KOD do gry Silent Hill |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Silent Hill ma pięć zakończeń: cztery regularne (zależne od naszych poczynań w grze) i jedno bonusowe. Oto jak je uzyskać: GOOD+ Dorbe zakończenie uzyskasz, jeśli uratujesz Kaufmanna w Barze U Annie, a potem dotrzesz do fiolki w motocyklowym baku (motel). "Plus" dostaniesz, jeśli w szpitalu zbierzesz próbkę tajemniczego płynu do plastikowej butelki i użyjesz jej podczas walki z Cybil na karuzeli, ratując policjantce życie. GOOD Uratuj Kaufmanna, znajdź fiolkę w baku motocykla, ale zabij Cybil. BAD+ Złe zakończenie z "plusem" otrzymasz, jeśli zlekceważysz wątek Kaufmanna, ale za to uratujesz życie Cybil. BAD Najgorsze zakończenie: ignorujesz Kaufmanna i zabijasz Cybil. UFO Piąte zakończenie jest z udziałem latających spodków. Nic się nie rozwiązuje, a Harry nie odnajduje córki. Dlatego jest dostępne tylko w trybie NEXT FEAR. Jak uzyskać zakończenie z UFO? Po pierwsze, trzeba przejść grę z dowolnym z czterech regularnych zakończeń i zacząć ją drugi raz, korzystając z SAVE'U NEXT FEAR. Jednym z dodatkowych przedmiotów do zebrania jest wtedy klejnot (CHANNELING STONE), który znajduje się w sklepie niemal na samym początku przygody. Mając go grasz dalej jak zwykle, pamiętając o użyciu klejnotu w sześciu momentach: -NA DACHU ZMIENIONEJ SZKOŁY -ZARAZ PRZED WALKĄ Z WIELKĄ ĆMĄ -W MOTELU, STOJĄC PRZED POKOJAMI -NA ŁODZI -W DZIELNICY WYPOCZYNKOWEJ -NA SZCZYCIE LATARNI MORSKIEJ |