przejdź do informacji o grze

tytuł: Dragon Ball Z - Legacy of Goku (E) [0639]
system: Game Boy Advance gatunek: Przygodowa
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Dragon Ball Z - Legacy of Goku (E) [0639]

Umieścił: Awanturnik Bundz Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 25.03.2006, 14:02 Punkty: 20
Porozmawiaj ze wszystkimi przyjaciółmi, którzy znajdują się na wyspie. Na końcu pogadaj z Kamesaninem. Dowiesz się od niego, że zginęły mu trzy gazetki. Jedna jest niedaleko ciebie, druga w domu, a trzecia za domem. Gdy mu oddamy jego 'skarb', ten obdaruje nas Fasolką Senzu i dwoma Herbsami. Po tym zjawia się Raditz i porywa Son Gohana, a następnie Piccolo. Gdy już sobie 'pójdzie', wsiadaj na Chmurkę Kinto i lecimy do domu...

Poziom 2 - Dom Son Goku; Las

Nie podchodź do drzwi od domu, bo i tak się nie da wejść. Porozmawiaj z Chi Chi, którą spotkasz za domem. Następnie idź troszkę potrenuj. Pozabijaj węże, kraby i wilka . Dzięki temu zdobędziesz trochę punktów doświadczenia i możesz zyskać następny level. Pochodź trochę po lesie, bo możesz w nim znaleźć kilka Herbsów i Fasolkę Senzu (bardzo się przyda w następnych poziomach. Kieruj się teraz w lewą stronę od domu, gdzie znajduje się droga do następnego poziomu.

Poziom 3 - Puszcza

No, już zaczynają się schodki. Idź do góry. Porozmawiaj z pterodaktylem . Dowiesz się, że zginęło jego jajo. Naturalnie godzimy się na to, że je odnadziemy i dostarczxymy do domu. Jak rozmawiasz z pterodaktylem, przyjżyj się otoczeniu. Z prawej strony za wzgórzem lerzy kamień, który ci się później przyda. Idź w lewą stronę, a następnie małą ścieżką na dół, gdzie znajduje się następny kamień. Wyjdź z dróżki i idź w lewą stronę. Zabij wilki i rozwal przeszkodę pociskami Ki (klawisz 'X'). Idź prosto, a następnie skręć w lewo. Spotkasz Tenshina i Chaozu. Dostaniesz od nich po 500 punktów doświadczenia. Idź dalej w lewą stronę. Rozwal kolejną przeszkodę i zabij wilka. Następnie weź trzeci już kamień i wróć do punktu, gdzie zabiłeś wilki (przed spotkaniem Tenshina i Chaozu). Następnie idź w lewą stronę. Spotkasz tam uwięzionego na jakiejś wyspie członka Capsule Corp. Wrzuć trzy kamienie na wolne miejsca między lądem, a wyspą. Za ratunek, dostaniesz 350 punktów doświadczenia i jednego Herbsa. Następnie wróć w miejsce, gdzie znalazłeś trzeci kamień i skieruj się na połódniowy wschód. Przeleć przez wodospad. Jest tam jajo. Pilnuje je pterodaktyl, którego atakuj pociskami Ki i uciekaj Po pokonaniu go, możliwe, że dostaniesz kolejny level. Spoko, zabierz jajo i oddaj je pterodaktylowi. Dostaniesz 350 punktów doświadczenia. Teraz kieruj się w lewą stronę, gdzie znajdziesz kości jakiegoś dinozaura. Zabij wilki i idź dalej. Przeleć przez rzekę. Teraz czeka nas walka z dinozaurem. Również nie jest za szybki, ale zadaje naprawdę duże obrażenia, więc nie wyskakujcie z nim na pięści. Walka trochę potrwa, ponieważ dinozaur jest bardzo odporny na ataki, a ty nie masz jeszcze zbyt dużo siły. Po pokonaniu go idź w lewą stronę, gdzie czeka cię kolejny poziom.

Poziom 4 - Wioska

Idź do góry i zabij wilka. Wejdź do pierwszego, spotkanego domu. Porozmawiaj z dziadkiem. Prosi nas o odnalezienie jego kotka. Dobra, wyjdź z domu i idź w lewą stronę (Uwaga! Jeśli wejdziesz do jakiegoś pomieszczenia, wszyscy przeciwnicy, których zabiłeś, będą znowu na swoich miejscach. Moeżesz to wykorzystać jako trening). Zabij wilka i rozwal barierę. Poghadaj z kotem (!), a następnie wróć do dziadka i oddaj mu pupila. Teraz idź na dół i skręć w lewo. Wejdź zo domu, przy którym stoi chłoipak. Od dwójki ludzi dowiadujemy się, że zaginęła ich córka. No cóż, Son Goku, detektów rusza na poszukiwania- hehe. Wróć do miejsca, gdzie znalazłeś kota. Następnie idź w lewo. Tam znajdziesz dziewczynkę. Odprowadź ją do domu. Dostaniesz od jej ojca 500 punktów doświadczenia. Teraz porozmawiaj z tym chłopakiem, który stoji koło domu tej dziewczynki. Otóż potrzebne mu są kwiatki dla jego dziewczyny (nie no to już przesada, żeby Goku zbierał dla kogoś kwiaty?). Idź w miejsce, gdzie znalazłeś dziewczyne. Następnie skieruj się na dół. Pokonaj pterodaktyla, idź kawałek w lewą stronę. I przeleć na drugą stronę. Znajdziesz tam kwiaty. Teraz wróć do chłopaka i daj mu kwiaty. Po drodze stoją Yamcha i Purr. Nie zatrzymuj się jednak. Dostaniesz 400 punktów doświadczenia za oddanie kwiatów. Teraz wróć do Yamchy i Purra i poprozmawiaj z nimi. Znowu dostaniesz po 500 punkitów doświadczenia. Teraz wróć do domu znalezionej dziewczynki i idź w lewą stronę. Spotkasz tam chłopca, któremu łódka utkwiła na wyspie. Przeleć na wyspę weź łódkę, następnie wróć i mu ją oddaj. Dostaniesz wzamian 200 punktów doświadczenia. Teraz radzę ci wejść do jakiegoś domu i wyjść i jeszcze raz zabić wszystkie wilki i pterodaktyla. Tym sposobem zyskasz wyższy level, który ci się zaraz przyda. Upewnij się, że masz sporo Herbsów i wróć do człowieka, któremu oddałeś kota. Porozmawiaj z nim, a następnie przejdź przez czaszkę. Czeka cię pierwsza poważna walka. I to jeszcze z twoim bratem...

Poziom 5 - Walka z Raditzem

Idziemy do góry i spotykamy Piccola. Porozmawiaj z nim. Następnie znajdź Raditza. Też z nim pogadaj (radzę ci teraz zapisać stan gry - Shift + np. F1). Walkę rozegraj tak. Mimo, iż wydaje się trudna wcale taka nie jest. Jest tylko cholernie długa (jak zresztą wszystkie). No więć rób tak. Możesz go rozwalić na dwa sposoby. Pierwszy możesz stać w oddali i ładować z niego pociskami Ki (ten będzie stał, albo wolno się przybliżał). Albo podchodź do niego walnij go z piąchy i uciekaj. I tak cały czas. Jak już go trochę wykończysz. Wkroczy Piccolo. Niestety zginiesz razem z Raditzem. Ale nie przejmuj się. To nie koniec gry, tylko przejście do następnego poziomu.

Poziom 6 - Biuro Enma Daio

Porozmawiaj z Enmą, a następnie z Kamisamą. Po czym skieruj swe kroki do w lewą stronę, gdzie czeka cię...

Poziom 7 - Snake Way

Idź drogą cały czas przed siebie. Spotykasz Snake Priness. Będziesz z nią wlaczył. Walka ta nie jest zbyt trudna i w szybkim czasie powinieneś ją pokonać. Po pozbyciu się jej dostaniesz 3500 punktów doświadczenia. Idziemy dalej. Niestety spadamy w bardzo niemiłe miejsce.

Poziom 8 - Piekło

Idź w lewo. Porozmawiaj z czerwonym diabłem. Skieruj swe kroki na połódniowy wschód. Koło fontanny idź na połódnie, a następnie wleć w miejsce, gdzie nie ma wystających kłów. Idź w lewą stronę. Na rozwidleniu dróg idź do góry, gdzie znajdziesz zagubioną duszę. Wróć do rozwidlenia, a następnie na dół, a następnie w lewo. Na końcu drogi znajdziesz Fasolkę Senzu. Teraz mykaj w lewą stronę. Wróć do punktu w którym spadłeś do piekła a następnie na połódnie (cały czas). Znajdziesz budynek do oczyszczania dusz. Porozmawiaj z niebieskim diabełkiem. Za znalezienie zagubionej duszy dostaniesz 500 punktow doświadczenia. Dowiesz się, że zaginęły jeszcze dwie duszę. No cóż, trzeba je znaleźć. Wracaj do rozwidlenie dróg, a następnie idź na północ. Wleć na wzgórze. Teraz idź na połódniowy wschód. Znajdziesz kolejną duszę. Teraz wróć do niebieskiego diabła i oddaj mu zgubę. Dostaniesz kolejne 500 punktów. Wróć do miejsca, gdzie rozmawiałeś z czerownym diabłem, a następnie idź na wschód. Znajdziesz przejście za którym znajduje się ostania już zagubiona dusza. Po oddaniu jej znowu dostaniesz 500 punktów. Jak widzisz, robota się opłaciła, gdyż dostałeś za nią łącznie 1500 punktów doświadczenia. Po raz kolejny wróć w miejsce, gdzie spadłeś do piekła. Następnie idź w lewą stronę, a potem cały czas na dół. Znajdź przejście z zagubionymi duszami i idź do rozwidlenia dróg. Następnie idź na połódniowy wschód. Powinieneś znaleźć drzewo koło którego leży sobie jabłko. Otóż, jest to jabłko, które zgubił Enma Daio. Zjawia się się czerwony diabeł. po rozmownie z nim, pokazuje nam drogę do wyjścia.

Poziom 9 - Snake Way cz. 2

Teraz będzie nam trochę łatwiej. Zbieraj czerwone kulki. Dzieki nim będziesz mół sobie dłużej polatać. Ledź cały czas przed siebie . Znajdziesz Planetę Kaito.

Poziom 10 - Planeta Kaito

Czeka cię teraz tening. Porozmawiaj z Kaito. Najpierw musisz złapać małpę. Używaj do tego latania, a gdy już będziesz blisko niego, sprzedaj jej piąchę . Czas na świerszczyka. Musisz go trafić wielkim młotem. Nie jest to zbyt trudne. Po wykonaniu tego zadania przenosimy się do następnego poziomu.

Poziom 11 - Pałac Kamisamy

Porozmawiaj z Kamisamą i z Mr. Popo. Następnie idź w lewą stronę, gdzie czeka na ciebie przejście do następnego poziomu.

Poziom 12 - Las

Idź w lewą stronę, gdzie znajdziesz zaginionego chłopca. Porozmawiaj z nim. Teraz musisz go odprowadzić do domu. Idź na dół pokonaj wilki i pałętającego się tam dinozaura. Niedługo będziesz potrzebował sporo punktów doświadczenia.

Poziom 13 - Miasto

Idź na połódnie. Wejdź do domu położonego na prawo od banku. Porozmawiaj ze zmartwioną kobietą, a następnie oddaj jej chłopca. Wzamian za uratowanie syna, kobieta da ci kapsułę. Nie przyda ci się ona podczas gry, więc wróć do miejsca, w którym wszedłeś do miasta i wejdź do domu, gdzie spotkasz naukowca. Oddaj mu kapsułę, a wzamian dostaniesz 1500 punktów doświadczenia. Dobra, w mieście wszystko załatwione, idź na dół.

Poziom 14 - Baza wojskowa

Idź cały czas wzdłóż drogi. Na zakręcie Kaito powie nam, że ziemia jest w niebezpieczeństwie. Jeżeli jesteś ranny powchodź do kilku domów. W jedyn z nich jest pielęgniarka, która cię wyleczy. Teraz czeka nas ciężka walka. Idź w lewą stronę.

Poziom 15 - Walka z Nappą i Vegetą

Idź w lewo i pogadaj z Son Gohanem i Kuririnem. Piccolo, Tenshin, Yamcha i Chaozu zostali zabici. Idź do góry. porozmawiaj z Nappą. Zapisz stan gry. Teraz skop Nappę podobnie jak Raditza. Gdy go pokonasz dostaniesz 20 000 punktów doświadczenia (!). Dobra, teraz czeka nas ciężka walka. Idź do Vegety i z nim też pogadaj. Vegeta już nie jest taki głupi jak Raditz, czy Nappa. Nie stoi w miejscu, tylko cały czas łazi po planszy. W dodatku jest o wiele szybszy, więc jeśli będzie blizko ciebie, użyj latania by się oddalić. Najlepiej pokonać go drugim rodzjem broni. Podczas walki naciśnij klawisz 'A', a potem idź przed Vegetą, zatrzymuj się i atakuj po czym uciekaj. I tak do skutku. Gdy już się z nim trochę umordujemy, ten zamieni się w Ozaru i nam troszkę nakopie. Potem Yajirobe obetnie mu ogon i z kolei teraz w wielką małpę zamieni się Son Gohan. Tym razem to Vegeta dostanie po mordce, po czym odleci. Teraz czeka nas mała podróż kosmiczna lecimy na Nameck!

Poziom 16 - Zniszczona wioska

Idź do pierwszego napotkanego Nameczanina. Poprosi cię, żebyś znalazł trzy drzewka. Spoko. Połaź po planszy. Walcz z żołnierzami Freezy, ale uważaj, gdyż są bardzo silni. Atakuj ich podobni jak Raditza, czy Nappę. Pokonaj też pterodaktyle i dinozaury. Jak znajdziesz wszystkie trzy drzewka, wróć w miejsce, gdzie spotkałeś Nameczanina. Teraz powsadzaj drzewka do wykopanych dziur wokół domu. Dostaniesz za to 7000 punktów. Następnie wejdź do domku i porozmawiaj z następnym Nameczaninem. Dowiesz się o magicznych Artefaktach, które będziesz musiał znaleźć i umieścić w jakiejś świątyni. Dobra, idź w lewą stroną a następnie do góry.

Poziom 17 - Przed świątynią

No tak, znaleźliśmy świątynię. Koło niej kręci się pełno ludzi Freezy. Jeśli masz jakieś Herbsy, czy Senzu, możesz im dokopać i cały czas dopełniaj sobie życie.

Idź w lewą stroną, a następnie na północ. Przeleć przez żołnierzy Freezy (zajmiesz się nimi później ^_-). Leć cały czas na północ, do najwyższej platformy. Zabierz czerwony Artefakt. Teraz zejdź na niższy poziom i idź w stronę kolejnej dużej platformy. Wejdź na nią, poknaj żółnierza i dinozaura, po czym zabierz niebieski Artefakt. Rowzal krzak niedaleko miejsca gdzie leżał przed chwilą znaleziony przedmiot. Weź Fasolkę Senzu, po czym zejdź na sam dół i po kolei rozwalaj żółnierzy Freezy. Dostaniesz za nich dużo punktów doświadczenia. Pamiętaj, żebyś podczas walki z nimi cały czas zapisywał stan gry. W razie poraszki będziesz mógł spróbować innego sposobu z miejsca, gdzie zapisałes grę. Idź przed świątynię.

Poziom 18 - Świątynia

Teraz moim zdaniem najbardziej zagmatwany poziom w grze. Czytajcie dokładnie, którędy macie iść, ponieważ łatwo jest się w tej świątyni zgubić. No więc. Wejdź na biały teleport pod posągiem, po czym przejdziesz do innego pomieszczenia. Teraz idź w lewą stronę, a następnie na górę, gdzie znajdziesz rękę wskazującą na ścianę. Wejdź do tej ściany. Znalazłeś ostatni Artefakt. Zabierz go i idź do zielonego teleportu. Po drodze rozwalaj żołnierzy Freezy, gdyż zaraz przydadzą się nowe punkty doświadczenia! Po wejściu na zielony teleport, znowu będziesz w nowym pomieszczeniu. Idź w lewą stronę do ręki pokazujacej kierunek, potem idź na dół do pomarańczowego teleportu. Teraz idź na połódniowy wschód do żółtego teleportu. W tym pomieszczeniu idź na połódnie, po czym wejdź do pierwszego napotkanego korytarza i idź nim cały czas, aż dojdziesz do białego teleportu. Teraz idź prosto do koljenego białego teleportu. Jesteś w pomieszczeniu, gdzie znajduje się posąg Najstarszego Nameczanina. Powkładaj Artefakty w odpowiednie miejsca, po czym idź do białego teleportu. Teraz idź już prosto przed siebie. Uff, wkońcu wyszedłeś z tej świątyni. Teraz czeka cię ciężka walka.

Poziom 19 - Walka z Ginyu Force

Porozmawiaj z Son Gohanem, Kuririnem i Vegetą. Po czym zamień słówko z Ginyu. Połaź po planszy i pozbieraj kilka Herbsów. Jak już będziesz w pełni sił idź do Recooma. Jest tak samo tępy jak Raditz i Nappa, wiec chyba nie ma problemu. W ogóle, członków Ginyu Force można łatwo pokonać, dzięki ułożeniu mapy tej planszy. Wystarczy zrobić tak, by któryś z członków GF podążył za tobą do brzegu rzeki, po czym przeleć na drugi brzegm i spokonie nawalaj ich pociskami Ki. Po wygraniu z Recoomem dostaniesz 40 000 punktów doświadczenia. Następni będą Burter i Juice. Za nich dostaniesz po 70 000 (od łebka) po pokonaniu ostatniego, będziesz walczył z Ginyu. Pokonaj go tak samo jak pozostałych, tylko bądź ostrożniejszy. Ginyu ma tendencję do strzelania pociskami Ki z zaskoczenia, więc możesz nie zdąrzyć zrobić uniku. Jednak jak będziesz ostrożny i będziesz często zapisywał stan gry, nie powinieneś mieć z nim problemu. Jak już go poślesz tam, gdzie powinien być, dostaniesz 90 000 punktów doświadczenia. Son Goku zauwąży statek Freezy...

Poziom 20 - Wysepki

Przelatuj przez wyspy zbierając różne rzeczy i pokonując żółnierzy Freezy. Teraz idź w lewo od jakiejś budowli, gdzie kręcili się zółnierze.

Poziom 21 - Pod statkiem Freezy

Ojojoj ile tu żołnierzy... Lepiej nie zawieraj z nimi dłuższych znajomości, tylko od razu wleć do dziury na statku Freezy.

Poziom 22 - Statek Freezy

Porozmawiaj ze wszystkimi, a następnie idź w lewa stronę, wejdź do pomieszczenia, gdzie znajduje się recouver machine i wejdź do niej. Teraz Goku odzyska siły, by zmierzyć się z najtrudniejszym przeciwnikiem w grze. Przed nami ostatni poziom...

Poziom 23 - Walka z Freezą

Skontaktuje się z tobą Kaito i będzie ci życzył powodzenia (przyda ci się). Idź i zagadaj do Freezy. Będzie się on z biegiem czasu transformował w wyższe poziomy. Atakuj go podobnie jak w przypadku walki z Vegetą. Pod koniec, gdy Freeza zabije Kuririna, zamienisz się w Super-Saiyajina i zwiększy się nieco tempo gry. Gdy już dokopiesz Freezie, to już będzie koniec. Obejrzyj sobie jeszcze tylko animację końcową gry, pokazującą wybuch Nameck.

Solucja pochodzi ze strony: http://www.log-fusion.blo.pl/
Autor: Jarek E-mail: [email protected]