przejdź do informacji o grze

tytuł: Yu-Gi-Oh! Worldwide Edition (E) [0954]
system: Game Boy Advance gatunek: Karcianka
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Yu-Gi-Oh! Worldwide Edition (E) [0954]

Umieścił: hammerx Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 24.01.2006, 10:21 Punkty: 7
Postacie w grze i jak z nimi wygrać:

W zależności od trudności zawodnik dostaje od * do ***** gwiazdek.

Yugi Muto ***- dobry gracz. Używa bardzo podobnej tali do tej z anime. Na początku może ci sprawiać trudności. Jego najsilniejsza karta to Dark Magician (2500ATK/2100DEF).

Joey Wheeler ***-średni gracz.Często używa swojej najsilniejszej karty Red Eyes Black Dragon.Na początku możesz mieć z nim problem.

Seto Kaiba *****-najtrudniejszy do pokonania w grze.Jeśli zrobi fuzję jego trzech Blue Eyes White Dragon nie masz szans na zwycięsto.Używa b.dobrych potków.

Bakura Ryou **- Cóż o tym panie powiedzieć ma kilka dobrych czarów i pułapek ale tak jak z Mako Tsunami powinieneś mieć co? do niszczenia czarów ponieważ jego deck zawiera Destiny Board i wszystkie litery, nie popuszczaj mu a powinno być dobrze.

Mako Tsunami **-Nie ma dobrych kart.Na tym etapie gry powinieneś spokojnie go pokonać.

Espa Roba *- używa słabych potów.Od 1000 do 1800 ATK.Pokonasz go bez najmniejszego problemu.

Rex Raptor *- jak wyżej

Trusdale * - słaby gracz., uważajcie tylko na jego Exodię.

Ishizu Ishtar ** - używa potworów z wysokim wskaźnikiem obrony.Na początku gry , lepiej nie walcz z nią

Mako Tsunami ** - jest dosyć dobrym zawodnikiem.Przed walką z nim zdobądź jakieś karty niszczące czary

Tea Gardner ** - słaby gracz.Jeśli nie uda ci się jej pokonać poćwicz z kimś słabszym, np. z Mokubą.

Mai Valentine *** - raczej nie powinno być z nią problemu. Używa kart, ściśle związanych z Harpiami.

Maximillion Pegasus: Masz mieć kartę Toon World/ *** -Używa najczęściej potworów Toon.Ma wiele kart zwiększających jego LP (ang. Life Points - Punkty Życia)

Mokuba Kaiba: Przegraj 5 razy (proponuje zrobić to od razu)/ * - z nim raczej nie przegrasz.

Shadi: Przejdź piramidę Marika/ ** - posiada dobre czary i pułapki.

Symbole:

(Będę opisywał symbole od prawej strony)

1 symbol: żeby go zapalić trzeba pokonać wszystkich przeciwników 10 razy

2 symbol: by sie zaświeciło musisz otworzyć każdy boosterek przynajmniej raz

3 symbol: musisz mieć po prostu 50,000 punktów

4 symbol: dość trudno musisz wygrać cotygodniowy turniej w każdej lokacji w której jest to możliwe, co tydzień jest w innej wiec wystarczy ci tylko łapać co tydzień turniej w innym miejscu

5 symbol: ukończ turniej w którym koleś mówi ci, że odbędzie sie w niewiadomym miejscu

6 symbol: wygraj KC Cup (Kaiba Corp. Tournament)

7 symbol: musisz po prostu zrobić jedna z czynności z tych wszystkich które podam - wyzwij z Mai kiedy Joey jest na tej samej lokacji, wtedy Joey będzie grał za Mai - wyzwij Joeya kiedy Mai jest na tej samej lokacji, wtedy Mai będzie grała za Joey'ego - wyzwij Seto kiedy Mokuba jest na tej samej lokacji, wtedy Mokuba będzie grał za Seto - wyzwij Mokuba kiedy Seto jest na tej samej lokacji, wtedy Seto będzie grał za Mokuba - wyzwij Tea kiedy Mai jest na tej samej lokacji, wtedy Mai będzie grała za Tea - wyzwij Mai kiedy Tea jest na tej samej lokacji, wtedy Tea będzie grała za Mai - wyzwij Bakurę kiedy Marik jest na tej samej lokacji, wtedy Marik bedzie grał za Bakurę - wyzwij Marika kiedy Bakura jest na tej samej lokacji, wtedy Bakura będzie grał za Marika - wyzwij Odiona kiedy Marik jest na tej samej lokacji, wtedy Marik będzie grał za Odiona - wyzwij Marika kiedy Odion jest na tej samej lokacji, wtedy Odion będzie grał za Marika

8 symbol: zdobądź każda kartę w grze

9 symbol: ukończ każdy z turniejów limitowanych, automatycznie odblokowuje ci sie opcja brak limitowanych kart

10 symbol: przejdź piramidę Marika