przejdź do informacji o grze

tytuł: Harvest Moon - Friends of Mineral Town (U) [1268]
system: Game Boy Advance gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Harvest Moon - Friends of Mineral Town (U) [1268]

Umieścił: katrina888 Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 19.04.2007, 22:11 Punkty: 5
Aby wpisać kod wybierz w emulatorze VisualBoy Advance opcję Cheat'y » Lista cheat'ów.
Teraz zależnie od przedrostka kodu, wybierz:
Kod, gdy kod zaczyna się od 02 i zawiera dwukropek;
CodeBreaker, gdy kod zaczyna się od 3 lub 8;

Podczas wpisywania kodów należy pamiętać o znakach spacji - każdy znak jest ważny!

Podczas podawania optymalnej liczby porządanych przedmiotów w kodzie, czyli 1 jako ilość podajemy kod w postaci dwucyfrowej, czyli 01.

Różne

02004080:270F - 9999G
020025fc:03e7 - Maksimum drewna w składziku
820025D8 000F - Wszystkie domki wakacyjne - wzgórze, plaża i miasto!
32006A29 004B - Maksymalna stamina farmera
820390EA 0000 - Farmer nie zasypia, gdy gra jest bezczynna
320025EB 0078 - Zatrzymuje upływanie czasu
Maksimum serduszek u skrzatów

820045F0 FFFF - Chef
820046A4 FFFF - Bold
82004614 FFFF - Nappy
82004638 FFFF - Hoggy
8200465C FFFF - Timid
820046C8 FFFF - Aqua
82004680 FFFF - Staid
Czerwone serce u dziewczyny

32004525 00FF - Ann
320044D1 00FF - Elli
32004415 00FF - Mary
32004359 00FF - Popuri
320044A5 00FF - Karen
820045A4 FFFF - Wróżka (serce ukryte!)
Ślub

820045A4 FFFF - Ann
320044D2 FFFF - Elli
32004416 FFFF - Mary
3200435A FFFF - Popuri
320044A6 FFFF - Karen
820045a6 FFFF - Wróżka
Gdy dom nierozbudowany, dziewczyna mieszka u siebie!
Pogoda

320025E0 ???? - Pogoda, gdzie ???? to:
0000 - słonecznie
0001 - deszczowo
0002 - śnieżnie
0003 - sztorm
0004 - trzęsienie ziemi
Data

320025E9 ???? - Data, gdzie ???? to:
0000 - 1 dzień, Wiosna
0001 - 1 dzień, Lato
0002 - 1 dzień, Jesień
0003 - 1 dzień, Zima
0004 - 2 dzień, Wiosna
0005 - 2 dzień, Lato
0006 - 2 dzień, Jesień
0007 - 2 dzień, Zima
0008 - 3 dzień, Wiosna
itd.
Narzędzia podstawowe

W skrzyni:
820029## ??xx, gdzie:
##: wartość ustalająca miejsce (58-D3);
??: ilość;

W plecaku:
820042## ??xx, gdzie:
##: wartość ustalająca miejsce (48-56);
??: ilość;

Wartości dla xx:
00: Sierp (Poziom 1)
01: Sierp (Poziom 2)
02: Sierp (Poziom 3)
03: Sierp (Poziom 4)
04: Siero (Poziom 5)
05: Sierp (Przeklęty)
06: Sierp (Święty)
07: Sierp (Mityczny)
08: Motyka (Poziom 1)
09: Motyka (Poziom 2)
0A: Motyka (Poziom 3)
0B: Motyka (Poziom 4)
0C: Motyka (Poziom 5)
0D: Motyka (Przeklęta)
0E: Motyka (Święta)
0F: Motyka (Mityczna)
10: Siekiera (Poziom 1)
11: Siekiera (Poziom 2)
12: Siekiera (Poziom 3)
13: Siekiera (Poziom 4)
14: Siekiera (Poziom 5)
15: Siekiera (Przekląta)
16: Siekiera (Święta)
17: Siekiera (Mityczna)
18: Młotek (Poziom 1)
19: Młotek (Poziom 2)
1A: Młotek (Poziom 3)
1B: Młotek (Poziom 4)
1C: Młotek (Poziom 5)
1D: Młotek (Przeklęty)
1E: Młotek (Święty)
1F: Młotek (Mityczny)
20: Konewka (Poziom 1)
21: Konewka (Poziom 2)
22: Konewka (Poziom 3)
23: Konewka (Poziom 4)
24: Konewka (Poziom 5)
25: Konewka (Przeklęta)
26: Konewka (Święta)
27: Konewka (Mityczna)
28: Wędka (Poziom 1)
29: Wędka (Poziom 2)
2A: Wędka (Poziom 3)
2B: Wędka (Poziom 4)
2C: Wędka (Poziom 5)
2D: Wędka (Przeklęta)
2E: Wędka (Święta)
2F: Wędka (Mityczna)

Przykład
Aby otrzymać 1 sierp (Poziom 1) na 1 slocie w skrzyni, należy wpisać kod 82002958 0100.

Nasiona

W skrzyni:
820029## ??xx, gdzie:
##: wartość ustalająca miejsce (58-D3);
??: ilość;

W plecaku:
820042## ??xx, gdzie:
##: wartość ustalająca miejsce (48-56);
??: ilość;

Wartości dla xx:
32: Nasiona rzepy
33: Nasiona ziemniaków
34: Nasiona ogórków
35: Nasiona truskawek
36: Nasiona kapusty
37: Nasiona pomidorów
38: Nasiona kukurydzy
39: Nasiona cebuli
3A: Nasiona dyni
3B: Nasiona ananasa
3C: Nasiona bakłażanów
3D: Nasiona marchewek
3E: Nasiona słodkich ziemniaków
3F: Nasiona szpinaku
40: Nasiona zielonej papryki
41: Nasiona trawy
42: Nasiona żółtych kwiatów
43: Nasiona różowych kwiatów
44: Nasiona niebieskich kwiatów
45: Nasiona białych kwiatów
Inne narzędzia i akcesoria

W skrzyni:
820029## ??xx, gdzie:
##: wartość ustalająca miejsce (58-D3);
??: ilość;

W plecaku:
820042## ??xx, gdzie:
##: wartość ustalająca miejsce (48-56);
??: ilość;

Wartości dla xx:
30: Pigułka dla krów
31: Pigułka dla owiec
46: Szczotka
47: Dojarka
48: Nożyczki
49: Dzwonek
4A: Lekarstwo dla zwierząt
4B: Niebieskie pióro
4C: Krokomierz
4D: Kamień teleportujący
4E: Kryształ Wróżki
4F: Kryształ Kappy
50: Kryształ Prawdy
Prezenty od dziewczyn

W szafce:
82002### ??xx , gdzie:
###: wartość ustalająca miejsce (8D4-952);
??: ilość;

W plecaku:
820042## ??xx, gdzie:
##: wartość ustalająca miejsce (48-56);
??: ilość;

Wartości dla xx:
3B: Wino Karen
3C: Błotne kuleczki Popuri
3D: Pozytywka Ann
3E: Książka Mary
3F: Suszony kwiat Elli

Pamiętaj, że używanie kodów może doprowadzić do występowania wielu błędów!