KOD do gry Harry Potter and the Chamber of Secrets (U) [0721] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
BESTIARIUSZ Jeśli podczas rozwiązywania zagadki zbieramy wszystkie pięć kart słynnych czarodziejów z przeszłości Hogwartu oznaczonych jako creatures, w menu gry pojawia się nowa opcja - Bestiariusz, w którym znajdują się infoormacje o wszystkich potworach, które Harry Potter spotyka na swojej drodze. KLEJNOTY Aby otworzyć niektóre zamknięte rzwi, potrzebujemy klejnotów. Oto, gdzie znajdujemy te przydatne kamienie. Klejnot Gdzie znajdujemy Numer 1 W pierwszej skrzyni przy ślimakach Numer 2 Po pokonaniu wszystkich trzech ognistych żółwi Numer 3 W pojemniku znajdującym się tuż obok przełącznika, który uruchamia kruszarkę Numer 4 W wózku klejnotów znajdującym się przy wózku, który zabiera nas na powierzchnię Numer 5 W głazie. Aby go wydobyć, wyłączamy kruszarkę, wkładamy do niej kamień i wciskamy wyłącznik KARTY ZAKLĘĆ Karty zaklęć znajdujemy w poniższych okolicznościach. Co Gdzie Pierwsza karta Podczas Leviosa Challenge'u Druga karta Sekretna komnata w korytarzu z portretami Trzecia karta Pokój w biurze Flitwicka Czwarta karta Sekretna komnata w rogu pokoju wspólnego Gryffindoru, gdzie zapalamy świece, by otworzyć mur Piąta karta W pokoju z obrazem kobiety, do którego wejście znajduje się w korytarzu z portretami UCZYMY SIĘ CZARU ALOHOMORA Tajniki czaru Alohomora poznajemy, zbierając wszystkie pięć kolekcjonerskich kart czarodziejów oznaczonych symbolem Charms. UCZYMY SIĘ CZARU SKURGE Czaru Skurge uczymy się pokonując Peevesa podczas pierwszego wejścia do zakazanej części biblioteki na drugim poziomie. NOWY ELIKSIR Nowy eliksir, Girding Potion, dostajemy po zebraniu wszystkich pięciu kart czarodziejów oznaczonych symbolem Potions. POKONUJEMY BAZYLISZKA Przed walką wybieramy czar Incendio. Jest skuteczniejszy niż Flipendo. Gdy wchodzimy na arenę walki, feniks oślepia Bazyliszka. Gdy ten schodzi do kręgu, zaczynamyseryjnie rzucać Incendio. Uważamy jednak na spadające głazy i na to, by Harry nie został dotknięty przez swego przeciwnika. WALKA Z PEEVESEM Używamy naładowanych na maksa czarów Flipendo. Gdy Peeves używa czarodziejskiej zbroi, rzucamy mocne Flipendo. Gdy już nie ma osłon, używamy Flipendo. |