przejdź do informacji o grze

tytuł: Final Fantasy IX
system: Playstation gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Final Fantasy IX

Umieścił: Rafiks666 Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 18.07.2005, 18:20 Punkty: 9
1.PRIMA VISTA
Zapalamy latarnię,rozmawiamy z kolegami.Po czym dochodzi do walki z Baku.Po chwili rozmowy akcja przenosi się do Alexandri.
2.ALEXANDRIA
Zwiedzamy miasto.Na placu okazuje się,że Vivi nie ma ważnego biletu i nie może wejść na przedstawienie.Znajdujemy staruszka na drabinie.Rozmawiamy z nim i z chłopcem,który przybywa później.Zgadzamy się pomóc w kradzieży drabiny dla staruszka.Idziemy za chłopakiem,wchodzimy na drabinę i po dachach docieramy do teatru.
Akcja przenosi się na statek.Oglądamy scenę pojedynku i... jesteśmy w zamczysku.Jako Steiner obchodzimy umocnienia.Docieramy na wieżę i przechodzimy do innego miejsca.Wcielamy się w Zidane'a,przeprowadzamy kilka rozmów i uciekamy przed Steinerem.Czeka nas walka na deskach teatru i nieudana ucieczka z zamku.
3.ZŁY LAS
Obchodzimy statek i rozmawiamy ze wszystkimi.Wyruszamy na spotkanie z krwiożerczą rośliną.Po walkach wracamy na statek i wyzywamy Baku na pojedynek.Z drużyną idziemy do lasu,aby odbić księżniczkę.Po walce z rośliną ratujemy się ucieczką na statek.Po rozmowie z drużyną idziemy do Lodowych Jaskiń.Dowiadujemy się też kilku ciekawostek o mooglesach.Opuściwszy las wydostajemy się na mapę i idziemy na południę.
4.LODOWE JASKINIE
Przechodzimy jaskinię,rozpuszczając przeszkody za pomocą czarów Viviego.Po przebyciu jaskini walczymy z czarnym magiem.Opuszczamy jaskinię i kierujemy się do Wioski Dali.
5.WIOSKA DALI
Po noclegu w karczmie coś dzieje się z drużyną.Robimy zakupy,zwiedzamy wioskę i rozmawiamy z mieszkańcami.Po porwaniu Viviego przez wrogo nastawionych tubylców przygotowujemy się do akcji ratunkowej.Rozmawiamy z księżniczką i udajemy się na poszukiwania maga,tam gdzie widzieliśmy go po raz ostatni.Gdy słyszymy jego krzyki,kierujemy się do młyna,w którym jest tajne zejście.Schodzimy nim i ruszamy korytarzem.Po znalezieniu Viviego widzimy Steinera.Wchodzimy na górę i rozmawiamy ze starcem.Po chwili ląduje podniebny okręt.Po uwolnieniu przyjaciół z beczki walczymy z czarnymi magami-na ziemi i na pokładzie okrętu.Po pościgu przechodzimy do Lindblum.
6.ZAMEK LINDBLUM
Obchodzimy zamek,a potem udajemy się do zajazdu.Wyruszamy na obchód okolicy i uzupełniamy zapasy w sklepach.Zapoznajmy się z mieszkańcami-wśród nich jest Freya(siedzi w barze),która po krótkiej rozmowie przyłącza się do drużyny.
Lindblum podzielony jest na dzielnice,do których dostajemy się,korzystając ze specjalnych kolejek.Po zwiedzeniu miasta i zakupieniu potrzebnych przedmiotów wracamy wagonikiem do zamku,w którym odnajdujemy księżniczkę oraz jej rycerza.Aby dostać się do księżniczki,przebieramy się w strój śpiącego rycerza-tylko w tym przebraniu przejdziemy obok białego strażnika zagradzającego drogę na górę.Po rozmowie z księżniczką uczestniczymy w turnieju o tytuł pogromcy dzikich bestii.
Po zakończeniu turnieju czas na bankiet.Księżniczka przygotowała małą niespodziankę... Wyruszamy na jej poszukiwanie.Opuszczamy miasto,zjeżdżając windą w zamku,korzystając z wagonika po lewej i wychodząc przez bramę.Na mapie idziemy na północ,do siedziby Qu.
7.SIEDZIBA QU
Po wejściu na bagna odnajdujemy małe bajorko,wokół którego skaczą żaby.Chwytamy jedną z nich i dajemy ją dziwnemu stworkowi.Przyłączamy do drużyny wiecznie głodną Quinę.Opuszczamy bagna i ruszamy do groty Gizamaluke'a.
8.GROTA GIZAMALUKE'A
Po rozmowie ze śmiertelnie rannym wojownikiem bierzemy dzwonek otwierający drzwi.Teraz czeka nas oczyszcenie terenu z potworów,znajdywanie kolejnych dzwonków i otwieranie drzwi.Rozmawiamy ze wszystkimi napotkanymi żołnierzami.Znajdujemy dzwon,pod którym kryje się moogles.Obok jest pomieszczenie,w którym zmierzymy się z Gizamaluke'em.
9.POŁUDNIOWA BRAMA
Gdy odbędziemy kilka rozmów i uzyskamy przepustkę od jednego z żołnierzy,księżniczka wyskakuje z worka.Gdy mamy bilet,wskakujemy do pociągu.
10.GROTA GIZAMALUKE'A
Po skończonej walce wyruszamy w dalszą drogę-tym razem do Burmecii.
11.BURMECIA
Po dotarciu do opustoszałego miasta spotykamy dwóch złośliwych klaunów.Nie obędzie się bez starcia!Po walce rozpoczynamy zwiedzanie opustoszałej Burmecii,wchodząc na schody i przeskakując balustrady.Za jednym z łóżek odkrywamy dobrze nam znany dzwoneczek otwierający drzwi znajdujące się w budynku na głównym skwerze Burmecii.Po przejściu przez wrota czeka nas beznadziejna walka z Beatrix,panią generał armii aleksandryjskiej.Beatrix słynie z tego,że jest niepokonana,więc usiłujemy tylko przeżyć.Gdy starcie się kończy,pozostaje nam zmienić...płytkę.