przejdź do informacji o grze

tytuł: Wave Race 64 (E) (M2) [!]
system: Nintendo 64 gatunek: Wyścigi
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Wave Race 64 (E) (M2) [!]

Umieścił: ciurek Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 28.11.2003, 15:39 Punkty: 9
Triki i porady Wave Race 64
--------------------------------------------------------------------------------

Jak wykonywać sztuczki na skuterze? Co zrobić, aby pływać na delfinie? Jak zmieniać stroje zawodników? Tego wszystkiego dowiesz się tutaj!

1. Charakterystyka zawodników
R. Hayami - właściwie zblalansowany (jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego)
A. Stewart - wolna, polecam początkującym
M. Jeter - najlepsza postać w grze, dobra prędkość, przyspieszenie i... skoczność
D. Marier - najgorsza postać w grze (gruba świnia;o))

2. Nowe stroje
W czasie wybierania zawodników przytrzymaj w górę, będziesz miał dodatkowy kostium do wyboru.

3. Start na maxa
Startowanie na pełnej mocy to jest bardzo praktyczna rzecz. By na starcie mieć pełną moc naciśnij gaz dopiero w tedy, gdy zgasną czerwone światła, a zapalają się zielone.

4. Szybko wypłyń
Jeśli spadniesz ze skutera (kolizja, fala, ostry zakręt), naciśnij A najszybciej jak możesz, a zawodnik wróci na skuter dużo szybciej.

5. Trasa Twilight City
Aby odblokować tą trasę ukończ grę w trybie trudnym.

6. Trasa Glacier Coast
Aby odblokować tą trasę ukończ grę w trybie ekspert.

7. Zawrót tras
Wygraj grę w trybie Ekspert, a będziesz mógł pływać na trasach w drugą stronę.

8. Dawaj punkty
By dostać za każdy trik więcej punktów. Po wykonaniu jakiegoś triku (np. salto w tył), zanim uderzysz o wodę włącz pauzę i poczekaj aż komentator skończy mówić o tym triku, wyłącz pauzę. Po przekroczeniu mety zobaczysz, że masz więcej punktów niż byś dostał normalnie.

9. Pływanie na delfinie
Wybierz tryb kaskaderski i trasę Dolphin Park. W czasie przejazdu musisz wykonać wszystkie ewolucje: stanie na rękach, jazda tyłem, stanie na skuterze i salto w tył, beczkę w lewo i prawo z rampy, salto w tył z rampy, i nurkowanie z rampy. Oczywiście nie możesz ominąć żadnego kręgu. Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, po przejechaniu przez metę powinieneś usłyszeć pisk delfina.
Teraz wejdź do mistrzostw, wybierz tryb normalny i rozgrzewkę. W czasie wybierania skutera przytrzymaj w dół. Powinieneś siedzieć na grzbiecie delfina. Możesz również robić na nim część trików.




10. Małe delfiny i orka
W rozgrzewce płyń cały czas za delfinem (najdokładniej jak możesz). Na rampie rób wszystko to, co on (jeśli w ogóle coś robi). Jeśli robisz to dobrze delfin przeskoczy nad mostem, po ok. 3 okrążeniach przypłynie mały delfin, co kolejne trzy, pojawią się kolejne dwa, a po ok. 30 orka. Jeśli pomylisz się chociaż raz liczenie zaczyna się od nowa..




11. Stanie na rękach
Puść gaz, teraz rusz kursorem w dół, potem w górę i trzymaj.




12. Jazda na stojąco
Puść gaz, rusz kursorami krąg w lewo, zaczynając od góry i trzymaj cały czas w górę.





13. Salto w tył ze stania
Puść gaz, rusz kursorami krąg w lewo, zaczynając od góry i trzymaj cały czas w górę. By zrobić salto rusz w dół.




14. Obrót na kierownicy
Puść gaz, rusz kursorami krąg w prawo, zaczynając od góry.




15. Jazda tyłem
Puść gaz, rusz kursorami krąg w prawo, zaczynając od góry. Kiedy zawodnik będzie w połowie obrotu, trzymaj cały czas w dół.




16. Salto w tył
Kiedy będziesz opuszczał rampę przyciśnij górę i potem trzymaj w dół.




17. Podwójne salto w tył
Najłatwiej jest to zrobić M. Jeter'em i im większa rampa tym lepiej. Robi się tak samo ja zwykłe salto, tylko trzeba zrobić je szybciej i dłużej trzymać w dół. W sprzyjających warunkach (a.k.a. skrajnych przypadkach;) uda się zrobić potrójne lub nawet poczwórne(!) salto.

18. Helikopter
Helikopter, czyli salto bokiem wykonuje się podobnie jak standardowe salta, tylko zanim się wybijesz, skręć o 90° w lewo lub prawo.




19. Salto na jakiejkolwiek fali
Kiedy najedziesz na falę przyciśnij dól, górę i trzymaj dół (bardzo szybko).

20. Beczka
Tu również technika jest podobna do salta ;). Różnica polega na odwróceniu osi kirunku o 90° w stosunku do poprzedniej pozycji przyciskania klawiszy ;>>>. Co tłumacząc na prosty język zamiast naciskać góra/dół trzeba naciskać lewo/prawo. Czyli beczka w prawo - po wybiciu się z rampy przyciskamy w lewo i odbijamy w prawo, beczka w lewo - dokładnie na odwrót.




21. Nurkowanie
Po wybiciu się z rampy trzymaj kursor w przód. Powinieneś na kilka sekund znaleźć się pod wodą.




22. Gdzie lecisz
Jeśli przeszkadzają ci wysokie fale i rampy, możesz przycisnąć B by docisnąć skuter i wrócić na ziemię... tzn. na wodę:).