przejdź do informacji o grze

tytuł: Pokemon Red (Chinese) (Unl) [C]
system: Game Boy Color gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Pokemon Red (Chinese) (Unl) [C]

Umieścił: .::Master Quest::. Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 05.06.2006, 16:46 Punkty: 5
Tu zamieszczam material jak zlapac legendy w Y/R/G/B

ARTICUNO

Articuno znajduje się w głębi Seafom Islands. Ma level 50. Można do niego dopłynać, odpowiednio przesuwajac kamienie na czwartym poziomie w jaskini:

Najpierw należy przesunać kamienie oznaczone żółtymi strzałkami. Po przesunięciu wszystkich czterech wskakujemy do jednej z dziur, do której wepchnęlismy kamienie. Po znalezieniu się na dole płyniemy w górę do Articuno:

Articuno najlepiej łapać w Masterballa (sklonowanego najlepiej, patrz Missngno), ale jesli nie chcemy go marnować, najlepiej jest Articuno na maksa osłabić, potem koniecznie zmiana statusu ( paraliż, trucizna, zamrożenie, a najlepiej uspienie ) i można rzucać ultraballem.

ZAPDOS

Zapdosa można złapać w opuszczonej elektrowni. Ma level 50. Aby się do niego dostać, trzeba pójsć na północ od Pokecentera przy wejsciu do Rock Tunnel (Route 10). Tam popłynąć wodą maksymalnie w prawo, potem w dół. Ukaże się nam opuszczona elektrownia. Zapdos znajduje się na samym jej końcu. Zapdosa łapie się tak samo jak Articuno - Masterballem lub Ultraballem, ale z minimum życia.

MOLTRES

Moltres jest na drugim poziomie w Victory Road. Ma level 50. Żeby się do niego dostać, nie trzeba przesuwać żadnych kamieni oprócz tego zaraz przy wejsciu. W lewym górnym rogu trzeciego poziomu Victory Road znajduje się drabinka w górę na poziom drugi. Tam idziemy w prawo i spotykamy ogrodzonego kamieniami Moltersa. Łapie się go tak samo jak resztę legendarnych ptaków - tylko że trochę ciężej wchodzi w Ultraballa. Radziłabym go jeszcze zdezorientować.

MEWTWO

Mewtwo na lv.70 jest na ostatnim poziomie Unknown Dungeon. Do tej ukrytej jaskini możemy wejsć po przejsciu ligi. Znajduje się ona koło Nugget Bridge, na północ od Ceruelan City. Płynie się tam woda w dół, aż ukaże się wejscie do jaskini. Najszybciej można dojsć do Mewtwo wewnatrz jaskini płynac woda do ostatnich schodków, potem schodzac w dół i maksymalnie w lewo, potem w górę do drabinki. Po przejsciu małego labiryntu znajdziemy maksymalnie z lewej strony drabinkę. Po zejsciu powinnismy być w takim miejscu:

Teraz idziemy ta drabinka na dole. Znajdujemy się w trochę bardziej przestronnym miejscu. Idziemy w prawo, potem w dół i w lewo. Potem znowu w prawo - i znajdujemy wodę. Przepływamy, przechodzimy przez kolejna wysepkę aż do samego końca w prawo. Na dole jest woda. Płyniemy w dół, aż do małej wysepki w rogu. Jest na niej Mewtwo. To, że można go złapać tylko Masterballem nie jest prawdą. Można go upić lub zamrozić i rzucać Ultraballem. Może się złapać nawet z pełnym życiem. UWAGA! Opis jaskini dotyczy tylko wersji Red i Blue! W Yellow wygląda to inaczej, ale też bardzo podobnie, a w Green można się niezle pogubić... CIEKAWOSTKA - Mewtwo można też złapać w inny sposób. Można to zrobić, wykorzystujac ten sam bład gry, w wyniku którego powstaje Missingno. Trzeba porozmawiać z dziadkiem w Viridian City, który pokazuje ci jak złapać Pokemona. Po demonstracji lecimy na Cinnabar i pływamy wzdłuż brzegu - tam, gdzie występuje Missingno. Będa nam się tam trafiać różne Pokemony, takie jak Venomoth, Marowak, Muk czy Golduck na levelu 135. Bardzo rzadko trafia się też Mewtwo na lv135 lub 141(!)

MEW

Wbrew pozorom Mew można złapać bez kodów i to bardzo łatwo. Musimy mieć tylko 3 pierwsze odznaki - Boulderbadge, Cascadebadge i Thunderbadge oraz Poka umiejacego FLY. Nie można wczesniej pokonywać Youngtera na Route 25, który ma Slowpoke’a, ani Gamblera na Route 8, który ma 2 Poliwagi i Poliwhirla. Oto czynnosci, które trzeba wykonać:

1.Wychodzimy z podziemnego przejscia między Celadon a Route 8. Stajemy przy drzwiach, ale tak, żeby być krok od zasięgu wzroku Gamblera z Poliwagami. W tym miejscu można zapisać grę ostatni raz przed złapaniem Mew - inaczej sztuczka się nie uda!

2.Idziemy 1 krok w dół i szybko właczamy Menu - najlepiej w połowie robienia kroku. Robimy to tak, żeby Gambler nas nie zaatakował. Jesli się uda, już nie będzie mógł nas wyzwać. Z nadal właczonego menu wybieramy Pokemona z FLY i odlatujemy do Ceruelan City. Gdy będziemy odlatywali to Gambler nas zauważy, ale zaatakować nie zdaży.

3.Aż do walki z Youngsterem nie będzie można uruchomić menu. Z Ceruelan idziemy w górę na Nugget Bridge. Wyzywamy Youngstera ze Slowpokiem, podchodzac do niego maksymalnie od góry, tak, żeby do nas wyzedł.

4.Po walce odlatujemy do Lavender. Idziemy w lewo na Route 8. Zaraz po wyjsciu z miasta wyskoczy nam menu. Wyłaczamy je. W tym momencie atakuje nas Mew na lv.7.

To naprawdę działa (nawet jak gramy na GB). Mew wchodzi nawet w Pokeballa, jesli się go odpowiednio osłabi.

CIEKAWOSTKA - tan Mew najprawdopodobniej jest błędem gry. Dowód? Jest nim chociażby to, że gdy pomylisz się w tych czynnosciach, wyskakuja ci naprawdę dziwne rzeczy. I tak, gdy podejdziesz to Youngstera od boku, nie od góry, gra ci się wiesza. A gdy zamiast pokonać Youngstera przegrasz z nim, zamiast Mew wyskoczy ci Gambler, ten z dwoma Poliwagami! Co dziwne, jesli wczesniej zachowasz grę, będzie Mew... Zachęcam do dalszych badań.