KOD do gry Final Fantasy VII |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Mój własny „przepis” na pokonanie obydwu Weaponów w FFVII Udało mi się to na 90 lv moich postaci bez morphowania potworów na eliksiry zwiększające statystyki i w dość krótkim czasie. W ogóle nie było aż tak trudno! (a mój brat musiał kilka tygodni trenować swoje postaci:). W moim „przepisie” opowiem tylko na temat materii magicznych i summonach. O resztę sam zadbaj (czyli o ekwipunek, materie HP Plus, Magic Plus itp.). A więc zaczynamy: 1) Pozbieraj wszystkie materie summon, nie zapominając o tym ostatnim (a więc nie obejdzie się bez hodowli chocobosów, o której mówił już ktoś w swojej solucji, więc nie będę zabierał innym artykułów :D. Po zdobyciu złotego chocobosa pobiegnij nim w sam róg mapy. Znajdziesz tam „Rycerzy Okrągłego Stołu” ) 2) Jak będziesz miał już dobrego ewolucyjnie chocobosa to idź po materię Mime 3) Leć wytrenować wszystkie materie summon, jedną Revive oraz Mime na MASTER, a materię Restore przynajmniej do Regen. Ja trenowałem na tych dzbanach w kraterze na tych niby bagnach. Najlepsze materie umieść w broniach z potrójną szybkością przyrostu AP (wiem, że na pewno Cloud i Cid mają takie). Nie bój się o to, że masz mało elixirów dla dzbanów! W tym samym miejscu możesz spotkać potwory, od których możesz je wykraść. 4) Z materiami summonów na MASTER poleć do Cosmo Canyon zamienić je na jedną Summon Master 5) Bardzo ważna rzecz: wygraj na arenie w Gold Saucer materię Final Attack. Możesz ją zdobyć, jeżeli wykupiłeś za punkty Omnislash i W-Summon (też strasznie ważna materia). Dostajesz wtedy od baby u której się zgłaszasz propozycję do wzięcia udziału w trudnej walce. Jeśli ją wygrasz, to materia Final Attack jest twoja! Przygotowania: 1) Jedna postać musi mieć przyczepione Summon Master z dołączoną materią MP Absorb. Poza tym Final Attack z dołączonym Revive (albo jeszcze lepiej ). Aha! I jeszcze W-Summon! 2) Druga i trzecia postać muszą mieć Mime. Dodatkowo jednej dajemy Enemi Skill z Angel Whispers oraz Big Guard, a drugiej Restore z All. Walka: 1) Wodny Weapon: Dla mnie o wiele prostrzy od pustynnego. Zrób szybko jedną postacią Big Guard, drugą Regen. Potem Knights of the Round na W-Summon, a reszta robi Mime! :D Rób tak, póki nie padnie! Jakby co, to doładowuj Big Guard i Regen. Czy muszę mówić o materii Underwater, którą można dostać od dziadka w Calm za przyniesienie mu przedmiotu, który otrzymuje się ze zmorpfowania potwora w podwodnym tunelu pod Junon, który wygląda jak statek duchów? Nie? To dobrze! :) 2) Pustynny Weapon: Eee… No więc… Eghhem!... Z tym Weaponem to jest troszkę kłopotów. Nie mam 100% sposobu na tego Potwora, ale pewną sztuczkę: Pustynny Weapon na samym początku walki używa „Quicksands”, który usuwa jedną postać na całą walkę. Robi to, dopóki nie zostanie tylko jedna postać. Wymyśliłem jednak na to sposób! Przed walką pozabijaj dwóch swoich towarzyszy, czego skutkiem będzie to, że Weapon pozostawi ich na polu walki i od razu wyciągnie swoje pazury, a wtedy będziesz mógł ich ocucić! Niestety są dwie wady mojej taktyki: 1) W końcu Weapon schowa pazury, a wtedy jest mały problem z szybkim zabiciem kumpli. 2) Czasami po prostu używa „Quicksands” nawet z pazurami na wierzchu! Postarajcie się drogie dzieci, a na pewno wam się uda. Wzorujcie się dużo na walce z wodnym Weaponem. Dobrze, żeby podczas walki z tym pustynnym każdy z bohaterów miał na sobie Ribbon (dostajesz po zmorphowaniu Tonberry, który występuje w kraterze i ma 40000 HP). To by było chyba na tyle. Dla mnie udało się pokonać te pozornie niemożliwe do zabicia bestie. Aha! Jeszcze jedno: po zabiciu pustynnego Weapona dostajesz Desert Rose, które możesz wymienić u dziadka w Calm na złotego chocobossa z żałosnymi skillami, a za wodnego przedmiot, który możesz wymienić na trzy różne Master Materie. |