przejdź do informacji o grze

tytuł: Pokemon Snap (U) [!]
system: Nintendo 64 gatunek: Zręczność.
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Pokemon Snap (U) [!]

Umieścił: Kacprovski Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 02.04.2005, 17:35 Punkty: 6
POKEMON SNAP

Aby ukończyć grę z najlepszymi wynikami będziesz się musiał trochę namęczyć.
Wysokie oceny dostajesz za dobrze zrobione zdjęcia. Pokemony muszą być na nich jak największe, stać w centrum zdjęcia, patrzeć się w obiektyw i sprawiać wrażenie zadowolonych. A oto, gdzie znaleźć najbardziej wdzięczne modele...
*Plaża
Najlepsze zdjęcie to serfujący Pikachu (musisz go zwabić do deski, znacząc mu drogę jabłkami).
Kiedy wystraszysz Scythera z zarośli, zobaczysz dwóch Pikachu. Zagraj im na fleciku, a ładnie się zaprezentują (będzie premia:)).
*Tunel
Zapdosa sfotografujesz, kiedy zwabisz Pikachu koło jaja (jabłuszko powinno zadziałać), a potem ładnie mu przygrasz do tańca. Na początku poziomu możesz też zobaczyć kulkę złożoną z Pikachu. Musisz mu tylko zrobić kilka zdjęć i odpowiednio przestraszyć, tak że wpadnie na Electrode.
*Wulkan
Na końcu poziomu znajdują się trzy małe wulkany. Wrzuć do nich sporo Pester Bombs i możesz zobaczyć Growlithe lub Arcanine.
Kiedy wrzucisz Charmeleona (to ten na samym końcu poziomu) do lawy, to powstanie Charizard.
Dobre zdjęcie możesz też zrobić zatrzymując się przed jajem i zwabiając, ile się da, Charmander'ów jabłkami na brzeg. Potem zagraj im na flecie.
*Nad rzeką
Zobaczysz Slowbro, kiedy zwabisz jabłuszkami Slowpoke do bajorka niedaleko brzegu i zostanie on ugryziony przez Cloystera.
Vileplumme na początku wygląda jak znaki dymne, ale potem da się wywabić fletem.
Możesz też zmusić Pikachu do szaleńczych biegów, rzucając w niego kilkoma Pester Bomb.
*Jaskinia
Uratuj trzy Jigglypuffs przed Koffingami, a ładnie Ci zaśpiewają.
Możesz też pomóc Pikachu, którego porwał Zubat. Jeżeli uda Ci się trafić w potworka, to Pikachu będzie wolny i doleci do jaja, a kiedy wykluje się Articuno (zagraj na flecie), poleci na nim.
*Wielki spływ
Tutaj najtrudniejsze jest przedostanie się dalej. Pod koniec trasy zobaczysz po prawej stronie Squirtle na skarpie. Rzucaj w nie tak długo, aż potoczą się na górę. Rzucaj w nie dalej! Dzięki temu wystraszą Mankey. Potem wystarczy go trafić za zakrętem, żeby wpadł na przycisk.
*Znalezienie sześciu znaków
1. Pierwszy znak to jedno z fantazyjnie ułożonych na plaży drzew.
2. W tunelu, kiedy uwolnisz Zapdosa, właczy się elektryczność i będziesz mógł złapać znak na jednym z projektorów.
3. Na początku wulkanicznej planszy znajduje isę buchający wulkanik (po lewej stronie). Wrzuć do niego sporo Pester Balls i przyjrzuj się dymowi.
4. Kiedy nad rzeką zobaczysz Vileplumme, a on przestanie dymić, to z łatwością rozpoznasz nad nim Znak.
5. W jaskini sfotografuj dziwne, świecące, jak świetliki, punkciki.
6. Na spływie znak widać doskonale, więc nie powinno być z nim problemów.
*Tęczowa Wyspa
Tylko jeden, ale za to bardzo cenny pokemon. Rozbij Mew osłonkę (wymaga to wielu trafień), a potem dogoń go i traf w głowę.