SOLUCJA do gry Dragonball Z Supersonic Warriors (E) [1628] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Wprawdzie to nie są solucje lecz lista ciosów (jak je zrobić itp.) Silny Atak Bardzo przydatny atak. Wyzwalamy go klikając A. Gdy przytrzmamy A nasza postać będzie się bronić co zarzyma większość ataków przeciwnika, gdy A puścimy nasz bohater wykona potęzny cios. Mozemy za jego pomoca zadac sporo obrazen. Gdy wróg odbije się od ziemi i jest oszłomiony mozemy uzyć tego ataku aby wyrzucic go i wbic w jakis element krajobrazu (budynek, czy skałę) przez co otrzyma sporą ilość obrazeń. Słaby atak Słaby atak jest dobry do wykonywania combo. Naciskajac B nasza postać sić broni przed słabszymi atakami, a gdy przycisk puścimy wykonuje szybki atak. Gdy nacisniemy B parę razy w bardzo szybkim tempie mozemy wykonac combo (dobrze jest je zakończyć silnym atakiem - zadaje wtedy dodatkowe obrazenia). Słabym atakime mozna rowniez odbijać słabsze pociski KI. Ładowanie Przycisk ładowania [R] jest bardzo przydatny do wielu rzeczy. Naciśnięty i przytrzymany powoduje zwiększenie ilości energii KI (liczba pod paskiem zycia). Kiedy naciśniemy R+jakikolwiek kierunek nasza postać poszybuje z ogromną prędkością we wskazanym kierunku. Oprócz tego R przydaje się jeszcze do wykonywania super ciosów. Teleportacja Uzycie przycisku L powoduje zmianę zawodnika na następnego. Gdy naciśniemy L+kierunek nasza postać poświęci 25% swojej energi ale za to pojawi się w danym punkcie koło przeciwnika (akuku ^^). Goku moze to zrobic nawet bez partnera, ale tylko na trzecim poziomie. Pasek Obrony Jest to mały pasek na prawo/lewo od ilości KI. Kiedy atakujemy przeciwnika a ten się broni pasek przechyla się w jego stronę. Kiedy dojdzie do końca postać traci równowagę i jest bezbronna. Mozna to wykozrzystać do tworzenia combo. Pociski KI Kiedy trzymasz przycisk ładowania [R] naciśnij B. Twoja postać wytworzy mały pocisk KI. Sam w sobie nie jest w stanie nic zrobić. Dopiero gdy zrobimy serię takich pocisków wróg moze odniesc troche bardziej powaznych obrazeń. Gdy naciśniemy i przytrzymamy R a potem A postać wystrzeli duzy pocisk KI. Nalezy go uzywac tylko wtedy gdy mamy pewnosc ze przeciwnik nie bedzie mial ochoty sie ulotnic z miejsca strzalu, bowiem duzy pocisk jest strasznie wolny. Dodatkowo trzymając dłuzej A mozemy zwiekszyc siłę duzego pocisku. Super pociski KI Mozemy ich uzywac gdy obok licznika KI pokaze się strzałka. Kiedy masz wystarczającą ilośc energii (50%) naciśnij i przytrzymaj R a potem A+B (niektórzy mają z tym problemy - głównie na emulatorach VBA - aby wykonac to kombo naciśnij NAJPIERW i przytrzymaj A+B a potem wciśnij R - powinno pomóc ^__^). Strzałka pokazuje kierunek ataku. Zmienia sie on wraz z twoim polozeniem wzgledem przeciwnika. Kazdy z atakow jest inny. To znaczy ze inaczej wyglada atak z gory niz np. z lewa lub prawa. Kazda postac ma równiez swoj specjalny atak. Podczas jego wykonywania ekran zabłyśnie i pojawi sie twarz twojej postaci ktora wykona swoj specjalny atak. Ten wymaga az 100% energii. Aby wykonać ten atak najpierw nalezy sie zorientowac z ktorej strony nalezy zaatakowac zeby atak sie powiodl (wszystkie dane w tabeli ponizej). Rzuty Kazdy rzut jest inny. Kiedy poruszasz sie w strone przeciwnika i jestes blisko niego nacisnij naraz A+B. Niektóre rzuty nie sa tradycyjnymi atakimi... np. rzut Buu zamienia cię w czekoladkę, rzut Dr.Gero wysysa z ciebie energię. Zaletą niektórych rzutów jest to ze oszałamiają one przeciwnika który pojawia się dokładnie przed tobą (szansa na super pocisk KI) Kaioken Kaioken to technika drastycznie zwiększająca obrazenia, lecz kosztuje cie to bardzo duzo. Naciśnij L podczas trzymania R. Niektóre postacie nie mają w ogóle tej techniki. Kaioken musi być wykonywany przy 100% KI aby się udał. Kiedy włączony Kaioken pozera co chwila trochę twojego zycia az do 1 (to oznacza ze nie moze cie zabic). ====================================================================== Lista Ciosów ====================================================================== GOKU Goku przy poziomie 3 Goku posiada natychmiastowy teleport. Level 1 (Goku) Kaioken - Yes Rzut - Goku łapie wroga za nogi i macha nim. Gdy naciśniesz A puści wroga w danym kierunku. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha Nad wrogiem Brak Genki Dama Pod wrogiem Kamehameha Brak Level 2 (SSJ Goku) Kaioken - nie Rzut - Goku łapie wroga za nogi i macha nim. Gdy naciśniesz A puści wroga w danym kierunku. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha Nad wrogiem Ki Blast Brak Pod wrogiem Kamehameha Brak Level 3 (SSJ2 Goku) Kaioken - nie Rzut - Goku łapie wroga za nogi i macha nim. Gdy naciśniesz A puści wroga w danym kierunku. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha Nad wrogiem brak Teleport Kamehameha Pod wrogiem Kamehameha Brak GOHAN Młody Gohan posiada ciekawą opcję. Kiedy walczysz w grupie i wszyscy prócz Gohana sa martwi uzywa on SSJ-RAGE. Nie marnuje to ani zycia ani KI a zwieksza jego szybkosc i sile. Level 1 (SSJ Gohan) Level 2 (SSJ2 Gohan) Kaioken - SSJ-RAGE (nie trzeba aktywowac - zobacz wyzej) Rzut - Gohan łapie przeciwnika i wykopuje go. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha Nad wrogiem Brak Super Kamehameha Pod wrogiem Kamehameha Brak Level 3 (Mystic Gohan) Kaioken - Nie Rzut - Gohan jednym kopniakiem ogłusza wroga. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha Nad wrogiem Kamehameha Brak Pod wrogiem Kamehameha Brak PICCOLO Picollo wymaga mniej KI (tylko 16) za duzy pocisk KI. Level 1 (Piccolo) Level 2 (Piccolo + Nail) Level 3 (Piccolo + Kami) Kaioken - Tak Rzut - Piccolo wyciąga rękę i łapie wroga potem go przygiągając i z impetem rzucając na ziemię. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Makankosappo Super Makankosappo Nad wrogiem Chobakuretsumaha Brak Pod wrogiem Hell Zone Grenade Brak KRILLIN Krillin jes bardzo dobrą postacią. Tworzenie comb za jego pomocą jest bardzo łatwe. Gdy nad przeciwnikiem zrobisz Duży pocisk KI wtedy Krillin użyje specjalnego dysku. Level 1 (Krillin) Kaioken - Nie Rzut - Krillin wykonuje Solar Flare i ogłusza przeciwnika. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kakusandan Brak Nad wrogiem Gohan Blast Brak Pod wrogiem Multi-disk Brak Level 2 (Krillin) Kaioken - Tak Rzut - Krillin wykonuje Solar Flare i ogłusza przeciwnika. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kakusandan Brak Nad wrogiem Tien Column Brak Pod wrogiem Multi-disk Brak Level 3 (Krillin with King Kai's techniques) Kaioken - Tak Rzut - Krillin wykonuje Solar Flare i ogłusza przeciwnika. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kakusandan Brak Nad wrogiem Genki Dama Genki Dama Pod wrogiem Multi-disk Brak VEGETA Level 1 (Vegeta) Kaioken - Nie Rzut - Vegeta uderza przeciwnika a ten odlatuje trochę do tyłu 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Final Flash Super Final Flash Nad wrogiem Galic Gun Brak Pod wrogiem Brak Bakuhatsuha Level 2 (SSJ Vegeta) Kaioken - Nie Rzut - Vegeta uderza przeciwnika a ten odlatuje trochę do tyłu 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Big Bang Atk. Super Final Flash Nad wrogiem Galic Gun Brak Pod wrogiem Brak Bakuhatsuha Level 3 (Majin SSJ2 Vegeta) Kaioken - Nie Rzut - Vegeta uderza przeciwnika a ten odlatuje trochę do tyłu 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Final Flash Atomic Blast Nad wrogiem Galic Gun Brak Pod wrogiem Brak Energy Field TRUNKS Level 1-3 (SSJ Trunks) Kaioken - Nie Rzut - Trunks wyjmuje miecz i 5 razy szybko tnie wroga. Kończy to małym pociskiem 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Burning Atk. Super Burning Atk. Nad wrogiem Burning Atk. Brak Pod wrogiem Brak Final Flash CAPTAIN GINYU Captain Ginyu ma jedną bardzo dobrą technikę zwaną Body Exchange. Po jej użyciu zamieniasz się siłą. Zamieniane są levele (w związku z czym nie radzę używać tego gdy ty masz lvl 3 a przeciwnik 1) i HP. Po zamianie przeciwnik będzie miał 0% KI a ty tyle ile on przed zamianią. Level 1 (Ginyu) Kaioken - Nie Rzut - Wurzuca przeciwnika w ziemię 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Milky Cannon Brak Nad wrogiem Crusher Ball Brak Pod Wrogiem Body Change Body Change Level 2 (Ginyu i Ginyu Force) Level 3 (Ginyu i Ginyu Force) Kaioken - Nie Rzut - Pojawia się Guido który zamraża czas paraliżując wroga. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Recoome Brak Eraser Cannon Nad wrogiem Jeice Brak Crusher Ball Pod wrogiem Body Change Body Change FRIEZA Death ball to jego ogromny atut. Jeśli uda ci się ją wykonać (100%, ponad przeciwnikiem) to gdy trafi we wroga zadaje sporo uszkodzeń. Gdy jednak nie trafi pojawia się licznik (43 z tego co pamiętam). Po upłyawie tego czasu przeciwnik ginie bez względu na to ile miał HP. Jego Kaioken nie może być wyłączony (chyba że przez zmianę zawodnika Level 1 (Frieza) Level 2 (Metal Frieza) Level 3 (Frieza) Kaioken - Tak Rzut - Frieza łapie wroga w kulę i rzuca nim o ziemię. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Ground Wave Brak Nad wrogiem Flaming Headbutt Death Ball Pod wrogiem Psychokinesis Brak DR.GERO Jednyny problem z Gero to jego KI. NIe może on na 1 poziomie ładować się, a na pozostałych robi to strasznie wolnie... chyba że zostaniesz trafiony pociskiem KI podczas ładowania. Gero absorbuje wtedy trochę energii. Level 1 (Dr. Gero) Level 2 (Dr. Gero) Level 3 (Dr. Gero) Kaioken - Nie Rzut - Gero wysysa z przeciwnika 50% energii i zadaje mu minimalne obrażenia. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Hell's Flash Super Hell's Flash Nad wrogiem Shogekiha Eye Brak Pod wrogiem Shogekiha Hand Brak ANDROID 18 Android 18 nie może używać ładowania... za to jej pociski KI (duże jak małe) nie wymagają KI więc można strzelać do woli. Level 1 (Android 18) Kaioken - Nie Throw - Kopniak w brzuch od Androida 18 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Energy Ball Super Energy Ball Nad wrogiem Energy Ball Brak Pod wrogiem Energy Ball Brak Level 2 (Android 18) Kaioken - Nie Throw - Android 18 grabs the opponent and knees them in the stomach. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Energy Ball Super Energy Ball Nad wrogiem Energy Ball Brak Pod wrogiem Energy Barrier Brak Level 3 (Android 18) Kaioken - No Throw - Android 18 grabs the opponent and knees them in the stomach. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Energy Ball Super Energy Ball Nad wrogiem Android 16 Brak Hell's Flash Pod wrogiem Android 17 Brak Energy Barrier CELL Jednym plusem Cella jest jego teleportacja bez partnera (ale tylko na poziomie 3) Level 1 (Perfect Cell) Level 2 (Perfect Cell) Level 3 (Perfect Cell) Kaioken - Nie Rzut - Cell łapie przeciwnika w uścisk i ściska parę razy 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Super Kamehameha Nad wrogiem Energy Field Brak Pod wrogiem Kamehameha Brak BUU Większość pocików KI Buu jest naprowadzane. Do tego Buu na każdym z 3 poziomów regeneruje życie (powoli...). Należy zauważyć że Genocide Attack (Buu poziom 3) za 50% i 100% zadają takie same obrażenia. Level 1 (Fat Buu) Level 2 (Fat Buu) Kaioken - Nie Rzut - Buu zmienia cię w ciasteczko (możesz uciekać jako ciastko). Jeśli cię nie uderzy to po chwili sam wracasz do poprzedniej formy. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Kamehameha Brak Nad wrogiem Shogekiha Super Shogekiha Pod wrogiem Brak Energy Field Level 3 (Super Buu) Kaioken - Nie Rzut - Buu zmienia cię w ciasteczko (możesz uciekać jako ciastko). Jeśli cię nie uderzy to po chwili sam wracasz do poprzedniej formy. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Saiko No Kogeki Brak Nad wrogiem Genocide Atk. Genocide Atk. Pod wrogiem Brak Energy Field GOTENKS Jedna z najlepszych postaci. Bardzo wolna ale chyba najsilniejsza ze wszystkich. Gotenks z levelu 1 poradzi sobie z postacią z poziomu 3. Wszystkie jego pociski KI są naprowadzane (mniej lub bardziej). Do tego pożerają one mniej energii. Warto wspomnieć że jego super ciosy są niewiarygodnie potężne (szczególnie Super Ghost Kamikaze). Jednym minusem jest fakt że fuzja jest nietrwała i po jakimś czasie pojawia się licznik. Kiedy dojdzie do końca Gotenks się 'rozpada'. Level 1 (SSJ3 Gotenks) Level 2 (SSJ3 Gotenks) Level 3 (SSJ3 Gotenks) Kaioken - Nie Rzut - Gotenks oplata przeciwnika i zamienia go w piłkę którą możesz przez chwilę odbijać. 50% 100% Super Ki - Lewo/Prawo Victory Cannon Brak Nad wrogiem Ghost Kamikaze Super Ghost Kamikaze Pod wrogiem Galactic Donut Brak |