przejdź do informacji o grze

tytuł: Naruto RPG - Uketsugareshi Hi no Ishi (J) [1583]
system: Game Boy Advance gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Naruto RPG - Uketsugareshi Hi no Ishi (J) [1583]

Umieścił: krzysiekage Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 26.04.2008, 16:02 Punkty: 18
Na samym początku gry mamy tylko iść do naszego senseja każdą postacią poklei, nie jest to trudne ale przed dojściem do walki z nim radziłbym wszystkich potrenować wszystkich tak jak ja do 5 lv każdą postać następnie podczas walki cała trójką musimy wygrać z naszym sensejem tylko walka sasuke vs kakasi jest do wygrania(zaraz przed końcem czasu) i po tych wygranych jest koniec misji. w misji drugiej udajemy się do baru z rameno(zaraz przy wejściu do wioski, na rysunku) i podczas rozmowy wybieram i idziemy do pokoju z hokage i inny ninja którzy dają nam misje pilnowania zwoju ale musimy wybrać opcje na górze. musimy udać się do domu hokage(jest w tej same strefie wioski co akademia pomalowany jest na tak odcień czerwieni zmieszanym z pomarańcza w każdym razie jest po prawo za mostkiem) i tam jest scena jak wnuk hokage kradnie zwój a my musimy go odnaleźć,. Aby to zrobić wychodzimy z domu i gadamy z kobietą przed domem hokage następnie z ninja przed akademii potem z ninja który pilnuje wejścia do pokoju z misjami i z goście który stoi zaraz jak wyjdziemy z tego korytarza i mówi nam ze szanowny wnuk był koło restauracji z rameno idziemy tam i rozmawiamy tam z 2 męszczyznami mową ze dzieciak jest koło kina i idziemy do kolesia przy plakacie z prawego placu i po rozmowie z nim. Idziemy do akademii przez ta drogę włóczy się za nami oroczimaru w kartonie i przy akademii wyzywa nas na pojedynek przy pomniku przy którym była walka z naszym sensejem. Gdy tam jesteśmy wpada młody z swoim nauczyciele i walczymy z nim a po walce oddaje nam zwój i odnosimy go do akademii gdzie zdajemy raport hokage i budzimy się w domu Naruto. Po misje udajemy się do hokage w akademii i musimy zabić tygrysa w lesie pod nasza wioska liścia. Tygrys jest pod chatką na końcu lasu. Wiec zabijemy go i zdajemy raport. Następna misja to odnalezienie jakiegoś złoczyńcę który jest na wzgórzu(teren który pokazuje się po przyjęciu misji). Przed udaniem się w to miejsce polecam potrenować ninja do jakiegoś 10 lv ponieważ stworki jakie tam spotkamy nie jest łatwo pokonać. Poszukiwany przez nas człowiek wiec w tym celu udajemy się na samą górę i jest scenka w której gadamy z nim a po walce nasz rywal ucieka a my zdajemy raport. No i to jest koniec prostych i łatwych misji kolejna to ochrona budowniczego. Aby sprzyjać te misje idziemy do hokage w akademii i mamy tam scenkę z owym człowiekiem. budowlaniec czeka na nas przy wejściu do naszej wioski wiec udajemy się tam i jeśli chcemy rozpocząć misje przetransportowania go do wioski gadamy z nim i udajemy się do nowego terenu który pojawił się na mapie. W tym miejscu należ kierować się w dół a następnie w prawo do 1 bramy która jest otwarta, kolejna brama jest po prawo na górze. Gdy przejdziemy ową 2 bramę pojawi się scenka jak starzec opowiada losy swojej wioski i jesteśmy wtedy przy miejscu do uzdrawiania. Potem kierujemy się na prawo i jak widzimy dwie kałuże to znak że zaatakują nas dwaj ninja. Zabijają oni naszego senseja a następnie musimy z nimi powalczyć chwile wystawiając naruto aby poległ. Gdy to się stanie wstaje kakasi i daje im wycisk. Teraz kierujemy się na dół i widzimy stado kotów my musimy iść do bramy(na dole) i rozmawiamy z starą kobietą która mówi że zgubiła kota. Jej kociak jest niebieski wiec nie jest problem go poznać(przeważnie jest po lewej stronie od bramy), wiec łapiemy go i oddajemy właścicielce. Po oddanie właścicielka przepuszcza nas a my udajemy się na most gdzie jest scenka i pokazuje się dalsza droga do wioski budowniczego. Gdy przemierzamy las w pewnym momencie gdy przejdziemy pole do uleczenia idziemy na górę i jest walka z zabuzą. Najpierw jest scenka a potem cała czwórka walczy z nim ta walka nie powinna przynieść problemu. Gdy go pokonamy Zabuza uwięzi Kakashiega w wodnym więzieniu i musimy walczyć z nim i jego klonem. My musimy zabić tego z tyłu który broni się swoim jutsu wodnego klona. Gdy go osłabimy nasz sensej wydostaję się z więzienia i pokonuje zabuzę kopiując jego ruch swoim szaringon. Po wygranej walce Zabuza jest przytrzaśnięty do drzewa a nasz Kakashi chcę go wykończyć gdy nagle robi to jego uczeń Haku który niby to go zabija ponieważ jest poszukiwany. Haku zabiera Zabuze aby wyzdrowiał a my musimy przetransportować Kakashego przez dalszy obszar lasu aż do wioski gdzie mieszka budowniczy. Po walce idziemy najpierw w prawo następnie jak się skończy ścieżka to kawałek do góry i na koniec cały czas w lewo. Teraz pokazuję nam się nowa wioska gdzie mieszka budowniczy my idziemy tam i kierujemy się do jedynego domu w którym są drzwi. Tam mamy scenkę w której nasz nauczyciel zdrowieje i przychodzi Inari wnuk budowlańca i syn kobiety która mieszka w tym domu. Ojciec Inariego jak zapewne wiecie był bohaterem i kiedyś uratował wioskę przed powodzą ale to niema nic do rzeczy. Po gadce w domu jesteśmy na treningu w lesie musimy tu przejść tą samą drogę którą szliśmy podczas transportu budowniczego. Gdy już dojdziemy do wioski uleczamy się i wracamy do lasu gdzie byliśmy przed chwilą i przy samym wejściu stoi Kakashi. Rozmawiamy z nim i rozpoczynają trenować po chwili Naruto jest wykończony i zostaje sam w lesie. Aż tu nagle odwiedza go śliczna dziewczyna która jest chłopakiem i po chwili wracają nasi przyjaciele a owa dziewczyna odchodzi. Po tej scenie wychodzimy z lasu i odwiedzamy domek Inariego tam wszyscy jedzą kolacje a następnie wszyscy wychodzą i zostaje tylko Kakasi z Inarim którzy rozmawiają o jego świętej pamięci ojcu. Po scenie gadamy z naszym senseje i wybieramy dolna opcje a wtedy wszyscy idą na most prócz Naruto który zaspał. Po dłuższej scence walczymy z dwoma wysłannikami którzy maja porwać Inariego albo jego matkę jednak nie udaje im się ponieważ walczymy z nimi Naruto i jednym słowem dostają wycisk. Następnie musimy dostać się na sam koniec mostu gdzie ktoś zaatakował wszystkich robotników idziemy tam cała trójka ale bez Naruto. Gdy jesteśmy na moście walczymy z Zabuzą i jego wiernym uczniem. Nie jest trudno ich pokonać wiec po kilku ciosach kończy się zabawa i pojawia się Naruto. Po krótkiej rozmowie walczymy Naruto i Sasukie z Haku, Kakasi z Zabuzą a Sakura obija się i stoi przy robotniku chroniąc go. Ta walka jest banalna wystarczy ze Naruto polegnie a Sasuke robi resztę czyli odkrywa swoje nowe umiejętności mianowicie szaringan ale no niestety jest w ciężkim stanie. Naruto gdy to ujrzy przejmie moc lisa o 9 ogonach która jest w nim zapieczętowana. Naruto wygrywa i ma już wykończyć go ale Haku oddaje rzycie za swojego mistrza a ten ginie z ręki Sasuke. Po scenie walczymy z grupką ludzi i znowu scena a po niej koniec tej misji i zdajemy raport w mieście u lorda hokage i budzimy się w domu Naruto. Po przyjęciu kolejnej misji musimy iść do domu Kakashiego( znajduję się w prawej części wioski na samej górze). Po tym udajemy się do miejsca naszego pierwszego treningu czyli placu przy pomniku i tam walczymy z nowo poznanymi Ninja którzy zdaja tak samo jak my egzamin na chonina wygrywamy z nimi i jest scenka po której jesteśmy znowu w domu. Teraz jesteśmy samym Naruto i musimy odnaleźć innych którzy są przy drugim wyjściu z naszej wioski za namiotem trenera Rocka Lee. Po tej scenie idziemy do akademii a tam atakuję nas krzaczaste brwi po walce z nim pojawia się jego sensej i wszyscy odchodzą my udajemy się na drugie piętro po prawej i gadamy z naszym mentorem a następnie i wybieramy opcje na dole która pozwala nam wejść do sali egzaminacyjnej tam po dłuższej rozmowie zdajemy egzamin powtarzając poszczególne ataki. Po zaliczeniu wszystkich ataków pojawia się nowa egzaminatorka i mówi nam że kolejna część testu odbędzie się w zakazanym lesie gdzie musimy się udać. Gdy wejdziemy do lasu kierujemy się w prawo w i w górę a następnie kierujemy się na dół aż do walki z bratem Sasukie potem walczymy z innymi ninja z wioski dźwięku gdy ich trochę osłabimy Sakurą pojawia się Rock Lee i dajemy im łupina aż nagle wstaje Sasuke obciążony klątwą i daje w kość wszystkim. Po walce musimy skierować się w prawo i następnie w górę spotykamy tam Kabuto który uczy nas rozbijać kamienie i wychodzimy z tego placu idąc w dół a następnie w prawo gdzie leżą głazy które rozbijamy i idziemy dalej. Po pewnym czasie dochodzimy do drzewa które wygląda tak jak na rysunku obok. My jak wejdziemy tam musimy wyjść wyjściem z drugiej strony drzewa i gdy będziemy w tym samym miejscu po poprzednio Kabuto powie że chodzimy w kółko a wtedy pojawią się inni ninja w maskach. Gdy ich pokonamy możemy iść tym wyjściem po drugiej stronie drzewa. Gdy tam wejdziemy pojawia się w tym miejscu co las jeszcze jeden obszar czyli wieża. Gdy tam wejdziemy pojawia się Iruka i pyta się czy jesteśmy gotowi jeśli tak wybieramy dolną opcję ale ja radzę ich potrenować do jakiegoś 35lv. Po tym mamy walki eliminacyjne które musimy wygrać a następnie jest scenka. Po widowisku udajemy się do szpitala i tam poznajemy naszego nowego nauczyciela. Wybieramy u niego 2 inny uczniów i idziemy nad wodospad. Gdy taj jesteśmy pojawia się jakiś nowy kabat i gadamy z nim a wtedy mamy misje musimy zebrać cztery zwoje które są 1 tam gdzie Kabuto nauczył nas rozbijać kamienie(należy przejść przez kamienie w rzece) 2 koło domu Mizukiego tam gdzie pokonaliśmy tygrysa 3 na polanie blisko miejsca gdzie zaatakowali nas demon braders(należy przejść przez rzekę pod mostem) 4 na bagnach przed miastem fal(należy przechodzić przez kamienie w rzece aby je odnaleźć). Następnie wracamy do niego oddajemy mu je i jest film z Naruto jak ćwiczy na olbrzymiej jaszczurce. Budzimy się w szpitalu a gdy możemy iść odwiedzamy wszystkie pokoje na górze aż natrafimy na Gare teraz dostajemy misję od Gaj senseja musimy iść na plac przy pomniku tam gdzie na zdjęciu. Po tej scenie pojawia nam się kolejne miejsce czyli wielka arena tam walczymy najpierw z Neim. Potem walka pana beznadzieja i siostrzyczki Gary. Po tych walkach zjawia się Sasuke i walczy z Garą po wygranej walce nasz przeciwnik ucieka my dobieramy sobie członka do teamu u sędziego i idziemy w całkiem nowe miejsce na mapie. Idziemy tam i przechodzimy przez ostatnie drzewo i wychodzimy przy macie do uleczeń. Gdy zejdziemy na dół walczymy z bratem Sasuke i musimy go pokonać. po walce gdy dojdziemy do pewnego momentu stajemy się Sakurą i dwójka innych ninja których nie wybraliśmy idziemy w to samo miejsce co tamtą drużyna i wędrujemy tak długo po drzewach aż spotkamy Kibę i walczymy z nim. Po walce idziemy na sam dół a następnie w wyjście po prawo. Wtedy cała szóstka się spotyka i mamy nasz dawny skład. Teraz kierujemy się na dół aż dojdziemy do trójki Ninja. Na samym początku walczymy z całą trójką a po wygranej Gare opęta jego piasek i jest pół człowiekiem pół demonem. Zrzuca swoje rodzeństwo ze wzgórza i walczymy tylko z nim gdy znów wygramy Gara staję się w pełni demonem i znowu musimy go pokonać. to będzie już ostatnia ważna walka więc możemy użyć zwoi Jutsu które otrzymaliśmy przed walka. Walka nie jest zbyt trudna ale demon ma dużo życia i musimy mu odebrać ok. 3500 jednostek