KOD do gry Legend of Zelda, The - Ocarina of Time (E) (V1.1) [!] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Skulltule Nagrody za Złote Skulltule: 10 Skulltuli-Sakiewka Dorołego (ang.Adult's Wallet) -mieści 200 Rupii. 20 Skulltuli-Kamień Agonii (ang.Stone of Agony) -gdy go mamy to Rumble Pak zaczyna reagować na sekrety. 30 Skulltuli-Olbrzymia Sakiewka (ang.Giant's Wallet) -mieści 500 Rupii. 40 Skulltuli-Bombchu (ang.Bombchu) -bomby jeżdżące po ścianach. 50 Skulltuli-Część serca (ang.Piece of Heart) -wszystko jasne :-) 100 Skulltuli-Nieskończona ilość Olbrzymich Rupii (ang.Huge Rupee). 1 Olbrzymia Rupia = 200 Rupii. Opis Podaję tu opis złapania wszystkich Gold skulltulle w OoT, rada: jak będziesz w przyszłości to od razu "uaktywnij" Pieśń Stracha na Wróble. Chciałbym podziękować PiotrowiW za pomoc w znalezieniu dwóch ostatnich skalpów. W razie niezgodności lub pytań piszcie na adres [email protected]. Legenda: (n) - tylko w nocy :M: - tylko jako dziecko :D:- tylko jako dorosły Wewnątrz drzewa Deku 1. -3F- komnata z kompasem, w niszy po lewej stronie od wejścia (trzeb skakać) :M: 2. -B1- komnata pod dużą pajęczyną, na lianach prowadzących na górę :M: 3. -B1- komnata pod dużą pajęczyną, na kracie :M: 4. -B1- rozwal kamienną ścianę w komnacie z "larwami Gohmy", w nowym pomieszczeniu znajdziesz pająka na ścianie (potrzebne bomby i bumerang) :M: Wioska Kokiri 5. - zasadź robaka w kopczyku za sklepem :M: 6. - na domie wszystkowiedzących braciszków (n) :M: 7. - na domku bliźniąt (n) :D: Zaginiony las 8.- skręć od wejścia: lewo, lewo - zasadź robaki w kopczyku :M: 9. - skręć od wejścia: prawo, lewo, prawo, lewo, lewo - zasadź robaki w kopczyku :M: 10. - skręć od wejścia: prawo, lewo, prawo, lewo, lewo -jeśli za młodu zasadziłeś fasolkę to teraz wskocz na nią i poleć do pajączka (n) :D: Łąka Świętego lasu 11. - na "górze labiryntu", po prawej od wejścia na ścianie (n) :D: Leśna Świątynia 12. -1F- na samym początku, po prawej stronie na lianach 13. -1F- w sali gdzie paliły się różnokolorowe pochodzie, koło drzwi na wprost głównego wejścia, na ścianie 14. -1F- miejsce w którym jest przycisk osuszający studnie, na wysepce, na ścianie (użyj harpuna na skrzyni żeby się dostać na wysepkę lub przywołaj stracha na wróble) 15. -1F- miejsce (na dworze) w którym jesteśmy po zdobyciu klucza do Bossa, skaczemy na budowlę na filarach, po lewej na ścianie siedziała zdobycz 16. -B2- w "obrotowym" pokoju, tam gdzie jest kuferek, na ścianie Ranczo Lon Lon 17. - na drzewie obok skrzyni :M: 18. - na najwyższym oknie domu Malon (potrzebny bumerang) (n) :M: 19. - na ścianie koło wysokiego budynku ( nie chodzi mi o stodołę ani dom Malon) (potrzebny bumerang) (n) :M: 20. - na tylniej ściance tego drewnianego budynku na pastwisku (n) :M: Pole Hyrule 21. - podłóż bombę pod drzewem koło Zamku (koło wejścia do wioski Kakariko), w środku na pajęczynie zobaczysz pajączka (potrzebny bumerang) :M: 22. - połóż bombę w okręgu z kamieni koło wielkiej skały (przy wejściu do doliny Gerudo) spal pajęczyny i tam gdzie jest krowa znajdziesz pajączka ( potrzebne bomba, bumerang, ogień Diny) :M: Rynek 23. - w domku koło strażnika, w jednej ze skrzyni :M: Zamek Hyrule 24. - Na drzewie na wprost wejście do lokacji :M: 25. - Koło drzewa za płotem zagraj Pieśń Burz, na dole za jedną ścianą (potrzebny bumerang i Pieśń Burz) :M: Zamek Ganona 26. - Na filarze z ruin bramy :D: Dolina Gerudo 27. - Chwyć kurczaka i skocz w przepaść po prawej stronie, na dole jest półka skalna, wsadź robaka w kopczyk koło krowy :M: 28. - Na kamiennym filarze (n) :D: 29. - Na ścianie za namiotem (n) :D: 30. - Przy źródełku (tego zaraz przy wyjściu) (potrzebny bumerang) (n) :M: Forteca Gerudów 31. - Idź na najwyższy dach, tam będzie odstęp między dwoma dachami, w tym odstępie będzie pająk (n) :D: 32. - Na wysokiej tarczy strzeleckiej (na torze dla koni) (n) :D: Nawiedzone pustkowie 33. - Na dole w budynku gdzie jest duch-przewodnik : Pustynny Kolos 34. - Zasadź robaka w dołku koło wejścia do świątyni :M: 35. - Na górze skały (za młodu zasadź fasolę obok wejścia, a jak dorośniesz poleć na niej, będziesz przelatywał nad tą skałą) (n) :D: 36. - Na palmie koło suchego jeziorka (n) :D: Świątynia Ducha 37. -1F- w komnacie ze srebrnymi rupiami, dwoma pochodniami , kratą i przepaścią; na kracie od strony przepaści :M: 38. -2F- komnata w której jest słońce i (jak ją zrobimy) dziura w ścianie, w szybie łączącym to pomieszczenie z dolnym :M: 39. -3F- w przejściu pomiędzy komnatą z pochodniami i słońcem na klocku a pomieszczeniem z żelaznokostnym, nad drzwiami wejściowymi :M: 40. -1F- komnata z turlającymi się głazami i srebrnych rupiach w niszach, w niszy zatkanej kamieniem "czasu" 41. -3F- komnata z wielkim posągiem, na lewo (przodem do posągu) wejdź na schody, na najwyższe piętro, stań na krawędzi i zagraj pieśń stracha na wróble, chwyć się go i na ścianie pajączek Wioska Kakariko 42. - Na ścianie wewnątrz niedokończonego domu (n) :M: 43. - Na ścianie domu Skulltuli (n) :M: 44. - Na drzewie na wprost wejścia do lokacji :M: 45. - Na drabinie na wieży obserwacyjnej (n) :M: 46. - Na ścianie domu chłopca bawiącego się na cmentarzu (późniejszy sklep) :M: 47. - Na ścianie nad dachem domu Impy (potrzebny duży harpun) (n) :D: Dno studni 48. -B1- za zamkniętymi na klucz drzwiami ( w pomieszczeniu z kompasem) :M: 49. -B1- za zamkniętymi na klucz drzwiami ( w pomieszczeniu z kompasem) :M: 50. -B1- w pokoju z Like Like (tez zamkniętym na klucz) :M: Cmentarz 51. - Na ścianie po prawej stronie od wejścia (potrzebny bumerang) (n) :M: 52. - Zasadź robaka w kopczyku na lewo od wejścia :M: Świątynia Cienia 53. -B3- w komnacie z gilotynami w przestrzennej grocie idź w lewo za gilotynami ( użyj Lupy prawdy by ujrzeć kamienie po których dojdziesz do komnaty z niewidzialnymi ( bez Lupy) "kręcącymi się śmieciami" zabij wszystkich przeciwników i otworzy się krata do małego pomieszczenia, a w nim na ścianie pajączek 54. -B4- w komnacie gdzie są dwa ostrza spadające z góry (trzeba wyciągnąć kamień ze skały i on cię ochroni), za kratą po lewej od wejścia 55. -B4- w komnacie z wielką czaszką z niebieskim ogniem, za czaszką (rozwal za pomocą wybuchowego kwiatka, po co trącić bomby) 56. -B3- jak jesteś na statku (jeszcze nie płyniesz) to na dziobie (początku) statku zagraj pieśń Stracha na wróble, chwyć się go i tam gdzie będzie, na ścianie zabij pajączka 57. -B4- w pokoju gdzie są 3 kręcące się duże zapalone niebieskim płomieniem czaszki, na ścianie za czaszkami Jama Dogonga 58. -1F- mała komnata z pochodnią ( po wejściu do jamy pierwszy otwór naprawo - użyj kwiatka, następnie w nowej komnacie rozbij ścianę małym dogongą), na ścianie :M: 59. -2F- na górze komnaty ze schodami spadającymi po wybuchu, na pnączach :M: 60. -1F- mała komnata za szkieletem dodonga, na ścianie za Armosem :M: 61. -1F- po wejściu do jamy pierwszy otwór na prawo, gdzieś tak po środku komnaty (wyżej jest półka skalna) przywołaj stracha na wróble, wciągnij się na łańcuchu i na ścianie zdobycz :D: 62. -2F- trzeba po przejściu bossa jeszcze raz wejść do Jamy, wskoczyć na platformę która "kursuje" na 2 piętro i dojść do komnaty gdzie trzeba było "zniżyć" schody, jak jesteśmy na górze to po lewej od wejścia na schodach jest liana, wchodzimy po niej i w niszy jest pajączek Miasto Goron 63. - Po "drugiej" stronie miejsca gdzie był Rubin Goronów (n) :D: 64. - Na pierwszym poziomie, drugie wyjście po lewej, w komnacie ze skałami, na końcu w skrzyni ( potrzebne bomby) Szlak śmiertelnej góry 65. - Użyj robaka na kopczyku przy wejściu do Jamy Dodonga :M: 66. - Rozwal dziwną ścianę bombą ( zaraz po wejściu do lokacji widzisz ją po prawej stronie) :M: 67. - Na dole wejścia na krater rozwal Młotem pierwszą skałę (potrzebny Megatonowy Młot) (n) :D: 68. - Koło miejsca gdzie rósł wybuchowy kwiatek, rozwal skałę Młotem (potrzebny Megatonowy Młot) (n) :D: Krater śmiertelnej góry 69. - W pierwszej napotkanej skrzyni (wejście od szczytu góry) :M: 70. - Zasadź robaka w kopczyku przy "znaku teleportacji" (jako duży Link naucz się Bolera Ognia i jako znów Młody Link zagraj pieśń i zasadź) :M: Świątynia Ognia 71. -1F- w pomieszczeniu z lawą i zerwanym mostem po lewej stronie zagraj "Pieśń Czasu", wejdź na kamień i za drzwiami na ścianie jest zdobycz 72. -3F- komnata z turlającymi się głazami, na prawo od wejścia jest miejsce gdzie ściana po uderzeniu wydaje inne dźwięk ( miejsce częściowo przysłonięte sufitem) rozwal ścianę bombą lub Megatonowym Młotem 73. -4F- gdy jesteś na "górze" komnaty z turlającymi się głazami to przy drzwiach wejściowych (tych na górę) zagrajcie "Pieśń Stracha na Wróble", chwyć się stracha a następnie na platformę wyżej, wejdź do nowego pomieszczenia, na drugim łańcuchu do dołu siedzi pająk 74. -5F- jesteś tam gdzie był poprzedni pająk, wyjdź po łańcuchu wejdź do nowej komnaty i po "wewnętrznej stronie koła" jest zdobycz 75. -1F- w główny wejściu za statuą są drzwi, za nimi przeciwnicy rozwal ich i otworzą się drzwi do następnej komnaty, w niej na ścianie kolejny skalp Rzeka Zory 76. - Na drzewie na wprost wejścia do lokacji :M: 77. - Na drabinie koło dużego wodospadu(n) :M: 78. - Na górze skał (można tam wejść za pomocą Fasolki lub drabinki od strony rzeki), na bliższej ścianie (n) :D: 79. - Na ścianie za płotkiem na zakręcie (potrzebny duży harpun) (n) :D: Posiadłość Zory 80. - Na górze wodospadu, po lewej stronie na zewnątrz (n) :D: Fontanna Zory 81. - Na drzewie koło wejścia do jaskini wróżki :M: 82. - Na ścianie koło drzewa wystającego z wody (tego bez liści, po prawej od Jabu-Jabu) (potrzebny bumerang) (n) :M: 83. - Koło wejścia do jaskini wróżki jest kamień, podnieś go, rozwal następny i wejdź do środka, pod sufitem są niewidzialne pająki, wejdź po drabinie, na górze po lewej na ścianie (potrzebne srebrne rękawice) (n) :D: W brzuchu Jabu-Jabu 84. -B1- w komnacie gdzie spadła Ruto - na ścianie (trzeba mieć bumerang) :M: 85. -B1- patrz wyżej :M: 86. -B1- w komnacie gdzie w bajorku jest przycisk zwiększający poziom wody (za drzwiami komnaty gdzie spadła Ruto - - na lianach :M: 87. -1F- w ostatniej komnacie przed bossem - na lianie :M: Lodowa Jama 88. -1F- komnata z wielkim wirnikiem, na ścianie za stalagmitami 89. -1F- komnata z kompasem, płomieniem i cząstką serca, w tej części gdzie serce, na soplu 90. -1F- komnata z platformą która możesz przesuwać Jezioro Hylia 91.- Wsadź robaka do kopczyka przy laboratorium :M: 92. - Na tylniej ścianie laboratorium jeziora (n) :M: 93. - Na samotnej (nie połączonej mostem) wysepce, na jednej z kolumn (n) :M: 94. - Na drzewie na wysepce ze znakiem Wodnej świątyni (na samej górze, musisz harpunem dostać się na konar) (n) :D: 95. - W budynku Laboratorium jeziora, za dnie zbiornika wodnego, w skrzyni (potrzebne żelazne buty) Wodna Świątynia 96. -2F- komnata z przyciskiem zwiększającym poziomem wody ( tylko w komnacie) oraz "rosnącym" posągiem o który można się zaczepić, za kratą na ścianie (użyj obrotowego ataku aby otworzyć kratę) 97. -1F- w komnacie gdzie jest rzeka z wirami ( komnata po tym jak znalazłeś duży harpun), na ścianie koło wiru (załóż żelazne buty i z dna wyceluj z niego z harpuna 98. -1F- komnata po miejscu gdzie był przycisk podnoszący 3 słupy wody. Od drzwi na prawo, na ścianie 99. -3F- w środku "wieży", jak jesteś przy drzwiach na górze to wyceluj z Dużego Harpuna w zaczep wyżej, na ścianie siedzi zdobycz 100. -3F- komnata z wodospadem i poruszającymi się po nim platformami, na ścianie po prawej (potrzebny Duży Harpun) |