SOLUCJA do gry Kirby And The Amazing Mirror (E) [1560] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Spis ciosów Heh.. Fakt, że można w czasie gry nacisnąć SELECT i pojawia się spis ciosów do danej mocy i jest to o wiele wygodniejsze, ale spisać do wszystkich naraz też można :P Fighter: - Wybicie nogą: prawo, prawo (lub lewo, lewo) + B - Kula mocy: Przytrzymaj 3 sekundy i puść B - Wybicie pięścią (?): góra + B - Combo nogami: prawo (lub lewo) + B - Combo pięściami: B Hammer: - Tornado młotem: prawo, prawo (lub lewo, lewo) + B - Wybicie młotem: góra + B Bomb: Rzucanie bombami ogranicza się do wyjęcia jej (B), wybrania strzałki i wyrzucenia bomby (też B). Missile: Zamieniasz się w rakiete (chyba wiesz jaki przycisk?) i kierujesz nią strzałkami. Ot, co, cała filozofia... Parasol: Parasol dobrze służy za tarcze albo spadochron. - Tarcza: Przytrzymaj B - Spadochron: Po prostu skocz z wysokości, spadochron sam się zrobi... Laser: Praktycznie to zwykły laser, lecz na niektórych ścianach odbija się Smash: - Miecz leci w górę i w dół: góra + B - Uderzenie młotem: lewo + B lub prawo + B - Zamiana w kamień: dół + B - Uderzenie młotem w powietrzu: skok + lewo (lub prawo) + B - Jakieś niebieskie gówno, krążące wokól Kirby'ego: skok + B (w bezruchu, inaczej zacznie się uderzenie młotem) Sword: - Miecz leci w górę i w dół: góra + B - Combo mieczem: B + B + B + B ... - Wirujące ostrze: skok + B Throw: Wciągasz przeciwnika (jakby Kirby nie mial żadnej mocy) i różowa kulka chwyta go. Następnie przytrzymujesz jakąś strzałke i wciskasz B, czyli rzucasz przeciwnikiem. Ice: Chuchasz lodem i zamrażasz wroga. Zamienia się on w lód. I masz lodowy pocisk :P Cupid: - Dzięki Cupidowi możesz latać. Przydaje się to do poziomów wypełnionych kolcami. - 3 strzały naraz: Przytrzymujesz B i puszczasz UFO: Kwestia przytrzymania B. I tyle. Burning: Zamiast ciosów specjalnych otrzymujemy właściwość niszczenia metalowych bloków. Nie wymieniłem takich umiejętności jak Fire, Spark, Beam, Tornado, Wheel, Cutter dlatego, że ich ciosy ograniczają się do jednego ataku. |