przejdź do informacji o grze

tytuł: Crash Bash
system: Playstation gatunek: Przygodowa
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Crash Bash

Umieścił: czarny_smok Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 08.01.2006, 12:45 Punkty: 20
W tej solucji są opisane Warp Room od 1 do 4. Ostatni dodatkowy będzie póżniej


1. Warp Room 1:
Pierwsze rundy są łatwe i nie powinły sprawiać problemu


1.1 Crash Ball
Masz pare żyć i musisz odbijać piłki, aby nie przeleciały za ciebie. Jeśli piłka przeleci za kogoś, wtedy ta osoba traci życie. Wygrywa ta osoba, ktura zachowa jakieś życia.

Puchar- Wygrywa ten kto pierwszy wygra 3 razy (zawsze w pucharze należy wygrać 3 razy) . Ma się 15 żyć

Gem- My mamy 9 żyć, przeciwnicy 12

Crystal- Gramy bez EXTRA KICK ( na kwadracie)

1.2 Polar Panic
Znajdyjesz się na okrągłej krze, ktura ma wokół siebie lodowy płotek, należy zepchnąć przeciwników przed upływem czasu. U góry lata kamera i jeśli stanie w miejscu i spuści promień na krę to jeśli tm ktoś wejdzie to:
- dostanie błyskawice musi z nią uciekać bo po paru sekundach paraliżuje przeciwników
- ciężarek należy dać go komuś bo po paru sekundach, na tego kto go ma spada duzy ciężarek i dany osobnik przegrywa
- powiększyć osobe
- pomniejszyć osobe

Puchar- Masz 1:30 jeśli skończy się czas runda się nieliczy

Gem - Mamy 1:00

Krystal - Latająca kamera atakuje prondem tylko ciebie, jeśli trafi paraliżuje na długo


1.3 POGO PAINTER
Skaczesz na czymś co farbuje podłoże. Musisz zamalować jak najwięcej kafelek i wziąść skrzynie z wykrzyknikiem. Wtedy ilość pól zamalowanych robią się spowrotem szare a ty dostajesz tyle punktów ile pól było zamalowane na twój kolor. Jeśli ktoś wskoczy na twoje pole to przemalowywuje się na jego kolor.W ygrywa ten kto po upływie czasu będzie miał najwięcej PKT

Puchar - Masz 1:30 na planszy pojawiają się:
-Buty- Dodają prętkość
-Rakiety-Jeśli trafisz wroga to on jest oszołomiany przez pare sekund
-Strzałki- Zamalowyje od siebie do końca planszy w tą strone w którą jest skierowana

Gem - mamy 1:00 my mamy 80 pkt, a oni 60. Musisz pierwszy mieć 0 pkt przed upływem czasu.

Krystal - mamy 1:30 kto pod koniec czasu musisz mieć najwięcej pkt. Jeśli wskoczysz na grzybka przegrywasz.


1.4 JUNGLE BASH
Każdy ma pasek życia ubywa on, kiedy dostaniemy kamiennym pudłem, TNT lub wejdziemy na Nitro. Gdy weźmiemy jabłko życie troszkę się podniesie

Puchar - mamy 1:30 wygrywa ten kto zostanie

Gem - mamy 0:45

Krystal - 1;30 i spadają skrzynie nitro, jeśli długo postoisz w jednym miejscu to cię trafi i odbierze życie.

1.5 Boss PAPU PUMMEL
Na podstawie JUNGLE BASH, aby go wyzwać Papu Papu musisz zdobyć 4 puchary. Na początku udeża w podłoge, a ty niemożesz stać koło pudeł i musisz przeskoczyć obracające się kafelki. Porem pojawi się mały Crash po lewej stronie. Należy go kopnąć lub rzucić, potem pojawi się po prawej stronie. Gdy to zrobisz Papu Papu straci krąg ktury go osłania,wtedy go zuć. znowu kafelki obracać się zaczną, potem poajwią się dwa mini Crash-e.i znowu to samo. Za trzecim razem wysyła 2 mini Crashe i jak je pokonasz to jeszcze raz.


2. Warp Room 2:

2.1 BEACH BALL
Oczywiście zawsze pierwsze są kulki

Puchar - kazdy ma po 12 żyć i mamy na X magnes ktury może utrzymać kulki na zdeżaku

Gem - My mamy 9 żyć, a przeciwnicy 15

Krystal - w tej rozgrywce nasi przeciwnicy mają fale przez którą nie możemy szczelać kulkami, ale
tylkojeden ma a jak mu się skończy to następny

2.2 TILT PANIC
Walka na niedźwiedziach

Puchar - 1:30 to czas w którym musimy wygrać. Kra się przechyla tam gdzie jest większy cięrzar.
Niekiedy wskakije na nią mors.

Gem - tym razem mamy 0:30

Krystal - mamy 1:30, ale plansza bardzo się kołysze poniewarz jest sztrom i przeciwnicy grają lepiej.

2.3 POGO-A-GOGO
Skakanie

Puchar - 1:30 i tym razem plansza jest ogrodzona wysokim krawężnikiem o czterech kolorach. Musimy od jednego boku pokolorować płytki do drugiego, ale tak żeby od kąta było puste pole.

Gem - Mamy 150 pkt a on 90 pkt, aby wygrać musimy dojść do 0 pkt przed zawodnikami i przed końcem czasu.

Krystal - Musisz za jednym razem mieć jak najwięcej pkt, czyli najlepszy wynik. Czas 1:30

2.4 SPACE BASH
Zabijanka
Mamy tu nowe atrybuty:
- Buty - przyśpieszają nas
- Zwolnienie - zwalnia nas
- Duszek - chroni nas przed jednym uderzeniem
- Tona - cięrzarek, jeśli ktoś go weźmie to po paru sekundach spadnie na tego kto go będzie miał

Puchar - !:30

Gem - 0:40

Krystal - 1:30, ale przeciwnicy zadają większe obrażenia

2.5 DESERT FOX
Nowość w kturzej jeździmy czołgami, szczelamy i podkładamy miny.

Puchar - 1:30, mamy pasek życia. Kto zostanie przy życiu wygrywa. W sytuacji w, której jest koniec czasu wygrywa ten kto ma więcej energi.

Gem - 0:40

Krystal - na środku mamy staw z którego wynuża się lupa i szczela do nas

2.6 Boss BEARMINATOR
Aby go wyzwać musimy zdobyć 9 pucharów 6 Gem's i 3 Krystal's. Na początku wyśle Robopsa z rakietą, gdy wyszczeli rakiete musimy ominąć ją i zrzucić robopsa. na śrokku pojawi się rakieta, weź ją i szczel w niedzwiedzia. On zburzy 1/4 planszy, a dokładnie lewy górny róg. Potem wyśle 2 Robopsy, robimy to samo i szczelamy do niego. On znowu zniszczy 1/4 rundy, tym razem prawą górną część. I teraz wyśle 3 Robopsy. Najlepiej stać na krawędzi po lewej stronie. Wtedy Robopsy mogą odbić się od planszy i spaść do wody. i potem zepchnij je i szczel. A na końcu gratulacje!!


3. Warp Room 3

3.1 N.BALLISM
Kulki

Puchar - mamy 20 zyć na środku ponawia się niekiedy N.Gin i wypuszcza kule. Jeśli po bokach na satelitach pojawi się kula to jak ją weźmiesz to dostaniesz magnes ale odpychający. Trwa on pare sekund

Gem - Mamy 15 żyć, a oni po 20

Krystal - N.Gin szczela kulami tylko do ciebie

3.2 MELT PANIC
Niedzwiadki

Puchar- 1:30 i zamiast kamery jest Zły duszek, a co za tym idzie, daje tylko złe rzeczy> Zamienia w kulke śniegu, zamraża itp.

Gem - 0:30

Krystal - 1:30

3.3 EL POGO LOCO
Skoczki

Puchar - 1:30 niekiedy przez plansze skacze Szalony Pies i zostawia TNT

Gem - Mamy 120 pkt, a oni 90 pkt i wiecie co dalej

Krystal - 1:30 musimy mieć najwięcej pkt i skacze pies zostawiając Nitro, jeśli wybuchnie koło ciebie to przegrywacz

3.4 SNOW BASH
Zabijanka

Puchar - 1:30 i slizgamy się po lodzie. Na środku śpi Pingwin jeśli się obudzi to zacznie się kręcić.

Gem - 0:40

Krystal - 1:30 więcej nam odbiera życia

3.5 METAL FOX
Czołgi

Puchar - 1:30 i możemy zdobyć bomby które przeżucamy przez ściany

Gem - 0:40

Krystal - 1:30 więcej zabiera nam życia

3.6 DOT DASH
Wyścigi. Ścigamy się w kółko

Puchary - musimy przemieżyć 10 obkrążeń. Jeśli zbierzemy Jabłka to ładujemy Turbo. Możemy równiez zdobyć rakiety

Gem - my mamy 10 obkrąrzeń a oni 8 i mamy na to 1:00

Krystal - poprostu inna runda

3.6 Boss GIG BAD FOX
Aby ich wyzwać nalezy zdobyć 15 pucharów, 10 Gem oraz 7 krystal. Jest to na podstawie czołgów.
Pierw musimy im zniszczyć 3 działa, następnie 4 satelity, potem 2 wyrzutnie rakiet, potem dostajemy zamiast normalnych szczałów rakietnice. I walczymy z dwoma Jaszczurami, jeśli zginiemy to zaczynamy od walki z nimi.

4.Warp Room 4:

Dostajemy tu możliwość zdobywania Gold relics( złotych krelikfi czy jakoś tam) w każdej rundzie, aby go zdobyć musimy wygrać 2 razy pod rząd. To jest prawdziwe wyzwanie ponieważ przeciwnicy są na bardzo wysokim poziomie.

4.1 SKY BALL
Kulki

Puchar - Gramy na latającej arenie, mamy po 20 żyć

Gem - mamy 9 żyć, a wrogowie 15

Krystal - mamy po dziesięć żyć i nie możemy dotknąć czerwonej kulki ponieważ ona zabija, ale jak wleci do bramki to nie odbiera żyć

4.2 MANIC PANIC
Niedzwiadki

Puchar - 1:30 i mamy możliwość zbierania bomb. Jeśli trafi się bombą w kogoś to spada on z miśka i walczy na nogach. Jeśli trafi się drugi raz to zawodnik odpada

Gem - 0:30

Krystal - 1:30 i gramy już pez miśka

4.3 POGO PADLOCK
Skakanie

Puchar - 1:30 i mamy nowe atrybuty:
- kłutka ktura zabespiecza nasze pola taż, że nikt nie może ich przejąć
- Rakiety - te rakiety jeśli zostaną wyszczelone i trafią w kogoś, to osoba ktura wyszczeliła rakiete przejmuje pola trafionego
W dodatku jeśli skoczymy na nasze pole to wszystkie nasze pola znikną

Gem - 1:30 mamy 120 żyć, a wrogowie 90

Krystal - Nie możemy malować pól, musimy szczelać rakietami i przejmować pola innych

4.4 PRAIN BASH
Zabijanka

Puchar - 1:30 i mamy nowości:
- pudło ze znakiem ?. Jeśli je weźmiemy dostaniemy jedną z rzeczy:
- Jabłko
- Rakiety - mamy dwa szczały i rakiety lecą w 8 stron
- Kule - mamy 3 szczały i kula atakuje wrogów

Gem - 0:30

Krystal - Nie możemy rozwalić pudła ze ?. Jeśli to zrobimy giniemy

4.5 JUNGLE FOX
Czołgi

Puchar - 1:30 i możemy zdobyć rakietnice i jeszcze stoji na środku totem z dwóch głów. Niekiedy spadają na ziemi i jak trafią w kogoś to zabierają duzo życia

Gem - 0:30

Krystal - Totem puszcza bomby w ciebie

4.6 TOXIC DASH
Wyścig

Puchar - 1:30 i 10 obkrążęń. Tym razem na środku pojawia się toksyczny stwór i wyżuca na droge 3 kulki, jeśli się w nie wjedzie to nas zaczyna kręcić. Możemy zdobyć gwizdke która odepchnie wroga jeśli się jej uzyje

Gem -1:15 i 10 obkrąrzeń, a przeciwnicy 8

Krystal - jeśli wpadniemy do ścieków to nasz silnik się troche zapcha

4.7 RING PING
Nowość, musimy zbierać balony. Kto zdobędzie więcej wygrywa. Możemy zdobyć w pudle z ? buty które nas przyśpieszają i odkurzacz, przylatyją do nas balony z naszym kolorem. Również gdy zdobędziemy czarny balon, to wszystkie balony zamieniają kolor na nasz

Puchar - 1:30

Gem - mamy 30 pkt, a oni 25

Krystal - 1:30

4.8 Boss OXIDE RIDE
No wreście ostateczne starcie, Pierw lecimy z nim w kosmosie po czasie zaczne szczelaś rakietami, potem będzie zostawiać droge z nitro i znowu rakietami. Gdy dolecimy do okrągłej bramy, zaczniemy lecieś z prędkością światła i dolecimy do jego planety, gdzie zaczniemy walczyć w kulki. Jeśli będziemy mieli moło życi to przegrajcie. Zaczniecie od walki z nim i będziecie mieli pełne życie. Nie możemy odbić czerwonej kulki, oraz musimy unikać rakiet. Jeśli pokonamy go Otrzymamy dostęp do Warp Room 5. Jest to ukryty poziom w którym jest 6 rund.