przejdź do informacji o grze

tytuł: Crash Bandicoot 2
system: Playstation gatunek: Zręczność.
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Crash Bandicoot 2

Umieścił: Gon2 Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 05.11.2005, 20:46 Punkty: 20
WARP ROOM NUMER 1
1. TURTLE WOODS
To na rozgrzewke. Na tym levelu masz do
zdobycia dwa klejnoty: pierwszy za zebranie
wszystkich skrzynek, drugi za przejscie poziomu
po raz drugi, bez rozbicia chocby jednej
skrzynki. To drugie jest proste, ale by zebrac
wszystkie, musisz odwiedzic ukryta
czesc poziomu i bonusa. Pierwsza z nich
kryje sie pod kamieniem
z wizerunkiem
twarzy
lezacym na ziemi
(rzuc sie na niego
z wyskoku). Trik
polega na tym, by
dotrzec do konca
podpoziomu nie niszczac
skrzynek ze
strzalkami, a potem
2. SNOW GO
Lodowa wyprawa. Z trudniejszych momentów
na pewno moge wymienic znajdujacy sie
niemal na poczatku slup ze skrzynka na górze,
musisz wykonac skok z innej skrzynki,
by ja rozwalic. Do zdobycia dwa klejnoty i
krysztal, ten ostatni znajdziesz przy koncu.
Pierwszy klejnot dostaniesz za zebranie
wszystkich skrzynek. Drugi pomimo, iz go widac,
dopiero po zaliczeniu poziomu Air
Crash, bo tam jest wejscie do ukrytej czesci
tego levelu. Bonus znajdziesz zaraz za dwoma
opadajacymi klodami drzewa, przy tablicy
ze znakiem zapytania.
3. HANG EIGHT
I na tym poziomie mozesz
zdobyc dwa klejnoty,
ale pod pewnymi warunkami,
rzecz jasna.
Jesli masz Niebieski
Klejnot, to dostaniesz
sie do ukrytego
podpoziomu i zbie-
rzesz wszystkie
by dostac SzaryKlejnot.
Drugi klejnot
otrzymasz
za
przejscie calego
levelu w
okreslonym
czasie. Bonus
jak zwykle ukrywa
sie za znakiem
zapytania, zaraz po
pierwszej jezdzie na
nartach wodnych.
. 4. THE PITS
Skaczesz nad dziurami i nic w tym nowego
Najtrudniejsi przeciwnicy na tym poziomie to
ptaszki. Dochodzisz tu do momentu, gdy poziom
sie rozdziela. Tam najpierw idz na prawo,
zbierz, co sie da i zostaw checkpoint
Gdy dojdziesz do miejsca, gdzie pozion;
znów sie laczy, zawróc i przebiegnij pod praa
lewa odnoge. To male oszustwo pozwoli ci
uniknac starc z ptaszkami. Przy okazji zdobedziesz
krysztal i walniesz w skrzynie z wykrzyknikiem,
co da ci dwa Dodatkowe Zycia.
gdy jeszcze raz przejdziesz po prawej. Bonus
znajduje sie za dziura z grzybkiem, jesr:
to dosc podstepny uklad. By zebrac WSZYl kie skrzynie, musisz za pierwszym przejsciem
oszczedzac trzy zebrowane skrzyn
nad przepascia, po nich musisz wrócic po
dwie puste, za metalowa przegroda. KIejni.
dostaniesz za wszystkie skrzynki.
5. CRASH DASH
Crash a' la Indiana Jones, ucieczka przE
glazem. Na drodze tylko trzy przeszkod
przepascie, zapory - obie zabijaja na mieji
cu i miny, te wyrzuca cie w powietrze, ale nl zabija. Zatem uciekaj przed siebie, ale
mietaj o bonusowym levelu. Znajdziesz go
miejscu, gdzie lodowy blok zapadnie sie
dziurze (trzeci odpoczynek). Na koniec pr
spieszacze, to doskonala rzecz, ale UZY'1
ich z rozwaga, bo trudniej opanowac rozPJ
dzonego Crasha. Nie ma tu Sekretu, ani d~
giego klejnotu. Pierwszy dostajesz za rozE
cie wszystkich skrzynek. ,
Pamietacie tego ptaszka? Szalonego
gura piromana. On wrócil i jest jeszcze
dziej szalony
Po pierwsze gdy rozklada ladunki, zawsze
zostawia bezpieczne miejsce, niemal zawsze
w poblizu miejsca startu. Wystarczy poczekac
az sam sie wysadzi i dolozyc mu, gdy
jest oszolomiony. Ripper ma w zanadrzu dwa
ataki dynamitem i nitro. Trzy serie podwójnych
wybuchów i trzy mlynki, a masz wygrana
walke.
WARP ROOM NUMER 2
6. SNOW BIZ
Dwa klejnoty mozesz zdobyc na tym poziomie.
Sek w tym, ze musisz miec Czerwony
Klejnot, który zdobywasz dopiero na poziomie
AIR CRASH, aby dobrac sie do jakiegokolwiek
z nich, zatem czeka cie jeszcze jedna
wizyta w tym niegoscinnym swiecie lodu.
A musisz wiedziec, ze to trudny poziom. Taf-
Ie lodu w wielu miejscach znacznie utrudnia
ci poruszanie sie, akurat wtedy, gdy najbardziej
bedziesz tego potrzebowal. Bonusowy
level jest doskonale oznakowany, przy znaku
.zapytania skacz w przepasc.
7. AIR CRASH
To bardzo ciekawy poziom. Aby zdobyc
zwykly klejnot, musisz przejsc go do konca
normalna droga. Jest jeszcze trudniejsza
wersja dostepna, jesli przejdziesz ten poziom
bez utraty zycia, az do platformy znajdujacej
sie przed ostatnimi nartami wodnymi opodal
krysztalu. Drugi klejnot mozesz otrzymac
wlasnie za przejscie tej trudniejszej drogi.
Aby dostac sie do Czerwonego Klejnotu z
poziomu Snow Go, musisz jeszcze raz wejsc
na poziom i isc do ukrytego Warp Roomu.
Znajdziesz go tam, gdzie pierwszy raz jedziesz
na nartach. Musisz skakac po skrzynkach
lezacych na wodzie na mala platforme
po prawej stronie.
8. BEAR IT
Jazda na misiu polarnym nie ma w sobie
wielu sekretów. Jedyne co musisz robic, to
sterowac nim tak, by przezyc cala jazde. Jedyny
klejnot na tym levelu otrzymasz za zniszczenie
wszystkich skrzynek. Nie ma tez
bonusa, ani sekretu. Jest za to mis, który po
przejsciu poziomu pojawia sie w Warp Roomie,
a jest to o tyle cenne zwierze, ze mozna
poskakac mu po lbie. Jesli zrobisz to poprawnie,
to otrzymasz dziesiec zyc. Ekstra,
ale dziala tylko raz podczas gry. W czasie
crash bandicoot 2
jazdy pamietaj, by zahaczac o wszystkie
checkpointy. To ulatwi ci zycie, zanim nie nauczysz
sie, jak dokladnie rozpracowac ten
level.
Level bonusowy prosty jak budowa cepa,
znajdziesz go za druga skrzynka TNT. Niedaleko
konca poziomu masz szanse na rewanz
na roslinkach. Wystarczy, ze zanim
wsiadziesz na narty, pójdziesz po plytach do
przodu i oczyscisz teren. Uwazaj tez na wiry
w wodzie, bo tym razem sprawia ci wiele trudnosci.
12. SEWER OR LA TER
Mocna rzecz, choc kanal niez/y. Najtrudniejsza
sekcja z wirujacymi szybko wiatrakami.
Aby ja przejsc plynnie, potrzebna jest
podwójna maska. Wtedy bez bólu przenikniesz
przez mordercze machiny. Mozna tez,
jak sugeruja sami autorzy, rozwalac krecace
sie w poblizu mechaniczne rzeczy,
ale wiecej strat poniesiesz
przy tej robocie niz masz z niej
zysku. Im blizej konca, tym
spawacze
9. CRASH CRUSH
Ucieczka przed lodowym glazem, to tez
niezla jazda, w polowie levelu zobaczysz
sciezke po prawej stronie. Idz nia, a dostaniesz
sie do miejsca, gdzie po dwóch
slizgach (drugi ze skokiem) zdobedziesz
Dodatkowe Zycia. / Nieco dalej znajduje sie level
bonusowy, potrzebny do
skompletowania wszystkich
skrzynek, niestety dosc podstepny.
Dodatkowego klejnotu
nie ma. Sekretu tez. Zatem
skup sie na tym, by przezyc.
10. THE EEL DEAL
Tutaj czekaja na ciebie dwa klejnoty,
pierwszy za skrzynki jest dosc latwy do
zdobycia, nawet te skrzynie na bonusie
sa jakby wygodnie poukladane. Zielony
Klejnot mozesz zdobyc w
prawej odnodze tunelu, tam
gdzie lezy wiele skrzyn z
Nitro. Musisz odszukac na I
scianie za nimi ukryty ko- 1
rytarz, na jego koncu po
wielu niebezpieczenstwach
znajdziesz klejnot. Po raz pierwszy
mozesz tu sprawdzic nowa umiejetnosc
Crasha: wiszenie na rekach i poruszanie sie
w tej pozycji.
BOSS KOMODO BROS (
Najlatwiejsi do przejscia w tej grze,
nie wymagaja specjalnej techniki. Po
prostu, kiedy chudy przestanie sie krecic,
uderzaj. Trzy takie ciosy i masz go
na deskach. Gruby rzuca mieczami, ale latwo
ich unikniesz.
WARP ROOM NUMER 3
11. PLANT FOOD
Jeszcze raz znajoma rzeczka, ale tym razem
pelna drapieznych roslin, które nie dadza
ci spokoju, niektóre moga cie chapnac
nawet na nartach, zatem uwazaj na brzegi.
bez tajemnic
sa szybsi i odwracaja sie za toba, zatem lepiej
ich unikac niz rozwalac. Na rozdrozu najpierw
uderz skrzynie z wykrzyknikami po prawej,
potem wróc i idz na lewo. Bonus latwy
jak nie wiem co, a zdobycie gemów jest mozliwe
dopiero po tym, jak bedziesz mial Zólty
Klejnot.
. 13. BEAR DOWN
To nie niedzwiedz z zespolem Downa, tylko
kolejna jazda na niedzwiedziu. Jak sie zapewne
domyslasz, jeszcze trudniejsza niz poprzednia.
Jesli uda ci sie zebrac wszystkie
skrzynki, to mozesz przeniesc sie do specjalnego
Warp Roomu na koncu levelu. Wystarczy
przeskoczyc na wysepke, która widac nie
opodal (he, he). Specjalna uwage zwracaj
podczas jazdy na ludzi, którzy podnosza i
opuszczaja zapory tuz przed nosem misia.
Reszte znasz z poprzedniej jazdy.
14. ROAD TO RUIN
Starozytne ruiny tym razem sa strasznie
mordercze. Na poczatku poziomu nie zwracaj
uwagi na puste skrzynki, mozesz dostac
sie do nich dopiero, kiedy wejdziesz do Warpu
na poziomie DIGGIN IT. Na razie udawaj
sie naprzód, tym razem czekaja na ciebie
trzy rodzaje
nowych wrogów: Bandicooty, a w kazdym razie
zwierzaki bardzo je przypominajace oraz
malpy i gekkony. Najlepiej je przeskakiwac
albo skakac im na glowy, mlynki koncza sie
raczej marnie. Poziom bonusowy latwiutki,
nie ma nawet o czym pisac. Jest tez trudniejsza
droga przez ten level, ale musialbys, drogi
graczu, dojsc do platformy z czaszka bez
utraty zycia (jesli je straciles, to ta pusta
rzecz obok sciezki, która idziesz).
15. UN BEAREABLE
Jezdzilo sie na misiu, skakalo mu po glowie
to i jego bracia zabrali sie za ciebie, drogi
graczu. Tym razem to oni, a nie lodowa kula
pogonia cie przez caly level. Ale maluch
przyjdzie ci z pomoca, tyle ze dopiero w drugiej
polowie levelu. A teraz kilka slów o tajemnicach.
Przy drugim checkpoincie, za miejscem,
gdzie niedzwiedz zaryl w deskach i
spadl, jest sekret. Musisz wskoczyc do dziury,
gdzie zniknal niedzwiedz. Czeka cie dluga
przeprawa. Najgorsi sa mysliwi, na poczatku
to pestka, ale jak dojda zwierzaki i inne utrudnienia,
to mozna oszalec. Jedyny sposób na
nich, to dobrze wyliczyc skoki, by uniknac
kul. Po wyjsciu mamy od razu krysztal i bonus,
ten dla odmiany dosc prosty. Potem
znajdzie sie mis i na nim domkniemy do konca
poziomu. Ale to nie koniec zabawy. Jesli
chcesz jeszcze poszalec, wróc do misia a
dostaniesz sie na ukryty level:
TOTALL y BEAR.
BOSS TINY
Tym razem nasz
fizolek nie walczy,
masz do czynienia
z
mordercza
zabawa.
Skacz po
dziewiec
i u
(crasb bSQdicoot 2:
platformach tak, by nie trafic na migocza,
na czerwono, a przy okazji, by wpuscic n
nia Tiny'ego, który cie goni. Trzy wygrane
masz go za soba.
WARP ROOM NUMER 4
16. HANGIN' OUT
Troche bedzie tu wiszenia na rekach, ale
oplaci sie ten wysilek. Poziom ten jest dosc
prosty, to tylko kolejna wersja kanalów, nie
wiem czy trudniejsza. Ale jest tu pare sekretów.
Kiedy wskoczysz w dziure w podlodze i
dotrzesz do save'u, mozesz cofnac sie przez
wode w kierunku ekranu i zeskoczyc jeszcze
nizej do tunelu prowadzacego do sekretnego
Warp Roomu. Tak przedostaniesz sie do poziomu
27 TOTALL y FLY.
Sztuczka na przezycie na dole polega na
podkurczaniu nóg, gdy przelatuje maszynka
z kolcami (e). Zanim zejdziesz na poziom
bonusowy, uderz w skrzynie z wykrzyknikiem
znajdujaca sie w glebi korytarza za skrzyniami
nitro. To znacznie ulatwi ci przeprawe.
17. DIGGIN IT
To bardzo trudny poziom, spotkasz tu wielu
przeciwników, ale nie ilosc sie liczy, a to ze
sa naprawde trudni do pokonania. Rosliny
strzelaja i nie daja sie rozwalic, osy gonia cie
po calej okolicy. Straszny poziom, ale przejsc
go trzeba. Bonusowy level znajdziesz zaraz
za statuami. Jesli chcesz z niego skorzystac,
cpowinienes najpierw zdobyc zdolnosc superskoku
na poziomie 27. Warp z poprzedniego
levelu. Klejnot zdobedziesz, gdy pokonasz
trudniejsza trase. Tam tez znajdziesz dodatkowy
klejnot. Sekretny Warp Room znajduje
sie na wyspie niedaleko konca poziomu. Musisz
upasc brzuchem na rosline, to przeniesie
cie do poziomu ROAD TO RUIN.
18. COLD HARD CRASH '
Aby zdobyc na tym poziomie klejnot,
musisz najpierw ukonczyc poziom na trudniejszej
trasie, co oznacza, ze musisz dotrzec
bez utraty zycia do platformy. Potem
musisz powrócic na ten level i przejsc go raz
jeszcze na normalu. Poziom bonusowy jest
dosc latwy do znalezienia, za winda wskaza
ci go strzalki. Przeciwnicy sa ostrzy, nawet
pingwiny beda cie gonic, zatem
staraj sie unikac ich, bo mozesz
miec problem. Na tym poziomie
nie ma sekretu, ale wystarczajaco
sie nameczysz, by go ukonczyc
bez dodatków.
19. RUINATlON
Jesli zdobyles wczesniej Zielony Klejnot,
to uzyskasz dostep do ukrytej czesci
levelu. Najwiekszy problem na nim,
to zapadajace sie platformy. Bonus
znajdziesz za miejscem powrotu z
tego miejsca na normalny 'evel. Uwa,
zaj na kryjace sie w ciemnosciach kreatury,
na szczescie nawet goryle da sie wywalic
mlynkiem. Staraj sie uzywac przeciwników
do oczyszczania drogi z TNT. Dobrze
pchnieta malpa oszczedzi ci wiele klopotu.
Na tym levelu czeka cie tez kilka trudnych
sekwencji skoków przestrzennych. Na
szczescie sa checkpointy.
20. BEE-HA VING . .. .
Napotkasz tutaj wybuchowa mieszanke
przeciwników. Z"jednej strony pszczoly i rosliny
miotajace granaty, a z drugiej mysliwi (ci
sami) i drwale. A do tego 100 skrzynek do
rozbicia. Uzywaj w miare mozliwosci drogi
pod ziemia, tam jest najmniej zagrozen. Aby
dostac sie do Purpurowego Klejnotu, musisz
zrobic dziwna rzecz. Zobaczysz skrzynki nitro
ustawione na ksztalt schodów, musisz
wskoczyc na najwyzszy stopien, wtedy zostaniesz
przeniesiony do sekretu. Idac na prawo
dotrzesz do klejnotu. Bonus znajdziesz
zaraz za wyjsciem z sekretu.
. BOSS N.GIN

Musisz zrobic uzytek z owoców, jakie zbierales
podczas gry. Zly doktorek atakuje cie
uzbrojonym po zeby statkiem. Bedzie to walka
w trzech czesciach. Wal jablkami w kazdy
otwór broni, jaki sie pojawi. Tylko w ten sposób
mozesz go pokonac. Doktorek bedzie
atakowal poteznym laserem, da sie go uniknac
stojac w lewym rogu ekranu i... czolgajac
sie, gdy promien jest nad toba. Rakiety zawsze
spadaja na te same miejsca, wiec szybko
znajdziesz strefy bezpieczenstwa. Najgorsze
beda jednak karabiny maszynowe.
Uwazaj na nie.
WARP ROOM NUMER 5
21. PISTON IT AWAY
Przenosisz sie w kosmos, teraz pora na samego
doktora Neo. Roboty doktorka moga
cie lapac, albo zabijac. Poza tym uwazaj na
wszystko, co jest pomaranczowe, bo ten kolor
niesie smierc naszemu bohaterowi. Naukowcy
oslaniaja sie tarczami, gdy to zrobia,
sa nietykalni. Musisz poczekac az opuszcza
tarcze i wtedy atakowac. Aby zdobyc klejnot,
musisz rozwalic wszystkie skrzynki, a to oznacza
wejscie na trudniejsza trase (tradycyjnie
musisz dojsc do platformy bez utraty zycia).
Tam tez znajdziesz drugi klejnot. Wejscrash,
uważajciecie na bonusowy level znajduje sie na scianie
za znakiem zapytania. Musisz zwracac
uwage na sciany.
22. ROCK IT
Troche spokoju. Nie ma dodatkowego klejnotu,
ani bonusa, ani sekretu. Jest za to jetpack
i zupelnie nowa zabawa - latanie. Jak
przystalo na Crasha, musi stawic czolo nie
tylko zwyklym przeciwnikom, ale i zwisajacym
swobodnie kablom, które momentami sa
grozniejsze od zywych przeciwników. Prawdziwa
zabawa zaczyna sie jednak nieco dalej,
gdy zobaczysz, ze w poblizu skrzyn, które
powinienes rozbic, znajduja sie ladunki nitro.
To jest prawdziwe wyzwanie tego levelu. Nie
zapomnij o walnieciu na koniec skrzynki z
wykrzyknikiem, bez niej nie zaliczysz tego
poziomu.
23. NIGHT FLlGHT
Powrót na ziemie. Dzungla w nocy. Tylko
swietliki pozwalaja cos dojrzec i tylko na
chwile. Nie ma czasu na zastanowienie. Ciagla
jazda do przodu. I znowu dwa klejnoty na
tym poziomie. Aby je zdobyc, musisz jak
zwykle w tej grze przejsc do platformy prowadzacej
do trudniejszej drogi nie tracac ani
jednego zycia. Tam tez na dodatkowym odcinku
znajdziesz dodatkowy klejnot. Podpoziom
bonusowy znajduje sie zaraz za krysztalem.
. 24. PACK ATTACK
To dosc krótki poziom. Nastepny lot jetpackiem
przez statek kosmiczny Cortexa nie bedzie
latwy. A to na przyklad za sprawa ognistych
kul. Musisz odczekac az rozszerza sie
maksymalnie. Uwazaj, bo moga zabic Crasha
nawet w sytuacji wzglednego bezpieczenstwa.
Klejnot za wszystkie skrzynki, a
dodatkowy kamien, jesli masz Zielony Klejnot
w kieszeni. Niestety, nie ma tu ani bonusa
ani sekretu.
25. SPACED OUT
Docieramy powoli do konca gry. Aby zdobyc
klejnot, musisz przejsc wszystkie drogi.
Aby dostac drugi klejnot, musisz miec wszystkie
pozostale. Najpierw przeszukaj wszystkie
boczne drogi, potem restartuj poziom i
przejdz go normalnie, by zniszczyc wszystkie
skrzynki. Przecwicz zdolnosc superskoku, bo
przyda ci sie na tym poziomie. To juz koncówka,
a nikt nie obiecywal, ze bedzie latwo.
Bonus znajduje sie za niebieska platforma.
BOSS NEO CORTEX
Tak, wydawac by sie moglo, ze bedzie to
najtrudniejsza walka w tej grze, a tymczasem...
Lec za doktorkiem i staraj sie go dogonic,
unikajac rzucanych przez niego przeszkód
(to naprawde nie jest trudne dla osoby,
która dotarla az tak daleko). Gdy zblizysz sie
do doktorka, wytnij mu mlynka. Nie bój sie,
tutaj trudno zginac, a tylko trzy mlynki pozwola
ci pozbyc sie przeciwnika az do... czesci
trzeciej.