przejdź do informacji o grze

tytuł: Wonder Project J - Kikai no Shounen Pino (J)
system: Super Nintendo gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Wonder Project J - Kikai no Shounen Pino (J)

Umieścił: Simoneko Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 14.04.2005, 13:27 Punkty: 20
W razie problemów to walcie na maila [email protected]
Kilka rad na początek:
-aby nauczyć naszego robota czegoś, należy go chwalić po wykonaniu danej czynności
-żeby go oduczyć czegoś należy go karać po wykonaniu czynności
-nigdy niebij robota, chyba że zacznie coś jjeść, wtedy to wypluje
-kiedy robot niechce Cię słuchać, daj mu budyń
-zawsze chwal robota po wykonaniu dobrze czynności
-nigdy neichwal robota lub nie karaj bez żadnej przyczyny
-zawsze pilnuj zdrowia i energi, jeśli będzie mało któregoś z nich, natychmiast idź spać/leczyć się w swoim domu!
-zanim zaczniesz grać, najlepiej ściągnij spolszczenie,bardzo się przydaje

Rozdział 1 - Urodziny:
Zaczynamy! Nazwij swojego robota, Ja będe tu go opisywął jako Pino (jego prawdziwe imie). Kierujesz wróżką P Tinker. Możesz skorzystać z jej nauk i potrenować kierowanie, co bardzo jest przydatne dla początkujących.

Rozdział 2 - Pomoc!:
Musismy pomóc innemu robotowi! Mały robot nowyszy model, znęca się nad dużym robotym starym modelem... A więc. Wytrenuj Pino tak, aby umiał żucać piłką, oraz ćwiczyć ciężarkiem. Kiedy niebędzie chciał czegoś robić, znaczy że już mu się nudzi, więc rób co innego. Kiedy już wytrenujesz się na pakera :P, ćwicz Pino aby żucał piłkę z mega rozmachem :D Kiedy skończysz, schowaj piłkę i ciężarek do "plecaka" i wyjdź z domu. Idź na lewo, zostawiając studnie i zwierzęta. Po tem idź na miejsce zbrodni. Jeśli wytrenowałeś Pino prawidłowo, z małego zostanie kupka złomu :D.

Rozdział 3 - Praca na farmie:
Teraz zostaniesz farmerem :] Idź do miasta, a tam kieruj się do sklepu. W sklepie kup: encyklopedie, książeczkę obrazkową, motykę, nasiona. Traz wracaj do domu, i idź w prawo. Znajdziesz tu patyk. Naucz Pino nim prawidłowo władać, to znaczy tak, żeby wyskakiwał i walił nim o ziemię. Jak skończysz, schowaj patyk do plecaka, jak chcesz możesz dać Pino budyń. Potem przeszukaj szafkę pod schodami, znajdziesz w niej generatory zdrowia oraz energi- dodają 50 zdrowia i 50 energi. Teraz idź po schodach na górę. Naucz Pino czytać książkę, a następnie wytrenuj go tak, aby już mówił cały alfabet. Potem schowaj elemętarz do plecaka. Wyjmij książeczkę obrazkową, i czytaj ją i czytaj. Potem wytrenuj Pino tak, aby był miły dla kota. Teraz wyjmij encyklopedię i się ucz i ucz i jeszcze raz ucz. Potem schowaj encyklopedię oraz wyjmij motykę. Wytrenuj Pino tak, aby posługiwał się nim tak samo jak patykiem. Jeśli będzie ttylko machał motyką, znaczy że ma zasłabą rękę. Jeśli tak, wyjmij ciężarek, i trochę poćwicz. Kiedy się już wytrenujesz motyką, pora na nasiona. Wytrenuj Pino tak, aby je wysiewał. Teraz wyjdź na zewnątrz z domu, i naucz Pino, aby był miły dla psa. Teraz wyjdź na mapę, i idź na farmę. Jeśli wytrenowałeś Pino poprawnie, zrobi następujące rzeczy: Ładnie się przywita, pogada z psem, rozkopie motyką ziemię, oraz wysieje nasionka. Jeśli wszytsko zrobiłeś poprawnie, dostaniesz fragmęt serca: miłość do przyrody.

Rozdział 4 - zawody i wielka przygoda:
Grzej do sklepu, i bądź pewien , że masz w plecaku piłkę gumową oraz ciężarek. W sklepie kup: kij golfowy. Teraz wyjdź na mapę, i idź do lasu. Jest to najlepsze miejsce do rozwoju atletycznych zdolności Pino. Nie idź na ekran w prawo, tylko bądź ciągle na pierwszym. Wyjmij tutaj ciężarek i piłkę gumową. Teraz dużo biegaj, chodź po mostu, kop piłke nożną, skacz ze skały, wspinaj się po linie, żucaj gumową piłką, ćwicz kijem golfowym, ćwicz ciężarkiem. Kiedy będziesz miał zdolności atletyczne na 99 (żólty pasek), możesz udać się na zawody sportowe. Musisz iść na nie kilka razy. Jeśli jednak masz jakieś problemy, oto lista i wymagania:

biegi- trzeba chodzić po mostu, kopać piłkę nożną, skakać ze skały
prosto w dołek- ćwiczyć dużo kijem golfowym
żut w dal- trenować ciężarkiem, wspinać się po linie, żucać piłką gumową
karne- wszystko tosamo co w biegach

Kiedy już wygrasz wszysko, i myślisz, że to koniec, Mylisz się! Teraz idź do sklepu. Kup trąbkę, skrzynkę i miecz. Wytrenuj Pino aby grał na trąbce, otwierał skrzynkę oraz walczył mieczem. Jeśli Pino niechce się posługiwać mieczem i ucieka, idź do sklepu i kup złą książkę, a potem troche ją poczytaj. Naucz Pino grać jak najlepiej na trąbce, czyli ciągle uzywaj trąbki lub czytaj książeczke obrazkową, ale przy tym drugim wyjściu staje sie zbyt łagodny, i niebędzie znów chciał używać miecza. Traz kiedy już umiesz grać bardzo dobrze, chodź na molo 3 dni z rzędu i graj tam na trąbce. Za 3 dniem (oile ładnie grałeś), przybędzie wielki mechaniczny żółw, a jego właściciel zaoferuje Ci wilką przygode, oile zdasz 3 testy: przeczytanie encyklopedi, posługiwanie się mieczem oraz otworzenie skrzynki. Jeślijednak coś Ci się nie uda, nie martw się i troche potrenuj. Ale zanim pujdziesz do poszukiwacza, idź do lasu, a tam w prawo, do wielkiego żółwia. Naucz Pino się modlić. Módl sie tak długo i poprawnie, aż zółw spuści Ci linę, ale narazie po linie się nie wspinaj. Pomódl się jeszcze trochę, a potem idź na molo, i udaj się z poszukiwaczem na przygodę. Jeśli się dużo modliłeś i masz szczęście (luck) na 99 to trafisz na zaginioną wyspę. Nie zdradze jak przejść jaskinię, bo popsuję zabawę :] Powiem tylko, że tam gdzie są pułapki, to zbliżasz się do skarbu... A, nowłąśnie! Jeśli ne zabrałeś ze sobą miecza i masz mało energi, to po wejściu do środka, zejdź pierwszymi schodami w dół, a potem w prawo. Teraz w tych dwóch zejściach jest a-charger który zwraca 200 zdrowia i 200 energi, a w nastę pnym zejściu jest miecz... Po znalezieniu skarbu dostaniesz swoją dolę i kolejny fragmęt serca- dusza podróznika!

Jednak dla tych co mieri naprawde problemy, opis przejścia:
Idź w lewo, zabij potworki, idź dalej w lewo, omiń pułapki, schodami zejdź w dół i nadal idź w lewo, omin pułapki, schodami w dół, idź w prawo, omiń pierwsze schody i zejdź w dół drugimi, idź w lewo, wejdź do komnaty i mamy skarb Tonga :]

Rozdział 5 - test Messala'y!
Teraz pora na turniej który urządził Messala. Trzeba pokonać wszystkich na turnieju... No cóż, powiem szczerze, że to jest najtrudniejszy rozdział w grze... niema tu nic takiego, że można zginąć czy coś, ale jest bardzo trudno wyszkolić Pino. Odrazu zacznij czytać książeczkę obrazkową i encyklopedię (nie pytajcie poco, ale zróbcie to!) aby Pino miał po 99 z umysłu i miłości (ciekawe czemu miłośc bla bla bla jest jako zielony kolor?). Teraz idź na turniej, i jeśli Pino będzie grzeczny i miły, to pogada z dziewczyną i ona se pujdzie i stać już tu niebędzie, więc będzie można trenować i iść spokojnie na turniej. Teraz będzie teścik, że musisz rozwalić jednego robota. Bułka z masłem, ale Pino jest zbyt czuły i niebędzie chciał walczyć... No dobra, teraz kieruj się dolasu i spowrotem do Boga Zółwia. Jeśli się modliłeś poprawnie, i już Bóg spuścił Ci linę, wejdź po niej, a jeśli nie, to teraz zadbaj oto, żeby to zrobił. Idź w prawo, omiń pułapki. Na końcu zeskocz i weź ze sobą miecz Corlo :] Moim zdaniem najbardziej pożyteczny przedmiot w grze, bo zwiększa 4 cechy, a żadnej nie zmniejsza :D a dla ciekawskichzwiększa: dyscyplinę, siłę ręki, atak, obronę. Teraz idź tunelem w lewo i znajdziesz się w miejscu z kamieniem i dwoma potworkami. Jeśli masz wystarczającą siłę nogi, każ Pino rozwalić kamień. Potworki olej sobie, i idź w lewo. Teraz wracaj do domciu. Wyjmij złą książkę i czytaj aż będziesz miał jak najmniejszą czułość itd. dotyczące zielonego koloru. Teraz wyjmij miecz Corlo i trenuj nim. Niestety jest bardz ciężki i Pino niebędzie mógł go podnieść, więc wtedy użyj ciężarka. A jeśli będzie się bał miecza, czytaj jeszcze złą książkę. Wyćwicz Pino aby miał atletyzm na 99, agresie na 99, a wrażliwośc na od 0 do 5/10. Czułość itak powinna być na 0. Teraz idź do sklepu, kup dwa a-chargery i jeden b-charger które zjedz. Teraz do zamku. Jak ładnie pójdzie, rozwalisz próbnego robota i dostaniesz się na turniej. Będziesz walczyc z tą dziewczyną co widziałeś ja wcześniej. Jak dobrze pójdzie, rozwalisz ją. Traz czas na generała Gardy'iego. Z tym panem juz będzie ciężej, wątpie, że teraz o rozwalisz, jednak jeśli tak, to mas zniezłego farta! no więc jeśli zginiesz, trafisz do swojego domku, więc zno trenuj agresje i atletyzm, i znow zlopnij a i b chargery. Teraz spowrotem na turniej, i Gardy teraz będzie jadł piach! Teraz gadanie w zamku i następny fragmęt serca- Ale jeśli jednak jeśli Ci się nie pofarciło, idź do sklepu i kup Battle Skull... zjedz. jak teraz niewygrasz, to wal na maila [email protected]

Rozdział 6 - czynić innych szczęśliwymi...
No więc znów w domku... Jeśli wyjdziesz na mape, zauważysz nowe miejsca: góry, cyrk, kawiarenka Mimi i alejka. Rozejrzyj się po tych miejscach jeśli chcesz, ale niewchodź do kawiarenki i cyrku! Teraz idź do sklepu. Kup piłkę cyrkową, która narazie się nie posługuj. Teraz rozczarowani pewnie bedziecie, bo tyle trenowaliscie do walk w poprzednim rozdziale, a tutaj sie w ogole nie przydadza... na odwrot... teraz potrzebna czulosc!... I zapamiętaj, że od teraz musisz ciągle chwalić Pino jak coś dobrze zrobi! Zadbaj żeby miał Confidence na 99...! Teraz idź do domu i na góre. Ciągle non stop czytaj książeczkę obrazkową, aż będziesz miał 99 z zielonych pasków. Teraz naucz Pino, żeby wskakiwał na stół, i zaczoł śpiewać. Wytrenuj żeby śpiewał tak srednio... Teraz idź do kawiarenki. Będzies ztutaj śpiewał, i im lepiej śpiewasz, tym więcej kasy będziesz dostawać :D (za pierwszym razem jak przyjdziesz dostaniesz śpiewnik...jak się z niego będziesz uczyć, to Ci nieżle zielone paski podskoczą!)i tak można bez ustanku! ALe jak odrazu przyjdziesz i zaśpiewasz na maxa, to tylko jeden raz i jak następnym razem przyjdziesz, dowiesz się, że Mimi została aresztowana i już więcej niema poco tu przychodzić...jak już się staniesz multi miliarderem :P wytrenuj Pino aby całkowicie dobrze śpiewał, i idź do kawiarenki. Teraz jak pięknie zaśpiewasz, i przyjdziesz jeszcz teraz, dowiesz się od żołnierzy, że Mimi została... ARESZTOWANA?! więc trzeba ją uwolnić! ale i nato przyjdzie pora ;) Teraz idź do domciu, albo lepiej do lasu, i trenuj Pino na maksa do żółtych pasków... Jak będziesz miał wszystkie atletyczne zdolności na 99, ucz Pino jazdy na piłce cyrkowej. Teraz jeśli masz confidence na 99, idź do cyrku... jak zdasz wszystkie próby na cyrkowca, odpocznij i przyjdź następnego dnia. Teraz obserwuj jak Pino wszystko robi. Na początku jazd po piłce cyrkowej. Teraz przejście po linie, na koniec śpiew. Jak wszystko zrobisz dobrze, dostaniesz kasiorke i jest gites :D ale już więcej kasy niebędziesz mógł dostawać :/

Rozdział 7 - Linx, karmazynowy kot!
Naucz Pino, aby na widok piłki usiadł i kręcił głową. Teraz naucz Pino, aby otwierał drzwi grzebiąc w zamku. Zadbaj też oto, żeby miał na max zielone i żółte paski... a jak Ci sie uda, to i jeszcze niebieskie...wszytskie te są ważne! Teraz zapisz grę. Zapisz koniecznie grę! Teraz idź do tylnej alejki, i do drzwi pod schodami... nie dosłownie "pod schodami". Znajdziesz tu dwóch ciapciaków i pomocników Lynx. Przyjmą Cie do gangu, jeśli przestraszysz najtwardszego strażnika... Pino juz sam pójdzie, i jak go dobrze wyszkoliłeś, zakręci głową, a strażnik ucieknie... Gratulacje! jesteś złodziejem! (już się stoczyłeś... :P). Zrobisz teraz skok na sklep (od czegoś trzeba zacząć :P). Teraz pierwszy zamek, jeśli oblejesz uciekniesz, jak otworzysz, idziesz dalej. Teraz przepaść, trzeba przeskoczyć, i następne drzwi. Teraz jak zwalisz, koniec gry... a jak zdasz, to znajdziesz tajną przesyłkę dla Messala'y... to znaczy - budyń...? widać Messala tak samo jak roboty (niepamiętam jak to się pisało :P chyba gijin) lubi budyń. Teraz poznasz szefa, Lynx. Jak się okazuje, jest ona kobietą! Teraz spowrotem ucz Pino walki mieczem... idź do sklepu, i kup b-charger, a najlepiej a-charger. Zapisz znów grę. Idź do gangu, i teraz pójdziesz uratować Mimi. Czeka Cie wspinaczka po lianie, walka z robotem i otwieranie drzwi, więc lepiej najpierw wytrenuj Pino na te trzy rzeczy... Teraz oglądaj przebieg akcji. Dowiesz się od Mimi która podsłuchiwała rozmowę, o jakimś starym modelu gijin, ale jednak straszliwie potężnym... chyba niemusze mówić, że trzeba go rozwalić? :]

Rozdział 8 - Giryuu!
Teraz nowe akcje, i zobaczysz, że wjoska gjinow zostala zniszczona, a twoj przyjaciel razem z nia... Teraz szykuj sie, bo to jest najtrudnieszy rozdział w grze...! Więc po koleji co masz zrobić: naucz Pino modlić, zadbaj aby miał 99 Confidence, na max atletyzm, na max agresje, na max inteligencje, i jakies 20 czulosci, Pino musi tez otwierac drzwi drac sie na nie... idz do sklepu, i kup 2x a-charger i 1x b-charger. Zapisz gre Idź w góry. Rozwal albo omiń czerwone potworki. idx w prawo, zjedz chargery i otwórz drzwi modląc się. TEraz w środku spotkasz strasznego zolwia, ktory kaze ci sie modlic... Pino albo ucieknie, ale jak ma confidence na 99 to sie pomodli a zolw sie rozpadnie. Teraz musisz przejsc po mostku nad przepascia, a potem otworzyc drzwi. Jak myslales, ze bylo trudno, to przygotuj sie na prawdziwa trudnosc! Najsilniesza bestia w grze, i najtrudniesza! Walczysz tutaj mieczem Corlo. potwor ma 999 hp, wiec walka niebedzie latwa, bo ty masz na max 500 hp :/ jesli jednak nie wygrales, wczytaj gre, i idz jeszcze raz. I tak w kolko. Jesli jednak nie udaje ci sie wciaz, to idz do sklepu, kup battle skull, zjedz i znow idz. Jesli jednak ciagle ci sie nie udaje, to na e-mail: [email protected]

Rozdział 9 - księżniczka
Zadbaj aby Pino miał Arm Power na 99. Idź do sklepu, i kup 1x zielony chip, oraz a-charger i kwiaty. Naucz Pino aby kręcił głową przy kwiatach.. Teraz idź do lasu, i wejdź po linie obok Żółwiego Boga. Otwórz drzwi, drąc się na nie. Teraz opisze jak masz iść. W lewo, schodami w dół, w lewo, trzecimi schodami w dół, w lewo, trzecimi schodami w dół, w lewo. Jest tu dłuuuga liana. Zjedz Green Chip i a-charger. Zadbaj aby Pino ładnie śpiewał oraz żeby miał Confidence na 80-99 %. Teraz wejdź po dłuugiej lianie... Będzie to kosztowało ok. 48 zdrowia. Oglądaj przegieb wydarzeń. Teraz kolej na...

Rozdział 10 - Układ J!
Wprawdzie tutaj, nic nietrzeba robić, tylko oglądać co się stanie, a potem...
KONIEC GRY!




Pod koniec jest bonus, ale juz tobie go pozostawiam!