przejdź do informacji o grze

tytuł: Front Mission 3
system: Playstation gatunek: Strategia
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Front Mission 3

Umieścił: darkgto Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 07.11.2005, 16:06 Punkty: 5
Kilka słów o broni
Zdobywanie poziomu broni w skrócie wygląda tak A, A*,A**, A***, B,B*, B**, B***, itd.
Na necie chodzą plotki, że maxymalną rangą jest F ale grę można przejść mając D. (ZB - chyba "S")

MELEE – Broń do walki wręcz, można atakować tylko cele na sąsiednim polu [pszy różnicy wysokości atak będzie nieudany]. Broń jest wolniejsza od broni strzeleckiej, wiec, jeżeli zakatujemy kogoś z bronią strzelecką to on nas pierwszy zaatakuje, [chyba, że mamy battel skill „ Inityactive”]. Bronie do walki w ręcz są broniami, jednouderzeniowymi, a trafiają w losową część mecha przeciwnika. Są najcelniejsze i najsilniejsze ze wszystkich dostępnych broni. Każdy atak kosztuje tylko 1 AP. Melee występują w trzech odmianach: knuckle[kastety], pole[pałki] i club[coś w rodzaju maczugi]. Najsilniejsze są kastety, więc polecam ich tylko używać.

SHOTGUN – To broń z pociskami typu impactm. Jest to broń o dość dobrej celności [75%],
W jednym ataku wystrzeliwuje 12 pocisków. Shotgun trafia we wszystkie części mecha przeciwnika, jest, więc dobrą bronią na osłabionych przeciwników lub przeciw pojazdom dwu częściowym. Ta broń ma zasięg[1-3], a atak kosztuje 3 AP.

MACHINE GUN – To broń typu inpact. Ma dobrą celność [80%] i strzela 10-pociskowymi serajami, trafiając w losowe części mecha, Jego zasięg jest trochę lepszy niż shotgunów [1-4], ale kosztuje już 5 Ap. Machine Gun – należy do bardzo dobrej broni przez całą grę, zwłaszcza do eliminowania przeciwników z bronią typu melle

RIFLE – To także broń typu pierce. Celność 75%.Zasięg ma już większy niż wcześniejsze bronie [1-6], ale wystrzeliwuje tylko jeden pocisk. Siła zato jest prawie tak duża jak siła broni typu melee. Atak riflem kosztuje 4 AP. Nie polecam zbytni tej broni pomimo swoich 75% zbyt często nie trafia w cel.

FLAME THROWER –To broń typu flame. Ma raczej słabą celność 60% i dość kurtki zasięg [1-2]. Jest zato dość silną i ma jedną przydatną właściwość. Ilość wystrzelonych pocisków zależy od tego ile AP przeznaczymy na atak [4,7,11]. Jeżeli stać nas na wydanie 11 AP i mamy dość dobre upgrade’y skuteczności to, flame thrower staje się wręcz morderczą bronią.

MISSILE – To także broń typu flame. Ma dobrą celność 80% i bardzo duży zasięg strzału [3-9]. Ich siła jest potworna, mimo że wystrzeliwuje tylko jeden pocisk [chyba, że masz limit Salvo]. Koszt ataku wynosi aż 10 Ap. Pamiętaj, że ta broń jest bardzo ciężka, ale jest wolna od kontr

GRENADE – To broń typu flame. Ma taką samą celność jak flame thrower 60% i średni zasięg [3-6]. Atak granade kosztuje 12 AP i jest jeszcze cięższy niż missile. Zaletą jest to, że atakuje po dwa pola w każdą stronę. Tak jak missile jest wolny od kontr.

SHIELD – Służy jedynie do obrony [chyba, że mamy limit Shield Attack]. Tarcze są najlżejszym ekwipunkiem, a ich użycie kosztuje tylko 2 AP. Tarcze przyjmują całe obrażenie [ na rzecz ręki, która ją trzyma], ale są one redukowane o 50 –90 %. Tarcze można użyć kilka razy [np. 4].

BEAM – W grze istnieje tylko jeden beam, którego można używać [przeciwnicy mają ich kilka]. Możemy go zdobyć razem z dodatkowym mechem. Broń ma najlepszy zasięg [1-9] i najwyższą celność 90%. Wadą jest ciężar mniej więcej taka, jak missile i koszt 15 AP

Sekretny mech [Hoshum MK 112]
Trzeba być powrotem w Japonii. Wchodzimy na stronę Armoredkin w JAPAN/OTHER. Sprawdzamy wszystkie pliki o nazwie [BBS], na których znajdziemy numer telefonu. Trzeba go zapisać lub zapamiętać. Teraz wchodzimy na stronę Auspend w AUSTRALIA/OTHER. Na stronie znowu sprawdzamy pliki [BBS]. Na jednej z nich zostaniemy zapytani o numer telefonu [trzeba go podać]. Po rozmowie z tajemniczą postacią mamy nowego mecha do złożenia[w hangarze].Lub po jednej misji [powinien na 99% być od razu].
Dane w przybliżeniu korpus 1500 HP, ręce obie po 1200, nogi powyżej 1000.To są dane po maksymalnym ulepszeniu robota. Pamiętaj, że każde ulepszenie, jakiego kolwiek robota kosztuje 1AP.

Drużyna powinna według mnie składać się z 2 postaci posiadających broń typu melee {u mnie główna postać najlepiej się do tego nadaje jak się zdenerwuje to potrafi uruchomić nawet pięciokrotne combo]. Jednej wyrzutni rakiet. Jednej snajperki i reszta np. 2 karabinów i 2 Shotgun’ów. Zarezerwuj sobie jedna najlepszą postać na Bema [ taka która będzie miała dużo AP]. Oprócz tego powinna każda postać obowiązkowo nosić tarcze. Ja nigdy nie używam natomiast miotacza ognia i granatnika [ ponieważ niema donich żadnego pożądanego limitu]. Posiadanie jednej broni ma swoje korzyści np. obronę przed silnymi atakami, lepszy poziom posługiwania się bronią. Nigdy nie używaj plecaków do noszenia itemów tylko zwiększające udźwig i moc robota.

Pod koniec gry znajdziecie w sklepie najlepszy komputer [Com 610] ,który zwiększa prawdopodobieństwo uruchomienia Battel Skilla z danej części. Wystarczy pójść na jedną walkę do symulatora [oczywiście dalej musisz spełniać odpowiednie warunki]. Jest to bardzo przydatny komputer, ponieważ po pszejsciu gry i zaczęci gry od nowa limity zostają

Z poważaniem Dark gto