przejdź do informacji o grze

tytuł: Final Fantasy Tactics Advance (E) [1194]
system: Game Boy Advance gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Final Fantasy Tactics Advance (E) [1194]

Umieścił: Firewarrior Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 05.03.2005, 19:21 Punkty: 10
Solucja:

Boisko
--------
Jest to w sumie tutorial, nudny, ale potrzebny, by mniej więcej zacząć się orientować w sposobie walki. Nauczyciel tłumaczy wszystkie potrzebne rzeczy. I zaczyna się walka. Zadajemy tylko obrażenia w wysokości 1 HP, bo cóż więcej można zadać śnieżkami... Po dwóch turach walka się kończy (nareszcie!) i możemy oglądać scenkę wprowadzającą nas w fabułę...

Ivalice
--------
Nasz bohater obrazi bangaa nazwaniem go jaszczurką, za co musi z nim walczyć. Moogle Montblanc będzie ci pomagał. W tej prostej walce dowiemy się, jakie są Prawa (Laws). Na przykład podczas jednej walki nie można używać magii ognia, a wskazane jest użycie magii lodu. W tej walce zabronione jest używanie napojów leczących (Potions). Po walce, z którą nie będziemy mieć problemów, zraniony bangaa użyje Potion, za co zostanie wtrącony do więzienia. Po walce idziemy z Montblanc do baru, gdzie dołączamy do klanu i nadajemy mu nazwę. Czas na naszą pierwszą misję.

HERB PICKING
==========

By wygrać:
Zabij wszystkich wrogów
Jak wygrać:
Nie powinieneś mieć z tym większych kłopotów. Po prostu pierwsze rundy zużyj na zbliżenie się do wrogów, następnie atakuj, atakuj i jeszcze raz atakuj. Goblinsy i Sprite (zostawiam angielskie nazwy) rozwal na początku, a na Red Capa poślij dobrego wojownika, np swojego bohatera. Gdy ich wszystkich zabijesz, walka sie skończy.

Potem bohater zbierze kwiatusie koniec. Teraz musisz na mapie zaznaczyć pozycję Lutia Pass. Gdy zrobisz to blisko któregoś z miast, odblokuje ci się opcja Treasure Hunt i dostaniesz darmowy itemek. Teraz w miastach masz 4 misje do wyboru. Będę opisywać jedynie te, które są konieczne do ukończenia gry, wszystkich jest około 300!!! Najlepiej jednak wykonywac questy poboczne, bo dostaniemy nowe itemki i kasę!!!

THESIS HUNT
=========

By wygrać:
Zabij wszystkich wrogów
Jak wygrać:
Miej dość dużo osób walczących wręcz, bangaa się na pewno przydadzą, poza tym warto mieć ze sobą jakiegoś białego maga lub dwóch. Najpierw wyeliminuj Thieves i Soldiers swoimi wojownikami, oraz ładuj magią w ich White Mage'a, by nie mógł ich leczyć. Archer nie powinien sprawić kłopotu, ot taki leszczyk na parę uderzeń.

THE CHEETAHS
==========

By wygrać:
Zabij wszystkich wrogów
Jak wygrać:
Spotkasz się z Ritz i członkiem klanu, Sharą. Twój klan do nich dołączy w wykonywaniu misji. Przyłącz swych najmocniejszych wojowników. Ritz i Shara są silni. Najpierw zniszcz wrogich magów, a następnie rozwal bangaa. Z Soldierem i Archerem już sobie łatwo poradzisz. Nie muszę chyba dodawać, że należy się leczyć białym magiem za każdym razem, gdy twoje HP spadnie do niskiego poziomu...

Po walce udaj się do pubu i wykonaj dużo side questów, by podbić trochę levele, bo następna walka może być bez tego za trudna...

DESERT PERIL
=========

By wygrać:
Zabij wszystkich wrogów (znowu...)
Jak wygrać:
Przyda się paru Soldiers, White Monk i Black Mage. Na Cream działa praktycznie tylko magia. Na Antlion wystarczy spokojnie jeden z twych Soldierów. Z Wolves poradzi sobie reszta. Miej gdzieś pod ręką White Mage'a na wszelki wypadek

TWISTED FLOW
==========

By wygrać:
Zabij bossa!!! (nareszcie jakaś odmiana)
Jak wygrać:
FloatEyesy są dość łatwe, ale Arimhany sprawiają problem. Jeden z nich będzie używał Roulette, czyli losowej śmierci jednego z twoich. Więc za niego trzeba się wziąć w pierwszej kolejności. Gdy pozbędziesz się wszystkich stworów, zabierz się za Famfrita. Ma on zdolność Counter, więc ładuj w niego z dystansu. Możesz również podejść do niego Soldierami, ale pamiętaj o ich leczeniu. Po śmierci Famfrita walka się kończy.

ANTILAWS
=======
By wygrać:
Zabij wrogów
Jak wygrać:
Musisz ocalić Ezela. Oponenci są ciężcy, więc wystaw do walki najlepszą ekipę. Być może ktoś z twojej grupy będzie mógł przywołać na pomoc Famfrita. Lecz często Ezela i rozwal najpierw Iluzjonistę, bo on zadaje obrażenia wszystkim twoim klanowiczom. Reszta przeciwników róznież jest ciężka, ale po zabiciu Iluzjonisty powinieneś sobie poradzić.

DIAMOND RAIN
==========
By wygrać:
Zgadnij... to, co zazwyczaj :)
Jak wygrać:
Jedna z trudniejszych walk, przeciwnicy są bardzo trudni jak na twój poziom. Zmierzysz się z Ice Flan, Ice Wyrmami i z Bomb. Niech Montblanc wali Fire na Ice Flan, gdyż tylko to jest w stanie go uszkodzić. Resztą twych wojowników rozwal Ice Wyrms i Bomb. Ice Wyrms mają duży atak, więc pamiętaj o leczeniu.

HOT AWAKENING
===========
By wygrać:
Zniszcz wszystkie cele
Jak wygrać:
Musisz zniszczyć 8 Ultima Crystals porozmieszczanych po pomieszczeniu. Uważaj, bo Crystalsy nakłądają różne statusy na twoich podopiecznych. Przydadzą się Czarni Magowie, Łucznicy i co najmniej 1 Biały Mag. Rozwalaj jeden kryształ na raz. I nie skupiaj wszystkich na jednym obszarze, bo wtedy kryształy nie założą wszystkim statusu.

MAGIC WOOD
=========
By wygrać:
Zabij wszystkich :)
Tym razem walka będzie nierówna - przeciwników jest siedmioro, podczas gdy Ty walczysz w piątkę. Przyda się White Mage i Templar - ten drugi może rzucić Silence na wrednych magów przeciwnika. W pierwszej kolejności rozwal Archera i rzuć Silence na magów, a potem zabierz się za Thiefów, uważając na to, by magowie nie wyrwali się ze statusu. Ich zostaw sobie na deserek.

EMERALD KEEP
==========
By wygrać:
Rozwal Babusa
Oprócz głównego bohatera możesz wybrać jeszcze piątkę herosów, a że walka nie będzie łatwa, lepiej wybierz tych najmocniejszych. Babus nie jest prostym przeciwnikiem - będzie z nim trochę kłopotów. Możesz albo skupić wszystkie siły na zabiciu go, albo zdobyć trochę doświadczenia i pobawić się w zabijanie wszystkich przeciwników.

PALE COMPANY
==========
By wygrać:
Zabij wszystko, co się rusza!
Będziesz mieć do czynienia z Adrammelechem i jego smoczątkami. Gadzinki mają do dyspozycji ataki elementalne - ogień, lód i piorun. Nie są aż tak ciężkie do zabicia, jak Totema Adrammelech... Jego atak zabiera naprawdę potężną ilość HPków. Najlepszą strategią jest unieruchomienie smoków i ładowanie całej siły ataku w Totemę.
ciag dalszy nastapi