przejdź do informacji o grze

tytuł: Dragonball Z Supersonic Warriors (E) [1628]
system: Game Boy Advance gatunek: Bijatyka
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Dragonball Z Supersonic Warriors (E) [1628]

Umieścił: pakoo Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 31.01.2005, 21:40 Punkty: 20
Wprawdzie to nie są solucje lecz lista ciosów (jak je zrobić itp.)


Silny Atak

Bardzo przydatny atak. Wyzwalamy go klikając A. Gdy przytrzmamy A nasza postać będzie się bronić co zarzyma większość ataków przeciwnika, gdy A puścimy nasz bohater wykona potęzny cios. Mozemy za jego pomoca zadac sporo obrazen. Gdy wróg odbije się od ziemi i jest oszłomiony mozemy uzyć tego ataku aby wyrzucic go i wbic w jakis element krajobrazu (budynek, czy skałę) przez co otrzyma sporą ilość obrazeń.

Słaby atak

Słaby atak jest dobry do wykonywania combo. Naciskajac B nasza postać sić broni przed słabszymi atakami, a gdy przycisk puścimy wykonuje szybki atak. Gdy nacisniemy B parę razy w bardzo szybkim tempie mozemy wykonac combo (dobrze jest je zakończyć silnym atakiem - zadaje wtedy dodatkowe

obrazenia). Słabym atakime mozna rowniez odbijać słabsze pociski KI.

Ładowanie

Przycisk ładowania [R] jest bardzo przydatny do wielu rzeczy. Naciśnięty i przytrzymany powoduje zwiększenie ilości energii KI (liczba pod

paskiem zycia). Kiedy naciśniemy R+jakikolwiek kierunek nasza postać poszybuje z ogromną prędkością we wskazanym kierunku. Oprócz tego R

przydaje się jeszcze do wykonywania super ciosów.

Teleportacja

Uzycie przycisku L powoduje zmianę zawodnika na następnego. Gdy naciśniemy L+kierunek nasza postać poświęci 25% swojej energi ale za to pojawi

się w danym punkcie koło przeciwnika (akuku ^^). Goku moze to zrobic nawet bez partnera, ale tylko na trzecim poziomie.

Pasek Obrony

Jest to mały pasek na prawo/lewo od ilości KI. Kiedy atakujemy przeciwnika a ten się broni pasek przechyla się w jego stronę. Kiedy dojdzie do

końca postać traci równowagę i jest bezbronna. Mozna to wykozrzystać do tworzenia combo.

Pociski KI

Kiedy trzymasz przycisk ładowania [R] naciśnij B. Twoja postać wytworzy mały pocisk KI. Sam w sobie nie jest w stanie nic zrobić. Dopiero gdy

zrobimy serię takich pocisków wróg moze odniesc troche bardziej powaznych obrazeń. Gdy naciśniemy i przytrzymamy R a potem A postać wystrzeli

duzy pocisk KI. Nalezy go uzywac tylko wtedy gdy mamy pewnosc ze przeciwnik nie bedzie mial ochoty sie ulotnic z miejsca strzalu, bowiem duzy

pocisk jest strasznie wolny. Dodatkowo trzymając dłuzej A mozemy zwiekszyc siłę duzego pocisku.

Super pociski KI

Mozemy ich uzywac gdy obok licznika KI pokaze się strzałka. Kiedy masz wystarczającą ilośc energii (50%) naciśnij i przytrzymaj R a potem A+B

(niektórzy mają z tym problemy - głównie na emulatorach VBA - aby wykonac to kombo naciśnij NAJPIERW i przytrzymaj A+B a potem wciśnij R -

powinno pomóc ^__^). Strzałka pokazuje kierunek ataku. Zmienia sie on wraz z twoim polozeniem wzgledem przeciwnika. Kazdy z atakow jest inny.

To znaczy ze inaczej wyglada atak z gory niz np. z lewa lub prawa. Kazda postac ma równiez swoj specjalny atak. Podczas jego wykonywania ekran

zabłyśnie i pojawi sie twarz twojej postaci ktora wykona swoj specjalny atak. Ten wymaga az 100% energii. Aby wykonać ten atak najpierw nalezy

sie zorientowac z ktorej strony nalezy zaatakowac zeby atak sie powiodl (wszystkie dane w tabeli ponizej).

Rzuty

Kazdy rzut jest inny. Kiedy poruszasz sie w strone przeciwnika i jestes blisko niego nacisnij naraz A+B. Niektóre rzuty nie sa tradycyjnymi

atakimi... np. rzut Buu zamienia cię w czekoladkę, rzut Dr.Gero wysysa z ciebie energię. Zaletą niektórych rzutów jest to ze oszałamiają one

przeciwnika który pojawia się dokładnie przed tobą (szansa na super pocisk KI)

Kaioken

Kaioken to technika drastycznie zwiększająca obrazenia, lecz kosztuje cie to bardzo duzo. Naciśnij L podczas trzymania R. Niektóre postacie nie

mają w ogóle tej techniki. Kaioken musi być wykonywany przy 100% KI aby się udał. Kiedy włączony Kaioken pozera co chwila trochę twojego zycia

az do 1 (to oznacza ze nie moze cie zabic).




======================================================================
Lista Ciosów
======================================================================



GOKU

Goku przy poziomie 3 Goku posiada natychmiastowy teleport.

Level 1 (Goku)

Kaioken - Yes
Rzut - Goku łapie wroga za nogi i macha nim. Gdy naciśniesz A puści wroga w danym kierunku.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha
Nad wrogiem Brak Genki Dama
Pod wrogiem Kamehameha Brak

Level 2 (SSJ Goku)

Kaioken - nie
Rzut - Goku łapie wroga za nogi i macha nim. Gdy naciśniesz A puści wroga w danym kierunku.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha
Nad wrogiem Ki Blast Brak
Pod wrogiem Kamehameha Brak

Level 3 (SSJ2 Goku)

Kaioken - nie
Rzut - Goku łapie wroga za nogi i macha nim. Gdy naciśniesz A puści wroga w danym kierunku.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha
Nad wrogiem brak Teleport Kamehameha
Pod wrogiem Kamehameha Brak




GOHAN

Młody Gohan posiada ciekawą opcję. Kiedy walczysz w grupie i wszyscy prócz Gohana sa martwi uzywa on SSJ-RAGE. Nie marnuje to ani zycia ani KI

a zwieksza jego szybkosc i sile.

Level 1 (SSJ Gohan)
Level 2 (SSJ2 Gohan)

Kaioken - SSJ-RAGE (nie trzeba aktywowac - zobacz wyzej)
Rzut - Gohan łapie przeciwnika i wykopuje go.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha
Nad wrogiem Brak Super Kamehameha
Pod wrogiem Kamehameha Brak

Level 3 (Mystic Gohan)

Kaioken - Nie
Rzut - Gohan jednym kopniakiem ogłusza wroga.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha
Nad wrogiem Kamehameha Brak
Pod wrogiem Kamehameha Brak



PICCOLO

Picollo wymaga mniej KI (tylko 16) za duzy pocisk KI.

Level 1 (Piccolo)
Level 2 (Piccolo + Nail)
Level 3 (Piccolo + Kami)

Kaioken - Tak
Rzut - Piccolo wyciąga rękę i łapie wroga potem go przygiągając i z impetem rzucając na ziemię.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Makankosappo Super Makankosappo
Nad wrogiem Chobakuretsumaha Brak
Pod wrogiem Hell Zone Grenade Brak



KRILLIN

Krillin jes bardzo dobrą postacią. Tworzenie comb za jego pomocą jest bardzo łatwe. Gdy nad przeciwnikiem zrobisz Duży pocisk KI wtedy Krillin

użyje specjalnego dysku.

Level 1 (Krillin)

Kaioken - Nie
Rzut - Krillin wykonuje Solar Flare i ogłusza przeciwnika.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kakusandan Brak
Nad wrogiem Gohan Blast Brak
Pod wrogiem Multi-disk Brak

Level 2 (Krillin)

Kaioken - Tak
Rzut - Krillin wykonuje Solar Flare i ogłusza przeciwnika.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kakusandan Brak
Nad wrogiem Tien Column Brak
Pod wrogiem Multi-disk Brak

Level 3 (Krillin with King Kai's techniques)

Kaioken - Tak
Rzut - Krillin wykonuje Solar Flare i ogłusza przeciwnika.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kakusandan Brak
Nad wrogiem Genki Dama Genki Dama
Pod wrogiem Multi-disk Brak


VEGETA

Level 1 (Vegeta)

Kaioken - Nie
Rzut - Vegeta uderza przeciwnika a ten odlatuje trochę do tyłu

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Final Flash Super Final Flash
Nad wrogiem Galic Gun Brak
Pod wrogiem Brak Bakuhatsuha

Level 2 (SSJ Vegeta)

Kaioken - Nie
Rzut - Vegeta uderza przeciwnika a ten odlatuje trochę do tyłu

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Big Bang Atk. Super Final Flash
Nad wrogiem Galic Gun Brak
Pod wrogiem Brak Bakuhatsuha

Level 3 (Majin SSJ2 Vegeta)

Kaioken - Nie
Rzut - Vegeta uderza przeciwnika a ten odlatuje trochę do tyłu

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Final Flash Atomic Blast
Nad wrogiem Galic Gun Brak
Pod wrogiem Brak Energy Field



TRUNKS

Level 1-3 (SSJ Trunks)

Kaioken - Nie
Rzut - Trunks wyjmuje miecz i 5 razy szybko tnie wroga. Kończy to małym pociskiem

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Burning Atk. Super Burning Atk.
Nad wrogiem Burning Atk. Brak
Pod wrogiem Brak Final Flash





CAPTAIN GINYU

Captain Ginyu ma jedną bardzo dobrą technikę zwaną Body Exchange. Po jej użyciu zamieniasz się siłą. Zamieniane są levele (w związku z czym nie

radzę używać tego gdy ty masz lvl 3 a przeciwnik 1) i HP. Po zamianie przeciwnik będzie miał 0% KI a ty tyle ile on przed zamianią.

Level 1 (Ginyu)

Kaioken - Nie
Rzut - Wurzuca przeciwnika w ziemię

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Milky Cannon Brak
Nad wrogiem Crusher Ball Brak
Pod Wrogiem Body Change Body Change

Level 2 (Ginyu i Ginyu Force)
Level 3 (Ginyu i Ginyu Force)

Kaioken - Nie
Rzut - Pojawia się Guido który zamraża czas paraliżując wroga.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Recoome Brak
Eraser Cannon
Nad wrogiem Jeice Brak
Crusher Ball
Pod wrogiem Body Change Body Change



FRIEZA

Death ball to jego ogromny atut. Jeśli uda ci się ją wykonać (100%, ponad przeciwnikiem) to gdy trafi we wroga zadaje sporo uszkodzeń. Gdy

jednak nie trafi pojawia się licznik (43 z tego co pamiętam). Po upłyawie tego czasu przeciwnik ginie bez względu na to ile miał HP. Jego

Kaioken nie może być wyłączony (chyba że przez zmianę zawodnika

Level 1 (Frieza)
Level 2 (Metal Frieza)
Level 3 (Frieza)

Kaioken - Tak
Rzut - Frieza łapie wroga w kulę i rzuca nim o ziemię.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Ground Wave Brak
Nad wrogiem Flaming Headbutt Death Ball
Pod wrogiem Psychokinesis Brak





DR.GERO

Jednyny problem z Gero to jego KI. NIe może on na 1 poziomie ładować się, a na pozostałych robi to strasznie wolnie... chyba że zostaniesz

trafiony pociskiem KI podczas ładowania. Gero absorbuje wtedy trochę energii.

Level 1 (Dr. Gero)
Level 2 (Dr. Gero)
Level 3 (Dr. Gero)

Kaioken - Nie
Rzut - Gero wysysa z przeciwnika 50% energii i zadaje mu minimalne obrażenia.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Hell's Flash Super Hell's Flash
Nad wrogiem Shogekiha Eye Brak
Pod wrogiem Shogekiha Hand Brak




ANDROID 18

Android 18 nie może używać ładowania... za to jej pociski KI (duże jak małe) nie wymagają KI więc można strzelać do woli.

Level 1 (Android 18)

Kaioken - Nie
Throw - Kopniak w brzuch od Androida 18

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Energy Ball Super Energy Ball
Nad wrogiem Energy Ball Brak
Pod wrogiem Energy Ball Brak

Level 2 (Android 18)

Kaioken - Nie
Throw - Android 18 grabs the opponent and knees them in the stomach.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Energy Ball Super Energy Ball
Nad wrogiem Energy Ball Brak
Pod wrogiem Energy Barrier Brak

Level 3 (Android 18)

Kaioken - No
Throw - Android 18 grabs the opponent and knees them in the stomach.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Energy Ball Super Energy Ball
Nad wrogiem Android 16 Brak
Hell's Flash
Pod wrogiem Android 17 Brak
Energy Barrier





CELL

Jednym plusem Cella jest jego teleportacja bez partnera (ale tylko na poziomie 3)

Level 1 (Perfect Cell)
Level 2 (Perfect Cell)
Level 3 (Perfect Cell)

Kaioken - Nie
Rzut - Cell łapie przeciwnika w uścisk i ściska parę razy

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha
Nad wrogiem Energy Field Brak
Pod wrogiem Kamehameha Brak




BUU

Większość pocików KI Buu jest naprowadzane. Do tego Buu na każdym z 3 poziomów regeneruje życie (powoli...). Należy zauważyć że Genocide Attack

(Buu poziom 3) za 50% i 100% zadają takie same obrażenia.

Level 1 (Fat Buu)
Level 2 (Fat Buu)

Kaioken - Nie
Rzut - Buu zmienia cię w ciasteczko (możesz uciekać jako ciastko). Jeśli cię nie uderzy to po chwili sam wracasz do poprzedniej formy.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Brak
Nad wrogiem Shogekiha Super Shogekiha
Pod wrogiem Brak Energy Field

Level 3 (Super Buu)

Kaioken - Nie
Rzut - Buu zmienia cię w ciasteczko (możesz uciekać jako ciastko). Jeśli cię nie uderzy to po chwili sam wracasz do poprzedniej formy.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Saiko No Kogeki Brak
Nad wrogiem Genocide Atk. Genocide Atk.
Pod wrogiem Brak Energy Field





GOTENKS

Jedna z najlepszych postaci. Bardzo wolna ale chyba najsilniejsza ze wszystkich. Gotenks z levelu 1 poradzi sobie z postacią z poziomu 3.
Wszystkie jego pociski KI są naprowadzane (mniej lub bardziej). Do tego pożerają one mniej energii. Warto wspomnieć że jego super ciosy są

niewiarygodnie potężne (szczególnie Super Ghost Kamikaze). Jednym minusem jest fakt że fuzja jest nietrwała i po jakimś czasie pojawia się

licznik. Kiedy dojdzie do końca Gotenks się 'rozpada'.

Level 1 (SSJ3 Gotenks)
Level 2 (SSJ3 Gotenks)
Level 3 (SSJ3 Gotenks)

Kaioken - Nie
Rzut - Gotenks oplata przeciwnika i zamienia go w piłkę którą możesz przez chwilę odbijać.

50% 100%
Super Ki - Lewo/Prawo Victory Cannon Brak
Nad wrogiem Ghost Kamikaze Super Ghost Kamikaze
Pod wrogiem Galactic Donut Brak