SOLUCJA do gry Sonic Battle (U) [1351] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Solucja Dotyczy edycji Skilli Emerl'a. POWIĘKSZANIE PUNKTÓW SKILLI I UCZENIE SIĘ NOWYCH ATAKÓW (SKILL POINTS i SKILLS) W czasie gry w trybie "STORY", po wygranej walce zyskujemy dwie rzeczy: -SKILL POINTS, czyli punkty pamięci Emerla, dzięki nim będziemy mogli ładować nowe ruchy. -SKILL CARD, czyli karte z ruchem postaci. Ilość Skill Points zależy od tego jak przebiegła walka. Jeśli przeciwnik nas nie zrani, dostaniemy 5 punktów, jeśli zrani, ale nie stracimy życia, zyskamy 2. Natomiast jeśli zginiemy, ale wygramy walkę dostaniemy 1 punkt. Skill Cards, wybierane są losowo, spośród ruchów postaci z którą walczyliśmy. MENU EDYCJI SKILLI Wywołujemy je naciśnięciem klawisza "R" na mapie. Znajdują się tam następujące rzeczy: -EDIT SKILLS - Menu edycji naszych ruchów. -CHANGE MEMORY - Zmiana pamięci Emerl'a. -SKILL LIST - Lista skilli. -EXCHANGE SKILLS - Podgląd znanych nam ruchów. -RETURN TO GAME - Powrót do gry. My skupimy się na EDIT SKILLS Mamy tam kilka zakładek: MOVE - Ruch ATTACK - Atak OTHERS - Inne ALL - Wszystko Znajdują się tam nasze Skille. ŁADOWANIE WYBRANEGO SKILLA Przejdź na zakładkę "ATTACK" i wybierz "HEAV ATTCK". Pojawią ci się dwa okna. W prawym znajdują się SKILL CARDS, jakie możemy załadować, a w lewym szczegóły wybranej karty. Zaznacz kartę "SONIC FLARE". Z lewej strony pojawi się karta z istotnymi szczegółami: GWIAZDKI - To ilość Skill points których wymaga karta. 1 gwiazdka = 5 Skill points. Wybrana karta ma 15 Skill Points, co oznacza, że aby załadować tę kartę musimy mieć w pamięci 15 punktów. Niżej Mamy POWER i SPEED karty. Mówią one jak szybki i potężny jest ten ruch. Po zapoznaniu się z kartą, możemy ją załadować. Wciśnij "A" na wybranej karcie. Pojawi się na niej Znaczek "LOAD". Brawo! Właśnie załadowałeś Skilla! Teraz możesz wyjść z Menu Edycji, wybrać Emerla i walkę. Emerl będzie wykonywał te ruchy które mu załadowałeś. |