przejdź do informacji o grze

tytuł: DragonBall Z Buu’s Fury (U) [1646]
system: Game Boy Advance gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry DragonBall Z Buu’s Fury (U) [1646]

Umieścił: Logo$ Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 16.09.2006, 19:23 Punkty: 20
CHAPTER 1: The other world - Inny świat

Zaczynamy na drodze węża. Goku po krótkim dialogu z King Kai, dowiaduje się o istnieniu Grand Kai, oraz jak się tam dostać. Aby biec naciśnij dwa razy strzałkę kierunku. I tu zaczyna się nasza przygoda. Musisz dojść po drodze węża do zamku King Yemma który znajduje się na końcu tej drogi. Kiedy już do niego dojdziesz porozmawiaj z nim, dowiesz się którędy iść do samolotu. Udaj się do przejścia na lewo od King Yemmy, stoi tam demon, kiedy z nim pogadasz przesunie się i pozwoli ci iść dalej. Kiedy dojdziemy na tzw. Lotnisko zauważysz dwa samoloty jeden po lewej i drugi po prawej stronie. Niestety my polecimy tym gorszym. Podejdź do niego.
Jesteś na Planecie Grand Kai. King Kai tłumaczy jak zrobić save gry: Wejdź na pole oznaczone symbolem Capsule Corp, i wciśnij „A”. Po zapisaniu stanu gry idziemy na południe – na dół. Dołącza do ciebie King Kai oraz Olibu. Następnym twoim zadaniem jest porozmawiać z innymi trenującymi w zaświatach.
Na początek podejdź do pary stojącej naprzeciwko siebie, powiedzą ci że jeżeli szybko będziesz naciskał „A” zaczniesz uderzać rękami i nogami, oraz że na „B” możesz używać specjalnych ataków ( Kame – Hame – Ha, Energy Blast, oraz Instatn Transmission ). Następnie podejdź do szarego Fightera, on nauczy cię blokować ciosy – wystarczy wcisnąć „R”. Idziesz na południe i spotykamy Fightera w niebieskich włosach – mówi nam gdzie możemy doglądać swojej energii oraz życia, czyli lewy górny róg ekranu.
Idąc na wschód spotykasz Fightera w żółtych włosach on nas uczy bloku energetycznego wciskasz „R” a następnie „B”. Idziesz na zachód widzisz Fightera w zielonych włosach mówi ci o treningu w ciężkich ciuchach. Rozmawiasz z nim 2 raz i mówi ci jak je założyć: Wciskasz „Start” następnie „R” aż dojdziesz do zakładki Equip. Wybierasz ciuch i go zakładasz. Znajdziesz je w skrzyniach na dole za Fighterem. Idziesz na północ do niebiesko włosego Fightera, który ci mówi że z twoich przeciwników wypada czasem Zeni – czyli pieniądze. Oraz jak podnieść rzeczy które też wypadają ( podejdź do przedmiotu i naciśnij „A” ). Do kolesia wyżej nie musisz podchodzić bo on mówi tylko o tym że inni gadają o naciskaniu „A” i że myślą że są w jakiejś grze video.
Podejdź do Olibu stojącego na zachodzie, zapyta się ciebie czy jestes gotowy do walki, możesz śmiało powiedzieć że tak ponieważ nauczyłeś się podstawowych ciosów oraz trików.
Olibu odsuwa się i idziesz dalej na zachód.
Spotykasz tam pierwszych swoich przeciwników ( Fighterów ). Zabij ich !. Zbierasz to co z nich wypadło. Zauważ że pod HP i KI powiększył ci się niebieski pasek ( jest to stan twojego doświadczenia jeżeli dojdzie do końca zdobędziesz następny level postaci oraz 3 pkt do rozdzielenia na ( STR. POW. END. staraj się je rozdzielać równomiernie ) aby je rozdzielić wciśnij „Start”, następnie „A”, i kierujesz strzałkami w prawo dodajesz punkt, kiedy skończysz wciskasz „A”, i idziesz dalej. W prawym górnym rogu jest przejście do następnej planszy, tam już jest 3 Fighterów. Kiedy ich zabijesz i zbierzesz wszystko idziesz dalej, w prawym dolnym rogu jest następne przejście. Tym razem mamy już czterech przeciwników.
Pokonaj ich i idź do prawego dolnego rogu, przechodzisz dalej, stoi tam Olibu, jeżeli będziesz wygrywał podda się i powie ci że ma pomysł oraz żebyś szedł za nim. Podchodzisz do bramki z numerem 65, ale nie możesz iść dalej. Musisz mieć lvl 65 aby otworzyć tą bramę w tym celu udaj się z powrotem do lasu i walcz do uzyskania tego poziomu. Kiedy tego dokonasz wróć do bramki i ją uderz naciskając „A”. Wejdź do jaskini, jeżeli pogadasz z Olibu powie ci że jeszcze niebyli za tymi drzwiami przed tobą. Aby je otworzyć użyj Kame - Hame - Ha. Wejdź do środka, widzisz kwadrat zrobiony z najtwardszego materiału we wszechświecie, Olibu mówi że nawet twoja fala uderzeniowa tego nie zniszczy, a więc musisz użyć teleportu, Wciskają „L” wybierz teleport, wciśnij „B” i ustaw pomarańczowy kwadracik na skrzyni, puść „B” i zobacz jak Goku się teleportuje. W skrzyni znajdujesz ubranie treningowe. Załóż je kiedy to będzie możliwe. Automatycznie wracasz do budynku Grand Kai, po kłótni Kaioshinów pojawia się Szefu czyli Grand Kai, który organizuje turniej w którym nagrodą będzie trening u samego mistrza. Zapisz grę i idź do domu Grand Kai’a. Znajdujemy się na turnieju i oglądamy walki naszych przeciwników.
Po obejrzeniu walk następuje finał: w którym zmierzymy się z Pikkonem.
Walczymy kiedy pasek HP Pikkona się skończy Goku się skapnie że wcale nie wykorzystał całej swej mocy i zaczynamy jeszcze raz, ale jesteśmy już w SSJ. Jeżeli chcesz się zamienić w SSJ musisz „L” wybrać opcje transformacji i wcisnąć „B”. Jesteśmy dużo silniejsi ale czas przemiany jest ograniczony gdyż zależy od KI. Kiedy pokonamy Pikkona zobaczymy przejście które jest wam znane z anime wojownicy dotkną sklepienia poczym Goku wygra. Ale Grand Kai wyklucza obu. To już koniec pierwszego chapteru.

CHAPTER 2: Great Saiyaman – Wielki Sajan

2 chapter zaczynamy w domu Goku sterując Gohanem. Idziemy na południe do drzwi, idąc w prawo dojdziesz do schodów, wejdź na górę, idź w lewo i do górnych drzwi. Jesteśmy w pokoju Gotena, podejdź do fioletowego pudła i naciśnij „A”, znalazłeś skrzynie ( Z – Fighter Exihibit 3 ) teraz wyjdź z pokoju i idź do pokoju Chi – Chi. Na lewo leży skrzynia z kryształem który cię ożywi. Wyjdź z domu, zapisz grę, i podejdź do mostu na południu. Podbiegnie do ciebie Chi – Chi i da ci twój lunch ( ryż i mleko ) jeżeli zacznie ci brakować HP lub KI zjedz je. Podejdź do chmurki i na nią wejdź. Wylądowałeś w mieście Herculesa, twoim pierwszym zadaniem jest dostać się do szkoły ( Orange Star High School ), a więc idziesz na zachód i spotykasz dwóch bandytów walcz z nimi. Gohan sam zamienia się w SSJ, kiedy ich zabijesz pojawi się Videl, Gohan ucieka. Jesteś na skrzyżowaniu, jeśli pójdziesz w prawo dojdziesz do domu Herculesa. Idź tam, kiedy wejdziesz do jego domu idź w lewo do drugiego pokoju i otwórz skrzynie, znalazłeś Hercule Exihibit 13. Idź z powrotem na skrzyżowanie i tym razem idź chodnikiem między blokami. W ten sposób dojdziesz do szkoły. Zapisz grę i wejdź do środka. Lewe górne drzwi tam wejdź, zapoznasz się z klasą.
Koniec lekcji, wyjdź ze szkoły. Pojawia się koło z którego możesz wzbić się w powietrze wystarczy nacisnąć „A” lecimy do gwiazdki ( West City ) aby wylądować przytrzymaj „A”. Idź w prawo do domu Bulmy, Na placu Mrs. Brief wiesza pranie pogadaj z nią a dostaniesz ciastko. Na prawo jest domek z niebieskimi drzwiami, udaj się tam, i pogadaj z Bulmą. Dostajesz zadanie aby przynieść jej kapsułę a w zamian ci pomoże. Wyjdź na zewnątrz i idz do capsule corp. Idź korytarzem prosto aż do fontanny, skręć w prawo i ścieżką idź do drzwi.
Za drugą półką po prawej stronie jest kapsuła podnieś ją i idź bo Bulmy. Wracając w CC, idź w lewo do laboratorium. Znajdź tam naukowca, da ci Z – Fighter Exihibit 7.Wyjdz z laboratorium i idź na południe do Bulmy. Za to że przyniosłeś kapsułę dostałeś strój Great Saiyaman’a. Oraz przypomina ci jak korzysta się z radaru. ( naciśnij „Select” i dalej wybierasz co chcesz, jeżeli przybliżyć mapę „L” oddalić „R”.
Teraz wróć do Hercule City. Idziesz w prawo i natykasz się na bandytę, zamieniasz się i walczysz. Idziesz w prawo i w górę, po lewej stronie stoi trochę więcej oprychów do których też musisz pokonać. Idź do szkoły. Słyszysz jak Videl wzywają na pomoc, podążasz za nią aby uratować majora. Podchodzisz bliżej i walczysz ze wszystkimi uważaj na wielkoluda bo jest naprawdę silny. Trafiasz do miejsca gdzie bandyci porywają małego pterodaktyla. Musisz go uratować idź za nimi do cyrku, i uważaj na bandytów. Idź cały czas na północ, kiedy pokonasz przeciwników zabierz, pterodaktyla i wróć idąc na południe oddać zwierze. Przed wyjściem z cyrku czeka cię niespodzianka ( czołg z oprychami ) zniszcz go za pomocą fali uderzeniowej. Idź w prawo, pokonaj przeciwników, idź na południe, zaraz potem spotkasz Videl pogadasz z nią chwile wypuścisz małego, dowiesz się o turnieju sztuk walk, podejdź do pkt lotu i pogadaj chwile z Songiem. Twoim następnym zadaniem jest powiedzieć wszystkim o planowanym turnieju. Kolejność jest losowa, komu pierwszemu powiesz. Ale musisz pogadać z Vegetą, Piccolo, będąc w pałacu Dendiego idź w lewo, i do góry jest tam blady różowy kwadrat otwórz go a otrzymasz Z – Fighter Exihibit 9. Teraz czas aby powiadomić Krilina i Master Roshiego. Poleć do domu powiadomić matkę i Gotena. Wejdź do pokoju i porozmawiaj z Chi – Chi, a następnie z Gotenem, który oferuje ci pomoc w treningu. Przenosimy się do pałacu King Yammy, gdzie Baba Gula prosi go aby pozwolił wrócić Goku do przyjaciół. Dostajesz pozwolenie na 24h. W tym samym momencie w oczyszczalni dusz dochodzi do wypadku. Pikkon chce pomóc, spotyka złego Janembe.
I to jest koniec 2 chapteru.

CHAPTER 3: World Tournament – Mistrzostwa Świata

W tym chapterze znowu zaczynamy Gohanem. Goten mówi nam że będzie czekał w lesie.
A więc się tam udajmy, idź na południe przez most, walcz z oprychami. Idź dalej w prawo, Wejdź w drugie wejście między drzewami i idź na północ. Teraz wejdź do góry, aż dojdziesz do bramki Gohana. Żeby przez nią przejść musisz mieć 65 lvl. Kiedy już wejdziesz pogadaj z Gotenem i zacznij trening. Na początku polega on na unikaniu kamieni, kiedy to wykonamy podejdź do Gotena i porozmawiaj z nim. Teraz obaj jesteście w postaci SSJ i walczycie pokonaj go. Następnie przechodzimy do treningu Vegety i małego Tronka. Ojciec nabija się z syna że nie daje rady, po małym pokazie mocy zaczyna się twoje zadanie: uderz Vegete. Nic prostszego jeżeli pamiętasz jak się biega. Wystarczy nacisnąć 2 razy kierunek w którym chcemy biec. Udało się, Vegeta ci oddał. Przechodzicie do West City, Ojciec uczy cię jak zmienić postać: Wystarczy wejść na savepoint wcisnąć „A” wybrać Sitch Characters, i wybierasz postać którą możesz użyć. Teraz musisz iść do Bulmy, pogadaj z nią, spyta się ciebie czy już możecie lecieć na Turniej, odpowiedz że tak. Jesteście z całą paczka w samolocie. Z Songiem spotykacie się przed wejściem na turniej. Jak wszyscy pamiętamy z anime Goku się ze wszystkimi wita oraz poznaje swojego drugiego syna Son Gotena. Podejdź Tronkiem do stolika i zapisz się na turniej, idź do wejścia na północy pogadaj z facetem i idz do przodu teraz grasz Gohanem, robisz to samo co Tronk. Maszyna do liczenia siły uderzenia. Podejdź Gohanem do kolesia przy wejściu i powiedz mu że już jesteś gotowy na kwalifikacje. Pierwszy uderzy Hercules, następnie ty. Postaraj się trafić jak najlepiej czyli zielony kolor. W sali Goku poznaje Shina, rozmawiają chwile ze sobą. Na początku walki w kategorii młodzików, Tonka walczy 10 walk z czego 5 jest z Idasa która uważa się za niewiadomo kogo. Finałowa 10 walka z Gotenem, walcz z nim aż go pokonasz, wtedy zamieni się w SSJ, po krótkiej gadce dalej walczysz z przeciwnikiem. Pokonałeś Gotena w nagrodę walczysz z Herculesem, którego szybko eliminujesz z dalszej gry. Teraz czas na Gohana podejdz do Facecika w pomarańczowym i z nim pogadaj, powiedz mu ze już jesteś gotów do walki. Oglądamy parę walk: Krilan vs Pintar, Piccolo vs Shin, który się poddaje. Teraz gramy Videl która walczy z Spopoviczem, musisz 2 razy z nim wygać, za każdym zarazem odnowi mu się energia. Za chwile pokażą jak Videl obrywa, Gohan rozmawia z Songiem, o senzu bean, prosi cię o przyniesienie paru dla Videl. To jest teraz >twoim zadaniem, w pałacu Dendiego pojawiły się platformy do latania, którymi się dostaniesz do Karina, dojdz do platformy i poleć do pałacu Dendiego. Jesteśmy u Karina, porozmawiaj z nim, a Jaskiniowiec da ci fasole. Przy okazji obejdź go 3 razy w kierunku przeciwnym do kierunku wskazówek zegara wyrzuci skrzynie. Jeżeli chcesz mieć 255 senzu zjedz te trzy co Kibitio. Niestety nie walczymy, tylko demonstrujemy swoją moc, którą ci kradną Yamu i Spopovicz, ale będziesz musiał ich pokonać. Do dzieła. Teraz następuje rozmowa Z wojowników, z przybyszami, poczym odlatują. Gohan i Kibito do nich dołączają, tłumacząc całe zajście oraz mówiąc mu i potworze Buu.

CHAPTER 4: Babidi – Babidi

Zaczynamy Gohanem, ale musimy wybrać Songa. Idź na północ do bramy aby ją zniszczyć potrzebujesz 70 lvl. Aby narobić sobie lvl, leć do domu Goku , idź do lasu tam gdzie trenowałeś Gohanem z Gotenem. Kiedy tam dojdziesz idź w prawo, potem w dół, znowu w prawo, zrób save i idz na południe, skręć w lewo, znowu na dół gdzie są trzej bandyci, pokonaj ich i dalej idź na południe. Teraz skręć na lewo, powinieneś dojść do takiego drzewa.
Idź za nie i naciśnij „A”. Dostałeś Hercule Exihibit 15. Idź w lewo, a potem na dół. Pokonaj oprychów i weź ciuszek ze skrzynki. Teraz zdobądź potrzebny lvl Songiem i wracaj tam gdzie zacząłeś chapter. Idziemy do bramki i ją rozwalamy. Mamy teraz do czynienia z trudniejszymi przeciwnikami, więc uważaj. Idź na północ i skręć w lewo, aby łatwiej było ci lokalizować przejścia użyj radaru „Select”. Dalej idź w lewo, teraz na dół i wyjmij ze skrzynki następny ciuch, tym razem jest to talizman. Teraz wróć do punktu gdzie skręciłeś w lewo i idź na północ. Idziesz dalej prosto, po prawej stronie masz drzwi, jest to wejście dla Vegety. Idź w lewo, potem na północ. Dalej znowu w lewo. Koło kolesia w garniaku stoi skrzynia którą wyrzucił Jaskiniowiec. Weź ją, jest to Z – Fighter Exihibit 12. niemusisz gadać z tym kolesiem. On ci powie o tym że jaskiniowiec nie lubi jak się chodzi koło niego. Wejdź na górkę, obejdź skałę, i idź dalej na północ. Uważaj na robota, jest bardzo wytrzymały. Pokonaj go i idź dalej prosto. Na tych czterech Majinach możecie wytrenować Goku, Vegete, i Gohana do 90 lvl. Pujdzie ci to szybko, a później nie będziesz musiał szukać jakichś wrogów. Tak więc do dzieła, na
prawo jest save point. Kiedy skończysz idź Gohanem na północ i potem w lewo, spotkaj się z przyjaciółmi. Zobaczysz jak Yamu i Spopovicz, wręczają Babidiemu energie pobraną z Gohana. Babidi ich zabija i każe Daburze zabić także was. Zabija Kibito, a Krilana i Piccolo zamienia w kamienne posążki. Poczym odlatuje leć Songiem za statek, i przeteleportuj się do skrzyni na skałce, jest tam Z – Fighter Exihibit 1. Teraz Gohanem wejdź do statku. Jesteś w środku teraz idź w dół. Teraz idź do wejścia po prawej stronie, wszedłeś do pokoju z panelem naciśnij go, pokazał się filmik który pokazuje otwarcie się pierwszego panelu, jeżeli zmienił barwę na zielony to idź dalej, z powrotem do pokoju z kryształem na środku. Idź na południe, aż dojdziesz do pokoju z kryształem. Tym razem idź do drzwi na lewo, i zrób to samo co z poprzednim panelem. Teraz z powrotem i idź na prawo. Pokonaj pomocników Babidiego i idź dalej na zachód. Znalazłeś ostatni panel włącz go i idź do wyjścia. Teraz idź na południe. Zapisz grę i idź dalej na południe. Wszedłeś do pokoju pierwszego strażnika PuiPui, którego będziesz musiał pokonać. Vegeta się nim zajmie, kiedy go pokonałeś idziesz na niższy poziom statku. Idź na południe, skręć do drzwi na lewo, włącz panel, wróć się i idź na południe, aż dojdziesz do pokoju, idź w lewo do samego końca, skręć na południe, i naciśnij panel. Wróć się i idź w prawo aż do końca pokoi, wciśnij panel i wróć do pokoju z kryształem. Teraz idź na południe. Drugi strażnik, którym jest Yakon. Jest bardzo wytrzymały uważaj na jego miniaturki. Kiedy go pokonasz pójdziesz na niższy poziom. Idź Songiem na południe, tym razem nie idziemy ani w lewo ani w prawo gdyż na końcu są puste panele. Musisz znaleźć wtyczki. Więc idziesz dalej na południe. W pokoju z kryształem idź w lewo. Przejdź koło drzwi z czerwonym po bokach, i idź dale na wschód. Pokonaj robota i idź dalej w lewo, Widzisz 3 przyciski, włącz pierwszy, i wróć się do pokoju z robotem. I idź na północ, wtyczkę i wróć do robota. Teraz idź znowu do pokoju z wtyczkami i włącz drugą. Wracaj się do momentu gdzie stoi 3 strażników, wejdź i zabierz wtyczkę. Znowu wróć się do pokoju i włącz 3. Wróć się do drzwi w które wszedłeś za drugim razem i idź na południe. Przejdź przez pokój z laserami, i skręć w lewo. Masz już wszystkie trzy wtyczki, teraz idź do samego początku. Czyli idź w prawo aż do końca, później idź do góry, następnie w prawo aż do pokoju z kryształem. I teraz na północ. Skręć w lewo, aż dojdziesz do panelu. Naciśnij na niego a wtyczka zostanie wsadzona. Teraz robimy to samo z pozostałymi. Idź w prawo aż dojdziesz do końca, a ostatnia musisz iść na południe od pokoju z kryształem i skręcić w prawo. Kiedy już je wczepisz idź na południe. Teraz Gohan zmierzy się z Daburą. Po wygranej walce wracacie do pokoju. Vegeta się kłuci z Son Gohanem i sam staje się strażnikiem kolejnego piętra. I to jest koniec chapteru.

CHAPTER 5: Majin Vegeta – Machinacja Vegety

Zaczynamy od scenki, Babidi za pomocą czarów przenosi naszych bohaterów na turniej sztuk walk. Vegeta chce zmusić do walki Songa, strzałem w kibiców. Goku wstaje i się zgadza pod warunkiem ze Babidi przeniesie ich w miejsce bez ludzi. I teraz nasze zadanie, musisz walczyć z Vegetą. Po zadaniu paru ciosów następuje rozmowa Gohana z Shinem. A my dalej walczymy, znowu przerwa, Gohan z Shinem wchodzą do statku Babidiego i spotykają tam jajo, z zaskoczenia z za jaja wyskakuje Babidi i Dabura. Po krutkim dialogu dalej walczymy z Vegetą. I udaje nam się wygrać przynajmniej tak się wydaje, w tym samym momencie Gohan i inni przenoszą się z jajem na zewnątrz statku. Vegeta z Songiem rozmawia o odczuwalnej energii Buu, po chwili walczymy jeszcze raz. Kiedy wygrywamy, scena znowu się przenosi do Gohana, który próbuje zniszczyć jajo swoją Kame – Hame – Ha. Jajo znika i nic z niego nie wychodzi. Po chwili Gohan zauważa na niebie Buu. Dużą różową postać. Nawiązuje się długi dialog, o Buu. Dabura prowokuje grubasa i tego na pewno żałuje, Okazuje się ze ma nadzwyczajną moc. Wojownicy Goku i Vegeta przerwali walkę ze względu na energie Buu. Dochodzą do wniosku że lepiej będzie się pomóc Gohanowi. Kiedy Goku się odwraca Vegeta go atakuje, Songo upada na ziemię. Teraz idziemy Vegetą i musimy dolecieć do statku Babidiego, oraz go zniszczyć. A więc lecimy do gwiazdki, i idziemy lasem do statku, tak jak w chapterze 4. Kiedy dojdziemy do miejsca gdzie Dabura zamienił Piccolo i Krilana w posągi, oglądamy jak Shin przeprasza Gohana. Buu uderza bohatera i odpycha Shina. W tym momencie Dabura wbija oszczep w ciało Buu. Sympatyczny grubasek zamienia Dabure w ciastko, które zjada. Piccolo i Krilan żyją. Vegeta dolatuje do statku i go niszczy. Podchodzi do Babidiego, wkurza Buu, i walczy z nim. Aby uderzyć Buu musisz poczekać aż Babidi opadnie na ziemię, poczym go musisz uderzyć i teraz atakować Buu do skutku. Pokonałeś Buu, do Piccolo i Krilana dolecieli Goten i Tronk, którzy pod wpływem złości lecą do Vegety. Tronk pomaga ojcu a Piccolo zajmuje się Babidim. Vegeta uderza Tronka i Gotena, zleca Piccolo żeby ich stąd zabrał. W tym samym czasie wraca Buu, jeszcze bardziej zły. Vegeta używa ataku kamikaze. Piccolo sprawdza czy się udało, i widzi konającego Babidiego. Okazało się że Buu przeżył. I na tym kończy się 5 chapter.

CHAPTER 6: Dragon Ball – Smocze Kule

Zaczynamy Songiem, naszym pierwszym zadaniem jest dostac się do pałacu Dendiego. Kiedy dolecimy podejdź do Piccolo. On ci opowie jak to było. Teraz sterujemy Gotenem, twoim pierwszym zadaniem jest wziąć smoczy radar od Bulmy. Tak więc leć do West City, i idź w prawo. Pogadaj z Bulmą i weź radar. Teraz czas szukać smoczych kul. Idź do panelu lotu, w lewym górnym rogu jest twój radar. Musisz patrzeć na strzałki jeżeli jest fioletowa to znaczy że jesteśmy blisko miejsca gdzie jest kula, a czerwona to znak że w pobliżu znajduje się kula, a więc do dzieła.


1 gwiezdna kula.

Pierwszą kulę znajdziemy na Thieves Den. Żeby się tam dostać musisz udać się na wyspę Genialnego Żółwia, i lecieć dalej na zachód. Aby wejść potrzebujesz Tronka na 80 lvl. Idziesz w prawo, aż dojdziesz do planszy z palmą, teraz idź na północ, zniszcz czołg i idź dalej. W planszy z palmą idź na północ, pogadaj z bandytami. Aby wejść potrzebujesz Bandane ( czarną chustę ) ubierz ją i idź tam z powrotem. Znowu z nim porozmawiaj i cię wpuści. Nie możesz z nimi walczyć więc idź na północ i wejdź do budynku. Po schodach na samą górę, Zabierz 1 gwiezdną kulę, małpa ci ukradnie Bandane, ludzie stojący obok zaczną coś podejrzewać pokonaj ich. Teraz wyjdź z kryjówki bandytów i leć szukać następnej.


2 gwiezdna kula.

Na mapie poszukaj Diablo Desert. Aby wejść Gotenem potrzebujesz 80 lvl. Pogadaj z profesorem i powie ci że pod kamieniami ukryte są przyciski do drzwi. Idź w prawo, w tym miejscu jest pierwszy, żeby go włączyć wystarczy na niego wejść, idź dalej w prawo. Rozwal czołg i idź dalej w prawo bo tu nic niema, w następnym jest w jednym z tych pięciu kamieni. Teraz idź do góry tam gdzie są mumie, ale tu niema guzika, idź dalej w prawo, aż dojdziesz do planszy ze skrzynią. Jest tam ciuch, a trochę wyżej pod kamieniem jest 3 przycisk. Teraz idź do góry, z kamienia wypadnie skrzynia Z – Fighter Exihibit 2. Idź w prawo do planszy z robotem guzik jest pod kamieniem w prawy górnym rogu. Już otworzyłeś drzwi, teraz idź do nich i idź w prawo, jest tam skrzynia. Teraz idź w lewo do samego końca, wejdź po górce i leć na pociąg. Uratuj pasażerów a dostaniesz kule. Idź na sam koniec pociągu, wejdź do środka i idź w prawo. Zabijając oprychów. Dostałeś kule z 2 gwiazdami. Wyjdź z pociągu i leć szukać następnej.


3 gwiezdna kula.

Następna kula jest w zamku Pilafa ( Pilaf’s Castle ). Aby tam wejść trzeba Tronka na 80 lvl. Idziemy wzdłuż drogi, potem na północ pokonaj robota. Idź prosto, przez most, wejdź do środka, wejdź do wierz po lewej i prawej stronie i zabij dwa roboty. Wejdź do środka. Zburz ścianę. Pokonaj wielkiego kolesia, idź do przodu, później w lewo i do góry. Uważaj na wampiry jak cię dorwą to stracisz życie. Idź w lewo pokonaj 2 gigantów, i idź do drzwi. Doszedłeś do Pilafa teraz aby dostać kule musisz pokonać jego robota, do dzieła. Wygrałeś dostałeś 3 gwiazdkowa kulę i rękawice Pilafa.


5 gwiezdna kula.

Teraz możesz opuścić zamek i szukać następnej kuli. Teraz na mapie musisz poszukać Giant Airship, tam jest następna kula. Idź w prawo, aż dojdziesz do windy wejdź na nią, od windy idź w lewo, wejdź na kładkę i dalej idź w lewo. Od windy idź w prawo, i znowu do winy. Teraz na dół i wyjdź na zewnątrz, idź w lewo a później do góry, wejdź na kładkę i idź w lewo. Teraz na dół, w lewo, do góry, na windę, w prawo, do windy, w lewo, na kładkę, w lewo aż dojdziesz do windy, teraz na dachu w prawo, do drzwi, zapisz grę i idź do windy. Pokonaj przeciwnika i dostaniesz 5 gwiezdną kule. Kiedy ją zdobędziesz musisz jak najszybciej stąd uciekać ponieważ statek wyleci zaraz w powietrze.


6 gwiezdna kula.

Od West City leć na północny – wschód do Fukuroku Forest. Jest to bramka Gotena aby przejść potrzebujesz 80 lvl. Idź na północ, przejdź pod konarami drzew, wejdź po schodach na górę, uważaj na skrzynie z niej wyskoczy Ninja, teraz idź w prawo, do następnych schodów. Idź na górę, doszedłeś do drzwi nad którymi jest głowa smoka. Idź w prawo, aż dojdziesz do schodów. zejdź na dół i idź w lewo. Podejdź do głowy smoka i weź klucz. Teraz wróć do zamkniętych drzwi, i otwórz je. Wejdź tam i pokonaj Ninje Bossa, wsadź go w skrzynie i zabierz 6 gwiazdkową kulę, jeżeli zniszczysz skrzynie dostaniesz czapkę Goku. Idź na dół po schodach, kiedy z nich zejdziesz idź na prawo. pokonaj 3 samurajów i otwórz skrzynie, dostałeś Hercule Exihibit 23, idź dalej w prawo, i po schodach na dół. Kieruj się do wyjścia i leć po następną kule.


7 gwiezdna kula.

7 gwiezdna kula jest w Kyodai Pyramid, wejdź tam Tronkiem na 80 lvl. Idź do wejścia piramidy, i pogadaj z naukowcem. Powie ci że jak uratujesz jego czterech pomocników to da ci 7 gwiezdną kule. Więc wchodzimy do Piramidy, i idziemy do góry. Uważaj na posągi bo strzelają gwiazdkami. Idziemy dalej na północ, teraz podejdź do sarkofagów po kolei, i pokonaj mumie. Idź dalej prosto i wejdź do drzwi po lewej. Znowu podchodź do sarkofagów i pokonaj wrogów. W ostatnim jest pierwszy człowiek. Teraz się wróć i idź do drzwi po prawej stronie. Strzel w niebieską kule, i przejdź przez platformę. Uderz w kule i znowu przejdź po kładce. Teraz strzel w pierwszą
kulę, wejdź na drugą kładkę i strzel w oddaloną kulę. Idź na północ i strzel w tą samą kulę co przed chwilą. Wejdź na platformę i strzel jeszcze raz. Przejdź dalej i strzel w kulę przy prawym górnym rogu ekranu. Wejdź na platformę i strzel w ostatnią kulę, idź w prawo. Uważaj na trupy z mieczami bo nie da się ich zabić, idź na dół. Przejdź przez labirynt. Wyszedłeś do pomieszczenia bez podłogi. Musisz iść maksymalnie na dół, teraz w prawo do końca, znowu na dół, teraz w lewo, i znowu na dół, do końca w prawo, znowu w dół. Do samego końca w lewo, i w górę, teraz w lewo, i jesteśmy na platformie z 2 pomocnikiem. Wychodzimy, tak samo jak przyszliśmy, wracamy do początku piramidy i idziemy w prawo, teraz do góry, pokonujemy mumie i idziemy dalej do góry, teraz na dół, aż dojdziemy do schodów na górę. Idziemy tam i wchodzimy na czerwony guzik, teraz musimy poszukać jeszcze kilku takich samych. Idziemy w prawo, teraz uważaj bo możesz spać z labiryntu. Uważaj na duchy przejdź przez labirynt i wciśnij następny guzik. Idź na dół i kieruj się na wyjście niżej od tego z którego przyszedłeś. Jest tam trzeci pomocnik. Teraz idź wyżej niż pierwsze wejście i tam jest trzeci guzik. Teraz wróć się do wyjścia gdzie był pierwszy guzik i idź w lewo. Idź na dół, tam jest 4 guzik. Wróć się i przejdź przez drzwi. Wejdź po schodach na górę, i pokonaj TotenHotepa. Uważaj na bandaże, kiedy go pokonasz podnieś jego czapkę i wejdź przez otwarte drzwi. Jest tam 4 pomocnik. Pozbieraj rzeczy ze skrzynek. W drugiej od lewej jest Hercule Exihibit 11. Wyjdź z piramidy i dostaniesz kulę.


4 gwiezdna kula.

Jako ostatniej szukasz kuli z 4 gwiazdami. Goten razem z Tronkiem lecą jej szukać podczas szamotaniny upuszczają radar. Wylądowałeś na Nataday Village. Kiedy porozmawiasz z ludźmi dowiesz się o potworze żyjącym w lesie. Wejdź do chaty w lewym górnym rogu wioski i pogadaj z kolesiem który ma na szyi kulę. Teraz idź Gotenem do bramki, pogadaj ze strażnikiem i odsunie się. Musisz mieć 100 lvl. idź na północ, teraz idź lewą stroną,
jeżeli pójdziesz prawa trafisz na wampiry, idź dalej na północ aż dojdziesz do przerwanego mostu. Idź w prawo, potem na dół, znowu w prawo, przejdź przez most, i idź na północny wschód, teraz w lewo aż dojdziesz do robotów pokonaj je i idź na południe. Teraz znowu idź w lewo, za przerwanym mostem idź na północ, skręć w lewo, na prawo masz save. Wejdź do jaskini, i idź najpierw na lewo do ukrytego wejścia. Pokonaj wielkiego i idź na południe, weź ze skrzyni Talizman zła. Wróć się do jaskini i idź w prawo. Przejdź przez mostek i wejdź do jaskini, uważaj na wampiry. Wejdź do ukrytego wejścia Charge Gloves, wróć się i idź w prawo, wyjdź z jaskini i idź po schodach na górę. Wejdź do jaskini i idź w prawo, pokonaj bandytów i idź w górę teraz po pokonaniu mumii podejdź do kamienia i go rozbij, wejdź do ukrytego miejsca, uważaj na wampira i idź na dół w skrzyni jest, Hercule Exihibit 12. Wróć i idź w lewo, zejdź na dół i idź do światła, włącz guzik, otworzyła się kładka. Teraz się musisz wrócić do duchów i iść na dół. Przejdź po kładce, i wejdź do jaskini. Pokonaj robota i idź w lewo teraz na północ. W lewo i idź na dół, idź do schodów i wejdź na górę. Znalazłeś potwora, którym okazał się Brolly. Pokonaj go, a dostaniesz Z – Fighter Exihibit 10. teraz musisz wrócić do wioski, i pogadać z kolesiem. Dstałeś 4 gwiezdną kulę. Kiedy odnalazłeś wszystkie 7 kul leć do Pałacu Dendiego. To jest koniec chapteru.

CHAPTER 7: Majin Buu – Majin Buu

Chapter zaczyna się w samolocie, chłopcy przynoszą Smocze kule, Bulma je zabiera. Przejście akcji do domu Bulmy, Wzywają Świętego Smoka, i proszą go o wskrzeszenie wszystkich ofiar Vegety. W tym momencie przybywa Goku i po pierwszym życzeniu odsyła Smoka z powrotem. Goku teleportuje się z wszystkimi do pałacu Dendiego. Goku uświadamia że Vegeta Gohan nie żyją. Po chwili słyszą Babidiego który szuka chłopców i Piccolo, jeżeli nikt nie powie to Buu zniszczy miasto, które i tak zniszczy. Goku postanawia nauczyć Gotena i Tronka fuzji. Teraz grasz Gotenem, i musisz nauczyć się tańca. Jeżeli chcecie aby taniec wam zawsze wyszedł wystarczy wcisnąć: ( góra, B, lewo, dół, A. ). Teraz słyszymy jak matka Idasy mówi im o Tronku. Przychodzi Bulma i mówi
że to też słyszała, Songo mówi Tronkowi żeby przyniósł radar z Capsule Corp. A on w tym czasie zajmie się Buu. Gramy Songiem musimy lecieć poszukać Buu, w tym celu udaj się do CC. Tam jest nasz przeciwnik. Najpierw rozmawiamy z Buu, potem demonstrujemy swoją moc, i walczymy jako SSJ3. Kiedy prawie pokonujemy wroga Goku się odmienia, i mówi że jak Buu będzie cierpliwy to będzie walczył z nim ktoś znacznie silniejszy. Buu zabija Babidiego gdyż ten grał mu na nerwach. Wszyscy wracają do Dendiego, Goku jeszcze raz sprawdza taniec Tronka i Gotena i odchodzi z Babą Gulą. Teraz gramy Tronkiem, i próbujemy się scalić. Kiedy nam wychodzi Gotenks leci walczyć z Buu, kiedy go pokonujemy, okazuje się że nie dałeś mu rady. Wracasz do Dendiego. I to jest koniec chapteru.

CHAPTER 8: Janemba – Janemba

Zaczynamy Herculesem, który oświadcza że zabije Buu, idziemy na północ, po chwili dołącza do niego Buu. Krótki dialog między nimi, i przechodzimy do drogi węża. Idziemy Songiem do Yammy. I dowiadujemy się o potworze zwanym Janemba, który go tu uwięził musisz pomóc, więc będziesz musiał prze teleportować śię do piekła, aby odszukać Vegetę. Ale najpierw udaj się do nieba, i pogadaj z Daburą, da ci zbroje. Prze teleportuj się do piekła i idź na północny – wschód. Pokonaj zombie i naciśnij guzik. Idź w prawo, teraz do góry, dalej w prawo, przejdź obok kolców weź z kuferka talizman, i idź w lewo. Po wampirze idź na dół i później w górę. Pokonaj robota, i idź w prawo, znowu trochę w górę, teraz na dół, pokonaj zombie i przejdź obok kolców, teraz w prawo, weź buty z kuferka i idź na dół. Doszedłeś do labiryntu, idź na dół teleportuj się tak abyś z niego wyszedł. Weź z kuferka amulet, i idź obok kolców. Obejdź na około cały labirynt i zniszcz kamień z blaszk. Idź w prawo i poszukaj Vegety wśród duszyczek. Kiedy go znajdziemy odleci. Teraz Buu bawi się z Herculesem i psem. Dende to zauważa i woła Piccolo, w tym samym czasie dwóch oprychów strzela do psa, Hercules bije bandytów i wraca do Buu. Znowu gramy Songiem. Zamieniamy postać na Vegetę i wracamy do miejsca w którym zaczęliśmy chodzić po piekle. Teraz idziemy w lewo I rozbijamy bramkę Vegety, musisz mieć 100 lvl. Przychodzi Goku, a na ziemi leży Pikkon. Walczymy z Janembą, kiedy myślisz że Janemba zginie przechodzi transformację i udeża Vegete. Teraz walczymy Songiem, znowu przy końcu Janemba nas pokonuje. Vegeta mówi o scaleniu. Wpisujemy formułkę i jest Gogeta, walczymy i pokonujemy wroga, Vegeta odchodzi w zaświaty. A my do pałacu Yammy, rozmawiamy chwilę, i jesteśmy w domu Buu, do którego zakrada się bandyta i strzela do Herculesa. Buu go uzdrawia i każe uciec. Z Grubego Buu wychodzi Chudy, zaczyna się walka, w której przegrywa gruby, i zostaje zjedzony. W tym momencie następuje metamorfoza Buu. I to koniec Chapteru.

CHAPTER 9: Super Buu – Super Buu

Zaczynamy Songiem w pałacu Yammy, wyjdź z pałacu Goku odczuje energię Gohana i przeniesie się na planetę Supreme Kai, gdzie SonGohan trenuje. Twoim zadanie będzie wyciągnąć miecz – Z ze skały. Idź po schodach na samą górę i podejdź do miecza, wciśnij „A”. Teraz musisz wciskać na przemian „A” i „B”, oraz w prawo. Udało się masz miecz, teraz Goku pomoże ci w treningu, rzuci kamieniem w ciebie a ty musisz nacisnąć „A” w odpowiednim momencie. Shin da mam najtwardszy metal we wszechświecie, i Goku nim rzucił. Gohan złamał miecz, przez co uwolnił Boga z przed 15 pokoleń. Teraz jesteśmy Tronkiem i naszym głównym zadaniem jest położyć się spać. Ale możemy polecieć do Dr. Briefa żeby ulepszył nasz radar, teraz będziesz widział miejsca w których jeszcze niebyłeś. Teraz możesz już lecieć do Dendiego. Podejdź do łóżka i połóż się spać. Buu także przylatuje do pałacu i chce walczyć, Piccolo go zagaduje i prosi by poczekał jeszcze godzine. W tym czasie Krilan zaprowadza chłopców do sali treningowej gdzie czas płynie wolniej. Pogadaj z Gotenem i potrenujcie, kiedy skończycie idź coś zjeść w sali gdzie jest dużo beczek możesz zyskać dużo potrzebnych rzeczy. Wyjdź na zewnątrz i pogadaj z Gotenem i odmów treningu. Wtedy wpadniesz na pomysł fuzji. Buu nie wytrzymuje i zaczyna strzelać, Piccolo się zgadza i leci z nim do chłopców, w drodze ich ostrzega. Kiedy się scalicie Piccolo i Buu wejdą do środka. Zacznij walczyć, kiedy wygrasz Buu się odrodzi, i wszystko się zacznie od początku.
Piccolo zniszczył wejście do sali, Buu się wścieka i otwiera przejście między wymiarami. Gotenks zamienia się w SSJ3 i też otwiera przejście, wychodzimy i walczymy z Buu. Kiedy wygrywamy Gotenks niszczy pałac, wejdź na lewy panel lotu, leć dalej w kuferku jest super rękawica. Teraz idziemy do panelu na dole, i lecimy walczyć z Buu. Kiedy mamy już wygrać scalenie przestaje działać. Kibito przenosi Gohana na ziemie. Mamy do rozdzielenia 75 pkt mocy. Lecimy do gwiazdki, i walczymy z Buu. Jak wygrasz idź na północ i zobacz konającego Herculesa pomóż mu, i idź dalej na północ. Pokonaj roboty i idź w prawo, przejdź przez bramkę Gohana. Żeby przejść musisz mieć 140 lvl. Idź na północ i dołącz do Dendiego. Znowu nadlatuje Buu, i chce aby chłopcy się scalili, poczym absorbuje Gotenksa i Piccolo. Teraz Gohan walczy z Buu, i przegrywa. W tym samym momencie Goku otrzymuje resztkę życia od Seniora Bogów, oraz kolczyki potara. Goku w ostatniej chwili ratuje Gohana, i rzuca mu kolczyk, którego ten nie łapie, kiedy go szuka Buu go absorbuje i otrzymuje nową moc. Goku poczuł energię Vegety i poleciał do niego. Teraz gramy Goku i najlepiej wytrenować go do 140 lvl. z Vegetą to samo. Kiedy zdobędziemy 120 lvl. Vegetą idź to panelu lotu i leć tam gdzie był statek Babidiego. I idź do bramki Vegety. Idź w stronę północy i z kuferka wyjmij Armor of Darknes. Wróć do miejsca walki z Buu i zdobądź 140 lvl. Kiedy skończysz zamień postać na Goku i idź do bramki. Kiedy ją rozbijesz to będzie koniec chapteru.

CHAPTER 10: Fusion – Scalenie

Goku i Vegeta Przychodzą na pole walki z Buu. Vegeta go prowokuje, Grasz teraz Songiem. Aby uderzyć Buu musisz się do niego teleportować, wtedy Vegeta go uderzy i tak parę razy, w tym czasie Wojownicy będą myśleć co robić. Vegeta jest wściekły o to że Goku umie się zamienić w SSJ3, W końcu Goku mówi mu o fuzji poprzez kolczyki, Vegeta się zgadza. Powstaje Vegito. Walczymy z Buu. Kiedy prawie wygrywasz Buu cię absorbuje. Znajdujemy się w jego środku. Vegeta wyrzuca swój kolczyk. Idziemy na dół, teraz w lewo. Teraz cały czas na północ, w prawo, aż dojdziemy do tego przycisku zniszcz go i otworzy się przejście. Od przejścia cały czas prosto. Uważajcie na białe robaki, idź do góry aż dojdziesz do robaków, zniszcz 3 przyciski i otworzy ci się następne przejście. Wracamy tam gdzie były 2 gruczoły z wypluwające kwas, i idziemy w prawo. Dochodzisz do savepointu, idziemy dalej na północ, po jelitach. Dochodzimy do chłopców, i walczymy z nimi, bo jest to twór wyobraźni Buu. Idziemy dalej, widzisz Tronka i Gotena uwięzionych w kokonach. I idziesz dalej. Teraz walczymy z Gohanem. I to samo jest w kokonie. Teraz walczysz z Piccolo, i idąc dalej też widzisz go w kokonie. Doszliśmy do mózgu. Jest tam uwięziony Fat Buu. Pojawia się Buu i walczysz z nim. Kiedy go pokonasz, musisz uciec z wnętrza Buu, więc idź do wyjścia na północ. Goku z Vegetą wydostaje wszystkich i ich ukrywa, to już koniec chapteru.

CHAPTER 11: Kid Buu – Kid Buu

Chapter zaczyna się od rozmowy Kibito z Seniorem Bogów, opowiada że Buu powrócił to swej najbardziej okrutnej i początkowej postaci. Przypomina jak to było. Teraz grasz Songiem. Możesz lecieć potrenować co bardzo polecam gdyż mały jest trudnym przeciwnikiem. Kiedy skończysz leć w stronę pałacu Dendiego. Jesteś na miejscu, Buu zaczyna się wysadzać, teleportujesz się z Vegetą, Dendim, i Herculesem na planetę Bogów, a Buu niszczy ziemię. Dłuższy dialog między bohaterami, nagle zauważają że Buu się odrodził, Postanawiają wezwać Buu tutaj i z nim walczyć. Reszta przenosi się na Nameck. Goku i Vegeta losują kto pierwszy będzie walczył. Wygrywa Goku, zaczynamy walczyć. Goku się męczy i Vegeta go zastępuje. Walczymy, Vegeta przegrywa. Goku tym razem sam walczy z Buu i też obrywa, dalej gram Songiem. Po chwili Goku mówi Vegecie że słabnie. I niech teraz on walczy. Musisz wytrzymać minutę, w tym czasie Goku wytworzy Genki Dame. Po minucie Goku niema wystarczającej energi. I w tym momencie wkracza Hercules Kid Buu,
wypluwa Fat Buu, a on sam walczy z Buu, teraz Grubas zajmie się małym. Dende na Nameck prosi o kule, życzenie brzmi: żeby ziemia i wszyscy ludzie odżyli. Vegeta prosi wszystkich aby oddali swoją energię. Ale nie każdy wierzy. Teraz znowu walczymy Vegetą i musimy wytrzymać minutę. Po tym czasie Goku jeszcze raz prosi o energię ale bezskutecznie. Hercules prosi i się udaje. Kula Geki rośnie, Vegetcie pomaga Hercules, Goku rzuca kulę ognia. I jak znamy wszyscy anime będziemy musieli ją odepchnąć. Do dzieła. Koniec Pokonałeś złego Buu. Lecimy Songiem. Dr. Brief ostrzega nas przed nowymi wrogami. Ten chapter możemy uznać za zakończony.


Szukamy skrzyń.
Leć Songiem do Fukuroku Forest, jest tam dla niego bramka, na 135 lvl. wejdź tam. Przed konarem stoi Ninja jeżeli dasz mu bandany to on da ci skrzynie. Bandany są na samolotach.
1. Hercule Exihibit 5
2. Hercule Exihibit 4
3. Hercule Exihibit 7
4. Hercule Exihibit 2
5. Hercule Exihibit 3


I to tyle. Teraz lecimy do West City, idziemy na północ, i w prawo gadamy z kolesiem jeżeli mu dasz T-Bone steak, to on w zamian da ci Hercule Exihibit 21. Teraz idziemy w lewo i teleportujemy się do kuferka, jest tam Hercule Exihibit 22. Teraz lecimy do Thieves Den, i idziemy do bazy bandytów. Na dachu jest kuferek, a w nim Hercule Exihibit wychodzimy i idziemy do latarni po prawej stronie. Latarnik za jedzenie da ci:
1. Root Beer - Hercule Exihibit 10
2. Turkey - Hercule Exihibit 18
3. Hercule ade - Hercule Exihibit 9
4. Elixir - Hercule Exihibit 14
5. Dinosaur tail - Hercule Exihibit 20
6. Super elixir - Hercule Exihibit 17


To już koniec u latarnika. Teraz lecimy na wyspę gdzie był turniej i idziemy do sklepu z pamiątkami, tam kupujemy Hercule Exihibit 24 za 25000 zenie i Hercule Exihibit 25 za 50000 zenie. Lecimy do pałacu Dendiego i idziemy na samą górę. Teleportujemy się do Yammy i od Baby Guli dostajemy Z – Fighter Exihibit 8. teleportujemy się do planety Grand Kai, i dostajesz od szefa Bogów Z – Fighter Exihibit 14, idziemy do jaskini na końcu planety i małpka daje nam Z – Fighter Exihibit 6. Teraz prze teleportuj się do miejsca walki z małym Buu. Idź do rozwidlenia i skręć w prawo, dalej w prawo, w pękniętej skale jest sklep zniszcz ją i wejdź. Jest tam wiele rzeczy do kupienia. Teraz lecimy do Giant Air Ship i idziemy do końca jak wcześniej pokonujemy bossa i mamy Hercule Exihibit 16. Teraz lecimy do domu Goku i idziemy do lasu przez most. Teraz w prawo, i na północ, znowu w prawo, i na dół,, w prawo, aż dojdziesz do bramki Gohana na 140 lvl. idź tam, teraz idź na północ, do samego końca, doszliśmy do domku Gohana. Znalazłeś stary klucz. Teraz wróć się do sterty kamieni, i zniszcz jeden z nich aby przejść dalej. Idź wzdłuż drogi aż dojdziesz do kuferka, jest tam Z – Fighter Exihibit 4. Wróć się i wejdź do domu Goku od ojca Chi – Chi ostaniesz Z – Fighter Exihibit 5. Songiem poleć do Karina i daj mu ryby, dostaniesz za nie pieniądze a za czerwoną rybę dostaniesz skrzynie Z – Fighter Exihibit 13 później już tylko świętą wodę. Leć do West City i w sklepie jest Hercule Exihibit 8 za 30000 zeni. Teraz lecimy do Diablo Desert, rozwal wejście Gohanem na 100 lvl, i odleć. Teraz przyleć Tronkiem na 135 lvl i idź do pociągu. W środku na sam koniec z jednego bandyty wypadnie Z – Fighter Exihibit 11. Leć do szkoły Gohana idź na bieżnię jeżeli zrobisz nowy rekord dostaniesz Hercule Exihibit 19 – ja zrobiłem czas 14:10 i też wygrałem. Teraz lecimy do zamku Pilafa i przechodzimy przez bramkę Gotenem na 145 lvl, idziemy do komnaty gdzie stał Pilaf i walczymy z dwoma przeciwnikami i z jednego wypadnie Z – Fighter Exihibit 15. Teraz leć do Capsule Corp. i idź w prawo oddaj skrzynie do muzeum. Tak samo zrób ze skrzyniami Herculesa. Tylko w Hercule City. W ten sposób odblokowałeś Gogete. Możesz się scalać Songiem z Vegetą.

CHAPTER 12: New Beginning – Nowy Początek

Zaczynamy na Grilu u Bulmy, 10 lat później kolejny turniej sztuk walki. Jak pamiętamy wszystko pięknie Goku ma wnuczkę Pan. Goku walczy z Uub po chwili razem lecą trenować.
I to już koniec. Możesz być zadowolony. Przeszedłeś grę w 100%


Koniec !

Autor wyraził zgodę na umieszczenie solucjii na tej stronie.
Autor: Josi_86
E-mail: [email protected]