KOD do gry Legend of Zelda - Majora's Mask (PL) |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Złote Skulltule w Majora's mask Swamp Spider House Znajdziesz na bagnach. Używając Deku Stick, spal pajęczynę, która blokuje przejście. Pogadaj z facetem zaklętym w pająka i przejdź przez drzwi. Co potrzebne: Maska Deku, butelki, nasiona Magicznej Fasoli, Sonata of Awakening, bomby. Nagroda: Maska Prawdy. Wykonuj punkty po kolei: 1. Od wejścia, zeskocz na lewo, w dzbanku jest pajączek. 2. W wodzie chodzi pająk. 3. Od wejścia, na trzeciej kolumnie z prawej, chodzi pająk. Zabij go, gdy będzie najniżej. 4. Od wejście po prawej stronie, na ścianie, będzie kawałek miękkiej gleby. Pod nią zostaw robaczki, które wejdą na górę. Po chwili wyskoczy stamtąd pająk. 5. Powtórz punkt 4, miękką glebę znajdziesz po drugiej stronie pokoju. 6. Od wejścia, wejdź do drzwi po prawej. W jednym z dzbanków jest pająk. 7. Turlaniem uderz w dzbanek. 8. To samo, co w punkcie 7. 9. Uderz mieczem w zasłonę z liści. Za nią znajdziesz pająka. 10. Bąbelkiem strąć ul, który wisi na suficie. 11. To samo, co wyżej. 12. Zagraj śpiącemu Deku Scrubowi Sonata of Awakening. Załóż maskę Deku, zanurkuj w kwiatku i poleć wyżej. Na ścianie przed Tobą będzie chodził pająk. Zabij go, gdy będzie najniżej. 13. Przejdź przez drzwi, uderz w kryształ. Bąbelkiem zabij pająka na drabinie. 14. Skulltula chodzi na kolumnie z prawej strony. Zabij go, gdy będzie najniżej. 15. Strzelaj bąbelkami w ule na suficie, dopóki nie wyskoczy z któregoś pająk. 16. Zabij bąbelkiem skulltule na ścianie (tą przy suficie). Zasadź fasolkę na miękkiej glebie i podlej wodą (znajdziesz przy wejściu). Wejdź na nią i poleć do żetonu. 17. Wejdź na latającą fasolę i przejdź przez drzwi, w korytarzu. Pająka znajdziesz w krzakach. 18. Tego również znajdziesz w krzakach. 19. Turlaniem uderz w drzewo. 20. To samo, co wyżej. 21. To samo, co wyżej. 22. Bąbelkiem zestrzel jeden z uli na suficie. 23. Wróć się do wejścia i przejdź przez drzwi z lewej (patrząc od wejścia). Pająk jest w jednej ze skrzyń. Rozwal ją turlaniem. 24. Kolejny pająk siedzący w skrzynce. 25. Bąblem zabij pająka chodzącego pod półką skalną. Rozwal bombą głaz w rogu. Zasadź tam Magiczną Fasolę i podlej wodą. Wejdź na nią i poleć do żetonu. 26. Wejdź po drabinie. Skocz na kolumnę pośrodku, zabij pająka i weź żeton. 27. Ponownie wejdź po drabinie. Za jedną z pochodni znajdziesz skulltule. 28. Przejdź przez drzwi. Na ostatniej kolumnie znajdziesz pająka. 29. Bąblem zabij skulltule, która jest na ścianie. Załóż Deku Mask, zanurkuj do kwiatka. Poleć do kwiatka na kolumnie. Zanurkuj do niego i poleć do żetonu. Gdy go zdobędziesz, leć dalej w prawo, na półkę skalną. 30. Wyrzuć robaki z butelki pod miejscem z miękką glebą. Oceanside Spider House Jest obok chatki rybaka, w Great Bay Coast. Podłóż bombę przy pękniętej ścianie, przejdź dalej. Co potrzebne: Hookshot (harpun), bomby, ogniste strzały, maska Gorona. Nagroda: Powiększenie pojemności Sakiewki. (tylko dnia pierwszego!) Punkty wykonuj po kolei: 1. Skulltula jest na suficie w korytarzu. Poczekaj, aż podejdzie, strzel w nią z Harpuna i strzel jeszcze raz w żeton. Zawsze pamiętaj o zabraniu żetona!! 2. To samo, co wyżej. 3. Zjedź na dół (jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś). Strzel ognistą strzałą w pajęczynę na suficie, by ją spalić. Zabij harpunem skulltule i zdobądź żeton. 4. Strzel Harpunem w zaczep i przejdź przez drzwi. Zauważysz na ścianie twarze. Zza jednej z nich (druga od lewej), co chwila wychodzi pająk. Gdy to zrobi, zabij go. 5. Na belce, na suficie, chodzi skulltula. Zabij harpunem i zdobądź żeton. 6. Turlaniem uderz w bęben, pierwszy od wejścia. 7. To samo, co wyżej (uderz w ten w rogu). 8. Zejdź do połowy schodów. Między sufitem, a ścianą przed Tobą, powinieneś zobaczyć szczelinę. Zabij pająka Harpunem. 9. Zejdź po schodach. Po lewej, obok pochodni, zobaczysz bęben. Uderz w niego turlaniem. 10. Idź korytarzem dalej. Dojdziesz do kolejnych drzwi. Po lewej, na ścianie, zobaczysz twarz. Czasami wychodzi z niej pająk. Wiesz, co masz robić. 11. Spójrz w lewo. Na pudłach zobaczysz dzbanki. Rozbij je i zabij skulltule, która z nich wyskoczy. 12. Spal pajęczyny koło wspomnianych pudeł. Odkryjesz dziurę, w której znajdziesz sam_wiesz_co. 13. Wróć schodami na górę i przejdź przez drzwi. Idź wzdłuż prawej ściany, aż dojdziesz do niskich szafek. Pociągnij do tyłu środkową. Stań na jej poprzednie miejsce i zabij skulltule harpunem. 14. Odwróć się i spójrz w prawo. Strzel harpunem w obraz na ścianie, potem w pająka. 15. Idź w lewo. Po prawej zobaczysz półkę z książkami (ta przylegająca do ściany)(huh:)). Przesuń ją, zobaczysz tajne przejście. Zabij pająka, który jest w środku. 16. To samo, co wyżej. 17. Odwróć się i wyjdź z korytarza. Strzel harpunem w obraz po prawej. Znajdziesz dziurę w ścianie. Przejdź na drugą stronę pokoju. Wejdź po "drabinie" (puste miejsca na półkach). Zostaw Stalchilda w spokoju (choć właściwie możesz go zabić). Jeśli nie masz Captain's Hat, to nie przyda Ci się on. Odwróć się. Między sufitem, a ścianą dojrzysz szczelinę. A w niej, oczywiście pająk. Zabij harpunem i zgarnij nagrodę. 18. Skacz z półki do półki, aż dojdziesz do dziury. W środku oczywiście znajdziesz skulltule. Standardowo zabij go harpunem. Nie schodź jeszcze z półek. 19. Odwróć się w lewo. Widzisz półkę przed Tobą? Dostań się tam i zabij pająka. 20. Wyjdź z pokoju, zejdź po schodach i przejdź przez drzwi (nie przez te obok pochodni!). Uderz turlaniem w skrzynię po prawej od wejścia. Zabij pająka, który z niej wyskoczy. 21. Turlaniem uderz w skrzynię na lewo od wejścia. Odsłonisz tajny pokój. Wejdź do niego i odwróć się. Pająka znajdziesz na ścianie. 22. Wróć do poprzedniej sali. Odwróć się w prawo i wejdź na skrzynię przed tobą. Idź prosto i wejdź na jeszcze jedną skrzynkę. Odwróć się w lewo. Zaczep się harpunem o zaczep przed tobą. W jednym z dzbanków siedzi skulltula. 23. Zeskocz na dół. Podejdź do skrzynek przy (na wprost od wejścia) ścianie. Zbij dzbanek (ten przylegający do ściany) harpunem i wejdź na skrzynkę. Po lewej zobaczysz pająka. Zabij go i zdobądź żeton. 24. Spal pajęczynę na suficie i zabij szkodnika harpunem. 25. Wyjdź z pokoju, następnie przejdź przez drzwi obok pochodni. Strzel harpunem w obraz wiszący na ścianie (drugi po lewej od wejścia) i zabij skulltule. 26. Uderz turlaniem w bęben (na wprost i po lewej od wejścia) w kącie. 27. Od wejścia, wejdź na stół i odwróć się. Między ścianą a sufitem jest szczelina, a w niej, rzecz jasna, znajdziesz pająka. 28. Uderz turlaniem w stół i zabij pająka. 29. To samo, co wyżej. 30. To samo, co wyżej. Teraz wróć się do początku, strzel harpunem w zaczep i załóż maskę gorona. Użyj turlania, by dostać się na górę i pogadaj z gościem... |