przejdź do informacji o grze

tytuł: Legend of Zelda - Ocarina of Time (PL)
system: Nintendo 64 gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Legend of Zelda - Ocarina of Time (PL)

Umieścił: Blaevy Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 28.05.2007, 18:29 Punkty: 20
                                           Solucja do gry Legend of Zelda : Ocarina of Time

CZĘŚĆ I - Mały Link i Trzy magiczne kamienie : Szmaragd Kokiri, Rubin Goronów i Szafir Zory.
 
 
                     Najpierw wybieramy plik i dajemy sobie imię i zaczynamy grę. Najpierw widzimy filmik w, którym jesteśmy my. Widzimy jak któś ucieka na koniu z księżniczką i widzimy też wielkiego kolesia na czarnym koniu. Teraz widzimy jak Wielkie Drzewo Deku wzywa duszka imieniem Navi i karze jej przyprowadzić chłopca bez duszka czyli nas. Teraz duszek nas budzi i mówi, że Wielkie Drzewo Deku nas wzywa. Zatem wstajemy i zaczynamy przygodę.
                   1.Wychodzimy z naszego domku i wita nas nasza przyjaciółka Saria. Zchodzimy po drabinie i rozmawiamy z nią. Po rozmowie idziemy w prawo i tam na końcu drogi gadamy z Mido, który nie chce nas przepuścić, ponieważ nie mamy miecza ani tarczy. Dlatego więc wracamy do Sarii i ponownie z nią rozmawiamy i dowiadujemy się, że tarczę można kupić w sklepie a miecz jest tylko jeden ukryty gdzieś w lesie. Idziemy teraz w lewo i w tej gęstej trawie można znaleźć czasami Rupie, które służą jako pieniądze. Idziemy na górkę i idziemy tam gdzie na znaku pisze Leśne Centrum Treningowe. Przechodzimy przez ten niewielki ogródek i zauważamy malutkie przejście w skale. Przechodzimy przez tę dziurę i znajdujemy się w dziwnym miejscu czyli lesie. Przechodzimy przez labirynt i uważamy na toczący się kamień, który może nas zranić. Zbieramy też rupie, ponieważ przydadzą nam się. Przechodzimy labirynt i widzimy wielką skrzynię, którą otwieramy i wyciągamy Miecz Kokiri, który wybieramy na Ekranie Wyborów, czyli wciskając Enter. Gdy już wybierzemy miecz to wracamy do Wioski Kokiri. Gdy już będziemy w Wiosce Kokiri rozmawiamy z kokirim obok nas, który nauczy nas kombinacji mieczem. Teraz szukamy rupii rozbijając kamienie, ścinając trawę i szukając w gęstej trawie. Gdy już uzbieramy 40 rupii idziemy do Sklepu Kokiri i gdy będziemy chcieli wejść do sklepu to najpierw rozmawiamy z dziewczynką na górze, która uczy nas jak urzywać duszka i rozmawiać z innymi na odległość. Wchodzimy teraz do sklepu i rozmawiamy ze sprzedawcą i kupujemy Tarczę Deku za 40 rupii. Teraz wybieramy Ekran Wyboru i ustawiamy tarczę, którą można się bronić przyciskając R button. Po wybraniu tarczy wracamy do Mido, który przepuszcza nas( choć z pretensjami) do Wielkiego Drzewa Deku. Uwaga po drodze na Baby Deku, atakujemy je Mieczem Deku tak jak każdego wroga, ucinając Baby Deku zyskujemy Patyk Deku. Dochodzimy do Wielkiego Drzewa Deku, którego uważnie wysłuchujemy a następnie wchodzimy do jego wnętrza i tak zaczyna się nasza pierwsza misja.
                      2.Gdy już wejdziemy do wnętrza Drzewa Deku zabijamy trzy Baby Deku a następnie wchodzimy do góry po wyróżniającej się ścianie. Idziemy dalej i wyciągamy ze skrzyni Mapę Podziemi. Idziemy dalej a nie po ścianie, ponieważ Skullwaltule by nas z niej zwaliły. Idziemy więc dalej przeskakując przepaść i wchodzimy do drzwi. Drzwi za nami się zamkną i spodkamy tam Krzak Deku, który będzie strzelał w nas Orzechami Deku. Nie możemy do nigo podbiegać, ponieważ będzie się chował więc chronimy się naszą tarczą, która odbija Orzechy Deku. Gdy go trafimy szybko go łapiemy, bo może wrócić do swojej skrytki. Teraz otworzą się dalej drzwi i idziemy dalej. Tam przeskakujemy do skrzyni i zabieramy Procę Duszka. Teraz wchodzimy po ściance na lewo i zabieramy ze skrzyni Uzdrawiające Serce. Zeskakujemy stąd, wybieramy Procę Duszka i strzelamy z niej w drabinę, w którą możemy celować za pomocą „Z”. Wracamy do ścianek gdzie były Skullwaltule i zabijamy je a następnie wchodzimy po ściance. Dochodzimy do następnego piętra gdzie zabijamy trzy Wielkie Skulltule. Atakujemy je tylko wtedy naszą procą lub mieczem wtedy gdy odwrócą się do nas plecami. Teraz wchodzimy do kolejnych drzwi i gdy wejdziemy do nowego pomieszczenia, wchodzimy na przycisk po prawej i szybko idziemy po górkach do skrzyni na wprost skąd weźmiemy Kompas. Teraz ponownie wciskamy przycisk i idziemy po skrzynię po prawej skąd weźmiemy uzdrawiające serce. Zabijamy Skulltulę co jest na ścianie i dostajemy żeton w nagrodę, że zabiliśmy Złotego Skulltulę. Teraz wracamy tam koło przycisku, wybieramy Patyk Deku, zapalamy go ogniem pochodni i podpalamy zgaszoną pochodnię po lewej i wtedy otworzą się drzwi. Wychodzimy z pomieszczenia i znajdujemy się tam gdzie były trzy Wielkie Skulltule. Podchodzimy do krawędzi i skaczemy na widoczną na dół pajęczynę, która się urywa i lądujemy w wodzie. Wchodzimy tam gdzie jest przycisk i gdy go naciśniemy zapali się ogień w pochodni. Wyciągamy ze skrzyni serce, zapalamy Patyk Deku ogniem i idziemy podpalić pajęczynę, która osłania drzwi. Wchodzimy do drzwi i tam łapiemy jak przedtem opisywałem Krzak Deku, który powie nam w jakiej kolejności pokonujemy jego braci(2,3,1). Teraz wybieramy Procę i celujemy w oko nad drzwiami, wtedy drzwi się otworzą. Jesteśmy teraz w pokoju z wodą. Wskakujemy do wody i po lewej stronie pod wodą widzimy przycisk, który wciskamy i wtedy poziom wody na chwilę się zmniejszy. Wskakujemy na platformę na wodzie i teraz już kręcące igły nas nie dosięgną i wskakujemy dalej. Zabijamy Wielką Skullę, przesówamy blok, wchodzimy na niego i otwieramy drzwi. Zabijamy Baby Deku, zapalamy zgaszone pochodnie i idziemy dalej. Zabijamy Wielką Skullę i podpalamy pajęczynę po prawej, która grodzi nam przejście, Uwaga na Larwy Gohmy! Przechodzimy przez dziurę w ścianie i znajdujemy się w pomieszczeniu gdzie byliśmy, ale nie mogliśmy się wspiąć. Przesówamy blok po lewej na dół i idziemy zapalić Patyk Deku. (Po lewo jest Złota Skulltula z żetonem). Gdy zapalimy Patyk Deku wracamy skąd przesunęliśmy blok. W podłodze jest dziura zaklejona pajęczyną i  turlamy się po niej i wtedy pajęczyna się zapali i spadniemy do wody. Przypływamy do brzegu i widzimy trzech braci Krzaku Deku. Pamiętamy o kolejności ich trafiania 2,3,1. Gdy trafimy, łapiemy pierwszego brata, który wyjawia nam sekret Królowej Gohmy. Wchodzimy do kolejnego pokoju gdzie znajdziemy Gohmę. Najpierw musimy jej spojżeć w oko, żeby skoczyła ze sufitu. Sposób na nią : gdy będzie na ziemi to strzelamy do niej z Procy w oko, żeby ją ogłusyć a następnie atakujemy ją mieczem, a gdy będzie wchodzić na ścianę lub sufit będzie strzelać jajkami, które atakujemy procą lub mieczem. Jeżeli nie zniszczymy jajek to wylęgną się z nich Larwy Gohmy. Gdy ją pokonamy zabieramy Zbiornik Serca a następnie wchodzimy do niebieskiego portalu, który przeniesie nas do Drzewa Deku. Teraz Drzewo Deku opowiada nas o złym człowieku pustyni, który chce zdobyć boską relikwię, Trójmoc. Potem widzimy historię stworzenia świata przez Din, Nayru i Farore. Po tym Drzewo Deku daje nam Szmaragd Kokiri i karze nam wyruszyć do Zamku Hyrule i na naszych oczach Drzewo Deku umiera. Wracamy do Lasu Kokiri i rozmawiamy z Mido na przejściu, który nas oskarża o śmierć Drzewa Deku. Idziemy na wprost gdzie jest wielkie przejście jakby tam wielki pień i przechodzimy. Na moście zatrzyma nas Saria, która żegna się z nami i daje nam naszą pierwszą okarynę, Okarynę Duszka. Po rozmowie ruszamy dalej do Zamku Hyrule.
                        3.Znajdujemy się teraz na Polu Hyrule. Idziemy aż zatrzyma nas sowa, która daje nam cenne rady. Wyruszamy teraz prosto aż dojdziemy do Zamku Hyrule. Uwaga, na noc przysówają most do góry więc, żeby wejść trzeba poczekać do rana. W nocy mogą jeszcze zaatakować nas Stalchildy. Gdy nadejdzie ranek wchodzimy do Zamku Hyrule i idziemy na rynek. Spodkamy koło fontanny dziewczynkę w rudych włosach o imieniu Malon i rozmawiamy z nią. Po rozmowie idziemy na wprost do Zamku Hyrule i ponownie zatrzyma nas sowa. Po rozmowie z sową po prawej wspinamy się po gałęziach, zobaczymy tam Jednooką Statułę, w którą gdy uderzymy mieczem pare razy to pokaże, która jest godzina. Dochodzimy do końca i skaczemy ze skały i jesteśmy za bramą. Przechodzimy wszystkich strażników niezauważenie, ponieważ gdyby nas zauważyli to by nas wyrzucili z zamku. Po lewej przed schodzmi i strażnikiem widzimy wyróżniającą się skałę po, której się wspinamy i wskakujemy do rzeczki przed zamkiem. Płyniemy i wychodzimy na niewielkiej górce i gadamy ze śpiącym facetem. Po rozmowie dajemy się złapać jakiemukolwiek strażnikowi i wracamy tam gdzie się wspinaliśmy po gałęziach i rozmawiamy tam z Malon, która wręczy nam Dziwne Jajko. Czekamy teraz aż z Jajka wykluje się Kurczak, możemy przez ten czas poszukać czegoś na Rynku. Gdy już się Kurczak wykluje to wracamy do śpiącego faceta na zamku i wybieramy Kurczaka i budzimy go. Wtedy rozmawiamy z nim i potem odejdzie. Widzimy skąd wypływa woda, przesówamy pierwszą skrzynię na platformę a drugą skrzynię na tą pierwszą. Wchodzimy na skrzynię i przeskakujemy tam skądta woda wypływa i wchodzimy tam przez dziurę w ścianie. Omijamy niezauważenie strażników i gadamy z Zeldą, Księżniczką Hyrule. Uważnie ją słuchamy! Dostajemy od niej List Zeldy. Przed bramą stoi Impa, jedna z Sheikanów i opiekunka Zeldy, uczy nas Kołysanki Zeldy i wyprowadza z zamku. Po rozmowie z Impą jeszcze nie wyruszamy do Wioski Kakariko, ponieważ musimy jeszcze coś zrobić ważnego. Wyruszamy do Rancza Lon Lon. Tam szukamy i rozmawiamy z Malon, po paru rozmowach wyciągamy Okarynę i uczy nas Pieśni Epony, która będzie nam potrzebna w późniejszym etapie gry. Teraz szukamy Talona, ojca Malon z, którym gramy w gierkę za 10 rupii z kurakami i jeżeli wygramy dostaniemy Mleko Lon Lon. Teraz wracamy przez most po prawej stronie zamku i idziemy do Wioski Kakariko.
                           4.Tam idziemy w lewo po schodach i tam przy zamkniętej bramie pokazujemy strażnikowi List Zeldy. Po jego wysłuchaniu otworzy się brama, ale jeszcze nie idziemy dalej. Wracamy na Rynek i idziemy do sklepu po lewej przy, którym stoi facet z brodą i tam kupujemy Tarczę Hylian. Możemy jeszcze iść do sklepu po lewej najbliżej zamku i tam sprzedają maski. Pożyczamy Maskę Keatona i pokazujemy ją strażnikowi. Wracamy spowrotem do sprzedawcy i oddajemy mu 10 z 15 rupii, które dostaliśmy od strażnika. Teraz mamy odblokowaną nową maskę i tak za każdym razem po sprzedaniu maski mamy nową odblokowaną. Wracamy do Wioski Kakariko i idziemy dalej przez otwartą bramę.
                            5.Znajdujemy się teraz na Szlaku Śmiertelnej Góry i idziemy prosto ścieżką, uwaga po drodze na Czerwone Tektie. Po drodze możemy spodkać również Goronów, dochodzimy do końca ścieżki i wchodzimy do Miasta Goronów. Tam turlamy się po linie przed nami i tam gadamy z Goronem i dowiadujemy się, że kolejny kamień ma Starszy Brat. Idziemy na sam dół gdzie jest posąg i zgaszone pochodnie i tam przed zamkniętymi drzwiami gdzie jest dywan i Navi robi się zielona gramy Kołysankę Zeldy i wtedy drzwi się otworzą. Idziemy tam i gadamy ze Starszym Bratem, Darunią. Po chłodnej rozmowie wybieramy Patyk Deku, zabieramy ogień i zapalamy wszystkie zgaszone pochodnie obok posągu i wtedy posąg zacznie się kręcić. Bierzemy ogień na kolejne piętro i zapalamy dwie pochodnie między, którymi siedzi Goron. Bierzemy ponownie ogień i tam w wejściu podpalamy Bombowe Kwiaty a one się zapalą i wysadzą głazy blokujące przejście a my idziemy dalej i znajdziemy się w Zaginionym Lesie. Tam zatrzyma nas sowa, która ponownie da nam cenne rady. Po rozmowie z sową zgodnie z jej radą idziemy do Łąki Świętego Lasu. Jeżeli wejdziecie do złego wejścia to traficie do Lasu Kokiri. Żeby wiedzieć, które wejście jest dobre to należy uważnie słuchać melodi. Przy dobrym przejściu melodia będzie najgłośniejsza. A jak ktoś jest słaby i nie potrafi tego przejść to oto droga : lewo, lewo, prosto, lewo i prawo. Jesteśmy teraz na Łące Świętego Lasu i najpierw podchodzimy bliżej i pojawi się Wolfos, którego musimy pokonać i wtedy otworzy się przejście. W labiryncie zmieniamy sobie na Tarczę Deku bo po drodze będziemy musieli pokonać Krzaki Deku. Z labiryntem powinniśmy sobie łatwo poradzić. Zatrzymujemy się tam gdzie jest drabina i schody. Najpierw wchodzimy po drabinie i wchodzimy do dziury gdzie jest druga drabina i tam znajdziemy Fontannę Duszków, żeby uleczyć swoje rany jeśli jakieś mamy. Wracamy, idziemy po schodach, pokonujemy Krzaki Deku, idziemy dalej po schodach i znajdziemy tam Sarię. Nauczy ona nas Pieśni Sarii. Wychodzimy z Łąki i spodkamy sowę. Po rozmowie idziemy : lewo, prawo, prosto, lewo i lewo. Tam schodzimy po drabince, wchodzimy tam na mniejszy pień i robimy to co każą nam Skull Kidzi a w nagrodę dostaniemy rupię. Zpowrotem wchodzimy po drabince i kierujemy się : prosto i prosto. Wchodzimy tam na pień(tylko nie spłoszcie Skull Kida) i gramy Pieśń Sarii i za to Skull Kid da nam Część Serca. Wracamy teraz do Miasta Goron. Idziemy do Daruni i gramy mu Pieśń Sarii, wtedy się rozweseli i da nam Bransoletę Goronów. Wychodzimy z miasta na Szlak Śmiertelnej Góry i po prawo siedzi Goron a obok niego jest Bombowy Kwiat, bierzemy kwiat i zrzucamy na dół i teraz jeżeli dobrze rzuciliśmy to Kwiat wysadzi skałę grodzącą przejście do jaskini. Schodzimy na dół i wchodzimy do Jaskini Dodonga.
                        6.Terz bierzemy jeden Bombowy Kwiat, wysadzamy blokującą ścianę i idziemy dalej. Tam wchodzimy gdzie na środku jest Beamos a następnie idziemy w prawą stronę, bierzemy Bombowy Kwiat i wysadzamy ścianę a tam znajdziemy skrzynię w której znajdziemy Mapę Podziemi. Teraz idziemy w lewą stronę(bierzemy Bombowy Kwiat i wysadzamy ścianę i tam będzie Jednooka Statua) i tam bierzemy Bombowy Kwiat wysadzamy Beamosa i ponownie bierzemy Kwiat i wysadzamy drugą ścianę. Idziemy dalej i uważamy na Małego Dodongo, uwaga jak się go uderzy to wybuchnie, możemy za jego pomocą wysadzić ścianę, która jest po prawo i tam będziemy mogli zdobyć Złotą Skulltulę. Dochodzimy do dwóch posągów, przesówamy któryś na przycisk i otworzą się kolejne drzwi. Przechodzimy przez następne drzwi i teraz będziemy musieli walczyć z Lizalfosami, po ich pokonaniu idziemy dalej do drzwi. Teraz znajdziemy się w miejscu gdzie są Dodongi, sposób na nich to taki, że musimy gdy będą chcieli zienąć ogniem to wrzucamy im do paszczy Bombowy Kwiat. Zapalamy wszystkie pochodnie w pomieszczeniu za pomocą Patyka Deku i wtedy otworzą się kolejne drzwi i idziemy dalej. Terz wciskamy przycisk i po lewej stronie otworzą się drzwi i idziemy tam. Bierzemy Bombowy Kwiat tak obok tej ściany, wysadzamy ją i tam w skrzyni znajdziemy Kompas, będziemy jeszcze musieli rozwalić jeden posąg. Wracamy zpowrotem do tego pomieszczenia bierzemy ten sam Bombowy Kwiat, kładziemy po środku między Bombowymi Kwiatami i gdy wybuchną wszystkie bez wyjątku to schody się obniżą i będziemy mogli po nich wejść, idziemy dalej zabijamy tam dwie Skulltule w czym jedna jest Złota i idziemy do drzwi. Tam przesówamy jeden posąg, wchodzimy na drabinę, naciskamy przycisk i idziemy do kolejnych drzwi. Idziemy po moście dalej, wchodzimy do nowego pomieszczenia, skaczemy na dół(uwaga na te kolce) wchodzimy na wielki kamień i po drabinie i skaczemy tam gdzie jest ta skrzynia i Bombowy Kwiat, bierzemy go i wysadzamy ścianę gdzie weszliśmy na drabinę pod którą jest kamień i idziemy dalej. Teraz wybieramy Procę Duszka celujemy u góry w oko i wtedy zgasi się płomień i idziemy dalej. Wchodzimy przez drzwi i ponownie musimy walczyć z Lizalfosami, po ich pokonaniu wchodzimy w kolejne drzwi celujemy w oko wyłączy się płomień skaczemy na tą platformę i celujemy w oko po lewej i teraz zgasi się drugi płomień i idziemy dalej. Przeskakujemy do skrzyni i zabieramy Mieszek na Bomby(teraz możemy sami nosić bomby). Idziemy dalej do przodu naciskamy na przycisk i teraz czytamy tą płytkę i teraz idziemy na most po prawej skaczemy na te kości Dodonga i z obu stron wyciągamy Bombę i musi wybuchnąć w jego oczach i wtedy się zapalą i wtedy jego gęba się opuści i możemy teraz wejść do drzwi. Idziemy w prawą stronę; możemy znaleźć tam ścianę którą trzeba wysadzić i tam będzie Złota Skulltula; wchodzimy na górę po tych kamieniach, idziemy dalej i zrzucamy głaz na dół i umieszczamy go w dziurze gdzie jest przycisk i wtedy otworzą się drzwi. Wchodzimy tam, zabieramy ze skrzyni Bomby i wysadzamy wyróżniający się kawałek ziemi na podłodze i gdy się wysadzi skaczemy tam i znajdziemy Piekielnego Dinozaura Króla Dodongo. Sposób na niego jest taki, że wystarczy gdy będzie chciał zionąć ogniem to wrzucamy mu do gęby Bombę i gdy wybuchnie to atakujemy go mieczem. Po jego pokonaniu bierzemy Zbiornik Serca i wchodzimy do portalu, który przeniesie nas na Szlak Śmiertelnej Góry i tam Darunia wręczy nam Rubin Goronów.
                                7.Po rozmowie zgodnie z jego radą idziemy do Wielkiej Wróżki. Jak się tam dostać??? Na Szlaku Śmiertelnej Góry gdzie jest taka czerwona flaga tam są trzy głazy, które musimy wysadzić, żeby iść dalej. Uwaga po drodze na spadające kamienie! Dochodzimy na szczyt i tam rozmawiamy ze sową. Po rozmowie wysadzamy ścianę po lewej i tam na znaku Trójmocy musimy zagrać Kołysankę Zeldy wtedy wielka Wróżka się pojawi i zgłębimy moc Wirującego Ataku. Zapamiętujemy też co ona mówi!!! Wychodzimy i ponownie rozmawiamy z sową i zlatujemy z nią do Wioski Kakariko. Tam musimy spełnić misję. Gadamy tam z jedną dziewczyną koło zagrody i musimy do niej wprowadzić siedem kurczaków. Do niektórych będzie trzeba się dostać za pomocą innego kurczaka czyli wzlecieć z nim w powietrze(jeden jest w skrzyni). Jak już zagonimy wszystkie do zagrody to dostaniemy Pustą Butelkę. Teraz druga misja - wracamy do Zamku Hyrule(tam gdzie jest ten wielki głaz co pisze znak koniec, co kazałem wam zapamiętać), wysadzamy ten głaz i wchodzimy do małego przejścia co się pokaże. Znajdziemy się w Fontannie Wróżki i tak jak wcześniej na znaku gramy Kołysankę Zeldy, wtedy pojawi się wróżka i da nam Ogień Diny.
Teraz wracamy do schodów jak się wchodzi do Wioski Kakariko, ale tam nie idziemy, skręcamy w lewo( widać taką wielką jaskinię), przechodzimy przez wodę(jeżeli dobrze idziemy to będzie tam znak Rzeka Zory. Wchodzimy tam.
                                   8.Najpierw pogadamy tam z sową, która znowu da nam jakieś cenne rady, następnie wysadzamy te głazy przed nami, tam jest kura, dzięki, której przelatujemy przez wodę, ale można kupić fasolki od gościa i polać je wodą i wtedy przelecimy to. Gdy dojdziemy do pnia gdzie pod wodą są żaby to zagrajmy jakąś melodię to dadzą nam fioletową rupię. Dochodzimy do końca i widzimy wodospad(gdy weźmiemy kurę to możemy przelecieć do Części Serca) i przy wodospadzie gramy Kołysankę Zeldy i wtedy wodospad zniknie i będziemy mogli teraz przejść i znajdziemy się w Posiadłości Zory. Tam zapalamy pod wodospadem dwie pochodnie Ogniem Diny, weźmy płomień i zapalmy reszte pochodni i wtedy pojawi się skrzynia w, której jest Część Serca. Teraz idziemy na górę i przed schodami zapalamy pochodnie, idziemy dalej i tam spodkamy Króla Zory, ale jeszcze z nim nie gadamy. Skręcamy w lewo i tam gadamy z Zorą i gramy w tą grę Nurkowanie., i sakczemy i gdy zbierzemy wszystkie rupie to wracamy do Zory a ona da nam Srebrną Łuskę. Teraz skaczemy do wody i pod wodą jest takki tunel do którego wpływamy. Znajdziemy się teraz w Jeziorze Hylia i pod wodą zauważamy Butelkę z jakąś wiadomością, bierzemy ją i wracamy do Króla Zory i pokazujemy mu ten lis. Po rozmowie on się otsunie, ale jeszcze wracamy na dół i w słoik zbierzmy Rybę bo będzie potrzebna. Wracamy do króla i wchodzimy do przejścia gdzie się odsunął. Jesteśmy teraz w Fontannie Zory i jeszcze nie idziemy do Lorda Jabu-Jabu tylko kręcamy w prawo i płyniemy tam gdzie jest taka wysepka a na niej drzewko, i dwa kamienie i przy tych kamieniach kładziemy bombą i po wybuchu wchodzimy tam do Fontanny Wróżki i tak jak wcześniej gramy pieśń a ona da nam Wiatr Farore. Teraz wracamy do Lorda i kładziemy przed nim rybę i wtedy on nas wciągnie do środka.
                                      9. Znajdujemy się teraz we wnętrzu Jabu-Jabu i kierujemy się prosto, ale przejście jest zamknięte więc celujemy i strzelamy w zółty języczek, który jest u góry. Idziemy dalej prosto i tam w głównym pokoju jest księżniczka Ruto, po rozmowie spadamy do dziury za nią i ponownie z nią rozmawiamy i tak dwa razy aż usiądzie i teraz musimy ją zabrać ze sobą. Idziemy teraz obok do przejścia, wchodzimy do płytkiej wody i rzucamy Ruto na drugi brzeg, wciskamy zółty( Po prawej stronie jest Skulltula) przycisk, bierzemy z powrotem Ruto i idziemy dalej. Gdy przejdziemy do końca to skaczemy na platformę i wracamy do pomieszczenia gdzie pierwszy raz widzieliśmy Ruto. Tam idziemy dalej prosto(tylko nie do dziury). Teraz jesteśmy w pomieszczeniu gdzie są trzy drogi : lewo, prosto i prawo, skręcamy więc najpierw w prawo i tam na żółtym przycisku kładziemy Ruto i wchodzimy tam gdzie pomieszczenie się otworzy. Tam zabijamy wszystkie te ryby i pojawi się skrzynia w, której jest Bumerang. Wracamy do głównego pokoju po Ruto bo uciekła, zabieramy ją i teraz na lewą stronę(tam gdzie są trzy drogi), i kładziemy Ruto na niebieskim przycisku i wchodzimy do przejścia, które się otworzy. Tam musimy rzucać Bumerangiem w Pasożytniczą Mackę, gdy ją pokonamy pojawi się skrzynia a w niej Mapa Podziemi. Zabieramy Ruto i wchodzimy do pomieszczenia na lewo od niebieskiego przycisku. Tam w czasie niszczymy wszystkie Shabony i po tym ze skrzyni zabieramy Kompas. Wracamy na prawą stronę i wchodzimy do przejścia w lewo od żółtego przycisku. Tam ponownie pokonujemy Pasożytniczą Mackę i teraz musimy iść na stronę przednią czyli prosto. Tam zabijamy kolejną Mackę i teraz wracamy do głównego pomieszczenia. Tam zauważamy, ze zniknęła Macka, która blokowała jedną dziurę więc wpadamy tam i idziemy prosto do przejścia. Tam Ruto zobaczy swój kamień a my rzucamy ją do niego. Ruto bierze Duchowy kamień, po rozmowie gdy chcemy ją wziąć to platforma na, której stoi porusza się do góry a wraca Ośmiornica. Żeby ją pokonać musimy ogłuszyć ją Bumerangiem a następnie uderzyć w tył mieczem. Po pokonaniu jej wchodzimy na platformę a ona ruszy w górę i idziemy dalej do przejścia. Teraz musimy Bumerangiem atakować te czerwone, ruszające się głazy, aby po nich przejść przez przejście. Teraz skaczemy na skałę, która opadnie na dół, i tam zabieramy jedną ze skrzynek i kładziemy na niebieskim przycisku i przechodzimy przez przejście. Tam skaczemy na dół na płytką wodę, wchodzimy po ściance i Bumerangiem strzelamy w żółty języczek na ścianie i wtedy otworzy się przejście do Bossa i wchodzimy tam. Teraz musimy walczyć z Bioelektrycznym Anamonem Barinade. Musimy cały czas atakować Bumerangiem,potem zniszczyć mieczem meduzy i atakować Barinade. Po zwycięztwie zabieramy Zbiornik Serca i wchodzimy do portalu w, którym będzie też księżniczka Ruto, po rozmowie z nią dostaniemy Szafir Zory.    
                             10.Teraz gdy mamy wszystkie trzy kamienie, wracamy do Zamku Hyrule, ale przed Zamkiem widzimy pewien filmik(nie zdradze go bo to odbierze wam przyjemnośc z gry). Po tym filmiku jak widzieliśmy, to wskakujemy do wody i wyławiamy Okarynę Czasu i kolejny filmik w, którym uczymy się Pieśni Czasu. Teraz wchodzimy do Zamku i w Rynku skręcamy w prawo i wchodzimy do Świątyni Czasu, przed ołtarzem gramy Pieśń Czasu i zostawiamy Duchowe Kamienie i otworzą się drzwi do, których idziemy i tam znajdziemy Miecz Mistrza. Podchodzimy do niego i wznosimy. Teraz widzimy filmik w, którym jest Mędrzec Rauru i dowiadujemy się ważnych rzeczy w tym, zę przenieśliśmy się o 7 lat do przodu więc radzę uwarznie słuchać i czytać(MUSIMY ODNALEŹĆ POZOSTAŁYCH MĘDRCÓW). Po tym gdy chcemy wyjść, zatrzymuje nas ostatni z rodu Sheikahów, Sheik, który opowiada nam co mamy robić i, że pierwszy mędrzec jest w Leśnej Świątyni, ale najpierw musimy mieć lepsze wyposażenie więc zgodnie z radą Sheika ruszamy do Wioski Kakariko.
 

WSZELKIE PRAWA DO KOPIOWANIA I INNYCH RZECZY BEZ ZGODY AUTORA ZABRONIONE !
 
Autor : Blaevy®           Kontakt : [email protected] lub gg – 8313766