przejdź do informacji o grze

tytuł: Front Mission 3
system: Playstation gatunek: Strategia
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Front Mission 3

Umieścił: darkgto Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 05.11.2005, 20:23 Punkty: 20
Po pierwsze nie każdy z was wie, że w Front Mission 3 ma dwa scenariusze. Po misji treningowej twój przyjaciel spyta się czy pomożesz mu dostarczyć części. Jeżeli więc główny bohater Kazuki pójdzie z Ryogo dostarczyć części, to zagracie w scenariusz Emmy.
Natomiast jak odmówicie zagracie w scenariusz Alisy siostry Kazuki.

BATTLE SKILL
Warunek: no grenades
Jak wskazuje nazwa, mech nie może być wyposażony w granatnik ani w granaty w inwentarzu [ nie może ani razu użyć granatów ani granatnik].
Warunek: Missile
Mech musi być wyposażony w wyrzutnie rakiet i użyć jej podczas bitwy.
Warunek: No shoulder weapon
Mech nie może mieć żadnej broni zamontowanej na ramionach[granatnika ani wyrzutnia rakiet].
Warunek: Range
Trzeba strzelać do przeciwnika z odległości, co najmniej jednej kratki [tak żeby nie mógł oddać z mela].
Warunek: Burst weapon
Trzeba użyć broni typu:, burst czyli shotguna, machine gun’a lub miotacza płomieni.
Warunek: All weapons defence
Oznacza, że battle skill uruchamia się przy dowolnej broni, ale trzeba dodawać a nie atakować.
Warunek: Mela
Trzeba w walce użyc broni typu mel [pałki, kastety,itp.].
Warunek: 1 shot, melee. Missile
Trzeba użyć broni, która zadaje jedno trafienie [mela, snajperkę, missil, itp.].


1] – KORPUS
2] – RĘCE
3] – NOGI


Drake M2C
1] – Atak Chaff , Efekt: myli atakujące rakiety, Warunek: All weapons defence, Sloty: 1
2] – Atak: Pilot Damage 1, Efekt: Zadaje obrażenia pilotowi od ¼ do ½ życia, Warunek: no grenades, Sloty: 1
3] – Experience x 2, Efekt: Zwiększ otrzymane exp dwukrotnie, Warunek: no grenades Sloty1

Enyo MK 109
1] – Atak: Auto 1, Efekt: Automatycznie atakuje, jeżeli zostanie unieruchomiony, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 1
2] – Atak: Leg Smash, Efekt: Niszczy nogi przeciwnika,Warunek: 1 shot, melee. Missile Sloty: 4
3] – Atak: Prevent Loss, Efekt: nie pozwala na zniszczenie części, ale redukuje jej Hp do 1 punkta życia, Warunek: All weapons defence, Sloty: 1

Foura M12A
1] – Atak: Pilot Ekect, Efekt: Katapultuje pilota po zniszczeniu maszyny, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 1
2] – Atak: Arm Smash, Efekt: niszczy ramię wrogiego robota, Warunek: 1 shot, melee. Missile, Sloty: 4
3] – Atak: Escape, Efekt: ucieka przed zniszczeniem części, Warunek: All weapons defence
Sloty 1

Geni
1] – Atak: Defense Class 1, Efekt: zwiększa obronę, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 3
2] – Atak: Pilot Damage 3, Efekt: zadaje duże obrażenia pilotowi [ 4/5 HP ], Warunek: no grenades, Sloty: 3
3] – Atak: Auto Counter, Efekt: kontruje nawet wtedy, gdy zostanie zniszczona część, Warunek: All weapons defence., Sloty: 2

Getty
1] – Revenge 3, Efekt: Zadaje dwa razy większe obrażenia, od otrzymanych obrażeń, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 3
2] - Firing Sguad, Efekt wzywa dwa roboty na pomoc, Warunek: No shoulder weapon i Warunek: Range [sprzymierzone jednostki muszą być w zasięgu pola ostrzału], Sloty: 3
3] – Atak: Enemy skill 2, Efekt: obniża o dwa poziomy skuteczność przeciwnika, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 3

Grapple M1
1] – Atak Melee 3, Efekt: podwaja poziom melee, Warunek: Mela, Sloty: 3
2] – Atak: Double Punch 1, Atakuje dwoma broniami z obu ramion jednocześnie, Warunek: w lewej i w prawej ręce ta sama broń, Sloty: 2
3] – Atak: Skill +2, Efekt: podnosi o dwa poziomy siłę ataku, Warunek: no grenades, Sloty: 2

Grezex
1] – Atak: Zoom 3, Efekt: podwaja celność, Warunek: no grenades, Sloty: 3
2] – Atak: Aim, Efekt: koncentruje atak na jedną część, Warunek: Burst weapon, Sloty: 3
3] – Atak: Hard Knocks, Efekt: podnosi poziom ataku, kiedy robot jest osłabiony, Warunek: no grenades, Sloty: 1

Hoshun MK 112[secretny mech]
1] – Atak: Revengr Body, Efekt:, gdy zostaje zniszczona część automatycznie jest niszczony korpus atakującego, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 4
2] – Atak: Body Smash, Efekt: Niszczy korpus przeciwnika, Warunek: 1 shot, melee. Missile, Sloty: 5
3] – Atak: AP-0, Efekt: Redukuje koszty AP do zera, Warunek: no grenades, Sloty: 3

Jinyo MK1 10
1] – Atak: Revenge 1,Efekt: Oddaje 1,2 obrażeń otrzymanych, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 1
2] – Atak: Rate of Fire Up 2, Efekt: wystrzeliwuje 1,5 naboi więcej, Warunek: Burst weapon, Sloty: 2
3] – Atak: Fast Attack, Efekt: atakuje i ucieka przed kontrą, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 2

Kasel M2
1] – Atak: Melee 2, Efekt: Podnosi poziom melee o 1,5 Warunek: Mela, Sloty: 2
2] – Atak: Stun Punch, Efekt: unieruchamia wrogiego pilota, Warunek: Mela, Sloty: 1
3] – Atak: Ap –30%, Efekt: redukuje koszty AP o 30%, Warunek: no grenades, Sloty: 1

Kyojun MK 107
1] – Atak: Zoom 1, Efekt: zwiększa celność o 1,2 Warunek: no grenades, Sloty: 1
2] – Atak: ROFUP 1, Efekt: broń wystrzeliwuje 1,2 więcej amunicji, Warunek: Burst weapon, Sloty: 1
3] – Atak: Brace 1, Efekt: pozwala wrogowi zaatakować wrogowi pierwszemu, ale redukuje obrażenia o 50%, Warunek: no grenades, Sloty: 1

Kyokel MK 108
1] – Atak: Melee 1, Efekt: podnosi skuteczność o 1,2 Warunek: Mela, Sloty: 1
2] – Atak: Hit or Miss, Efekt: wszystkie strzały trafiają albo żaden, Warunek: Burst weapon, Sloty: 1
3] – Atak: Fix 100, Efekt: redukuje obrażenia pomiędzy 100-200 do 100, Warunek: All weapons defence, Sloty: 1

Lalying Type 1
1] – Atak: Defense Class 2, Efekt: podwyższa obronę dwukrotnie, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 2
2] – Atak: Pilot Damage 2, Efekt pilot otrzymuje obrażenia w wysokości ½ - 2/3, Warunek: no grenades, Sloty: 2
3] – Atak: Skill +3, Efekt: podwaja skuteczność ataku o 3 poziomy, Warunek: no grenades, Sloty: 3

Lanze
1] – Atak: Tackle 3, Efekt: atak całym ciałem, maksymalne obrażenia. Warunek: Mela. Sloty:3
2] – Atak: Shield Attack 2,Efekt: atak tarczą zwiększone obrażenia Warunek musisz trzymać tarczę i zasłaniać się przed atakiem[np. melee.]. Musi stać bezpośrednio pszy tobie, Słoty: 2
3] – Atak: Avoid 40, Efekt: obrażenia mniejsze od 40 redukuje do zera. Warunek: All weapons defence, Sloty: 2

Lenghe 1
1] – Atak: Initiative 3, Efekt: Gracz atakuje pierwszy bez żadnych konsenkwencji, Warunek: No shoulder weapon, Sloty: 3,
2] – Shield Attack 3, Efekt: Atak tarczą maksymalne obrażenia, Warunek musisz trzymać tarczę i zasłaniać się przed atakiem[np. melee.]. Musi stać bezpośrednio pszy tobie, Sloty: 3
3] – Atak: Gang Beting, Efekt: wzywa dwa roboty na pomoc [ roboty musząc mieć bron typu melee, i stać w zasięgu ataku oraz atakujący musi użyć chyba machinguna lub Mela].Warunek: machingun.

Mingtlan 1
1] – Atak: Defense Class Max, Efekt: podniesienie obrony, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 3
2] – Atak: Radom Smasch, Efekt: niszczy losową część, Warunek: 1 shot, melee. Missile, Sloty: 4
3] – Atak: Blackout, efekt niweluje wrogie battel skills, Warunek: no grenades, Sloty: 1

Meledyne M1
1] – Atak: Enemy Defense Class 1, Efekt: obniża defens wroga o jeden poziom, Warunek: no grenades, Sloty 1
2] – Atak: Panic Shot, Efekt: oszałamia wrogiego robota, Warunek posiadanie snajperki lub wyrzutni rakiet. Sloty: 1
3] – Atak: Skill 1, Efekt: podniesienie poziomu broni o 1, Warunek: no grenades, Sloty 1

Pare PAW1
1] – Atak: Enemy Accuracy 1, Efekt: Zmniejsza celność wroga i jego poziom o 1, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 1
2] – Atak: Topple Shot, Efekt: redukuje AP wroga o połowę, Warunek posiadanie karabinu snajperskiego. Sloty 1
3] – Atak:Evade 1, Efekt: podnosi o jeden poziom zdolność unikania wrogich ataków, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 1

Prov PAW2
1] – Atak: Auto 2, Efekt: automatycznie atakuje pszy unieruchomieniu i niweluje stunned, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 2
2] – Atak: Double Shot 1, Efekt: Atakuje obiema rękami naraz. Warunek ta sama broń w obu rękach, Sloty 2
3] – Atak: Guard Body, Efekt: zdejmuje obrażenia z korpusu i przenosi je na rękę. Warunek: All weapons defence, Sloty 1

Qibing 0
1] – Atak Revenge 2, Efekt: daje cios z siłą1.5 Otrzymanych obrażeń, No shoulder weapon, Sloty 2
2] – Atak: Topple Punch, Efekt: redukuje Ap przeciwnika do zera, Warunek: Mela, Sloty: 2
3] – Atak: Damage Fix 200, Efekt: obrażenia pomiędzy 200 a 400 redukuje do 200, Warunek: All weapons defence, Sloty 1

Rekson M4F
1] – Atak: Zoom 2. Efekt: podwyższa celność o 1,5 Warunek: no grenades, Sloty 2
2] – Atak: Backup Fire, Efekt: przyzywa wsparcie, Warunek: Melee[sojusznicy z bronią strzelecką w zasięgu]. Sloty 3
3] – Atak: Enemy Skill 1, Efekt: obniża poziom broni wroga, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 1

Shangdi 1
1] – Atak: Enemy Accuracy Null, Efekt: obniża celnośc wroga, Warunek: no grenades Sloty3
2] – Atak: Aim Body, Efekt: wszystkie strzały trafiają w Body, Warunek: Burst weapon. Sloty3
3] – Evede Max, Efekt: podwysza zdolność uników Warunek: No shoulder weapon Sloty 3

Shunyo MK 111
1] – Atak: Damage Fix 400, Efekt: obrażenia pomiędzy 400 a 800 redukuje do 400, Warunek: All weapons defence, Sloty 1
2] – Atak: Revenge Same, Efekt w pszypatku zniszczenia części niszczy taką samą wrogowi, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 3
3] – Atak: Ap –60 %, Efekt redukuje koszty AP o 60%, Warunek: no grenades, Sloty 2

Tiandong 3
1] – Atak: Tackle 2, Efekt: Atak całym ciałem podwyszone obrażenia, Warunek: Mela. Sloty2
2] – Atak: Eject Punch, Efekt: katapultuje wrogiego pilota, Mela. Sloty 1
3] – Atak: Avoid 20, Efekt: redukuje obrażenia poniżej 20 do 0, Warunek: All weapons defence, Sloty 1

Tiegi
1] – Atak: Enemy Defense Class 2,Efekt redukuje obronę wroga o dwa poziomy, Warunek: no grenades, Sloty 2
2] – Atak: Aim Leg, Efekt: Strzały trafiają w nogi, Warunek: Burst weapon, Sloty 3
3] – Atak: Brace 2, Efekt: wróg atakuje pierwszy, ale obrażenia są redukowane o 80%, Warunek: All weapons defence, Sloty 2

Vinedral
1] – Atak: Enemy Evade 2, Efekt: uniki wroga spasają o dwa poziomy, Warunek: no grenades, Sloty 2
2] – Atak: Aim Arm, Efekt wszystkie szczały trafiają w ramię, Warunek: Burst weapon, Sloty3
3] – Atak: Experience x4, Efekt: Exp zdobywamy 4 razy więcej, Warunek: no grenades, Sloty3

Whisk
1] – Atak: Enemy Defense Null , Efekt: obniża maxymalnie obronę przeciwnika, Warunek: no grenades, Sloty3
2] – Atak: Salvo, Efekt: wystrzeliwuje wszystkie rakiety, Warunek: Mela, Sloty1
3] – Atak: Evede 2, Efekt podnosi zdolność uników o dwa poziomy, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 2

Yongsai 3
1] – Atak: Bckup Melee , Efekt przyzywa na pomoc dwóch kolegów [ z bronią melee] do pomocy pszy ataku. Warunek odpowiedni zasieg sojuszników, Sloty 3
2] – Atak: Rate of Fire UP 3 , Efekt : podwaja ilość wystrzelonej admonicji, Warunek: Burst weapon, Sloty 3
3 ] – Atak: Avoid 80, Efekt: Redukuje obrażenia poniżej 80 do zera, Warunek: All weapons defence, Sloty 3

Zenislev
1] – Atak: Tackle 1, Efekt: Atak całym ciałem zwiększone obrażenia, Warunek: Mela, Sloty1
2] – Atak: Double Assault, Efekt atak dwoma ramionami jednocześnie, Warunek posiadanie broni Melee i Strzeleckiej, Sloty 2
3 ] – Atak: Initiative 1, Efekt: atakujesz pierwszy, ale przeciwnik zadaje ci 1.4 Obrażeń, Warunek: No shoulder weapon, sloty1

Zeros
1] – Atak: Enemy Evede 1, Efekt: obniża unik wroga o jeden poziom, Warunek: no grenades, Sloty 1
2] – Atak: Shield Attack 1, Efekt: Atak Tarczą podwyszone obrażenia, Warunek: Mela. Sloty1
3] – Atak Initiative 2, Efekt atakujesz pierwszy, ale otrzymujesz od wroga 1.2 Obrażeń, Warunek: No shoulder weapon, Sloty 2

Obrona
Anti-I – ochrona przed atakiem typu melee i shotgun’em
Anti-p obrona przed czołgami karabinami, karabinami stacjonarnymi i snajperkami
Anti-f obrona przed rakietami i miotaczami ognia