SOLUCJA do gry Kirby - Nightmare in Dreamland (U) [0775] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Boss Guide 1. Vegetable Valley: Whispy Woods Poziom trudnosci: Bardzo łatwy Przydatne umiejętności: Spark/Needle Strategia: Pierwszy i najłatwiejszy boss w całej grze. Najprościej go pokonać podchodząc koło niego i trzymać B mając umiejętność taką jak Spark albo Needle. Nasz przeciwnik nie może się ruszać, więc nic nam nie zrobi. Jeśli chcesz się trochę "pomęczyć" , wchłaniaj jabłka, które zaczną spadać i strzelaj nimi w przeciwnika. 2. Ice Cream Island: Paint Roller Poziom trudności: Łatwy Przydatne umiejętności: Spark/Needle/Freeze Strategia: Następny boss, trochę trudniejszy, ale i tak nie sprawia większego problemu. Przy posiadaniu Spark, albo Needle wystarczy tylko siedzieć na środku levelu i trzymać B, dopóki Pain Roller nie będzie zeskakiwał z poziomu wyżej na dolny - wtedy oberwie. Można też zamrażać jego twory i rzucać nimi w jego. Jeśli chcecie szybko się pozbyć przeciwnika, poczekajcie, aż namaluje bombę (da wam umiejętnoœć Crash), lub mikrofon (daje Mike'a), wessijcie daną rzecz i atakujcie. 3. Butter Building: Mr. Shine & Mr. Bright Poziom trudności: Łatwy/Średni Przydatne umiejętności: Spark/Wheel/Tornado Strategia: Tym razem "podwójna walka". Każdy przeciwnik ma pół paska energii dla siebie, więc szybko można ich pokonać. Mimo tego, walka może być trudna. Każdy z tej dwójki chwilę stoi w miejscu a potem atakuje. Jednak ta chwila wystarczy, żeby stanšć koło przeciwnika, przytrzymać B, jeśli posiadamy Spark'a i szybko niszczymy jednego, a potem drugiego. Tornado też jest przydatne, ale uważajmy, by nie przestać się kręcić nad lub w przeciwniku. Ułatwieniem dla nas jest to, że gdy jeden walczy drugi co jakiś czas "zrzuca" (Mr. Shine) lub "strzela" (Mr. Bright) gwiazdami. Możemy je wchłonšć i dostajemy umiejętność Cutter. Jednak uwaga! Jeśli gwiazdy nas trafią, tracimy punkt życia. 4. Grape Garden: Kracko Poziom trudności: Łatwy/Średni Przydatne umiejętności: Hi-jump/Tornado Strategia: Na początku możemy wchłonąć potworka i zdobyć umiejętność Hi-jump, która ułatwi nam walkę. Potem uciekamy szybko do góry i lecimy tak długo, dopóki nie dolecimy do platformy, na której będzie czekał na nas Kracko. Teraz wystarczy nam użyć umiejętności Hi-jump, żeby go pokonać. Jeśli jednak mamy Tornado, wystarczy tylko uważać, by nie wylądować po kręceniu na przeciwniku. 5. Yogurt Yard: Heavy Mole Poziom trudności: Średni Przydatne umiejętności: Hammer/Ball Strategia: Jeśli mamy umiejętność Ball, wystarczy, że będziemy się odbijać od przeciwnika i uważać, gdy używa swoich "rąk" - wtedy tracimy punkt życia. Jeśli mamy umiejętność Hammer, wystarczy dobrze celować, ale uwaga! Młotek może niszczyć podłoże i ściany. Jeśli nie mamy żadnej umiejętności w zanadrzu, czekamy aż Heavy Mole wypuści ŻÓŁTY pocisk, wchłaniamy go i przejmujemy umiejętność Hammer. Jednak, gdy wchłoniemy CZERWONY dostaniemy umiejętność Sleep. 6. Orange Ocean: Meta Knight Poziom trudności: Średni Przydatne umiejętności: Sword (tylko to mamy do wyboru) Strategia: Na początku bierzemy miecz, który jest na środku planszy. Potem zaczyna się chyba najlepsza walka w całej grze. Przede wszystkim - Meta Knight ma większy zasób ciosów mieczem, niż Ty, więc weź to pod uwagę. Gdy przeciwnik skacze, uciekaj i nie daj mu być wtedy nad tobą inaczej użyje szybkiego ataku mieczem w dół. Staraj się też unikać przelatywać nisko nad nim, inaczej użyje szybkiego ataku mieczem w górę. 7. Rainbow Resort: King DeDeDe Poziom trudności: Trudny Przydatne umiejętności: Laser/Throw/Hi-jump Strategia: King DeDeDe jest jednym z najtrudniejszych boss'ów w grze, o ile nie mamy dobrej umiejętności. Przydatna jest tu umiejętność Laser, dzięki której możemy ranić przeciwnika z dalekiej odległości. Mając umiejętność Throw, możemy również rzucać gwiazdami, które tworzą się od uderzania młotkiem King'a DeDeDe lub jego skoków. Jeśli chcesz szybko pozbyć się przeciwnika, wchłoń przed walką umiejętność Hi-jump - pokonanie przeciwnika wtedy będzie kwestią czasu. Jest jeszcze inny sposób - przed walką idziemy do levelu 7-5 i wchłaniamy umiejętność Crash. Teraz idziemy na walkę i używamy tej umiejętnoœci - połowa sukcesu osiągnięta. Problem będzie z drugą połową, ponieważ trzeba będzie strzelać gwiazdami wytwarzanymi przez młotek albo skoki King'a DeDeDe. 8. Fountain Of Dream: Nightmare 1 Poziom trudności: Średni/Trudny Przydatne umiejętności: Star Rod (tylko to mamy do wyboru) Strategia: Z pozoru wygląda trudny do pokonania, ale wcale tak nie jest. Tutaj teraz jest potrzebny dobry refleks i celność. Refleks do tego, by unikać ataków Nightmare'a, a celność, by strzelać Star Rod gwiazdami w niego (robimy to za pomocą przycisku B). 9. Moon: Nightmare 2 Poziom trudności: Trudny Przydatne Umiejętności: Star Rod (tylko to mamy do wyboru) Strategia: Teraz będzie jazda, ponieważ mamy dwa sposoby na pokonanie przeciwnika i dwa ataki do wykorzystania. Możemy: A) Długo walczyć z Nightmare'em, używając salta (A) i trafiajšc go w "ścieżkę życia", która jest pod jego peleryną. B) Gdy Nightmare odkrywa "ścieżkę życia" strzelamy gwiazdą (B), gdy jest nisko, robimy salto (A), by podwyższyć swój poziom wysokości, gdy Nightmare jest wyżej i strzelamy gwiazdą (B). Atak gwiazdą odbiera o wiele więcej energii, jednak tu trzeba mieć dobrą celność, bo gdy trafimy w co innego, niż "ścieżkę życia", gwiazda się odbija od Nightmare'a. Na dodatek, szare gwiazdki (atak przeciwnika) mogą nas wtedy łatwiej trafić. C) Pomieszać sposób A i B - raz atakować z salta, a raz gwiazdą. Kiedy Nightmare zniża się i chce nas przelecieć prawie, że na ziemi, kucamy i czekamy, aż nas minie. Solucja pochodzi ze strony: http://kirby.gry-online.pl/ i została zamieszczona za zgodą autora. Autor: Kelen E-mail: [email protected] |