przejdź do informacji o grze

tytuł: Tom & Jerry and Tuffy (U)
system: Nes [Pegasus] gatunek: Platform.
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Tom & Jerry and Tuffy (U)

Umieścił: Logo$ Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 22.07.2006, 16:35 Punkty: 9
PIWNICA
Grę zaczynamy właśnie od tego miejsca. Plansza jak na pierwszą jest dość trudna z wyglądu,
ale to tylko pozory. Jest kilka utrudnień jak np.pajęczyny z pająkami, które spowalniają
bieg Jerrego, muszki, które nie pozwalają najczęściej przeskakiwać z różnych przedmiotów, na
ziemi znajduje się mnóstwo pinezek w które bym nie radził wdepnąć, pchełki, żołnierzyki.
Musimy tutaj znaleść młotek, a także gumę balonową które się znajdują w miejscu gdzie na
ziemi jest mnóstwo pinezek. Poziom zaliczymy dochodząc do skrzynki elektrycznej wdrapując
się po kablach elektrycznych.

RURY KANALIZACYJNE
Następny poziom toczy się w krętych rurach kanalizacyjnych, napotkamy w nich wielu
przeciwników - ślimaki, raczki. Znajduje się tutaj też w niektórych miejscach atrament
sympatyczny ułatwiający przejście przez wodę, która próbuje nas zepchnąć na sam początek
poziomu. Plansze zaliczymy dochodząc do samej góry rury.

PIERWSZA WALKA Z TOMEM
Walka toczy się przy wielkim pojemniku wypełnionym wodą z dwoma małymi łódeczkami pośrodku
niej. Musimy uważać żeby z nich nie spaść bo utoniemy. Łódeczki mają nam pomóc w dostaniu
się do Toma i pokonaniu go rzucając w niego naszymi kulkami.

KUCHNIA
Zaczynamy przy kranie, przez który wydostaliśmy się z rur kanalizacyjnych. Czekają tutaj na
nas karaluchy, które nie są grożnym przeciwnikiem wystarczy tylko raz w nie rzucić kulką, a
także te same muszki i żołnierzyki co w piwnicy. Musimy także znaleść tasak, który ułatwi
nam grę. Znajduje się on niedaleko żelazka. Poziom przejdziemy dochodząc do mikrofalówki
wdrapując się po jej kablu zasilającym.

WNĘTRZE DRZEWA
W tym poziomie czekają na nas mrówki, które aby załatwić musimy rzucić dwa razy kulką. Z
góry spadają w niektórych miejscach żołędzie więc musimy uważać, aby na nie nie wpaść.
Dżdżownice zaś pomagają nam się dostać na górę drzewa, używamy ich jako trampoliny. Poziom
przejdziemy dochodząc do samej góry drzewa.

DRUGA WALKA Z TOMEM
Akcja tej walki toczy się pod drzewem, a dokładnie to pod ulem na którym się znajduje.
Musimy rzucać kulkami w ul aż wyleci pszczoła, gdy lata już swobodnie po planszy musimy ją
trafić wtedy się zdenerwuje i zaatakuje Toma. Czynność tę powtarzamy jeszcze dwa razy, żeby
przejść Toma.

TARAS
Po kolejnej walce z Tomem dostajemy się na taras. Wiejący wiatr popycha liście, które
próbują nas zwalić z niego. Istnieje metoda na skróty wystarczy stanąć na brzegu lewego
tarasu, a gdy będzie wiatr popychał za nami liść wystarczy na niego wskoczyć, a on nas
popchnie na prawą stronę tarasu, wtedy wystarczy iść prosto i jest już koniec tego poziomu.
Jeśli się zdecydujemy na normalne przejście poziomu czeka na nas wiele wiewiórek, które
rzucają w nas żołędziami, a także bonus znajdujący się w miejscu gdzie jest mur a dokładniej
to jest on w dziurze muru.

KOMIN
Jest miejscem, w którym jest bardzo gorąco. Prawie wszędzie jest ogień, a także latające
ogniki. W tym miejscu musimy znaleść kubek, który pozwoli nam spluwać jest on bardzo
przydatny przy gaszeniu ognia i latających ogników. Kubek znajduje się mniejwięcej pośrodku
planszy, po jej lewej stronie. Poziom zaliczymy zchodząc na dół i dochodząc do pieca.

TRZECIA WALKA Z TOMEM
Rozgrywa się w piecu. Musimy ciągle uważać na grunt, ponieważ ciągle pojawiają się pod nami
płomienie i możemy ulec poparzeniu. Najlepiej jest uciec czym prędzej z tego miejsca, w
którym się pojawi lub użyć kubek, który już wcześniej zdobyliśmy do ugaszenia tego ognia.

DOM
Teraz czeka na nas dom, w którym jest mnóstwo przeszkód zaczynając od żołnierzyków przez
szczęki aż do skaczących kulek, które są największym uciążeniem dlatego że skaczą
nierównomiernie i przez to trudno jest je ominąć. W tej planszy także znajduje się guma
balonowa, która jest pod wielkim stołem na jego półce. Plansze zaliczymy dochodząc do domu
Jerrego.

DOM JERREGO
Znajduje się w nim mnóstwo kabli elektrycznych, przez które przepływa prąd i na które musimy
uważać. Jest tutaj także dużo drewnianych ścian, przez które bez wiertarki byśmy nie
przeszli. Wiertarka znajduje się tuż nad nami, gdy zaczynamy ten poziom. Po przejściu połowy
planszy spotykamy dodatkowe utrudnienie karaluchy, których nie możemy załatwić tylko
wywrócić na grzbiet. Plansze zaliczymy dochodząc na samą górę owych kabli elektrycznych.

CZWARTA WALKA Z TOMEM
Walczymy z nim w domu Jerrego. W planszy znajdują się trzy deski, po których możemy skakać.
Tom rzuca w nas petardami na przemian raz jedną, a raz trzema. Petardy podskakują nawet na
wyższe piętra więc musimy być bardzo ostrożni, ponieważ bardzo utrudniają grę.

ŁAZIENKA
Najkrótsza plansza w całej grze, musimy tylko wspiąć się na samą górę potem iść prosto przed
siebie, a na koniec zejść na dół i jest już koniec. Są tutaj karaluchy i zęby, a także
porozrzucane na ziemi pinezki.

BIBLIOTEKA
Ten poziom jest przedostatnim poziomem i musimy w nim zdobyć klucz potrzeby do uratowania
Tuffiego. Klucz znajduje się na samej górze planszy po jej lewej stronie, gdy go zdobędziemy
musimy jeszcze ominąć takie przeszkody jak latające duszki czy nietoperze. Plansze zaliczymy
idąc prosto od miejsca znalezienia klucza w prawo.

OSTATNIA WALKA Z TOMEM
Jest to pokój dziecęcy. Tom strzela do nas z fajerwerek z rożnych miejsc. Po stracie połowy
mocy wkurza się i zaczyna w nas szybciej strzelać fajerwerkami. Gdy go załatwimy upada
książki przygniatają go i zostaje uwięziony pod nimi, a my możemy spokojnie uwolnić
Tuffiego.
.:Koniec:.