KOD do gry Harvest Moon - Friends of Mineral Town (U) [1268] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Aby wpisać kod wybierz w emulatorze VisualBoy Advance opcję Cheat'y » Lista cheat'ów. Teraz zależnie od przedrostka kodu, wybierz: Kod, gdy kod zaczyna się od 02 i zawiera dwukropek; CodeBreaker, gdy kod zaczyna się od 3 lub 8; Podczas wpisywania kodów należy pamiętać o znakach spacji - każdy znak jest ważny! Podczas podawania optymalnej liczby porządanych przedmiotów w kodzie, czyli 1 jako ilość podajemy kod w postaci dwucyfrowej, czyli 01. Różne 02004080:270F - 9999G 020025fc:03e7 - Maksimum drewna w składziku 820025D8 000F - Wszystkie domki wakacyjne - wzgórze, plaża i miasto! 32006A29 004B - Maksymalna stamina farmera 820390EA 0000 - Farmer nie zasypia, gdy gra jest bezczynna 320025EB 0078 - Zatrzymuje upływanie czasu Maksimum serduszek u skrzatów 820045F0 FFFF - Chef 820046A4 FFFF - Bold 82004614 FFFF - Nappy 82004638 FFFF - Hoggy 8200465C FFFF - Timid 820046C8 FFFF - Aqua 82004680 FFFF - Staid Czerwone serce u dziewczyny 32004525 00FF - Ann 320044D1 00FF - Elli 32004415 00FF - Mary 32004359 00FF - Popuri 320044A5 00FF - Karen 820045A4 FFFF - Wróżka (serce ukryte!) Ślub 820045A4 FFFF - Ann 320044D2 FFFF - Elli 32004416 FFFF - Mary 3200435A FFFF - Popuri 320044A6 FFFF - Karen 820045a6 FFFF - Wróżka Gdy dom nierozbudowany, dziewczyna mieszka u siebie! Pogoda 320025E0 ???? - Pogoda, gdzie ???? to: 0000 - słonecznie 0001 - deszczowo 0002 - śnieżnie 0003 - sztorm 0004 - trzęsienie ziemi Data 320025E9 ???? - Data, gdzie ???? to: 0000 - 1 dzień, Wiosna 0001 - 1 dzień, Lato 0002 - 1 dzień, Jesień 0003 - 1 dzień, Zima 0004 - 2 dzień, Wiosna 0005 - 2 dzień, Lato 0006 - 2 dzień, Jesień 0007 - 2 dzień, Zima 0008 - 3 dzień, Wiosna itd. Narzędzia podstawowe W skrzyni: 820029## ??xx, gdzie: ##: wartość ustalająca miejsce (58-D3); ??: ilość; W plecaku: 820042## ??xx, gdzie: ##: wartość ustalająca miejsce (48-56); ??: ilość; Wartości dla xx: 00: Sierp (Poziom 1) 01: Sierp (Poziom 2) 02: Sierp (Poziom 3) 03: Sierp (Poziom 4) 04: Siero (Poziom 5) 05: Sierp (Przeklęty) 06: Sierp (Święty) 07: Sierp (Mityczny) 08: Motyka (Poziom 1) 09: Motyka (Poziom 2) 0A: Motyka (Poziom 3) 0B: Motyka (Poziom 4) 0C: Motyka (Poziom 5) 0D: Motyka (Przeklęta) 0E: Motyka (Święta) 0F: Motyka (Mityczna) 10: Siekiera (Poziom 1) 11: Siekiera (Poziom 2) 12: Siekiera (Poziom 3) 13: Siekiera (Poziom 4) 14: Siekiera (Poziom 5) 15: Siekiera (Przekląta) 16: Siekiera (Święta) 17: Siekiera (Mityczna) 18: Młotek (Poziom 1) 19: Młotek (Poziom 2) 1A: Młotek (Poziom 3) 1B: Młotek (Poziom 4) 1C: Młotek (Poziom 5) 1D: Młotek (Przeklęty) 1E: Młotek (Święty) 1F: Młotek (Mityczny) 20: Konewka (Poziom 1) 21: Konewka (Poziom 2) 22: Konewka (Poziom 3) 23: Konewka (Poziom 4) 24: Konewka (Poziom 5) 25: Konewka (Przeklęta) 26: Konewka (Święta) 27: Konewka (Mityczna) 28: Wędka (Poziom 1) 29: Wędka (Poziom 2) 2A: Wędka (Poziom 3) 2B: Wędka (Poziom 4) 2C: Wędka (Poziom 5) 2D: Wędka (Przeklęta) 2E: Wędka (Święta) 2F: Wędka (Mityczna) Przykład Aby otrzymać 1 sierp (Poziom 1) na 1 slocie w skrzyni, należy wpisać kod 82002958 0100. Nasiona W skrzyni: 820029## ??xx, gdzie: ##: wartość ustalająca miejsce (58-D3); ??: ilość; W plecaku: 820042## ??xx, gdzie: ##: wartość ustalająca miejsce (48-56); ??: ilość; Wartości dla xx: 32: Nasiona rzepy 33: Nasiona ziemniaków 34: Nasiona ogórków 35: Nasiona truskawek 36: Nasiona kapusty 37: Nasiona pomidorów 38: Nasiona kukurydzy 39: Nasiona cebuli 3A: Nasiona dyni 3B: Nasiona ananasa 3C: Nasiona bakłażanów 3D: Nasiona marchewek 3E: Nasiona słodkich ziemniaków 3F: Nasiona szpinaku 40: Nasiona zielonej papryki 41: Nasiona trawy 42: Nasiona żółtych kwiatów 43: Nasiona różowych kwiatów 44: Nasiona niebieskich kwiatów 45: Nasiona białych kwiatów Inne narzędzia i akcesoria W skrzyni: 820029## ??xx, gdzie: ##: wartość ustalająca miejsce (58-D3); ??: ilość; W plecaku: 820042## ??xx, gdzie: ##: wartość ustalająca miejsce (48-56); ??: ilość; Wartości dla xx: 30: Pigułka dla krów 31: Pigułka dla owiec 46: Szczotka 47: Dojarka 48: Nożyczki 49: Dzwonek 4A: Lekarstwo dla zwierząt 4B: Niebieskie pióro 4C: Krokomierz 4D: Kamień teleportujący 4E: Kryształ Wróżki 4F: Kryształ Kappy 50: Kryształ Prawdy Prezenty od dziewczyn W szafce: 82002### ??xx , gdzie: ###: wartość ustalająca miejsce (8D4-952); ??: ilość; W plecaku: 820042## ??xx, gdzie: ##: wartość ustalająca miejsce (48-56); ??: ilość; Wartości dla xx: 3B: Wino Karen 3C: Błotne kuleczki Popuri 3D: Pozytywka Ann 3E: Książka Mary 3F: Suszony kwiat Elli Pamiętaj, że używanie kodów może doprowadzić do występowania wielu błędów! |