SOLUCJA do gry Pokemon Snap (U) [!] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
POKEMON SNAP Aby ukończyć grę z najlepszymi wynikami będziesz się musiał trochę namęczyć. Wysokie oceny dostajesz za dobrze zrobione zdjęcia. Pokemony muszą być na nich jak największe, stać w centrum zdjęcia, patrzeć się w obiektyw i sprawiać wrażenie zadowolonych. A oto, gdzie znaleźć najbardziej wdzięczne modele... *Plaża Najlepsze zdjęcie to serfujący Pikachu (musisz go zwabić do deski, znacząc mu drogę jabłkami). Kiedy wystraszysz Scythera z zarośli, zobaczysz dwóch Pikachu. Zagraj im na fleciku, a ładnie się zaprezentują (będzie premia:)). *Tunel Zapdosa sfotografujesz, kiedy zwabisz Pikachu koło jaja (jabłuszko powinno zadziałać), a potem ładnie mu przygrasz do tańca. Na początku poziomu możesz też zobaczyć kulkę złożoną z Pikachu. Musisz mu tylko zrobić kilka zdjęć i odpowiednio przestraszyć, tak że wpadnie na Electrode. *Wulkan Na końcu poziomu znajdują się trzy małe wulkany. Wrzuć do nich sporo Pester Bombs i możesz zobaczyć Growlithe lub Arcanine. Kiedy wrzucisz Charmeleona (to ten na samym końcu poziomu) do lawy, to powstanie Charizard. Dobre zdjęcie możesz też zrobić zatrzymując się przed jajem i zwabiając, ile się da, Charmander'ów jabłkami na brzeg. Potem zagraj im na flecie. *Nad rzeką Zobaczysz Slowbro, kiedy zwabisz jabłuszkami Slowpoke do bajorka niedaleko brzegu i zostanie on ugryziony przez Cloystera. Vileplumme na początku wygląda jak znaki dymne, ale potem da się wywabić fletem. Możesz też zmusić Pikachu do szaleńczych biegów, rzucając w niego kilkoma Pester Bomb. *Jaskinia Uratuj trzy Jigglypuffs przed Koffingami, a ładnie Ci zaśpiewają. Możesz też pomóc Pikachu, którego porwał Zubat. Jeżeli uda Ci się trafić w potworka, to Pikachu będzie wolny i doleci do jaja, a kiedy wykluje się Articuno (zagraj na flecie), poleci na nim. *Wielki spływ Tutaj najtrudniejsze jest przedostanie się dalej. Pod koniec trasy zobaczysz po prawej stronie Squirtle na skarpie. Rzucaj w nie tak długo, aż potoczą się na górę. Rzucaj w nie dalej! Dzięki temu wystraszą Mankey. Potem wystarczy go trafić za zakrętem, żeby wpadł na przycisk. *Znalezienie sześciu znaków 1. Pierwszy znak to jedno z fantazyjnie ułożonych na plaży drzew. 2. W tunelu, kiedy uwolnisz Zapdosa, właczy się elektryczność i będziesz mógł złapać znak na jednym z projektorów. 3. Na początku wulkanicznej planszy znajduje isę buchający wulkanik (po lewej stronie). Wrzuć do niego sporo Pester Balls i przyjrzuj się dymowi. 4. Kiedy nad rzeką zobaczysz Vileplumme, a on przestanie dymić, to z łatwością rozpoznasz nad nim Znak. 5. W jaskini sfotografuj dziwne, świecące, jak świetliki, punkciki. 6. Na spływie znak widać doskonale, więc nie powinno być z nim problemów. *Tęczowa Wyspa Tylko jeden, ale za to bardzo cenny pokemon. Rozbij Mew osłonkę (wymaga to wielu trafień), a potem dogoń go i traf w głowę. |