SOLUCJA do gry Jet Grind Radio |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
A - skaczesz. (wystarczy skoczyć na grind i postać zacznie grindować) L - Malowanie i ustawianie kamery za plecmi R - Boost czyli spid gdy jedziemy po drodze Start - Mapa z oznaczonymi miejscami grafów do zamalowania TUTORIAL Jest to poprostu trening. Wykonujemy poleconka lecące z radyjka, aby zyskać kolejny stopień za-awansowania. Lekcja Pierwsza - Bardzo proste zadanie, a mianowicie ruszenie analogiem w przód by nasz zawodnik zaczą jechać. Lekcja Druga - Musisz pojeźdźić troche po okolicy tak, aby nie obijać się o nic. Zrób jedno kółko wokół planszy. Lekcja trzecia - Mamy poprostu jechać i wcisnąć speed'a (R), aby zacząć szybciej jechać. Lekcja czwarta - Kręcimy poprostu gałką o 180* by nasza postać zmieniła kierunek jazdy. Lekcja piąta - Ustaw kamere za plecami (L). Lekcja szósta - Poprostu musisz skakać. Lekcja siódma - Rozpędź sie speedem i skacz. Lekcja ósma - Musisz poprostu wskoczyć na samochód. Lekcja dziewiąta - Rozpędź sie i dawaj hopa na barierke tak, abyś zaczął grindować. Lekcja dziesiąta - Zacznij grindować tak, aby dochodziły ci punkty. Lekcja jedenasta - Podczas grindowania podskakuj aby dodać sobie troche speeda. Lekcja dwunasta - To powtórka dziesiątki. Lekcja trzynasta - Znajdź sobie jakiś długi grind i wykonaj dziesięć trików. Lekcja czternasta - Jest to "wallride" czyli poprostu jazda po ścianie lub bilbordzie. Lekcja piętnasta - W rogu planszy jest zjazd do kanałów gdzie znajduje sie rampa. Robimy tam triki wybijając sie. Lekcja szesnasta - To samo co w trzynastce tyle, że tym razem 20 tricków. Lekcja siedemnasta - Podjedź do jakiegoś samochodu ze strzałką i naciśnij L, zaczniesz malować. Lekcja osiemnasta - Kolejne tricki, tym razem 30. Lekcja dziewiętnasta - Podczas jazdy zrób szybko tył/przód analogiem. Nasza postać zacznie jeździć tyłem. Lekcja dwudziesta - Podczas grindowania zrób trick z analogiem, tak aby spadł na drind tyłem. DA REAL STPUH SHIBUYA-CHO - "Trening" Powtórz wszystkie trzy czynności jakie prezentuje Ci GUM. Jak sie do ciebie już przyłączy, dojdzie TAB i tak samo powtórz trzy zadania. Wysłuchaj histori DJ-a K, który będzie cie prowadził przez całą gre. SHIBUYA-CHO (SHIBUYA GG) Mamy tutaj 600 sekund na namalowanie 10 grafów, więc zaczynamy od malowania wrzutów na autobusach, ponieważ przy trzecim pojawi sie glina która będzie Cie goniła, więc najlepiej malować grafy na dole zważywszy, że policja niewchodzi na góre, więc górne grafy będziemy mogli malować w spokoju. Jeżeli przy szóstym grafie pojawi sie kapitan, możesz zawsze go przejechać, a gdy on będzie leżał namaluj na jego plecach szybkiego Taga. Po przejściu tej planszy odkrywają sie następne 3. SHIBUYA-CHO (LOVE TRAP) Czas 700 sekund na 13 grafów, więc możemy spokojnie malować, ponieważ czasu nam niebraknie. Tutaj rollujesz po drugiej planszy w Shibuya-cho. Chodzi tutaj oto żeby zamalować 13 prac wykonanych wcześniej przez tą ekipe. Plansza niejest trudna i łatwo ją przejedziemy zaczynając od graffów przy ulicy, później zajmiemy się placem zabaw, a na końcu zamkniętą autostradą. Na drugą sronę można sie dostać na dwa sposoby. Pierwszy jest taki, że wskakujemy na dzwig i grindując po jego ramieniu przeskakujemy na drugą stronę zbierając przy tym graffa do kolekcji. Drugi sposób to: Podjeżdźamy do lewej strony autostrady, rozpędzamy się i skaczemy na ściane, wtedy nasza postać robi (grindwall) czyli jedzie po ścianie, następnie w połowie wyskakujemy i gotowe, możemy zająć sie Mega wrzutem składającym sie z dwóch części. BENTEN-CHO (BENTEN BOOGIE) Czas 800 sekund na 16 wrzutów. Atomsfera nocnego wyskoku na mały bombing, z muzyką puszczaną przez naszego DJ-a K sprawia, że ta noc należy do nas ;) Napoczątku zamij sie dolnymi pracami, na górne możesz sie dostać na trzy sposoby. Pierwsze z wyskoku z pewnej ciężarówki, drugie i trzecie to grind po rynnach. Na początku pojawi sie policja, potem brygada antyterrorystyczna (mają nas za terrorystów?? xD) i oczywiście nasz ulubiony kapitan Onishima. Po przejściu Shibuya-cho i benten-cho do grupy dołączy kolejna osoba. KOGANE-CHO (THE MONSTER OF KOGANE) 600 sekund i 12 grafów. Zaczynamy na dole, ale tutaj niema co malować więc czym prędzej przenosimy sie na drugą strone. Pierwszy sposób to taki, że możemy zjechać po moście na sam dół, a potem przejeżdżamy przez budynek i wjeżdżamy po moście do góry, ale ja polecam drugi sposób, a mianowicie gdy zaczynamy gre jedziemy prosto w strone schodów i wskakujemy na ściane, a następnie odbijamy sie od niej i lądujemy na drugiej stronie (szybciej i wogóle :) Po zamalowaniu kilku grafów pojawią sie policjanci z psami które będą Cie gonić, więc jak to mówi DJ K.... Let's get scratchin!! Po przejściu tego pojawi sie następny zawodnik wyglądający jak.. SpiderMan x), powtarzamy jego zadania i witamy go z otwartymi rękami w naszej paczce. BENTEN-CHO (GRAFFITI HIGH) Mamy 500 sekund na 19 wrzutów (stopień trudności poszedł w góre). Najpier zobacz na mape gdzie masz namalować wrzuty. Zaczynamy na torach kolejowych, zbieramy puszki i malujemy wyznaczone miejsca. Jedziemy w góre torów i po pewnym czasie wjeżdżamy w bramke prowadzącą do kolejnej lokacji. Zamaluj tutaj wszystkie grafy i najedź na ciężarówke z podjazdem, wyskocz z niej i wbij sie w billbord zmieniając go w papier na rozpałke :) Przejedź przez alejke i wskocz do trzeciej lokacji gdzie czekają na nas czołgi i kolejne prace do zamalowania. KOGANE-CHO (NO 540) 600 sekund i 13 grafów może sie wydawać łatwe, ale w tej planszy oprócz natrętnych policjantów będą nam przeszkadzać jeszcze helikoptery, które przy najbliższej okazji zbombardują nas rakietami, ale zawsze możemy sie ich pozbyć poprzez zamalowanie przedniej szyby :). Na początku uzbieraj sobie w hangarze maksymalną ilość sprey'i i wyjedź na podwórko. Po trzech nabitych grafach zjawią sie nasi ulubieńcy na spadochronach, a po pięciu odwiedzą nas helikoptery. Wrazie braku energi wjedź do hangaru i zbierz czerwoną puszke. KOGANE-CHO (KOGANE CIRCUS) Czas 800 sekund na pomalowanie trzech członków gangu. Każdego z nich musimy pomazać 10 razy, więc zbieramy spreje i jedziemy na akcje. Po pomalowani nasz ulubiony podziemny DJ poinformuje nas, że gang Kogane został pokonany i otrzymujemy w ten sposób jeden z trzech kawałków płyty vinylowej. BENTEN-CHO (NOISE REDUCTION) Podobnie jak w poprzedniej planszy mamy 800 sekund na pokonanie Nois'ów. Na początku poszukaj sprey'ów bo są porozmieszczane po całej planszy, a na koniec pozostaje Ci tylko jeżdżenie tam i spowrotem za nimi. Po przejechaniu kolejna osoba do nas dołączy. YO-YO wygląda jak babcia w średnim wieku na rolkach, ale pozory mylą, jest to osoba o trudnym stylu malowania i dużym speedzie. Czeka nas wyścig z nią :). SHIBUYA-CHO (LOVE ATTACK) Poraz trzeci i ostatni walka z konkurencyjnym gangiem w 800 sekund, ale tym razem będzie łatwiej bo szalone babki wolno jeżdżą, więc szybko przejdziesz tą plansze i dostaniesz sie do Chapteru 2. CHAPTER 2 - CUBE & COMBO Na początku wykonujemy trzy czynności Cube, a potem ścigamy sie Combem z Beatem. Po przejściu pakujemy sie w ich dzielnice. BANTAM STREET (TAG OR DIE) Czas 600 sekund i 16 grafów. Wybieramy Cube lub Combo i zaczynamy gre. Plansza jest naprawde trudna i radze na początku pozbierać spray'ów na maksimum, a potem zabieramy sie za największe i najtrudniejsze grafy, a małe zostaw sobie jak sie pojawią Taliby z biczami. Jeżeli chodzi o energie znajduje sie ona na dole w budynku do którego możemy wejść lub poprostu wskoczyć z dachu (Mała ciekawostka - Jeżeli chcemu zdobyć grafa który jest nad dachami musimy zacząć odbijać sie od billbordów grindwallem. To chyba najtrudniejszy graf do zebrania w całej grze). GRIND SQUARE (ROCK'N ROLL GRIND) 999 sekund i 14 prac, a poziom znowu poszedł do góry. Znajdujemy sie w małej planszy, ale naprawde bardzo trudnej. Większość prac znajduje sie na górze gdzie dostaniemy się windami roboczymi. Po zamalowaniu kilku grafów pojawią sie (Rajden'y ;) goście którzy będą puszczać prąd po grindach i helikoptery bojowe. W całej planszy jest strasznie mało puszek z energią, więc szybko musimy sie pozbyć śmigłowców. Po przejściu planszy spowrotem wracamy na stare śmieci. CHAPTER 3 - GOLDEN RHINOS SHIBUYA-CHO (EXPLOSION) Plansza 999 sekund i 24 grafy w trzech lokacjach Shibuyi połączonych w jedną całość. Policja niedawała sobie z nami do tej pory rady więc postanowiła wziąść przykład z... Bombermana x) i atakuje nas koktajlami mołotowa, a jakby tego było mało to w niektórych miejscach są po umieszczane bomby (najczęściej przy rowerach i samochodach) które pipczą jak podjedziemy blisko. Czasu jest dużo więc jedziemy spokojnie, a po przejechaniu do naszego teamu chce dołączyć PIRANHA. KOGANE-CHO (FIGHT OR FLIGHT) 999 sekund i znowu połączone miasto w jedną całość, a w nim 24 prace do zamalowania. Na początku zbieramy maksymalną ilość puch i jedziemy na podbój kogane. Tym razem policja wzieła sie ostro do roboty i atakuje nas snajperami umieszczonymi na dachach i specjalną latającą jednostką, która często będzie nas ściągać. Najważniejsze, żebyś starał sie niespadać z dachówek i pilnował energi. A po zakończeniu kolejne wyzwanie, tym razem ścigamy sie ze Slate'em najbardziej stylowym gościem w całej grze. Po wygraniu wyścigu możemy cieszyć sie nim i jego pracami. BENTEN-CHO (BENTEN BURNING) Kolejne 999 sekund w sklejonej planszy, ale tym razem mamy do zamalowania tylko 19 grafów, a puszki z życiem znajdziemy na każdym kroku. Więc zaczynamy od pierwszego wrzuta i w jedziemy po jedynej drodze do kolejnych lokacji. Po przejściu czeka nas kolejne malowanie gangu. BENTEN-CHO (BEHIND THE MASK) 800 sekund i trzech gości do zamalowania. Jak w poprzednich wyskokach, najpierw zbieramy spraye, a potem pokazujemy kto rządzi na dzielni :). Plansza jest banalnie prosta i szybko powinieneś ją przejść. SHIBUYA-CHO (FINAL GROOVE) Wkońcu walka z tzw. Bossem. 600 sekund i 5 grafów to niejest zbyt dużo, ale plansza jest tak zrobiona, abyśmy sie troche pomęczyli. Zaczynamy na wielkiej płycie która puszcza przezabawną muzyke (jak większość kawałków w tej grze). W planszy mamy 4 platformy pilnowane przez wielkie pluszowe Nosorożce (to nie byle jakie nosorożce, ale o tym napisze na końcu ;). Zamaluj na platformach grafy i wracaj na płyte, gdy Ci sie to uda, szklana wieżyczka DJ'a zostanie rozwalona. Teraz tylko wystarczy zagrindować po rurce prowadzącej do środka i zamalować łysolca. I udało sie, właśnie przeszedłeś jedną z najlepszych gier na DC, ale to jeszcze nie koniec. Zostały jeszcze dodatkowe plansze, w które musisz sobie popykać i odkryć reszte graffów (Jeżeli chcesz mieć gre zaliczoną na 100%) A więc polecam 3 tryby które zostały do przejechania i przejście od nowa z tym, że każdą plansze teraz na JET, aby odblokować dodatkowe postacie i grafy. JET GRAFFITI 999 sekund i podobne do plansz z chapteru 3. Musisz zamalować wszystkie grafy w złączonych miastach. Liczy sie szybkość, aby zdobyć tutaj JET. JET TECHNIQUE Określona ilość czasu i 0 obowiązkowych grafów do zamalowania. Poprostu malujemy tam gdzie są szczałki i dużo grindujemy, ponieważ musimy uzbierać dużo punktów, aby zdobyć JET'a. JET CRUSH Jest to poprostu wyścig, który już znamy z niektórych rekrutacji przeciwników. Ścigamy sie przez złączone plansze i na końcu zamalowywujemy grafa. "A TERAZ CIEKAWOSTKA" napewno część zwróciła uwage na Golden Rhino, ale większość niezajarzyła, że jest to znaczek sławnej firmy ECKO, który udostępnił swoje imie w kolejnej grze o graffiti, a mianowicie *MARC ECKO GETTING UP: Contents Under Pressure* którą także polecam wszystkim zainteresowanym grą JET SET RADIO. *ILOŚĆ MAKSYMALNEGO ZEBRANIA PUCH* BEAT - PUCH 20 GUM - PUCH 15 TAB - PUCH 30 COMBO - PUCH 20 PIRANIA - PUCH 15 GARAM - PUCH 30 MEW - PUCH 20 CUBE - PUCH 25 YO-YO - PUCH 15 SLATE - PUCH 40 POISON JAM - PUCH 20 LOVE SHOCKER - PUCH 30 NOISE TANK - PUCH 50 PROFESOR K - PUCH 30 BONUSIK :) [OPISIK BEATA] Praktycznie to jest glówny bohater gry. Słucha zarówno Hip Hipu, jak i Punku. Jak sie łatwo domyślić, chłopak uwielbia jeździc na rolkach i w tym trzeba przyznać, jest naprawde dobry. Baet jest liderem naszego gangu. Wiek: 17 Płec: Mezczyzna Power: 7 na 10 Technika: 6 na 10 Graffiti: 7 na 10 Puszki: do 20 By SNOK*DBC |