przejdź do informacji o grze

tytuł: Super Mario 64 (J) [!]
system: Nintendo 64 gatunek: Przygodowa
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Super Mario 64 (J) [!]

Umieścił: koleszka Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 22.06.2005, 19:32 Punkty: 5
Super Mario 64 jest pełen różnego rodzaju trików, sekretów itp. Poniżej masz kilka z nich.

1. UKRYTE MONETY
Jeśli zauważysz gdzieś drewniane pale wbite w ziemię - obiegnij je kilkakrotnie dookoła, a wypadnie z nich pięć monet.

2. MOTYLKI
Gdy podczas gry z jakiegoś drzewa lub krzaczka wylecą motylki, dotkij jednego z nich, a zamieni się w dodatkowe życie (a czasami w bombę :)).

3. SKRÓT
Kiedy będziesz zjeżdżał w Course 4 (Cool Cool Mountain) na jednym z zakrętów (w lewo) jest umieszczonych kilka gwiazdek, które tworzą linie. Jeżeli je zbierzesz i zjedziesz w tym kierunku (w ścianę) odkryjesz skrót, jest tam również życie. Ale nie możesz wykorzystać tego skrótu przeciw pingwinowi bo powie, że oszukiwałeś.

4. ENERGIA
Dobrym sposobem na odzyskanie energii jest pływanie po powierzchni wody.

5. NIEŚMIERTELNOŚĆ
Sposób na zdobycie dużej ilości żyć. Kiedy zaczniesz grę, pójdź do drugiego drzewa przy wodospadzie (po lewej) i wejdź na nie (tak by Mario stał na rękach). Dostaniesz jedno życie, teraz pójdź do zamku i przyjdź spowrotem po życie. Możesz to powtarzać w nieskończoność.

6. DZIWNY MOST
W Course 1 (Bob-Oomb Battlefield) pobiegnij pod pierwszy most, podskocz i cały czas trzymaj A - Mario będzie się trzymał mostu. Ale to jeszcze nie koniec :), teraz podejdź do najniższej części mostu i póść A - Mario zostanie "wyciągnięty" przez most.

7. POZIOM WODY
W Course 11 (Wet-Dry World) możesz podnieść lub opóścić poziom wody już na starcie. Zależne jest to od tego jak wysoko podskoczysz dostając się do poziomu. Jeżeli skoczysz bardzo niosko woda będzie prawie zrównana z podłogą, jeżeli skoczysz w okolice środka woda będzie na średnim poziomie, jeżeli natomiast skoczysz na górze obrazu woda będzie wyżej niż byłbyś w stanie ją ustawić przełącznikiem w poziomie!

8. NIEBIESKIE MONETY
W Course 13 (Tiny-Huge Island) jeżeli skoczysz na DUŻE grzyby tyłkiem dostaniesz niebieską monetę, a wszystkimi innymi chwytami tylko złotą.

9. YOSHI
W grze morzesz spotkać Yoshi'ego i przeczytać przesłanie od twórców gry. Wystarzczy, że (tylko :)) zbierzesz 120 gwiazdek, a przed zamkiem odsłoni się działo. Po wystrzeleniu się z niego na szczyt zamku powinieneś znależć Wing Cap'a i Yoshi'ego, który da ci 100 dodatkowych żyć.

10. GRUBY PINGWIN
Po zebraniu 120 gwiazdek pójdź do Course 4 (Cool Cool Mountain) i wybierz gwiazdkę 3 (Big Penguin Race). Kiedy wskoczysz do komina możesz się ścigać z pingwinem... tylko że teraz jest ze trzy razy cięższy :) i jest o wiele trudniej wygrać ponieważ jedzie szybciej i w ogóle tarasuje trasę :))).

11. NIEŚMIERTELNOŚĆ W FINALNEJ WALCE
By cię nie zabił Bowser w finalnej walce, zawsze kiedy cię pokona możesz zabrać życie, które jest za filarem = nieśmiertelność :).

12. STEROWANIE KAMERĄ
Po przejściu gry podczas outra (końcowego filmiku) możesz sam sterować kamerą! Wystarczy, że będziesz miał podłączonego/aktywnego drugiego pada - właśnie nim możesz sterować. Patent działa również na Credits'ach.