać obroty, podczas ślizgania. Bardzo użyteczna sprawa. -------------------------------------------------------------------------------- Triple Rod: ***** Gdzie ją można znaleźć? - po pokonaniu Maha Ganesheriff w misji ''Retrieve Data'', porozmawiaj z Servo/Cerveau, którego znajdziesz w małym budynku na najniższym poziomie bazy Repliroidów. Opis - Dzięki tej broni, możemy atakować w 8 różnych kierunkach, a gdy zostanie ulepszona do maxymalnego levelu, zadaje całkiem niezłe obrażenia. Jeśli nie podobał Ci się Z-Saber, to tą broń pokochasz. Świetna w matowych sytuacjach. Obrażenia: 1. Normalne obrażenia - pierwszy cios: 4 - drugi cios/wydłużenie: 3 - trzeci cios/wydłużenie: 2 - w powietrzu, ostrze skierowane na dół: 3 - po naładowaniu: 2 2. Obrażenia w stosunku do leveli: Level 1- możliwość ataku w 8 różnych kierunkach. Level 2- możliwość wydłużenia naszej zabawki o 2 długości, czyli dosięga wrogów, którzy znajdują się trochę za daleko. Level 3- i znowu nasza broń może się wydłużyć, tym razem o 3 długości. Level 4- możliwość obracania włóczni, wokół jej osi na ziemi jak i podczas skoku. Zadaje bardzo dużo obrażeń. Level 5- nic szczególnego, jedynie przyśpiesza czas doładowywania. -------------------------------------------------------------------------------- Shield Boomerang: *** Gdzie ją można znaleźć? - po otrzymaniu Triple Rod i wykonaniu jeszcze jednej misji, ponownie rozmawiamy z Servo/Cerveau Opis: - Dopiero na późniejszych levelach się na coś przydaje, a tak? Tylko odbija pociski przeciwników i zadaje im lekkie obrażenia (kto mieczem wojuje, od miecza ginie ;)) i tyle. Osobiście uważam, że to najgorsza broń w grze, choć czasami na coś się przydaje. Obrażenia: 1. Normalne obrażenia - odbite pociski: 0,5 - rzut: 8 2. Obrażenia w stosunku do leveli: Level 1- możliwość odbijania pocisków przeciwnika. Po naładowywaniu, można rzucać, jak bumerangiem, we wrogów, na 1/2 ekranu. Gdy znajdujemy się na ziemi, Shield Boomerang wraca do nas od góry, lecz gdy rzucimy nim z góry, wraca od dołu. Level 2- zwiększa dystans rzutu Level 3- zwiększa dystans rzutu -------------------------------------------------------------------------------- |