przejdź do informacji o grze

tytuł: Crash Bandicoot 3
system: Playstation gatunek: Platform.
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Crash Bandicoot 3

Umieścił: sbart Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 27.01.2005, 20:42 Punkty: 20
Crash Bandicoot 3: Warped Solucja

Spis treści:
1. Zacznijmy od podstaw.
2. Plansze.
3. Dodatkowe Plansze.
4. Ukryte Plansze.
5. Boss`owie

1. Zacznijmy od podstaw.

1.1. Krótko o grze.
Grę zaczynamy w pomieszczeniu z Save Pointem, z którego można dojść do pięciu innych
pomieszczeń. Cztery z tych pomieszczeń są na razie zamknięte. W każdym z pomieszczeń
znajduje się pięć plansz po przejściu których czeka nas walka z Bossem. Po pokonaniu
Bossa możemy przejść do następnego pomieszczenia.
Po zdobyciu pięciu reliktów na środku pomieszczenia z Save Point`em pojawi się
platforma prowadząca do kolejnego pomieszczenia z pięcioma planszami, lecz tym razem
bez Bossa. Oprócz tego w grze znajdują się jeszcze dwie ukryte plansze, do których
można wejść jedynie z innych plansz (szczegóły później). Więc w grze znajdują się
w sumie 32 plansze.

1.2. Przedmioty do zdobycia w grze.

Kryształy - jest ich 25, po jednym w każdej z plansz od 1 do 25, musisz zebrać je
wszystkie, żeby ukończyć grę.

Gemy - jest ich 45 w tym 3 ukryte (są to zwykłe gemy z tym, że można je dostać w
dwóch ostatnich planszach) i 5 kolorowych (dają ci dostęp do dodatkowych miejsc w
niektórych planszach); w każdej planszy są jeden, lub dwa Gemy. Gemy dostaje się za
zniszczenie wszystkich skrzynek, lub znajduje się je poukrywane gdzieś w planszy.

Relikty - jest ich 30, każdy nich występuje w trzech rodzajach; szafirowym, złotym,
i platynowym (platynowe można zdobyć po zebraniu wsystkich Kryształów i Gemów,
nie licząc ukrytych, i ponownym pokonaniu Cortexa). Relikty dostaje się za przejście
planszy w wyznaczonym czasie, dostępne dopiero po zdobyciu Kryształu z danej planszy.
Znajdują się w planszach od 1 do 32 oprócz plansz 27 i 29.

1.3. Zdolności specjalne.

Zdolności specjalne dostajemy za pokonywanie Bossów.

Ulepszone padanie - w powietrzu naciśnij O, obejmuje większe pole.
Podwójny skok - X i znowu X gdy Crash znajduje się w powietrzu, umożliwia wyższy skok.
Tornado Spin - cały czas naciskaj [](kwadrat), gdy zrobisz to w powietrzu Crash
podczas kręcenia się będzie wolniej śpadał, umoliwia to dalszy skok.
Bazooka - L2 - wyciągnięcie Bazooki, O - strzał; umożliwia strzelanie do wrogów i
skrzynek.
Bieganie - przytrzymaj R2, umożliwia szybsze przemieszczanie się.



2. Plansze.

2.1. Toad Village.

Gem: Zbierz wszystkie skrzynki, również te w Bonusie.

Bonus: Chyba każdy sobie z nim poradzi.

Relikty:
Szafirowy: 1:03:00 - Po zebraniu Kryształu i przejściu planszy należy jeszcze
raz do niej wejść, na początku planszy będzie zegar, gdy go złapiesz zacznie
się liczenie czasu, idź cały czas do przodu i zbieraj żółte skrzynki.
Złoty: 0:57:50 - Możesz poczekać na umiejętność biegania, lub wykorzystać
metodę wślizgu i skoku, czyli naciskasz O i przed zakończeniem wślizgu
naciskasz X, to powinno ci dać pare sekund i nie zapomnij o skrzynkach.
Platynowy: 0:44:03 - Z umiejętnością biegania musisz biec jak najkrótszą drogą,
zbierać wszystkie żółte skrzynki najlepiej na nie naskakując, oraz starać się
zebrać wszystkie Maski.

Developers Time: 0:39:93 - Jest to czas w jakim przeszedł planszę jeden z
developer`ów. Za jego osiągnięcie nie dostaniesz nic oprócz satysfakcji,
lecz wątpie żeby ci się to udało.

2.2 Under Pressure.

Gem: Niektóre skrzynki są ukryte w czerwonych zaroślach, które trzeba rozwalić
torpedami podwodnego skutera.

Relikty:
Szafirowy: 1:46:00 - Po prostu przepłyń planszę, jest tu duży margines błędu
i naprawdę trudno jest nie zdążyć.
Złoty: 1:17:93 - To jest już trudniejsze, ale jeśli będziesz używał przyśpieszenia
na skuterze i podczas normalnego płynięcia będziesz cały czas naciskał X to
powinno ci się udać. Szukaj też żółtych skrzynek ukrytych w zaroślach.
Platynowy: 1:10:50 - tak jak wyżej z tym, że nie masz prawa popełnić najmniejszego
błędu.

Developers Time: 0:57:83

2.3 Orient Express.

Gem: Biegnij wolno i zbieraj wszystkie skrzynki. Aby zebrać niektóre skrzynki trzeba
wykorzystać skocznie.

Relikty:
Szafirowy: 0:41:00 - Bierz się odrazu za złoty.
Złoty: 0:27:80 - Bardzo prosty czas nie powinieneś mieć żadnego problemu.
Trzymaj O i omijaj przeszkody.
Platynowy: 0:18:10 - Jak wyżej z tym, że musisz zebrać wszystkie żółte skrzynki.

Developers Time: 0:16:96 - Z odrobiną szczęścia może ci się udać.

2.4 Bone Yard.

Gem 1 (Potrzebny Czerwony Gem): W połowie planszy musisz wskoczyć na Czerwony Gem
i iść cały czas przed siebie.

Gem 2: Zbierz wszystkie skrzynie. Na ścieżce do której prowadzi Czerwony Gem nie ma
żadnych skrzynek.

Bonus: Latwy, tylko nie niszcz skrzynki ze strzałką zanim ją użyjesz.

Relikty:
Szafirowy: 1:45:00 - Zbieraj jak najwięcej żółtych skrzynek i omijaj przeszkody.
Złoty: 1:40:21 - Najłatwiej jest poczekać na umiejętność biegania, ale można też
wykorzystać metodę wślizgu i skoku.
Platinum: 1:21:00 - Podczas pierwszego pościgu trzymaj się prawej strony. Zbierz
Wszystkie Maski, podczas pościgu nie musisz zbierać żółtych skrzynek, gdyż zrobi
to za ciebie dinozaur i przeskakuj trawę.

Developers Time: 1:15:36

2.5 Makin' Waves.

Gem: Zbierz wszystrkie skrzynki i pamiętaj, że zawsze możesz wrócić.

Relikty:
Szafirowy: 1:08:00 - Powinno być łatwo.
Złoty: 0:58:23 - Musisz opanować pływanie na skuterze i zebrać jak najwięcej
żółtych skrzynek.
Platynowy: 0:53:26 - Musisz zebrać wszystkie żółte skrzynki i płynąć jak
najprostrzą drogą. Zbieraj Maski tylko wtedy gdy są na twojej drodze.

Developers Time: 0:50:66 - jest to wykonalne, chociaż mi się nie udało.

2.6 Gee Wiz.

Gem: Zbierz skrzynki.

Bonus: Łatwy. Pod koniec nie używaj skrzyni z wykrzyknikiem zanim nie zbierzesz
skrzynek z pod mostu, który ona tworzy.

Relikty:
Szapirowy: 1:35:00 - Łatwizna.
Złoty: 1:22:73 - Z umiejętnością biegania nie ma problemu.
Platynowy: 1:05:93 - Tym razem Platynowy nie powinien Sprawić ci większego
problemu.

Developers Time: 0:58:66 - Już nie jest tak łatwo

2.7 Hangem' High.

Gem: Zbierz wszystkie skrzynki i upewnij się, że nie zostawiłeś żadnej nad dywanami,
z których można się wybijać w górę.

Żółty Gem: Można go zdobyć wchodząc przez planszę numer 27, szczególy niżej.

Bonus: Skocz na mrugającą skrzynkę gdy zamieni sięw TNT, żeby móc zebrać wszystkie
skrzynki.

Relikty:
Szafirowy: 1:24:00 - Bez umiejętności biegania możesz mieć troche trudności, ale
powinieneś sobie poradzić.
Złoty: 0:52:66 - Umiejętność biegania jest tu niezbędna, Maski też się przydadzą.
Platynowy: 0:43:80 - To jest naprawdę trudne z tego powodu mam dla ciebie kilka rad
które powinny ci pomóc. Unikaj kręcenia się, zbierz wszystkie Maski i używaj
dalekich skoków po dywanach kręcących się w kółko.

Developers Time: 0:34:36 - Ja nawet nie próbowałem.

2.8 Hog Ride.

Gem: Biegnij wolno i Zbieraj skrzynki. Przyśpieszaj przed skokami.

Relikty:
Szafirowy: 0:45:00 - Nie należy do najłatwiejszych ale po kilku próbach powinno się
udać.
Złoty: 0:41:46 - Jedż jak najprostszą drogą, wykorzystój przyśpieszenia i skacz tylko
kiedy jest to potrzebne.
Platynowy: 0:35:06 - Staraj się jak najdłużej wykorzystywać przyśpiesznia, nie
puszczać X`a i łagodnie wchodzić w zakręty.

Developers Time: 0:33:96 - Różnica w porównaniu do platyny jest niewielka więc może
ci się udać.

2.9 Tomb Time.

Gem 1 (Potrzebny Fioletowy Gem): Na ścieżce Fioletowego Gemu. Podobno da się na nią
wejść od końca, ale nie sprawdzałem.

Gem 2 (Potrzebny Fioletowy Gem): Zbierz wszystkie skrzynki, wliczając w to skrzynki ze ścieżki Fioletowego Gemu.

Bonus: Bardzo łatwy.

Relikty:
Szfirowy: 1:42:00 - Całkiem łatwy.
Złoty: 1:10:00 - Musisz poprawnie przebiec trasę starając się zbierać żółte skrzynki
i Maski.
Platynowy: 0:53:93 - Na śliskich plamach używaj wślizgu, zbierz wszystkie maski i
postaraj się zebrać żółtą skrzynkę -3 skacząc ze wślizgu zanim skończy ci się
niezniszczalność.

Developers Time: 0:50:63

2.10 Midnight Run.

Gem: Aby zebrać niektóre skrzynki musisz czasem przyśpieszyć.

Relikty:
Szafirowy: 0:53:00 - Biegnij po złoty.
Złoty: 0:38:23 - Nie powinno ci sprawić problemu.
Platynowy: 0:18:20 - Trzymaj O, omijaj przeszkody i łap żółte skrzynki. Czasami przed
skoczniami trzeba zwolnić żeby nie przelecieć nad skrzynkami.

Developers Time: 0:13:20

2.11 Dino Might!

Gem 1 (Potrzebny Żółty Gem): Przejdź ścieżkę Żółtego Gemu.

Gem 2 (Potrzebny Żółty Gem): Zbierz skrzynki. Jest ich dużo na ścieżce Żółtego Gemu.

Ukryta Plansza (Potrzebny Żółty Gem): Wejdź na ścieżkę Żółtego Gemu, dojdź do pościgu,
i daj się złapać drugiemu pterodaktylowi, upewnij się, że gdy to robisz nie masz
żadnych Masek. W ten sposób dostaniesz się do planszy numer 32. Opis planszy niżej w
punkcie 4.2.

Bonus: Bardzo łatwy.

Relikty:
Szafirowy: 1:34:00 - Trudny ponieważ musisz przejść planszę bez zabijania się, ale po
kilku próbach powinno się udać. Przeskakuj trawę, jeśli to końieczne użyj podwójnego
skoku.
Złoty: 1:25:76 - Jak wyżej tylko, że z umiejętnością biegania.
Platynowy: 1:03:00 - Zbierz wszystkie żółte skrzynki, i trzy Maski, podczas pościgu
nie musisz zbierać skrzynek. Nie należy do najtrudniejszych.

Developers Time: 0:55:00

2.12 Deep Trouble.

Gem i Czerwony Gem: Przepłyń planszę zbierając wszystkie skrzynki, nie zapomnij o tych
w zaroślach. Po drodze zobaczysz barierę nie do przejścia, zostaw ją i płyń dalej.
Gdy dopłyniesz do końca uderz w skrzynię z wykrzyknikiem i wróć do bariery teraz
będzie w niej TNT, dotknij go i się odsuń, gdy TNT wybuchnie będziesz mógł przejść
przez barierę. Płyń do końca ścieżki gdzie znajdziesz Czerwony Gem i dostaniesz
zwykły Gem za skrzynki.

Relikty:
Szafirowy: 1:47:00 - Łatwy.
Złoty: 1:25:16 - Płyń szybko i najlepiej jak potrafisz, gdy dopłyniesz do elektrycznych
kółek staraj się przepłynąc je w odwrotnym kierunku dla zaoszczędzenia czasu.
Platynowy: 1:18:36 - Wykorzystaj strategie ze Złotego Reliktu, tylko że musisz płynąć
perfekcyjnie i bez żadnych błędów.

Developers Time: 1:00:46

2.13 High Time.

Fioletowy Gem: Musisz wskoczyć na platformę z trupią czaszką, aby ją zobaczyć musisz do
niej dojść bez straty życia. Platforma przeniesie cię na ścieżkę na końcu której jest
Fioletowy gem.

Gem: Zbierz skrzynki, kilka skrzynek znajduje się na ścieżce z Fioletowym Gemem.

Bonus Level: Łatwy.

Relikty:
Szafirowy: 2:12:00 - Banalny w porównaniu do następnych.
Złoty: 1:04:12 - Bez umiejętności biegania nie ma szans. Musisz zebrać wszystkie Maski
w tej planszy są wyjątkowo pomocne, rusz jak drugi ogień zacznie się palić, z dywanów
skacz jak najwczaśniej, dywany kręcące się w kółko staraj się przeskoczyć wykonując
po kolei wślizg, podwójny skok i Tornado Spin.
Platynowy: 0:56:96 - Postępój jak przy złotym. nie wiem co jeszcze można zrobić.

Developers Time: 0:45:10

2.14 Road Crash.

Gem: Jedź bardzo wolno i zbieraj skrzynki, przyśpieszaj tylko przed skokami.

Ukryta Plansza: Wjedź w znak drogowy z namalowanym kosmitą, a zostaniesz przemiesiony
do planszy numer 31. Opis planszy niżej w punkcie 4.1.

Relikty:
Szafirowy: 1:25:00 - Trochę trudny, ale po kilku próbach się uda.
Złoty: 1:20:73 - Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz to moja rada.
Platynowy: 1:17:10 - Możesz poczekać aż przeciwnicy trochę odjadą i jak najdłużej
trzymaj przyśpieszenia.

Developers Time: 1:15:53

2.15 Double Header.

Gem: Skrzynki.

Bonus Level: Bardzo łatwy.

Relikty:
Szafirowy: 1:27:00 - Dosyć trudny bez umiejętności biegania.
Złoty: 1:21:16 - Z umiejętnością biegania nie ma problemu.
Platynowy: 0:59:43 - Unikaj dwugłowych olbrzymów i zbierz wszystkie Maski.

Developers Time: 0:56:00

2.16 Sphynxinator.

Gem 1: Gdy zaczniesz cofnij się po cztery skrzynki i przejdź planszę zbierając
reszte skrzynek.

Gem 2 (Potrzebny Niebieski Gem): Przejdź ścieżke Niebieskiego Gemu.

Bonus: Uderz w TNT we właściwym czasie.

Relikty:
Szafirowy: 1:42:00 - Łatwy, uda się po kilku próbach.
Złoty: 1:22:66 - Trochę trudniejszy, ale z umiejętnością biegania podobny do
Szafirowego.
Platynowy: 0:56:70 - Podobne zasady jak w punkcie 2.9 (Tomb Time). nie zapomnij
o czterech skrzynkach na początku, możesz przy nich stanąć, strzelić w zegar
z Bazooki i ozrazu zebrać czas ze skrzynek i biec dalej. Po drodze możesz też
zestrzelić skrzynki z TNT zmiast starać się je ominąć.

2.17 Bye Bye Blimps.

Gem: Możesz połamać skrzynki na trzy sposoby: zestrzelić balon, zestrzelić skrzynkę,
lub wpaść w skrzynkę. Połam je wszystkie.

Relikty:
Szafirowy: 1:09:00 - Ucz się latać i strzelać jak najcelniej.
Złoty: 0:58:43 - Jak wyżej.
Platinum: 0:51:50 - Po pierwsze w tej planszy nie ma żółtych skrzynek. Po drugie
najważniejsza jest kolejność, po zestrzeleniu zegara zacznij od tego na wprost
zestrzel go jak najszybciej, póżniej jest ten najbardziej po lewej, dalej już leć
na tego kto jest najbliżej ciebie. Celność też jest bardzo ważna w tej planszy.

Dev. Time: 0:38:63

2.18 Tell No Tales.

Gem: Zbierz wszystkie skrzynki. Zauważ, że w połowie drogi jest rozdzielenie dróg.
Jest to po serji trzech skoków zakończonych ukrytym pod wodą życiem. Najpierw skręć
w prawo zbierz pięć skrzynek, wróć się i płyń w stronę wyścia.

Relikty:
Szafirowy: 1:42:00 - Łatwizna.
Złoty: 1:25:66 - Potrzeba trochę umiejętności, ale nie jest trudno.
Platynowy: 1:05:26 - Wszystkie Żółte skrzynki, najprostrza droga, możesz także skręcić
w prawo na rozgałęzieniu, bo jest tam kilka żółtych skrzynek.

2.19 Future Frenzy.

Gem 1: Zobacz punkt 3.4.

Gem 2: Zobacz punkt 3.4.

Bonus Level: Patrz na znaki, wymaga trochę umiejętności.

Relikty:
Szafirowy: 2:01:00 - Banalny, wystarczy dojść do końca.
Złoty: 1:34:00 - Jak wyżej tyle że z umiejętnością biegania.
Platynowy: 1:19:66 - Złap zegar kiedy pierwszy laser się włączy powinieneś wtedy
przebiec przez większość laserów. Nie przeocz skrzynki z trzema sekundami schowanej
za Nitro. Zbierz wszystkie Maski, pamiętaj, że jak skończy ci się nietykalność masz
jeszcze dwie Maski.

Developers Time: 1:07:47

2.20 Tomb Wader.

Clear Gem: Wszystkie skrzynki.

Blue Gem: Przejdź ścieżkę trupiej czaszki.

Bonus: Za każdym razem przed uderzniem skrzyni z wykrzyknikiem przejdź się kawałek
w prawo.

Relikty:
Szafirowy: 2:44:00 - Masz Bardzo dużo czasu.
Złoty: 1:45:06 - Musisz zgrać się z wodą, umiejętność biegania bardzo się przyda.
Platynowy: 1:24:00 - Rusz jak robak będie zmierzał w prawą stronę, a powinieneś się
zgrać z wodą. Nie musisz czekać aż woda całkiem opadnie, możesz skakać gdy jest
w połowie.

Dev. Time: 1:11:16

2.21 Gone Tomorrow.

Gem 1 (Potrzebny Zielony Gem): Ukończ ścieżkę Zielonego Gemu.

Gem 2 (Potrzebny Zielony Gem): Należy zebrać wszystkie skrzynki co jest bardzo trudne
trzeba się dużo razy wracać i trochę pokombinować.

Bonus: Używaj Bazooki.

Relikty:
Szafirowy: 2:05:00 - Dużo czsu powinno wystarczyć.
Złoty: 1:25:60 - Bieganie bardzo się przyda.
Platynowy: 1:02:13 - Możesz spróbować przeskakiwać lasery dookoła tak samo jak Roboty.
w tej planszy są cztery Maski, zbierz je wszystkie.

Developers Time: 0:55:46

2.22 Orange Asphalt.

Gem: Jedź wolno przyśpiszaj przed skokami.

Relikty:
Szafirowy: 1:36:00 - Rób to co zawsze w planszach wyścigowych.
Złoty: 1:31:30 - Jak wyżej.
Platynowy: 1:21:80 - Trzymaj Przyśpieszenia jak najdłużej.

Developers Time: 1:16:70

2.23 Flaming Passion.

Zielony Gem: Ścieżka z czaszką.

Gem: Wszystkie skrzynki.

Bonus Level: Użyj bazookina Nitro. Zniszcz skrzynkę do wybijania się i przeskocz
przepaść wykonójąc wślizg, podwójny skok i Tornado Spin.

Relikty:
Szafirowy: 1:43:00 - Średnia trudność.
Złoty: 1:13:10 - Jak wyżej tylko, że z bieganiem.
Platynowy: 0:59:40 - Zbieraj Wszystkie żółte skrzynki.

Developers Time: 0:51:10

2.24 Mad Bombers.

Gem: Zniszcz wszystkie skrzynki i samoloty.

Relikty:
Szafirowy: 2:08:00 - Nawet łatwy w stosunku do reszty.
Złoty: 1:55:23 - Najlepiej jest podążać sa żółtą strałką i jak najszybciej
niszczyć samoloty.
Platynowy: 1:38:16 - Jak wyżej, tylko szybciej.

Developers Time: 1:24:10

2.25 Bug Lite.

Gem 1 (Potrzebne wszystkie Kolorowe Gemy): Wskocz na Niebieski Gem i idź ścieżką
aż dojdziesz do następnego Gemu, wskocz na niego i idź dalej wskakując na każdy
następny Gem. Na końcu znajdziesz zwykły Gem.

Gem 2: Zbierz skrzynki. Byłoby łatwo gdyby nie Bonus.

Bonus: Niszcz Wszystkie skrzynki i staraj się nadążyć za świetlikiem. To jest
Naprawdę trudne.

Relikty:
Szafirowy: 1:49:00 - Nie jest zbyt trudny.
Złoty: 1:34:86 - Z umiejętnością biegania jest dość łatwo.
Platynowy: 1:14:93 - Może ci się udać jeśli będziesz robił wszystko jak należy.

Developers Time: 1:08:00

3. Dodatkowe plansze.

Jak już pisałem możesz się tu dostać po zebraniu pięciu reliktów przy pomocy
platformy, która pojawi się na środku pomieszczenia z Save Point`em.

3.1 Ski Crazed (Potrzeba 5 Reliktów).

Gem: Zbierz wszystkie skrzynki. Możesz się cofać.

Relikty:
Szafirowy: 1:16:00 - Nie powinien sprawić problemu.
Złoty: 0:50:50 - Jest tu dużo żółtych skrzynek które należy zebrać.
Platynowy: 0:33:33 - Musisz zebrać wszystkie żółte skrzynki nie nadużywając drogi.

Developers Time: 0:28:63

3.2 Hangem' High (Potrzeba 10 Reliktów).

Gem, Bonus i Relikty opisane są w punkcie 2.7.

Żółty Gem: Ukończ krótką scieżkę aby go znaleźć.

3.3 Area 51? (Potrzeba 15 Reliktów).

Gem 1: Musisz wygrać wyścig.

Gem 2: Zbierz skrzynki jadąc wolno i starając się jachać za UFO, które oświetlą ci
drogę.

Relikty:
Szafirowy: 1:53:00 - Ćwicz, po kilku próbach powinno ci się udać.
Złoty: 1:49:83 - Nie trzymaj za długo przyśpieszeń bo możesz wypaść z drogi.
Platynowy: 1:44:50 - Teraz trzymaj przyśpieszenia jak najdłużej. Gdy dotykasz UFO
obniża się twój czas.

Developers Time: 1:38:96

3.4 Future Frenzy (Potrzeba 20 Reliktów).

NOTE: This is NOT accessed through level 19. You have to get 20 relics then get
on the platform near the load/save area to get here.

Bonus i Relikty opisane są w punkcie 2.19.

Gem 1: Znajdziesz go po drodze.

Gem 2: Zbieraj wszystkie skrzynki aż dojdzież do planszy numer 19, teraz idź na
prawo i zniszcz skrzynkę z Checkpoint`em, potem cofnij się żeby zebrać wszystkie
skrzynki. Teraz idź w stronę wyjścia przejdź Bonus i skończ planszę.

3.5 Rings of Power (Potrzeba 25 Reliktów).

Gem: Musisz wygrać wyścig. Podczas przelatywania przez pierścienie naciskaj [],
żeby zyskać na prędkości.

Relikty:
Szafirowy: 1:20:00 - Jak wygrasz wyścig to będziesz miał taki czas.
Złoty: 1:01:46 - Naciskaj [] przy większości pierścieni.
Platynowy: 0:51:76 - Musisz naciskać [] przy każdym pierścieniu, możesz również
starać się ścinać zakręty.

Developers Time: 0:47:93

4. Ukryte Plansze.

Wchodzi się do nich z innych plansz.

4.1 Hot Coco.

Jak wejść: Szukaj w punkcie 2.14.

Gem: Zbierz wszystkie 70 skrzynek, możesz je zbierać w dowolnej kolejności.
Sugeróję płynąć na prawo i zbierając skrzynki okrążyć wyspę. Miej na uwadze
fakt, że nie ma tu żadnych Masek i są tylko 3 Checkpoint`y.

Relikty:
Nie ma Złotego ani Szafirowego Reliktu.
Platynowy: ok. 1:20:00 Nie znam dokładnego czasu. - Bardzo łatwo go zdobyć,
Płyń przy bojach po prawej stronie aż dopłynież do skoczni z zieloną skrzynią
z wykrzyknikiem, uderz w nią i wracaj jak najszybciej do wyjścia. Twój czas
będzie wynosił około 45 sekund.

Developers Time: 0:14:60 - Słyszałem o pewnym sbosobie, ale go nie sprawdzałem.
Chodzi o to, aby po zebraniu zegara popłynąć po trzy skrzynki po prawej,
później zebrać dwie skrzynki między bombami naprzeciwko wyjścia i płynąć
dookoła wyspy zgodnie z ruchem wskazówek zegara, uderzyć w zieloną skrzynię
z wykrzyknikiem i płynąć do wyjścia. Płynąc dookoła wyspy należy zbierać jak
najwięcej żółtych skrzynek.

4.2 Eggipus Rex.

Jak wejść: Szukaj w punkcie 2.11.

Gem: Ukończ planszę.

Relikty:
Nie ma Szafirowego Reliktu.
Złoty: ok. 1:15:00 - Bardzo prosty.
Platynowy: 0:50:00 - Po prostu zostań na dinozaurze i nie daj się niczym trafić.

Developers Time: 0:41:10

Po przejściu dwóch ukrytych plansz Coco, która stoi przy Save Poincie da ci Gem.

5. Boss`owie.

5.1 Tiny.

Biegaj w kółko aż Tiny wbije swoje widły w ziemie, wtedy go uderz, a później
unikaj lwów, możesz też je zabijać. Powtórz trzy razy.

5.2 Dingodile.

Możesz zobaczyć gdzie spadną jego ogniste kule, więc omijaj je, później unikaj
jego broni. Aby go zranić poczekaj aż zniszczy barierę która go otacza i uderz
go i uciekaj znim wybuchnie. Powtórz trzy razy. Za trzecim razem będzie trudno.

5.3 N. Tropy.

Użyj podwójnego skoku aby uniknąć pierwszej kuli i normalnego skoku, aby uniknąć
fal energii, gdy skończy przejdź na drugą stronę i uderz go. Za drugim i trzecim
razem musisz uniknąć drugiej kuli przez kucnięcie.

5.4 N. Gin.

Moim zdaniem jest to najtrudniejsza z walk. Jako Coco sterujesz pojazdem i
walczysz z robotem, w którym siedzi N. Gin. Robot ten ma pięć słabych punktów.
Te punkty to dwie wyrzutnie rakiet na barkach, które otwierają się one tylko gdy
robot szykuje się do strzału, następne są karabiny na końcach jego ramion, możesz
je atakować tylko gdy je podniesie żeby ich użyć. Piąty punkt jest umieszczony na
jego brzuchu i możesz go atakować kiedy chcesz. Kiedy zniszczysz wszystkie pięć
punktów zacznie się walka z jego drugą formą.
Ta forma posiada siedem słabych punktów, cztery z nich to kolejne wyrzutnie rakiet
umieszczone na górze. Na dole ma coś co, gdy się otworzy wypuści na ciebie wolno
poruszającą się skałę, którą morzesz zniszczyć zanim do ciebie doleci. Robot
posiada jeszcze dwie bronie, które unoszą się po obu jego stronach, strzelają one
wolno poruszającymi się kulami energii, które można z łatwością ominąć.

5.5 N. Cortex.

Unikaj Aku Aku i Uka Uka podczas unikania ognistych kul i bomb Cortex`a gdy
wybuchną bomby, musisz uderzać Cortex`a tak żeby wpadł do dziury. Następne dwa
razy są podobne z tym, że Aku Aku i Uka Uka będą inaczej walczyć.