przejdź do informacji o grze

tytuł: Metal Gear Solid
system: Playstation gatunek: Gra akcji
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Metal Gear Solid

Umieścił: okopoko Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 26.01.2006, 10:08 Punkty: 5
Zmiana koloru ekranu tytułowego (działa tylko w wersji Japońskiej) - W momencie pojawienia się ekranu tytułowego przyciśnij dowolny kierunek na padzie, aby zmienić kolor obrazka.

Nowe ciuchy dla Snake'a - ukończ dwa razy grę, gdy zaczniesz po raz kolejny, to nasz "hiroł" będzie biegał w nowym wdzianku.

Demonstracja umiejętności strzeleckich - ukończ tryb, time trial, training, survival, gun shooting. Następnie wybierz "technical demonstration: i podziwiaj.

Wszechmocny Psycho Mantis - zapisz stany gier z różnych gier Konami (ISS, Silent Hill itd.) a po odpaleniu MGS-a idź walczyć z Mantisem. W momencie, gdy będzie udowadniał ci swoją potęgę zacznie wymieniać zapisane przez ciebie gry.

Termo kamuflaż - przejdzie grę na poziomie wyższym nisz "easy" i podczas tortur poddaj się przez wciśnięcie "select". Na koniec gry dostaniesz od Otacona, kamuflaż. Zapisz wtedy stan gry i rozpocznij jeszcze raz zabawę.

Bandana - ukończ grę na poziomie wyższym niż "easy" i nie poddaj się podczas tortur. Otrzymasz wtedy pod koniec gry Bandane od Meryl, dzięki której będziesz miał nieograniczoną ilość naboi do każdego rodzaju broni.

Czerwony Grey Fox - po trzecim ukończeniu gry strój, Cyber Ninjy będzie miał kolor czerwony.

Wilk, który olał sprawę:) - Gdy po walce z Mantisem znajdziesz się w jaskini z wilkami to podbiegnij do Meryl, uderz ją i przykryj się kartonem. Wilczek podejdzie do ciebie i obsika karton. Dzięki czemu żaden wilk już cię nie zaatakuje, jeżeli ukryjesz się pod takim "zaznaczonym" pudełkiem.

Zdenerwowana, Mei Ling - zadzwoń do niej trzy razy pod rząd i nie zapisuj stanu gry. Za czwartym razem Mei pokaże swoje prawdziwe oblicze:).

Aparat fotograficzny - W etapie z zamurowanymi drzwiami, nie idź do Bakera tylko wysadzi ścianę po prawej i zabierz z nowo odkrytego pomieszczenia aparat. Dzięki niemu możesz robić fotki w czasie gry i zapisywać je na karcie pamięci (zajmują dwa bloki). Przy pomocy jego można też uchwycić pochowane w grze duszki programistów. Poniżej wypisane są wszystkie miejsca gdzie można je znaleźć. Duchy są widoczne tylko na zdjęciu.

Makimura- Armoury South - otwórz drzwi z numerem 4 i nie wchodź do środka tylko zrób zdjęcie ściany po prawej.

Kutome- Underground Base - zaraz po tym jak Ocelot wystrzeli ci kartę PAL, zejdź po nią. Później wróć z powrotem do Underground 3, zabij strażnika i zanim wejdziesz do Command Room, zagłusz obydwie kamery. Teraz wejdź do środka i zrób zdjęcie mapy świata.

Tanaka- Heliport - zabij szwędających się strażników, aby ci nie przeszkodzili. Teraz podejdź do tego śpiącego, stań poza zasięgiem kamery i zrób zdjęcie strażnikowi.

Shigeno- Heliport - podejdź do kontenera znajdującego się niedaleko schodów. Ustaw się poza zasięgiem kamery a następnie zrób jej zdjęcie.

Yamashita- Nuke Building 1 - zaraz po wejściu z kanionu odwróć się w lewo i zrób zdjęcie tym dwóm rakietom.

M. Kobayashi- Tank hangar B1, Cell - zaraz po tym jak razem z Meryl pokonacie strażników, wróci do pomieszczenia z golasem i zrób zdjęcie ścianie, obok której leży.

Scott Dolph- Walkway - jak już pozbędziesz się upierdliwych strażników, to stań w połowi mostu, odwróci się w lewo. Tak abyś widział przestrzeń pomiędzy wieżami. Teraz spójrz na dół pomiędzy barierkami. Zanim zrobisz zdjęcie postaraj się, aby kawałek prawej wieży znajdował się w kadrze.

Ito- Tank Hangar - po prostu sfotografuj tylnią ścianę windy.

Muraoka- Dock - zaraz po tym ja Snake wyjdzie z wody, odwróci się i zrób zdjęcie tunelowi, przez który przed chwilą płynąłeś.

Ishiyama- Heliport - najlepiej najpierw zabij wrogów, a potem stań w dolnej części lądowiska i zrób zdjęcie dachu po prawej stronie.

Yoshioka- Blast Furnace - odwróci się plecami do windy i zrób zdjęcie ściany znajdującej się naprzeciwko ciebie.

Mori- Cargo Elevator - stań na krawędzi zamarzniętej windy, w ten sposób, aby za twoimi plecami znajdował się Warehouse. Teraz zrób zdjęcie platformie w taki sposób, aby w kadrze zmieściły się też panele sterowania.

Kinbara- Blast Furnace - stań u góry na schodach i spójrz na dół. Teraz zrób zdjęcie. W kadrze muszą się znajdować schody.

Korekodo- Nuke Building B1 - wejdź do ubikacji i zrób zdjęcie żołnierzowi, który "cedzi ziemniaczki":)

Sasaki- Commander Room - stań tyłem do biurka i staraj się uchwycić pięć obrazów powieszonych na przeciwległej ścianie.

Sonoyama- Medi Room - idź za maszynę, na której cię torturowano i zrób jej fotkę.

Tougo- Blast Furnace - w miejscu gdzie znajdują się kartony z rakietami do Nikity, odwróć się twarzą do ściany i zrób jej zdjęcie.

Mizutani- Supply Route - zrób zdjęcie dwóm beczką znajdującym się po lewej stronie mapy

Toyota- Warehouse - po zabiciu Vulcan Ravena, zrób zdjęcie środkowemu kontenerowi. Obojętnie, z której strony.

Kozyou- Canyon - podejdź do cysterny z wodą. Stań pomiędzy nią i prawą krawędzią góry. Zrób zdjęcie cysternie. Postaraj się, aby ten mały kamienny blok znalazł się w kadrze.

Shimizu Cave - zaraz jak przeczołgasz się prze tunel prowadzący do jaskini z wilkami to odsuń się o parę metrów a następnie odwróć się i zrób mu zdjęcie.

Okajima- Medi Room - Jak już zabierzesz z powrotem swoje rzeczy to wróć do celi i zrób zdjęcie martwemu Andersonowi. W taki sposób, aby było widać kawałek prawej ściany.

Mukaide- Cave - idź w miejsce gdzie znajduje się kałuża. Stań w niej twarzą do ściany, a następnie odwróć się w prawo i zrób zdjęcie swoim stopą.

Nishimura- Armoury South - stań naprzeciwko martwego Bakera, i zrób zdjęcie ściany po jego prawej stronie. W kadrze musi się zmieścić trup i ściana.

Onoda- Armoury South - zaraz po rozpoczęci walki z Ocelotem. Stań z przodu Bakera i zrób mu zdjęcie w ten sposób, aby Ocelot nie znalazł się w kadrze.

Kitao- Tank Hangar B1, Cell - zrób zdjęcie martwemu Andersonowi.

Yoshimura- Ventilation Shaft, Entrance B - dojdź kanałem wentylacyjnym do miejsca gdzie znajduje się "ration" i zrób mu zdjęcie.

Hirano- Cargo Elevator - stań na krawędzi platformy, plecami do ściany i zrób zdjęcie szybowi, w który zjeżdża winda.

Kojima- Lab - stań przodem do panelu sterowania, znajdującego się po prawej stronie i zrób zdjęcie rysunkowi z narysowanymi robotami.

Matsuhana- Nuke building B2 - obejrzyj filmik o tym jak Ninja wykańcza ostatniego strażnika. Później podbiegnij do konającego gości i zrób mu zdjęcie.

Sato- Roof/Comm. Tower A - po tym ja Liquid zniszczy most znajdujący się pomiędzy wieżami cofnij się i zrób zdjęcie jego resztką.

Nakamura- Underground Passage - po tym jak pokonasz już Sniper Wolf, stań po prawej lub lewej stronie alei i zrób zdjęcie krwi Meryl.

Negishi- Warehouse - stań na moście w takim miejscu, aby nie mogła dosięgnąć cię kamera. Po obydwóch stronach kładki znajdują się kanały zrób zdjęcie temu mniejszemu.

Shinkawa- Underground Passage - wejdź po schodach na górę i stań naprzeciwko trzech słupów. Zrób zdjęcie środkowemu.

Kaneda- Nuke Building - po spotkaniu z Ninj'om, idź do, Meryl która znajduje się w głównym pokoju na poziome pierwszym. Pobiegnij za nią do łazienki i zrób zdjęcie swojemu odbiciu w lustrze.

Fukushima- Heliport - zaraz po wyjściu z windy odwróć się plecami do lądowiska helikopterów i zrób zdjęcie morza. W kadrze musi znaleźć się też niebo.

Shikama- Nuke building B2 - stań w miejscu, z którego strzelałeś rakietami i spójrz w dół. Zrób zdjęcie elektrycznej podłodze.

Kimura- Underground Base 3 - najpierw pozbądź się strażników. Później ustaw się naprzeciw schodów prowadzących do Command Room. Odwróć się w prawo i zrób zdjęcie lewemu ramieniowi Metal Gear'a.

Takaba- Lab - stań dokładnie w miejscu gdzie w czasie walki z Ninją pojawiało się "ration". Odwróć się i zrób zdjęcie środka pomieszczenia. W kadrze musi znaleźć się podłoga.

Y. Kobayashi - Canyon - po walce z czołegim podejdź do dwóch skał znajdujących się na początku kanionu po lewej stronie. Stań plecami do wyższej a twarzą do niższej. Zrób zdjęcie środkowej części niższej skały.


------------------------------------------------------------------------------


Ciekawostki:
1) Gdy na początku w sokach włączy się alarm podbiegnij do miejsca, z którego wypłynąłeś a Snake elegancko wskoczy do wody.

2) Gdy jesteś w szybie wentylacyjnym i widzisz przez kraty ćwiczącą Meryl, możesz się cofnąć i z powrotem wejść po drabince. Dziewczyna będzie robić, co raz to inne ćwiczenia. Najpierw będą przysiady, potem pompki na jednej ręce, później rozciąganie się. Następnie powtórzy ponownie wszystkie ćwiczenia tylko, że ty, razem w samej bieliźnie.

3) W laboratorium na jednym biurku można znaleźć PSX.

4) Po tym jak Meryl pobiegnie się przebrać do toalety, postaraj się dotrzeć do niej w czasie dłuższym niż pięć sekund. Jeżeli ci się uda Dziewczyna nie zdąży się przebrać i będzie stała w samej bieliźnie.

5) Gdy nie możesz pokonać Psycho Mantis to po prostu przełóż swojego pada do portu numer dwa. Mantis nie będzie mógł wtedy czytać twoich myśli i stanie się bardzo podatny na wszelkiego rodzaju ataki.

6) Jak się okazuje Meryl to dosyć wstydliwa dziewczyna. Przełącz na widok FPP i zacznij się jej przyglądać

7) Gdy zaraz po torturach wydostaniesz się z celi to nie zabijaj strażnika tylko go omiń i pobiegnij do pokoju tortur. Żołnierz pobiegnie za tobą, wyceluje i.......I odezwie się jego rozwolnienie:))

8) Po drugiej walce ze Sniper Wolf, rozejrzyj się po drzewach. Na jednym Będzie spadochron. Wiecie, co to oznacza??? Liquid tak łatwo niw umiera.