przejdź do informacji o grze

tytuł: Harry Potter and the Chamber of Secrets (U) [0721]
system: Game Boy Advance gatunek: Przygodowa
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Harry Potter and the Chamber of Secrets (U) [0721]

Umieścił: Renusek Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 24.02.2004, 19:13 Punkty: 5
BESTIARIUSZ

Jeśli podczas rozwiązywania zagadki zbieramy wszystkie pięć kart słynnych czarodziejów z przeszłości Hogwartu oznaczonych jako creatures, w menu gry pojawia się nowa opcja - Bestiariusz, w którym znajdują się infoormacje o wszystkich potworach, które Harry Potter spotyka na swojej drodze.

KLEJNOTY

Aby otworzyć niektóre zamknięte rzwi, potrzebujemy klejnotów. Oto, gdzie znajdujemy te przydatne kamienie.

Klejnot Gdzie znajdujemy

Numer 1 W pierwszej skrzyni przy ślimakach
Numer 2 Po pokonaniu wszystkich trzech ognistych żółwi
Numer 3 W pojemniku znajdującym się tuż obok przełącznika, który
uruchamia kruszarkę
Numer 4 W wózku klejnotów znajdującym się przy wózku, który zabiera
nas na powierzchnię
Numer 5 W głazie. Aby go wydobyć, wyłączamy kruszarkę, wkładamy do
niej kamień i wciskamy wyłącznik

KARTY ZAKLĘĆ

Karty zaklęć znajdujemy w poniższych okolicznościach.

Co Gdzie

Pierwsza karta Podczas Leviosa Challenge'u
Druga karta Sekretna komnata w korytarzu z portretami
Trzecia karta Pokój w biurze Flitwicka
Czwarta karta Sekretna komnata w rogu pokoju wspólnego Gryffindoru, gdzie zapalamy
świece, by otworzyć mur
Piąta karta W pokoju z obrazem kobiety, do którego wejście znajduje się w
korytarzu z portretami

UCZYMY SIĘ CZARU ALOHOMORA

Tajniki czaru Alohomora poznajemy, zbierając wszystkie pięć kolekcjonerskich kart czarodziejów oznaczonych symbolem Charms.

UCZYMY SIĘ CZARU SKURGE

Czaru Skurge uczymy się pokonując Peevesa podczas pierwszego wejścia do zakazanej części biblioteki na drugim poziomie.

NOWY ELIKSIR

Nowy eliksir, Girding Potion, dostajemy po zebraniu wszystkich pięciu kart czarodziejów oznaczonych symbolem Potions.

POKONUJEMY BAZYLISZKA

Przed walką wybieramy czar Incendio. Jest skuteczniejszy niż Flipendo. Gdy wchodzimy na arenę walki, feniks oślepia Bazyliszka. Gdy ten schodzi do kręgu, zaczynamyseryjnie rzucać Incendio. Uważamy jednak na spadające głazy i na to, by Harry nie został dotknięty przez swego przeciwnika.

WALKA Z PEEVESEM

Używamy naładowanych na maksa czarów Flipendo. Gdy Peeves używa czarodziejskiej zbroi, rzucamy mocne Flipendo. Gdy już nie ma osłon, używamy Flipendo.