przejdź do informacji o grze

tytuł: Secret of Evermore (E) [!]
system: Super Nintendo gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Secret of Evermore (E) [!]

Umieścił: Nails89 Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 19.05.2006, 15:49 Punkty: 9
SOLUCJA Secret of evermore

Secret of evermore, gra bardzo wciągająca, ale pewne zagadki mogą spowodować ból głowy. Postaram się opisać najważniejsze problemy.

A)PREHISTORIA
-Aby móc biegać musisz zdobyć naszyjnik. Możesz go dostać, jeżeli kupisz coś u człowieka na pustyni.
-Uwaga, aby zdobyć formułę kwaśnego deszczu musisz przecisnąć się przez otwór w skale;
człowiek czeka obok beczek
-Jeżeli otrzymasz siekierę, udaj się do pierwszego buszu i skoś tam zarośla. Spotkasz tam gościa który nie tylko da ci formułę, będziesz również mógł u niego kupic składniki alchemiczne.
- Problem może pojawić się po walce z pierwszym bossem. Druga walka jest na bagnach i żaby są kluczem do rozwiązania zagadki. Niektóre żaby, po zabiciu pozwalają, otwierać przejścia. Tylko w ten sposób możemy dostać się do drugiej walki.
-Kolejnym problemem jest kamień zasłaniający grotę. Można uzyskać czar na wulkanie (uwaga zakryte przejście za krzakami). Od razu można zauważyć że potrzebny jest pieprz do formuły czaru. Pierwszy dostajesz po drugiej walce, potem musisz szukać w grocie pieprzu lub zabijać potwory, które w niej spotkasz.
-Gdy wejdziesz do jaskini (odsłonisz kamień) to na prawo jest ukryte przejście. Znajduję się w nim beczka z magicznymi perłami.
-W jaskini spotkasz wiele kamieni, musisz używać dzidy aby móc je stoczyć i zrobić sobie przejście w miejscu płynnej lawy.
-Problem z rurami? Bez paniki. Musisz próbować metodą prób i błędów. Najpierw dojdź do nacisku i naciśnij go nachodząc na niego a potem wejść do przejścia. Uwaga fajny moment w Secret of evermore.

B)ANTYK
-Na pustyni znajduje się kościotrup, który może cię odtransportować na jarmark. Będziesz musiał mu jednak zapłacić; nie w pieniądzach lecz amuletem Karona. Możesz go zakupić za 180 sztuk ryżu i zapierniczać z kostkiem.
-Nie wiesz co jest grane na jarmarku. Musisz chwile porozglądać się, a potem będziesz musiał pokonać championa
-Teraz, gdy pokonasz championa, musisz udać się do mistycznych budowli. Możesz jednak wybrać kolejność. Albo udaj się do świątyni Minotaura, lub do piramidy.
-Świątynia Minotaura, kryje w sobie wiele tajemniczych przejść. Pierwsza grupa to przejścia, które mogą się ukazać pod wpływem specjalnej formuły. Ale jest także inne przejście. Po walce z czarodziejem; po której otrzymasz dzidę; jest ukryte przejście. Musisz wejść pomiędzy dwie kolumny znajdujące się w tym samym pomieszczeniu. A otrzymasz wtedy mocny czar, jakim jest ognista kula.
-W piramidzie w jednej beczce jest formuła do specjalnego czaru. Aby ją zdobyć musisz otworzyć psem wejście; nadejść na guzik. Uważaj po jednym przejściu przez mostek, ulega on zniszczeniu.

C)GOTYK
-Zaraz na początku czeka na ciebie czar. Po prostu choć po domkach. W pewnym wejdź na górę i nie bierz skrzynek. Gdy będziesz schodziło schodach przyjdzie człowiek i da ci formułę.
-Możesz zdobyć magiczne jajko, które podniesie twoje aktualne życia o 50 w górę. Dostępne u człowieka na jarmarku.
-No i koniec. Pies w wentylacji. Nie martw się jest jeden mankament; gdy wyjdziesz wentylacją za pewnych regałem z książkami jest ukryte przejście. Uwaga jeżeli spotkasz kobietę w wentylacji da ci klucz. Gdy wyjdziesz z wentylacji i porozmawiasz z królową a potem z psem będziesz miał klucz do królewskich skarbów.
-Mroczny las. Tutaj spędzisz chwile czasu. Musisz patrzeć na tabliczki (możesz narysować plan lasu ale uważaj niektóre uliczki są błędne; po prostu nie bierz ich pod uwagę). W lesie czeka na ciebie formuła czaru.
-W drugiej części lasu czeka na ciebie czarownica(musisz wcześniej wyłowić ją ze studni; na początku etapu), da ci ona magiczny artefakt- pieniądz smoka.

D)GOTYK/METALOWE MIASTO
-Aby odlecieć do metalowego miasta potrzebne będą ci trzy rzeczy, po to aby profesor mógł ukończyć rakietę.
* pierwszą część znajdziesz na wulkanie na którym dostałeś czar do podnoszenia kamieni. (wulkan jest zalany lawą i wpadniesz do miejsca z beczką).
* drugi element dostaniesz, jeżeli pokonasz potwora, który jest w tym samym miejscu co pierwszy poważny boss, tylko teraz nie czerwony a niebieski. Uważaj, jest on o wiele potężniejszy.
* trzeci element to diamentowe oczy. W antyku obok piramidy jest wejście (dokładnie tam gdzie wyschła rzeka; sprawdź dokładnie!!!) spotkasz siłacza który będzie rzucał w ciebie potworami. Nie próbuj ich zabijać. Musisz cały czas wchodzisz do tych samych teleportów (tych co wyszedłeś a nie przeciwnych). Wracaj do profesora i odlatuj.

E)METALOWE MIASTO
-Początkowo znajdziesz się w ruinach( oznaczone A1). W ostatnim etapie jakim jest metalowe miasto musisz dostać się pomieszczenia A4. Nie będziesz „prół” sobie A1, A2, A3, A4, ponieważ metalowe miasto jest „z deka” zniszczone. Musisz udać się okrężną drogą przez pomieszczenia B1, C2, D2 itp.
-Włączone grzejniki, musisz wyłączyć bo nie przejdziesz dalej. Obok jest pomieszczenie w którym możesz wyłączyć grzejniki.
-Zabójcze kwiaty są kolejnym problemem. Jeśli nie chcesz aby cię zabiły i chcesz przejść dalej, jest tylko jeden sposób. A mianowicie, w pewnym pomieszczeniu musisz wyłączyć światło i po problemie.
- Gdy profesor wyśle cię po energie, możesz zdobyć najsilniejszą siekiere. Znajduje się ona u profesora w Gotyku(3 epoka). Obok skrzyni z siekierą znajduje się papirus. Gdy do niego zaglądniesz otrzymasz najsilniejsza formułę czaru.
- Aby dostać się do ostatniej walki, profesor Selstam wyśle cię po energie. Musisz ją przywieź i włączyć maszynę w ruinach(A1), a teleport uruchomi się i dostaniesz się do pomieszczenia ostatecznej rozgrywki