SOLUCJA do gry Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II International (J) [1591] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
1. Przyszłość. Zaczynamy od treningu Trunksa z Gohanem. Tam należy wykonywać po kolei czynności, które każde nam robić, czyli rozwalić 2 kamienie. Potem, gdy Androidy zaatakują, należy iść w górę za nim. Gdy już odleci, wskakujemy w pole lotu, które się pojawi i wciskamy przycisk. Trunks poleci w miejsce, gdzie jedyne co będziemy musieli zrobić, to znaleźć Gohana. Trunks zamieni się w Super Saiya-jina i zostaniemy przeniesieni w kolejny etap gry. 2. Sen Gohana. Pierwszym zadaniem będzie znalezienie książki do matematyki. Wchodzimy w drzwi na prawo, potem przez drzwi prowadzące w górę. Tam na stole leży podręcznik. Wracamy do pokoju. Gohan przy nauce zaśnie. Gdy się obudzi, wychodzimy przez otwarte okno i idziemy w górę, potem w prawo. Idąc tą drogą, napotkamy Goku. Po zamianie w Friezera, będziemy musieli go zabić. 3. Przylot Friezy. Po przebudzeniu, udajemy się na prawo i odbieramy telefon. Wychodzimy z domu i udajemy się tam, gdzie walczyliśmy z Friezą. Po drodze napotkamy drzwi z napisem 2. Skręcamy w nie. Wejdziemy do jaskini. Bierzemy pancerz i przechodzimy przez jaskinię do nowego obszaru. Wchodzimy tam na górę do mapy świata i lecimy na wyznaczone miejsce spotkania. Przeszukując teren dochodzimy do reszty wojowników Z. Idziemy w górę. Po rozmowie z Piccolo idziemy dalej w górę i oglądamy walkę Trunksa z Friezą i całą resztą. Potem lecimy za nim i po rozmowie przylatuje Goku. Po całym spektaklu wracamy do domu. 4. West City. Pojawiamy się w pobliżu domu. Wchodzimy do niego. Po rozmowie Goku z Chi-Chi możemy troszkę potrenować w lesie. Gdy nam się znudzi, podchodzimy do mapy świata i lecimy do West City. Tam mamy uwolnić Piccola. Rozmawiamy z Mr. Satan 2 razy. Dostajemy autograf i zadanie znalezienia kanapki. Biegniemy do sklepu z żarciem. Tam dostajemy zadanie przyniesienia gazety. W kiosku jednak również nikogo nie ma. Należy się udać w prawy górny róg mapy. Tam dostaniemy zadanie od kierowcy, aby znaleźć czwórkę dzieci z kraksy autobusowej. Przed mostem idziemy w prawo i tam znajdujemy ich czwórkę porozrzucaną po lesie. Przy dokładnym przeszukaniu terenu nie powinno to sprawić większych trudności. Po uratowaniu dzieci wracamy do gościa, który dał zadanie i po rozmowie znika on. Idziemy wtedy do kiosku. Tam za uratowanie syna sprzedawcy dostajemy gazetę. Odwiedzamy wtedy restaurację i otrzymaną kanapkę zanosimy do Herkulesa. Gdy parada ma się rozpocząć, przerwie on i da zadanie znalezienia płyty. Tą można dostać w sklepie z antykami, ale dopiero wtedy, gdy damy autograf Herkulesa synowi sprzedawcy. Chłopak znajduje się na prawo od sklepu w parku. Przed odwiedzeniem sklepu z antykami musimy porozmawiać najpierw ze sprzedawcą w muzycznym!! Z płytą idziemy do Herkulesa i po paradzie możemy spokojnie pogadać z Piccolo. Dojdzie on do postaci dostępnych w grze. Po zmianie bohaterów, dostaniemy zadanie, aby porozmawiać z Goku. Udajemy się w tym celu do Capsule Corporation. 5. Wioska triceratopsów. Po rozmowie idziemy na południe miasta i szukamy tam drogi. Przechodzimy nią. Musimy teraz znaleźć idąc nią wioskę. A to nie jest takie łatwe - gdy dojdziemy do wodospadu, przechodzimy przez most. Pod tym mostem wchodzimy na skarpę skalną i dalej, za wodospadem, droga jest już prosta. Przechodzimy przez wioskę i tory przeszkód w postaci biegających dinozaurów. Dochodzimy do labiryntu. Przejście go jest trywialne. Na jego końcu jest Król Triceratopsów, którego musimy pokonać (co wcale nie jest takie proste jak się wydaje...). Po pokonaniu go zostaniemy przeniesieni do wioski, skąd bezpośrednio będzie można trafić do West City. Po drodze przyleci do nas Cooler i powie, że czeka na Goku na New Namek. Żeby wykonać ten quest, musimy znaleźć wszystkich zaginionych nameczan w grze i udać się statkiem na New Namek. W każdym razie w mieście udajemy się do burmistrza i zadanie jest wykonane. 6. Klucz. U burmistrza właśnie ma miejsce ceremonia nagrodzenia Mr. Satana. Ktoś ukradł klucz. Musimy iść za nim i go odzyskać. Idąc za nim przez miasto, dojdziemy do lasu. W lesie należy iść w kierunku ogólnym na lewo. Dojdziemy do plaży. Wtedy idziemy w górę. Przelatujemy w inny teren i dochodzimy do chatki. Tam znajdziemy złodzieja. Zdejmie on dla nas pole siłowe blokujące jaskinie. W niej znajdziemy klucz. Odnosimy go do burmistrza. 7. Przybycie Androidów. Po tym wszystkim udajemy się na trening do Goku. 3 lata mijają błyskawicznie. Czas akcji nadszedł. Lecz zanim polecimy do androidów, trzeba odwiedzić Genialnego Żółwia, który nauczy naszych bohaterów dodatkowego ataku. Po tej wizycie udajemy się wreszcie na miejsce przylotu androidów. Gdy porozmawiamy z Yajirobe, da nam Senzu. Chwilkę po tym akcja się rozpocznie. Lecimy do miasta i kierujemy się w górę. Tam właśnie są Androidy. W tym momencie mamy krótką przerwę w walce i gramy przez chwilkę Vegetą. Musimy wejść nim do kapsuły i dojść do miejsca bitwy. Najlepiej zrobić to zahaczając o Genialnego Żółwia. Kierujemy się na wyspie w prawo, potem w górę. Trafimy tym sposobem na walkę Goku z C-19. Najlepiej od razu zamienić się w Super Saiyajina, później starać się wykończyć go bez tego. Walka dość łatwa. Należy tylko pamiętać, aby nie używać technik energetycznych. Znowu wracamy do Piccolo i Gohana. Jedną z tych postaci (polecam jednak Gohana) musimy iść szukać Dr. Gero. Zaraz na początku przez chwilkę się z nim bijemy. Walka nie należy do przyjemnych. Nie mamy SSJ i nie możemy używać energetyków. Więc czasem można się nieźle przy tym namęczyć. 8. Poszukiwanie laboratorium. Lecimy w zupełnie inne miejsce, gdzie naszym celem będzie znalezienie laboratorium Dr. Gero. Na początku idziemy w lewo, potem cały czas w górę. Po kilku przebytych odcinkach, napotkamy Dr. Gero. Po krótkiej walce ucieknie, jednak co chwilkę będzie powracał. Po chwili dojdziemy do miejsca, w którym znajduje się bariera energetyczna. Żeby ją przebyć, trzeba zniszczyć 3 generatory mocy. Najpierw idziemy na prawo. Niszczymy generator. Dalej znajduje się Dr. Gero. Po kolejnej krótkiej potyczce znów ucieknie. Cały czas podążając w prawo dochodzimy do dymiących się skał. Tam, kierując się drogą w górę, natrafimy na matkę dinozaurów. Będziemy musieli przenieść jajka na dół unikając wrogów. Troszkę to trudne, ale do wykonania. Najłatwiej to będzie zrobić Vegetą SSJ. Po przeniesieniu jajek niszczymy generator. Wracamy do pola siłowego i udajemy się koło niego w lewo. Tutaj ostatni raz pokonujemy Dr. Gero. Gdy usłyszymy muzykę, to kierujemy się na dół. Tam jest wioska. Mieszkańcy w tekście podają kod. Trzeba go zapamiętać (podam go i tak...). Idziemy następnie w górę. Natrafimy na jaskinię. W niej włączamy kolory zapamiętane z piosenki (dla leniwych: niebieski, zielony, czarny). Przechodzimy przez drzwi, które się otworzą. Tam jest 3. generator prądu. Niszczymy go. Teraz wystarczy tylko wejść do laboratorium... Następnie lecimy za Androidami. Gdy je dogonimy czeka nas walka z C-18. Jest dość prosta. 9. Wehikuł czasu. Na początku lecimy Piccolo do siedziby Kami-Samy. Po rozmowie zostajemy znowu przerzuceni. Lecimy Trunksem do Gingertown. Idziemy tam w lewo, potem w górę, znowu w lewo, górę i wchodzimy w wąskie przejście na dół. Tam znajduje się wehikuł. Idziemy potem w lewo, gdzie po walce z robotem dojdziemy do skóry Cella. 10. Piccolo vs. Cell. Lecimy do Gingertown. Musimy nabić 25 level na potworkach po lewej stronie. Gdy to zrobimy, będziemy mogli przejść drogą w górę. Dochodzimy po chwili do Cella. Walka z nim jest jest zbyt trudna. 11. Laboratorium Dr. Gero. Kolejnym zadaniem będzie zniszczenie Cella. Udajemy się Trunksem do mapy świata na dole i lecimy w miejsce zaznaczone gwiazdką. Opcjonalnie możemy się tutaj udać Gohanem w górę po kapsułkę +5 do siły. Udajemy się następnie w lewo do laboratorium Dr. Gero. Po wejściu do niego, będziemy musieli stoczyć walkę z 2 robotami. Niszczymy je, przechodzimy w górę, potem w lewo. Tam będą drzwi otwarte tylko dla Trunksa. Wchodzimy w nie. Przeszukujemy laboratorium i wychodzimy z niego i lecimy na wyspę Genialnego Żółwia. 12. Trening. Po znalezieniu Goku na pięterku, lecimy do Kami-Samy. Idziemy w lewo i udajemy się do Karina. Da nam zadanie (opcjonalne, nagrodą są Senzu) znalezienia 3 ryb. Wchodzimy następnie do Pałacu i znajdujemy całą paczkę. 13. Walka z C-17. Wracamy Piccolem na wyspę Genialnego Żółwia. Tam będzie na nas czekać C-17. Po rozmowie lecimy za nim i zaczynamy walkę. Najlepiej zrobić to w transformacji Super Nameka. Po jakimś czasie wyspa zacznie się sypać. Przelatujemy na kolejną. Tam bijemy się już do końca. Mądrym posunięciem byłoby zjedzenie Senzu, gdyż walka ta jest naprawdę trudna. Po walce wypada tylko obejrzeć, jak Cell absorbuje Androida. 14. Vegeta & Trunks vs. Cell. Zaczynamy w Kami's Lookout. Podchodzimy pod Time Chamber. Wyjdzie stamtąd Vegeta i Trunks. Lecimy Vegetą na wskazane wyspy. Trening na krokodylach byłby wskazany. Przy okazji wypadną z nich 3 ryby, które możemy zamienić na Senzu u Karina. Przelatując z wyspy na wyspę, dolecimy do jednej troszkę większej. Idziemy wtedy w prawo aż do jej końca, a potem w górę. Musimy iść Vegetą. Przechodzimy przez drzwi z napisem 30 i lecimy na walkę z Cellem. Pobicie go jest trywialne. Następnie jako Trunks będziemy musieli zrobić to samo. Tutaj już jest troszkę trudniej, lecz powinniśmy sobie poradzić. Wielką wadą jest to, że SSJ jest tutaj bardzo spowalajniające. 15. Capsule Corp. Na początku wchodzimy i rozmawiamy z Genialnym Żółwiem. Możemy teraz udać się troszkę dalej, do takiej chatki. Tam po odbyciu treningu z Yamchą, Krillinem i TenShinHanem dostaniemy kapsułki. Idziemy potem do środka i tam na level 2. Tam szukamy pokoju z telewizorem i czekamy w nim rozmawiając ze wszystkimi aż w telewizji pojawi się Cell. Wracamy na level 1 i idziemy w prawo aż natrafimy na Bulmę. Następnie zaczynamy jako Goku w pałacu Dende. Skoro już tutaj jesteśmy, możemy się udać po Senzu do Karina. Następnie lecimy do Capsule Corp. po smoczy radar. Przy okazji dostaniemy kolejne zadanie, aby rozwiązać zagadkę przecieków w Capsule Corp. Idziemy na prawo cały czas i dochodzimy do strażnika. Da on nam niebieską kartę. Udajemy się do Bulmy. Da nam ona radar. Z kartą schodzimy do piwnicy. Bierzemy kapsuły i udajemy się na 3 level. Tam wchodzimy do East Tower. Wciskamy przycisk na ścianie i wchodzimy w nowo otwarte drzwi. Tam jest właśnie złodziej. Gadamy z nim, zabijamy wilka. Quest wykonany. Możemy teraz wejść przez drzwi przed wyjściem z pokoju ochrony. 16. Poszukiwanie Smoczych Kul. Udajemy się do mapy świata. Tam jest siedem punktów, w których ukryte są smocze kule. Dzięki scouterowi znalezienie większości z nich jest proste (Scouter znajduje się pod przyciskiem R). Opisy trudniejszych do znalezienia kul: Northern Wastelands - idziemy Goku przez drzwi z napisem 35. Tam przełączamy wtyczkę. Przechodzimy przez most i przechodzimy przez jaskinię. Kierujemy się w górę, potem w prawo. Wyłączamy barierę. To samo robimy po lewej stronie planszy. Wchodzimy przez drzwi, zabieramy kulę i lecimy dalej. East District - idziemy Vegetą do niebieskich drzwi zaznaczonych na mapie. Następnie idziemy maksymalnie na lewo za nimi i zmieniamy postać na Goku. Tym przechodzimy przez pomarańczowe drzwi. Trafiamy do zamku. Najpierw idziemy w górę. Nie wchodzimy do środka pomieszczenia, ale na lewo i prawo od niej wciskamy przyciski w urządzeniach. Dzięki temu zapalą się czerwone lampki w posągach ściennych. Teraz jest ważne!! Lampki należy przełączać w kolejności: Ta na prawo od stawu, ta na lewo, ta w pokoju na górze. Jeżeli wszystko zrobimy dobrze, woda przestanie płynąć z fontanny. Schodzimy wtedy schodami na dół do tego domku, który dotąd był zalany przez wodę. Kierując się w nim na dół, napotkamy znajomego Tao Pie Pie. Po wygranej walce z nim bierzemy kule i zmykamy. Po znalezieniu wszystkich kul udajemy się do pałacu Dende'go i oddajemy mu je. 17. Cell Games. Ostatnie zadanie w grze. Najpierw jednak radze potrenować. Wszystkie postacie powinny być na 40 poziomie, szczególnie Gohan, gdyż nim będziemy walczyć najwięcej. Gdy uznamy, że jesteśmy gotowi, wypada tylko lecieć na Cell Games i skopać komuś tyłek... |