SOLUCJA do gry Wave Race 64 (E) (M2) [!] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Triki i porady Wave Race 64 -------------------------------------------------------------------------------- Jak wykonywać sztuczki na skuterze? Co zrobić, aby pływać na delfinie? Jak zmieniać stroje zawodników? Tego wszystkiego dowiesz się tutaj! 1. Charakterystyka zawodników R. Hayami - właściwie zblalansowany (jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego) A. Stewart - wolna, polecam początkującym M. Jeter - najlepsza postać w grze, dobra prędkość, przyspieszenie i... skoczność D. Marier - najgorsza postać w grze (gruba świnia;o)) 2. Nowe stroje W czasie wybierania zawodników przytrzymaj w górę, będziesz miał dodatkowy kostium do wyboru. 3. Start na maxa Startowanie na pełnej mocy to jest bardzo praktyczna rzecz. By na starcie mieć pełną moc naciśnij gaz dopiero w tedy, gdy zgasną czerwone światła, a zapalają się zielone. 4. Szybko wypłyń Jeśli spadniesz ze skutera (kolizja, fala, ostry zakręt), naciśnij A najszybciej jak możesz, a zawodnik wróci na skuter dużo szybciej. 5. Trasa Twilight City Aby odblokować tą trasę ukończ grę w trybie trudnym. 6. Trasa Glacier Coast Aby odblokować tą trasę ukończ grę w trybie ekspert. 7. Zawrót tras Wygraj grę w trybie Ekspert, a będziesz mógł pływać na trasach w drugą stronę. 8. Dawaj punkty By dostać za każdy trik więcej punktów. Po wykonaniu jakiegoś triku (np. salto w tył), zanim uderzysz o wodę włącz pauzę i poczekaj aż komentator skończy mówić o tym triku, wyłącz pauzę. Po przekroczeniu mety zobaczysz, że masz więcej punktów niż byś dostał normalnie. 9. Pływanie na delfinie Wybierz tryb kaskaderski i trasę Dolphin Park. W czasie przejazdu musisz wykonać wszystkie ewolucje: stanie na rękach, jazda tyłem, stanie na skuterze i salto w tył, beczkę w lewo i prawo z rampy, salto w tył z rampy, i nurkowanie z rampy. Oczywiście nie możesz ominąć żadnego kręgu. Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, po przejechaniu przez metę powinieneś usłyszeć pisk delfina. Teraz wejdź do mistrzostw, wybierz tryb normalny i rozgrzewkę. W czasie wybierania skutera przytrzymaj w dół. Powinieneś siedzieć na grzbiecie delfina. Możesz również robić na nim część trików. 10. Małe delfiny i orka W rozgrzewce płyń cały czas za delfinem (najdokładniej jak możesz). Na rampie rób wszystko to, co on (jeśli w ogóle coś robi). Jeśli robisz to dobrze delfin przeskoczy nad mostem, po ok. 3 okrążeniach przypłynie mały delfin, co kolejne trzy, pojawią się kolejne dwa, a po ok. 30 orka. Jeśli pomylisz się chociaż raz liczenie zaczyna się od nowa.. 11. Stanie na rękach Puść gaz, teraz rusz kursorem w dół, potem w górę i trzymaj. 12. Jazda na stojąco Puść gaz, rusz kursorami krąg w lewo, zaczynając od góry i trzymaj cały czas w górę. 13. Salto w tył ze stania Puść gaz, rusz kursorami krąg w lewo, zaczynając od góry i trzymaj cały czas w górę. By zrobić salto rusz w dół. 14. Obrót na kierownicy Puść gaz, rusz kursorami krąg w prawo, zaczynając od góry. 15. Jazda tyłem Puść gaz, rusz kursorami krąg w prawo, zaczynając od góry. Kiedy zawodnik będzie w połowie obrotu, trzymaj cały czas w dół. 16. Salto w tył Kiedy będziesz opuszczał rampę przyciśnij górę i potem trzymaj w dół. 17. Podwójne salto w tył Najłatwiej jest to zrobić M. Jeter'em i im większa rampa tym lepiej. Robi się tak samo ja zwykłe salto, tylko trzeba zrobić je szybciej i dłużej trzymać w dół. W sprzyjających warunkach (a.k.a. skrajnych przypadkach;) uda się zrobić potrójne lub nawet poczwórne(!) salto. 18. Helikopter Helikopter, czyli salto bokiem wykonuje się podobnie jak standardowe salta, tylko zanim się wybijesz, skręć o 90° w lewo lub prawo. 19. Salto na jakiejkolwiek fali Kiedy najedziesz na falę przyciśnij dól, górę i trzymaj dół (bardzo szybko). 20. Beczka Tu również technika jest podobna do salta ;). Różnica polega na odwróceniu osi kirunku o 90° w stosunku do poprzedniej pozycji przyciskania klawiszy ;>>>. Co tłumacząc na prosty język zamiast naciskać góra/dół trzeba naciskać lewo/prawo. Czyli beczka w prawo - po wybiciu się z rampy przyciskamy w lewo i odbijamy w prawo, beczka w lewo - dokładnie na odwrót. 21. Nurkowanie Po wybiciu się z rampy trzymaj kursor w przód. Powinieneś na kilka sekund znaleźć się pod wodą. 22. Gdzie lecisz Jeśli przeszkadzają ci wysokie fale i rampy, możesz przycisnąć B by docisnąć skuter i wrócić na ziemię... tzn. na wodę:). |