przejdź do informacji o grze

tytuł: Dragon Ball Z - Super Saiya Densetsu (J) (V1.1)
system: Super Nintendo gatunek: Gra akcji
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Dragon Ball Z - Super Saiya Densetsu (J) (V1.1)

Umieścił: kowal666 Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 26.01.2005, 18:05 Punkty: 17
MEET YOUR BROTHER

Zaczynamy na wyspie Genialnego dziadka znaczy żółwia. Wchodzimy do domku i gadamy z Kuririnem ,Bulma i Głupim żulem znaczy genialnym żułwiem od ktorych dostajemy 40 pieniedzy i radar (ten przedmiot jest bardzo ważny). Następnie lecimy w lewo gdzie znajduje się duży ląd. Tutaj w niektórych domkach możemy wypocząć (w tych domkach znajduje się Bulma), coś kupić (takie szare) albo trenować (z rogami). Teraz nalezy troche powalczyc by osiagnac level 3 ktory powinien wystarczyc. Następnie udajemy się do domku gdzie Pan MOMO teroryzowany jest przez 4 złotych potworkow (domek znajduje sie w prawym gornym rogu wyspy w poblizu brzegu miedzy skalami). Tych rozwalamy idostajemy ITEM - GOHANA. Teraz wchodzimy do jaskini (wejscie nie jest trudne do znalezienia). Idziemy az napotykamy Raditza lecz nie jest to prawdziwy Raditz (jego o wiele słabsza kopia). Wychodzimy z jaskini i podchodzimy do Raditza. Walka rozpoczyna się i juz w pierszej turze nalezy uzyć (itemu) GOHANA. Ten uderza Raditza a naszym menu walki pojawia się nowa opcja do ktorej trzebawybrac Goku. ten łapie Raditza, wtedy Szatanem należy wybrać MAGIC kartę (niebieska) i walnać z DEMON RAY. Wtedy wiecie co się dzieje.

TRENINGI

Następuje trenign Songoku w zaświatach i walka Gohana z Piccolo z którymi nie powinno być problemu.

VEGETA

Na planete przybywa Vegeta i Nappa. Rozpoczynamy z Gohanem i Piccolo ale mozemy zwerbowac Kuririna, Tenshina, Chaotza i Yamshe (ale ten ostatni nie jest konieczny). Wystarczy polatać po wyspie i szukać ich, polecam też nie omijać walk a raczej mocno trenować a także zaopatrzyć się w sklepie (szary domek) w kilka przydatnych ITEMów (Kami, Bulma, Oolong, Kame). Przystępujemy do walki. Nappa nasyła na nas 1 a później 5 swoich roślinoglutów a później sam nas atakuje. Tutaj należy przetrwać jak najdłużej , zginąc nie może Gohan i Piccolo. Po jakimś czasie wraca Songoku i wszystko staje się poste. Nappe pokonujemy bez trudu (ginie obowiązkowo Piccolo) i zaczynamy walkę z Vegetą. Należy użyć w niej nowej techniki Kajito która zwiększa moc, następnie silna KAMEHAME i po sprawie. (Walka zostaje przerwana i znow wcielamy sie w Gohana. Mozna wtedy nazbierać dobre karty i pokupować jakieś przedmioty ktore będzie mogł wykorzystać Goku w walce.)

NAMEK

Bulma z Gohanem (i reszta ktora przetrwałą walkę z Nappą) wyruszają na Namek. Dostajemy ciekawy przedmiot - VEGETA ktory po uzyciu przybywa i walczy (komp nim steruje) po naszym boku ale tylko jedna walke. Po popatrzeniu na radar wydzimy 3 kryształowe kule 2 blisko siebie i taka nizej (to kula w jaskini). W jaskini znaduje się pełno kapsuł z ciekawymi ITEMami no i dragonball. Żeby go znaleśc musimy iść na dół a później przy którymś korytarzu skręcić w prawo. Następnie idziemy na góre i tam jest 1 smocza kula. Kiedy jednak wyjdziemy czeka na nas kosmiczny wojownik, ktorego mozna było zobaczyć podczas lotu w strone jaskini. W walce z nim polecam użyć Vegety bo jest za silny dla Gohana i jego paczki (o ile przedtem mocno nie trenowali). Patrzymy na radar i lecimy w strone następnej kuli (bardziej po lewej). Trafiamy na zniszczoną wioske, Freezera i jego kompanow. Po uratowaniu Dendiego gra przelącza się w śmieszny tryb latania. Należy tak manewrować by nas trafiło jak najmiej fireballów grubasa.

NAMEK #2

Songohan mówi że Bulma jest w niebezpieczeństwie i trzeba wrócić na statek. Należy teraz udać do domku znajdującego się na południe od wejścia do jaskini. Jest to miejsce gdzie sa 4 domki (3 małe i jeden duży) wchodzimy do tego dużego, rozwalonego i za pomocą opcji LOOK przeszukujemy wszystkie naczynia. W jednym z nich znajdziemy małego Nameczanina. Razem z nim można już uratować Bulmę. Lecimy do statku gdzie spotykamy różowego grubasa (22000 BP). Jak się domyślacie trzeba mu skopać tyłek ...

RETURN MY GOKU !

Przygoda na Namek przerwana zostaje treningiem Songoku na statku oraz Piccolo w niebie. S tym nie miałem żadnego problemu wystarczy trafić na dobre karty (pamiętajcie nie lekceważcie tego treningu !)

NAMEK #3

I znów na Namek w poszukiwaniu kul. Od paczki odłączają dwaj Nameczanie zaś Bulma zostaje ukryta w bezpiecznym miejscu. Na radarze widać 2 kule. Jedna (ta która jest bliżej) leży sobie i tylko się prosi by ją wziąść, by zdobyć drugą nalezy wejśc do jaskini w której po wejściu możemy obejrzeć jakiś przełacznik (dziura w ścianie). Następnie w jaskini idziemy na północ a póżniej cały czas w lewo. Tam jest zielone jeziorko z którego wyskakuje jakaś wróżka. Dende mówi, że należy znaleść starego Namecznina i przełacznik w południowej jaskini. Trzeba wyjść z jaskini i sie udać w lewy dolny róg mapy. Tam jest następna jaskinia z dużą ilością dziurek w ścianach niektóre z nich są przyciskami które trzeba otworzyć a reszta jest do niczego. Najlepiej poszukać i za pomocą funkcji "LOOK" sprawdzić wszystkie. Kiedy już będziemy pewni że przelączyliśmy wszystkie przełączniki wracamy do jaskini z wróżką. Teraz powinna nas przepuścić dalej. Idziemy w lewo i wchodzimy do dużej jaskini teraz należy znaleść NAIL - Nameczanina trenującego w małej jaskińce, kiedy pokonamy jego słabego klona przyłączy się do nas. Należy znaleść wyjście z jaskini (dol>prawo>góra>prawo>). Kiedy go znajdziemy pokaże nam sie wysoka góra na której jest domek Guru. On da nam 1 kule i wzbudzi w Gohanowi większą moc. Następnie wracamy (do pierwszego wejścia do jaskini) tą samą drogą jak przyszliśmy. Kiedy wyjdziemy z jaskini przyleci Vegeta a następnie Zarbon (23000Bp), który po walce mutuje sie (30000Bp). Trzeba go rozwalić.

ZNOWU TRENING

Akcja zostaje przerwana ostatnim już treningiem Goku na statku.

ODDZIAŁ SPECJALNY

Na Namek przybywa Specjalna piątka Frezera, która zabiera nam kule i z którą rozpoczynamy walkę. Na pierwszy ogień idzie taki mały grubasek i Recoom (65000Bp) a następnie Jei (64000Bp) i Baata (62500Bp) po ich rozwaleniu (Jei ucieka) patrzymy na radar i widzimy 1 kule, lecimy w tym kierunku. Tam znajdziemy statek, dowodce "Super piątki" i Jei, przybywa także Goku który jednak po walce musi zostać na statku by odzyskać siły. Teraz patrzymy na radar i znów widzimy jedną kule, (jednak chodzi o wszystkie 7 w jednym miejscu) , która jest w jaskini, pilnuje ich słaba kopia Freezy. Po wyjsciu z jaskini nasza paczka będzie chciała wywołać nameczańskiego smoka jednak nikt nie zna zaklęcia... W między czasie dochodzi do spotkania prawdziwego Frezera z Nailem który pilnuje Guru. Dochodzi do walki, którą należy przegrać.
Son Gohan w tym czasie odszukał Dendiego, który budzi smoka i wskrzesza m.in. Piccolo, który aż do wyzdrowienia Goku będzie najsilniejszą postacią. Teraz należy rozpocząć walkę z Frezerem lecimy zatem na góre Najstarszego Nameczanina. Chwile po rozpoczęciu walki wcielamy się w Szatana Serduszko. Trzeba odszukać już prawie nieżywego Nai i asymilować jego moc. To wzmocni Piccolo na tyle że będzie mógł rozpocząć walkę z Freeza. I znow walka z tym potworem, gdy zranimy Frezarake do połowy to nastąpi transformacja nr 1 potem trzeba znów skopać mu tyłek i dopiero przyleci Szatan. Frezer podczas tej walki transformuje sie a później ucieka. Mamy przerwe i należy się udać na północ i znaleśc dwóch Nameczaninów którzy dadzą Piccolowi moc (poczas rozmowy należy wybrać pierszą odpowiedź). W pobliżu (na południe) już czeka Freeza z grupką potworów, z którymi nie ma żadnych problemów. Wystarczy do walki używać tylko Piccolo który jest niesamowicie mocny (1900000Bp). Kiedy już przedrzemy się do Frezera ztransformuje się on po raz drugi. Następnie ucieknie. Teraz zaczyna się zabawa w chowanego bowiem Frezer bedzie sie pojawial by powalczyc jedną ture i ucieknie. Tak chyba ze trzy razy aż wreście pojawi się by nas steleportować na wyspe gdzie rozpocznie sie ostateczna rozgrywka...

Walczymy, walczymy a tu nagle Frezer mutuje sie po raz ostatni a następnie budzi się Son Goku którym należy się udać na wyspe gdzie toczy się walka (prawy dolny róg). Teraz jest wszystko proste a żeby umilić i przyśpieszyć ostatnią bitwe w tej grze nalezy poswięcić (wysłać do boju) jakąś postać naprzykład Gohana. Goku wpadnie w szał i SSJ (4999999Bp) KONIEC JEEEEEEE!!! NIE CZEKAJCIE...

THE END NOT END ?

Jeżeli Vegeta przeżyje walke z Freezerem, zamienia się na końcu w SSJ1 i walczymy przeciwko niemu (6000000Bp) I tak właśnie skończyliśmy najlepszą grę RPG Dragon Ball