przejdź do informacji o grze

tytuł: Metal Gear Solid
system: Playstation gatunek: Gra akcji
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Metal Gear Solid

Umieścił: hidden Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 13.12.2005, 15:12 Punkty: 5
1. Meryl w bieliźnie:
Gdy Snakiem wchodzimy na piętro z DARPA Chief po raz pierwszy niedługo po rozpoczęciu gry (windą). Na końcu korytarza jest drabina do szybu wentylacyjnego (obok niej w małym wlocie wentylacyjnym przy ziemi jest Ration). Wchodząc po drabinie dochodzimy do kratek ze strażnikeim (gadającym do siebie w kiblu jak mu źle jest na alasce lub jak pójdziemy w drugą strone zobaczymy kobietę (Meryl). Snake powie "that woman... not him" i będziecie mogli iść dalej ale nie popatrzcie tam jeszcze raz i zobaczcie jakie ćwiczenie wykonuje dziewczyna. Zamiast iść do przodu wracamy do drabinki i z powrotem - zauważamy, że Meryl robi już inne ćwiczenia zróbcie tak 6 razy a nagroda was nie minie:).


2. Meryl w bieliźnie po raz drugi:):
Kiedy jesteś na piętrze B1 w kompleksie, gdzie zdobywasz Nikitę, i kiedy masz znaleźć Meryl i jej się pokazać, zrób to, a ta pobiegnie do łazienki. Jeśli będziesz tam za nią wystarczająco szybko, zobaczysz ją w bieliźnie.


3. Wstydliwa Meryl:
Kiedy już wyjdziesz z łazienki (patrz wyżej) razem z Meryl, twoim "zadaniem" jest teraz głupio się patrzeć na nią. Meryl zacznie się czerwienić i zawstydzi się:).

4. Polowanie na szczura:
Gdy jesteśmy po walce (pierwszej) z Wolf to możemy jeszcze sobie postrzelać do szczurów. Fajna zabawa tylko trzeba trafiać, to po pewnym czasie zostaniemy wynagrodzeni opieprzem od Campbella na to że mu wnuczki nie ratujemy:).


5. Game Hunter
Jest pewien sposób by przejść 1 CD w pare minut (osobiście zrobiłem to bez GH bo maja memorka mutuje save'y i w MGS mam wszystko nak loaduje gre ale nie moge wczytać się tam gdzie byłem tylko zawsze od początku) muszimy mieć kod na wszystkie pudełka i karty i po wyjechaniu windą na lądowisko chelikoptera szubko wskakujemy do ciężarówki i zbieramy Socoma. Po tym zakładamy na siebie pudełko z literą "C" i woila jesteśmy na planszy z walką z Wolfem po raz drógi !! Tylko że omineliśmy wszystkich bossów i mamy podstawowy pasek energji ale po walce z bosem (Raven) pasek nasz się odnawia do właściwej wielkości.


6. Bandana i Stealth
Po przejściu gry nie poddając się na torturach otrzymujemy inne zakończenie oraz bandane, a gdy nasze palce nie wytrzymają otrzymamy gorsze zakończenie oraz Stealth. Więc wybór należy do was albo życie ukochanej albo niewidzialność.


7. Gadu-Gadu
Wiecie że przechodzą gre słyszymy jedynie mały procent textów jakie w grze istnieją !! Aby usłyszeć ich jak najwięcej, trzeba praktycznie co krok dzwonić do każdej z osób zapisanych na codecu i dowiadywiać się nowych informacji nawet bardzo istotnych w dalszej grze !!
(Polskie tłumaczenie MGS: Mei-Ling "Hej Snake jak chcesz możesz mnie złapać na Gadu-Gadu moja częstotliwość to...", hehe;).


8.Podrywanie Mei-Ling
Spróbujcie save'ować co pewien czas tak co chwile i zobaczcie reakcje Mei na wasze ciągłe telefony, ale dziewczyna nieśmiała jest (ciekawe czy kiedykolwiek spotka się z Snakiem osobiście??).


9. Spryciarz
Przy walce z Psycho Mantisem możemy zrobić kilka rzeczy które pomogą nam z nim wygrać. Pierwsza to po rozpoczęciu walki włożyć pada do portu drugiego wtedy nie będzie czytał nam w myślach. A druga to przed walką z nim udać się po gogle termiczne (pod warunkiem że na początku w ciężarówce na lądowisku helikoptera zebraliśmy Socoma) gogle są na piętrze w hali z windą i czołgami.


10.Czytanie z memorki
Przy walce z Psycho możemy się troche pobawić ponieważ czyta on naszą memorke przed walką!! Jeżeli będziemy mieć save z gier które były w czasie wydania MGSa pierwszego na PSXie (najlepiej wcześniejsze) to powie nam o tym (Suikoden, ISS 98. Popróbujcie z innymi.


11. Nie ma Obrazu?
Gdy walczymy z Psycho potrafi on nam wyłączać telewizor pojawia się wtedy napis Hideo. To nie przypadek, tak jak w naszych TV pojawia się Video tak w Japoni pojawia się Hideo. Ciekawy patent:).


12. Mały bug
Jest nim to (albo zrobiono to umyślnie) iż gdy jesteśmy w celi z DARPA szefem to gdy dostanie on "zawału" to nasze drzwi od celi się otwierają by zobaczyć kto się za nimi kryje wystarczy przylgnąć do ściany na prawo od przwi (z widoku gracza).


13. Nowa częstotliwość w codecu - Nastasha
W MGS jest jeszcze częstotliwość, jakiej nie ma podanej standardowo w grze. Jest to numer "telefonu" do Nastashy Romanenko - specjalistki od wszelkich broni i całej tej militarnej teori . Jej numer to 141:52... Cambell podaje nam jej numer na przykład wtedy, kiedy wchodzimy do ciężarówki (na początku gry) na lotnisku i bierzemy z niej Socoma. Zaraz wtedy dzwonimy do Cambella, a ten podaje nam numer do Nastashy.


14. "Oh my God... It's a ghost!"
W niektórych miejscach sfotografować można duchy np. w łazience w której spotkać można sikającego strażnika. Aby ujrzeć ducha należy mieć aparat fotograficzny (camera) wycelować w pisuar i zrobić zdjęcie. Potem tylko w opcjach wybrać oglądanie zdjęć.


15. Ukryte przejścia za ścianą
W miejscu gdzie pierwszy raz wysadza się ścianę (poziom B2), aby dostać się do walki z Ocelotem, prócz tej ściany są jeszcze dwie do wysadzenia. Poznać je można po jaśniejszym odcieniu. Za nimi znajdują się naboje i bronie.


16. Wilki z głowy:)
Ugryzień wilków można łatwo uniknąć zakładająć chustę Sniper Wolfa.
Istnieje także inny sposób. Przed walką z Wolfem kopnij Meryl i schowaj się w pudle, wtedy pies cię zwyczjnie obsika. I wilki z głowy.


17. Cardboard Box
Aby szybko poruszać się po całej bazie można wsiąść do ciężarówki w Heliport (takiego w którym znajdujemy Socoma po raz pierwszy) i nakryć się pudłem.