SOLUCJA do gry Crash Bandicoot 2 |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
WARP ROOM NUMER 1 1. TURTLE WOODS To na rozgrzewke. Na tym levelu masz do zdobycia dwa klejnoty: pierwszy za zebranie wszystkich skrzynek, drugi za przejscie poziomu po raz drugi, bez rozbicia chocby jednej skrzynki. To drugie jest proste, ale by zebrac wszystkie, musisz odwiedzic ukryta czesc poziomu i bonusa. Pierwsza z nich kryje sie pod kamieniem z wizerunkiem twarzy lezacym na ziemi (rzuc sie na niego z wyskoku). Trik polega na tym, by dotrzec do konca podpoziomu nie niszczac skrzynek ze strzalkami, a potem 2. SNOW GO Lodowa wyprawa. Z trudniejszych momentów na pewno moge wymienic znajdujacy sie niemal na poczatku slup ze skrzynka na górze, musisz wykonac skok z innej skrzynki, by ja rozwalic. Do zdobycia dwa klejnoty i krysztal, ten ostatni znajdziesz przy koncu. Pierwszy klejnot dostaniesz za zebranie wszystkich skrzynek. Drugi pomimo, iz go widac, dopiero po zaliczeniu poziomu Air Crash, bo tam jest wejscie do ukrytej czesci tego levelu. Bonus znajdziesz zaraz za dwoma opadajacymi klodami drzewa, przy tablicy ze znakiem zapytania. 3. HANG EIGHT I na tym poziomie mozesz zdobyc dwa klejnoty, ale pod pewnymi warunkami, rzecz jasna. Jesli masz Niebieski Klejnot, to dostaniesz sie do ukrytego podpoziomu i zbie- rzesz wszystkie by dostac SzaryKlejnot. Drugi klejnot otrzymasz za przejscie calego levelu w okreslonym czasie. Bonus jak zwykle ukrywa sie za znakiem zapytania, zaraz po pierwszej jezdzie na nartach wodnych. . 4. THE PITS Skaczesz nad dziurami i nic w tym nowego Najtrudniejsi przeciwnicy na tym poziomie to ptaszki. Dochodzisz tu do momentu, gdy poziom sie rozdziela. Tam najpierw idz na prawo, zbierz, co sie da i zostaw checkpoint Gdy dojdziesz do miejsca, gdzie pozion; znów sie laczy, zawróc i przebiegnij pod praa lewa odnoge. To male oszustwo pozwoli ci uniknac starc z ptaszkami. Przy okazji zdobedziesz krysztal i walniesz w skrzynie z wykrzyknikiem, co da ci dwa Dodatkowe Zycia. gdy jeszcze raz przejdziesz po prawej. Bonus znajduje sie za dziura z grzybkiem, jesr: to dosc podstepny uklad. By zebrac WSZYl kie skrzynie, musisz za pierwszym przejsciem oszczedzac trzy zebrowane skrzyn nad przepascia, po nich musisz wrócic po dwie puste, za metalowa przegroda. KIejni. dostaniesz za wszystkie skrzynki. 5. CRASH DASH Crash a' la Indiana Jones, ucieczka przE glazem. Na drodze tylko trzy przeszkod przepascie, zapory - obie zabijaja na mieji cu i miny, te wyrzuca cie w powietrze, ale nl zabija. Zatem uciekaj przed siebie, ale mietaj o bonusowym levelu. Znajdziesz go miejscu, gdzie lodowy blok zapadnie sie dziurze (trzeci odpoczynek). Na koniec pr spieszacze, to doskonala rzecz, ale UZY'1 ich z rozwaga, bo trudniej opanowac rozPJ dzonego Crasha. Nie ma tu Sekretu, ani d~ giego klejnotu. Pierwszy dostajesz za rozE cie wszystkich skrzynek. , Pamietacie tego ptaszka? Szalonego gura piromana. On wrócil i jest jeszcze dziej szalony Po pierwsze gdy rozklada ladunki, zawsze zostawia bezpieczne miejsce, niemal zawsze w poblizu miejsca startu. Wystarczy poczekac az sam sie wysadzi i dolozyc mu, gdy jest oszolomiony. Ripper ma w zanadrzu dwa ataki dynamitem i nitro. Trzy serie podwójnych wybuchów i trzy mlynki, a masz wygrana walke. WARP ROOM NUMER 2 6. SNOW BIZ Dwa klejnoty mozesz zdobyc na tym poziomie. Sek w tym, ze musisz miec Czerwony Klejnot, który zdobywasz dopiero na poziomie AIR CRASH, aby dobrac sie do jakiegokolwiek z nich, zatem czeka cie jeszcze jedna wizyta w tym niegoscinnym swiecie lodu. A musisz wiedziec, ze to trudny poziom. Taf- Ie lodu w wielu miejscach znacznie utrudnia ci poruszanie sie, akurat wtedy, gdy najbardziej bedziesz tego potrzebowal. Bonusowy level jest doskonale oznakowany, przy znaku .zapytania skacz w przepasc. 7. AIR CRASH To bardzo ciekawy poziom. Aby zdobyc zwykly klejnot, musisz przejsc go do konca normalna droga. Jest jeszcze trudniejsza wersja dostepna, jesli przejdziesz ten poziom bez utraty zycia, az do platformy znajdujacej sie przed ostatnimi nartami wodnymi opodal krysztalu. Drugi klejnot mozesz otrzymac wlasnie za przejscie tej trudniejszej drogi. Aby dostac sie do Czerwonego Klejnotu z poziomu Snow Go, musisz jeszcze raz wejsc na poziom i isc do ukrytego Warp Roomu. Znajdziesz go tam, gdzie pierwszy raz jedziesz na nartach. Musisz skakac po skrzynkach lezacych na wodzie na mala platforme po prawej stronie. 8. BEAR IT Jazda na misiu polarnym nie ma w sobie wielu sekretów. Jedyne co musisz robic, to sterowac nim tak, by przezyc cala jazde. Jedyny klejnot na tym levelu otrzymasz za zniszczenie wszystkich skrzynek. Nie ma tez bonusa, ani sekretu. Jest za to mis, który po przejsciu poziomu pojawia sie w Warp Roomie, a jest to o tyle cenne zwierze, ze mozna poskakac mu po lbie. Jesli zrobisz to poprawnie, to otrzymasz dziesiec zyc. Ekstra, ale dziala tylko raz podczas gry. W czasie crash bandicoot 2 jazdy pamietaj, by zahaczac o wszystkie checkpointy. To ulatwi ci zycie, zanim nie nauczysz sie, jak dokladnie rozpracowac ten level. Level bonusowy prosty jak budowa cepa, znajdziesz go za druga skrzynka TNT. Niedaleko konca poziomu masz szanse na rewanz na roslinkach. Wystarczy, ze zanim wsiadziesz na narty, pójdziesz po plytach do przodu i oczyscisz teren. Uwazaj tez na wiry w wodzie, bo tym razem sprawia ci wiele trudnosci. 12. SEWER OR LA TER Mocna rzecz, choc kanal niez/y. Najtrudniejsza sekcja z wirujacymi szybko wiatrakami. Aby ja przejsc plynnie, potrzebna jest podwójna maska. Wtedy bez bólu przenikniesz przez mordercze machiny. Mozna tez, jak sugeruja sami autorzy, rozwalac krecace sie w poblizu mechaniczne rzeczy, ale wiecej strat poniesiesz przy tej robocie niz masz z niej zysku. Im blizej konca, tym spawacze 9. CRASH CRUSH Ucieczka przed lodowym glazem, to tez niezla jazda, w polowie levelu zobaczysz sciezke po prawej stronie. Idz nia, a dostaniesz sie do miejsca, gdzie po dwóch slizgach (drugi ze skokiem) zdobedziesz Dodatkowe Zycia. / Nieco dalej znajduje sie level bonusowy, potrzebny do skompletowania wszystkich skrzynek, niestety dosc podstepny. Dodatkowego klejnotu nie ma. Sekretu tez. Zatem skup sie na tym, by przezyc. 10. THE EEL DEAL Tutaj czekaja na ciebie dwa klejnoty, pierwszy za skrzynki jest dosc latwy do zdobycia, nawet te skrzynie na bonusie sa jakby wygodnie poukladane. Zielony Klejnot mozesz zdobyc w prawej odnodze tunelu, tam gdzie lezy wiele skrzyn z Nitro. Musisz odszukac na I scianie za nimi ukryty ko- 1 rytarz, na jego koncu po wielu niebezpieczenstwach znajdziesz klejnot. Po raz pierwszy mozesz tu sprawdzic nowa umiejetnosc Crasha: wiszenie na rekach i poruszanie sie w tej pozycji. BOSS KOMODO BROS ( Najlatwiejsi do przejscia w tej grze, nie wymagaja specjalnej techniki. Po prostu, kiedy chudy przestanie sie krecic, uderzaj. Trzy takie ciosy i masz go na deskach. Gruby rzuca mieczami, ale latwo ich unikniesz. WARP ROOM NUMER 3 11. PLANT FOOD Jeszcze raz znajoma rzeczka, ale tym razem pelna drapieznych roslin, które nie dadza ci spokoju, niektóre moga cie chapnac nawet na nartach, zatem uwazaj na brzegi. bez tajemnic sa szybsi i odwracaja sie za toba, zatem lepiej ich unikac niz rozwalac. Na rozdrozu najpierw uderz skrzynie z wykrzyknikami po prawej, potem wróc i idz na lewo. Bonus latwy jak nie wiem co, a zdobycie gemów jest mozliwe dopiero po tym, jak bedziesz mial Zólty Klejnot. . 13. BEAR DOWN To nie niedzwiedz z zespolem Downa, tylko kolejna jazda na niedzwiedziu. Jak sie zapewne domyslasz, jeszcze trudniejsza niz poprzednia. Jesli uda ci sie zebrac wszystkie skrzynki, to mozesz przeniesc sie do specjalnego Warp Roomu na koncu levelu. Wystarczy przeskoczyc na wysepke, która widac nie opodal (he, he). Specjalna uwage zwracaj podczas jazdy na ludzi, którzy podnosza i opuszczaja zapory tuz przed nosem misia. Reszte znasz z poprzedniej jazdy. 14. ROAD TO RUIN Starozytne ruiny tym razem sa strasznie mordercze. Na poczatku poziomu nie zwracaj uwagi na puste skrzynki, mozesz dostac sie do nich dopiero, kiedy wejdziesz do Warpu na poziomie DIGGIN IT. Na razie udawaj sie naprzód, tym razem czekaja na ciebie trzy rodzaje nowych wrogów: Bandicooty, a w kazdym razie zwierzaki bardzo je przypominajace oraz malpy i gekkony. Najlepiej je przeskakiwac albo skakac im na glowy, mlynki koncza sie raczej marnie. Poziom bonusowy latwiutki, nie ma nawet o czym pisac. Jest tez trudniejsza droga przez ten level, ale musialbys, drogi graczu, dojsc do platformy z czaszka bez utraty zycia (jesli je straciles, to ta pusta rzecz obok sciezki, która idziesz). 15. UN BEAREABLE Jezdzilo sie na misiu, skakalo mu po glowie to i jego bracia zabrali sie za ciebie, drogi graczu. Tym razem to oni, a nie lodowa kula pogonia cie przez caly level. Ale maluch przyjdzie ci z pomoca, tyle ze dopiero w drugiej polowie levelu. A teraz kilka slów o tajemnicach. Przy drugim checkpoincie, za miejscem, gdzie niedzwiedz zaryl w deskach i spadl, jest sekret. Musisz wskoczyc do dziury, gdzie zniknal niedzwiedz. Czeka cie dluga przeprawa. Najgorsi sa mysliwi, na poczatku to pestka, ale jak dojda zwierzaki i inne utrudnienia, to mozna oszalec. Jedyny sposób na nich, to dobrze wyliczyc skoki, by uniknac kul. Po wyjsciu mamy od razu krysztal i bonus, ten dla odmiany dosc prosty. Potem znajdzie sie mis i na nim domkniemy do konca poziomu. Ale to nie koniec zabawy. Jesli chcesz jeszcze poszalec, wróc do misia a dostaniesz sie na ukryty level: TOTALL y BEAR. BOSS TINY Tym razem nasz fizolek nie walczy, masz do czynienia z mordercza zabawa. Skacz po dziewiec i u (crasb bSQdicoot 2: platformach tak, by nie trafic na migocza, na czerwono, a przy okazji, by wpuscic n nia Tiny'ego, który cie goni. Trzy wygrane masz go za soba. WARP ROOM NUMER 4 16. HANGIN' OUT Troche bedzie tu wiszenia na rekach, ale oplaci sie ten wysilek. Poziom ten jest dosc prosty, to tylko kolejna wersja kanalów, nie wiem czy trudniejsza. Ale jest tu pare sekretów. Kiedy wskoczysz w dziure w podlodze i dotrzesz do save'u, mozesz cofnac sie przez wode w kierunku ekranu i zeskoczyc jeszcze nizej do tunelu prowadzacego do sekretnego Warp Roomu. Tak przedostaniesz sie do poziomu 27 TOTALL y FLY. Sztuczka na przezycie na dole polega na podkurczaniu nóg, gdy przelatuje maszynka z kolcami (e). Zanim zejdziesz na poziom bonusowy, uderz w skrzynie z wykrzyknikiem znajdujaca sie w glebi korytarza za skrzyniami nitro. To znacznie ulatwi ci przeprawe. 17. DIGGIN IT To bardzo trudny poziom, spotkasz tu wielu przeciwników, ale nie ilosc sie liczy, a to ze sa naprawde trudni do pokonania. Rosliny strzelaja i nie daja sie rozwalic, osy gonia cie po calej okolicy. Straszny poziom, ale przejsc go trzeba. Bonusowy level znajdziesz zaraz za statuami. Jesli chcesz z niego skorzystac, cpowinienes najpierw zdobyc zdolnosc superskoku na poziomie 27. Warp z poprzedniego levelu. Klejnot zdobedziesz, gdy pokonasz trudniejsza trase. Tam tez znajdziesz dodatkowy klejnot. Sekretny Warp Room znajduje sie na wyspie niedaleko konca poziomu. Musisz upasc brzuchem na rosline, to przeniesie cie do poziomu ROAD TO RUIN. 18. COLD HARD CRASH ' Aby zdobyc na tym poziomie klejnot, musisz najpierw ukonczyc poziom na trudniejszej trasie, co oznacza, ze musisz dotrzec bez utraty zycia do platformy. Potem musisz powrócic na ten level i przejsc go raz jeszcze na normalu. Poziom bonusowy jest dosc latwy do znalezienia, za winda wskaza ci go strzalki. Przeciwnicy sa ostrzy, nawet pingwiny beda cie gonic, zatem staraj sie unikac ich, bo mozesz miec problem. Na tym poziomie nie ma sekretu, ale wystarczajaco sie nameczysz, by go ukonczyc bez dodatków. 19. RUINATlON Jesli zdobyles wczesniej Zielony Klejnot, to uzyskasz dostep do ukrytej czesci levelu. Najwiekszy problem na nim, to zapadajace sie platformy. Bonus znajdziesz za miejscem powrotu z tego miejsca na normalny 'evel. Uwa, zaj na kryjace sie w ciemnosciach kreatury, na szczescie nawet goryle da sie wywalic mlynkiem. Staraj sie uzywac przeciwników do oczyszczania drogi z TNT. Dobrze pchnieta malpa oszczedzi ci wiele klopotu. Na tym levelu czeka cie tez kilka trudnych sekwencji skoków przestrzennych. Na szczescie sa checkpointy. 20. BEE-HA VING . .. . Napotkasz tutaj wybuchowa mieszanke przeciwników. Z"jednej strony pszczoly i rosliny miotajace granaty, a z drugiej mysliwi (ci sami) i drwale. A do tego 100 skrzynek do rozbicia. Uzywaj w miare mozliwosci drogi pod ziemia, tam jest najmniej zagrozen. Aby dostac sie do Purpurowego Klejnotu, musisz zrobic dziwna rzecz. Zobaczysz skrzynki nitro ustawione na ksztalt schodów, musisz wskoczyc na najwyzszy stopien, wtedy zostaniesz przeniesiony do sekretu. Idac na prawo dotrzesz do klejnotu. Bonus znajdziesz zaraz za wyjsciem z sekretu. . BOSS N.GIN Musisz zrobic uzytek z owoców, jakie zbierales podczas gry. Zly doktorek atakuje cie uzbrojonym po zeby statkiem. Bedzie to walka w trzech czesciach. Wal jablkami w kazdy otwór broni, jaki sie pojawi. Tylko w ten sposób mozesz go pokonac. Doktorek bedzie atakowal poteznym laserem, da sie go uniknac stojac w lewym rogu ekranu i... czolgajac sie, gdy promien jest nad toba. Rakiety zawsze spadaja na te same miejsca, wiec szybko znajdziesz strefy bezpieczenstwa. Najgorsze beda jednak karabiny maszynowe. Uwazaj na nie. WARP ROOM NUMER 5 21. PISTON IT AWAY Przenosisz sie w kosmos, teraz pora na samego doktora Neo. Roboty doktorka moga cie lapac, albo zabijac. Poza tym uwazaj na wszystko, co jest pomaranczowe, bo ten kolor niesie smierc naszemu bohaterowi. Naukowcy oslaniaja sie tarczami, gdy to zrobia, sa nietykalni. Musisz poczekac az opuszcza tarcze i wtedy atakowac. Aby zdobyc klejnot, musisz rozwalic wszystkie skrzynki, a to oznacza wejscie na trudniejsza trase (tradycyjnie musisz dojsc do platformy bez utraty zycia). Tam tez znajdziesz drugi klejnot. Wejscrash, uważajciecie na bonusowy level znajduje sie na scianie za znakiem zapytania. Musisz zwracac uwage na sciany. 22. ROCK IT Troche spokoju. Nie ma dodatkowego klejnotu, ani bonusa, ani sekretu. Jest za to jetpack i zupelnie nowa zabawa - latanie. Jak przystalo na Crasha, musi stawic czolo nie tylko zwyklym przeciwnikom, ale i zwisajacym swobodnie kablom, które momentami sa grozniejsze od zywych przeciwników. Prawdziwa zabawa zaczyna sie jednak nieco dalej, gdy zobaczysz, ze w poblizu skrzyn, które powinienes rozbic, znajduja sie ladunki nitro. To jest prawdziwe wyzwanie tego levelu. Nie zapomnij o walnieciu na koniec skrzynki z wykrzyknikiem, bez niej nie zaliczysz tego poziomu. 23. NIGHT FLlGHT Powrót na ziemie. Dzungla w nocy. Tylko swietliki pozwalaja cos dojrzec i tylko na chwile. Nie ma czasu na zastanowienie. Ciagla jazda do przodu. I znowu dwa klejnoty na tym poziomie. Aby je zdobyc, musisz jak zwykle w tej grze przejsc do platformy prowadzacej do trudniejszej drogi nie tracac ani jednego zycia. Tam tez na dodatkowym odcinku znajdziesz dodatkowy klejnot. Podpoziom bonusowy znajduje sie zaraz za krysztalem. . 24. PACK ATTACK To dosc krótki poziom. Nastepny lot jetpackiem przez statek kosmiczny Cortexa nie bedzie latwy. A to na przyklad za sprawa ognistych kul. Musisz odczekac az rozszerza sie maksymalnie. Uwazaj, bo moga zabic Crasha nawet w sytuacji wzglednego bezpieczenstwa. Klejnot za wszystkie skrzynki, a dodatkowy kamien, jesli masz Zielony Klejnot w kieszeni. Niestety, nie ma tu ani bonusa ani sekretu. 25. SPACED OUT Docieramy powoli do konca gry. Aby zdobyc klejnot, musisz przejsc wszystkie drogi. Aby dostac drugi klejnot, musisz miec wszystkie pozostale. Najpierw przeszukaj wszystkie boczne drogi, potem restartuj poziom i przejdz go normalnie, by zniszczyc wszystkie skrzynki. Przecwicz zdolnosc superskoku, bo przyda ci sie na tym poziomie. To juz koncówka, a nikt nie obiecywal, ze bedzie latwo. Bonus znajduje sie za niebieska platforma. BOSS NEO CORTEX Tak, wydawac by sie moglo, ze bedzie to najtrudniejsza walka w tej grze, a tymczasem... Lec za doktorkiem i staraj sie go dogonic, unikajac rzucanych przez niego przeszkód (to naprawde nie jest trudne dla osoby, która dotarla az tak daleko). Gdy zblizysz sie do doktorka, wytnij mu mlynka. Nie bój sie, tutaj trudno zginac, a tylko trzy mlynki pozwola ci pozbyc sie przeciwnika az do... czesci trzeciej. |