SOLUCJA do gry Need For Speed Underground 2 (U) [1775] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Zaczynamy od wpisania imienia lub pseudonimu, gdy to zrobimy mamy do wyboru dwa samochody: Nissan 240SX i Volkswagen Golf GTI. Wybieramy, który nam bardziej się spodobał i znajdujemy się w głównym menu. RACE NOW - są to zwykłe wyścigi, niezwiązane z przejściem gry. Mamy możliwość ścigania się w planszy którą wybierzemy, lub którą nam wylosuje konsola; GO UNDERGROUND - jest to Cariera, ale o tym napisze później; MINI GAMES - są to mini gierki, które dał nam producent żeby na chwile oderwać się od wyścigów; GARAGE - Tutaj mamy swój samochów, możemy go tuningować, lub kupywać inne gdy odkryjemy je dzięki Carierze; PROFIL - Znajduje się tutaj profil kierowcy, ogólne informacje i rekordy w poszczególnych planszach; MULTIPLAYER - tego chyba nietrzeba opisywac! GO UNDERGROUND: Znajdują się tutaj wyścigi które musimy przejść, aby odkryć nowe fury lub podzespoły do naszego cacuszka. Mamy CIRCUIT 3 levele, DRAG, DRIFT i BONUS (mini gierki). Nieopisze co sie gdzie wygrywa bo to zależy, jak bedziesz przechodził wyścigi (Ja np. najpierw przeszedłem cały Drift, a potem DRAG i na końcu CIRCUIT), ale postaram się mniejwięcej opisać gdzie co trzeba zrobić i gdzie w Circuit'ach są skróty, które nam bardzo pomogą gdy bedziemy mieli słabsze auto niż rywale. DRAG'i są proste i nic tam ciekawego niema, więc powstrzymam się od opisu tych wyścigów, zatem został nam DRIFT gdzie chodzi o robienie jak najdłuższych poślizgów. Za określoną liczbe punktów podczas jednego poślizgu rośnie nam mnożnik: 200 punktów - mnożnik x2, 400 - x3, 800 - x4 i 1600 - x5. SKRÓTY CIRCUIT: CITYHALL - Gdy wystartujemy, pokonujemy 5 zakretów i z prawej strony w budynku, jest tunel skracający nam droge. Jeżeli chodzi o wyścig w drugą strone, to po wyjeździe z tunelu mamy lekki zakręt w lewo i z lewej strony powinniśmy zobaczyć tunel w budynku. INDUSTRIAL TOUR - Pokonujemy lekką szykane i 3 zakręty w prawo, nastepnie widzimy po prawej stronie budynek brązowo-biały, a za tym budynkiem znajduje się skrót. Odwrotnie pokonujemy 1 zakręt w prawo, lekką szykane i 2 zakręty w prawo, widzimy znak kazujący nam skręcić w prawo, a za znakiem znajduje się luka, w którą wjeżdzamy, aby nadrobić kilka sekund. FAIRGROUNDS - W tej planszy niemożemy liczyć na coś wielkiego, ponieważ skrót jest bardzo ubogi, ale sprawdza się jeżeli chodzi o odstawienie rywala, a więc jedziemy do drugiego tunelu i przed samym tunelem skręcamy w prawo. Odwrotnie skręcamy w prawo i widzimy już tunel, więc przed tunelem skręcamy w lewo i już jesteśmy pierwsi. FREEWAY - Jedyna plansza w całej grze gdzie niema skrótu, ale plansza jest prosta i bez problemu dojedziemy w niej na pierwszym miejscu. STADIUM - Po czterech zakrętach skręcamy w przejazd z lewej strony i skracamy sobie droge jadąc przez środek stadionu. Z drugiej strony jedziemy dopuki niezobaczymy dużej okrągłej budowli, objeżdżamy ją z lewej strony i w połowie drogi widzimy wjazd na stadion. DOCKS 1 - Gdy pokonmy kilka zakrętów pod górke, bedzie widać z lewej strony 2 niby zjazdy, więc wjeżdżamy w ten drugi. A na trasie o odwróconym kierunku wystarczy jechać za przeciwnikami, oni Ci pokarzą :) THE ARCHWAY - Po pokonaniu 7 zakrętów z prawej strony widzimy przejazd w budynku, jest to bardzo dobry skrót ale trzeba pamiętać, aby na przy wyjeździe skręcić na ręcznym w lewo... w przeciwnym wypadku czeka nas spotkanie ze ścianą. Odwrotnie pokonujemy jeden zakręt w lewo i już widzimy wjazd w skrót. FINANCIAL - Po pokonaniu 5 zakrętów w budynku mamy przejazd, który skraca nam ładny kawałek drogi. Jeżeli niebędziesz mógł znaleść, wystarczy że raz przejedziesz się za przeciwnikami, bo oni często z niego korzystają. Gdy będziemy mieli wyścig w odwrotną strone, jedziemy dopuki niezobaczymi łączenia budynków (taki niby mostek nad ulicą) i za tym odrazu skręcamy w lewo. OLDCITY - Zaraz po starcie z lewej strony mamy wjazd do tunelu. Jest to chyba najlepszy skrót w całej grze. Gdy bedziemy w odwrotnym kierunku zjeżdżać z górki zobaczymy z prawej strony wyjazd od skrótu więc poprostu w niego wjeżdżamy i to wszystko. AIRPORT - Gdy wyjedziemy z tunelu, pokonamy zakręt w prawo i odrazu ścinamy w lewo. Z lewej strony stoi budynek, więc tak wchodzimy tam na ręcznym żeby wjechać w połowie budynku w tunel z wyskocznią, który tam jest. Odwrotnie mamy tylko do dyspozycji ścięcie zakrętu w prawo. BONUS: ENGINE TUNING - Balansowanie kulką, przyciskami A i B między paliwem, a Nitro. Najlepiej, aby kulka była pomiedzy, ponieważ jak nam pujdzie do góry na czerwone, albo na dół na niebieskie, rośnie nam temperatura silnika i grazi nam wybuch. NITROUS TUNING - Naciskamy szybko na przemian A i B tak aby naładować kreske i zużyć butle nitro, za to dostajemy punkty i dodatkowy czas. Powtarzamy tą czynność, aż skończy nam się czas. DYNO RUN 1 - Leca nam literki A; B; L i R czyli podstawowe guziki w naszym advansie. Gdy dany button wejdzie w strefe zielonej kreski wciskamy go, aby strzalka obok nieposzla nam do gory. Wydaje sie na proste, ale zabawa zaczyna się dopiero, gdy lecą 2 lub 3 guziki naraz i trzeba je szybko wcisnąć, tak aby się niepomylić. PRESSURE TUNING 1 - Jest to test przyśpieszenia, mamy 3 swiatełka (2czerwone i zielone). Gdy zapali nam się zielone światełko, unosi nam się wskazówka, staramy się ja zaczymać przyciskiem A jak najbliżej środka, który nam wskazuje czerwona strzałka. Im bliżej środka tym więcej dostajemy punktów. CIRCUIT LEVEL 1:.........typ wyścigu...okrążenia...przeciw\czs 1. CITYHALL 1.............TIME TRIAL.......3..........5:00.... 2. CITYHALL 2.............CIRCUIT..........4............1..... 3. INDUSTRIAL TOUR 1......CIRCUIT..........2............1..... 4. CITYHALL 3.............CIRCUIT..........3............3..... 5. INDUSTRIAL TOUR 2......TIME TRIAL.......3..........3:00.... 6. CITYHALL 4.............CIRCUIT..........3............3..... 7. CITYHALL 5.............CIRCUIT..........3............2..... 8. FAIRGROUNDS 1..........CIRCUIT..........4............2..... 9. INDUSTRIAL TOUR 3......LAP K.O..........3............3..... 10. INDUSTRIAL TOUR 4.....LAP K.O..........3............3..... 11. FAIRGROUNDS 2.........LAP K.O..........3............3..... 12. FAIRGROUNDS 3.........TIME TRIAL.......3..........3:45.... 13. INDUSTRIAL TOUR 5.....CIRCUIT..........4............2..... 14. FAIRGROUNDS 4.........CIRCUIT..........3............3..... 15. FAIRGROUNDS 5.........CIRCUIT..........4............2..... CIRCUIT LEVEL 2:.........typ wyścigu...okrążenia...przeciw\czs 1. FREEWAY 1..............CIRCUIT..........3............3..... 2. STADIUM 1..............CIRCUIT..........3............3..... 3. FREEWAY 2..............LAP K.O..........3............3..... 4. FREEWAY 3..............CIRCUIT..........2............3..... 5. STADIUM 2..............CIRCUIT..........3............3..... 6. STADIUM 3..............CIRCUIT..........4............3..... 7. DOCKS 1................CIRCUIT..........2............3..... 8. FREEWAY 4..............TIME TRIAL.......3..........2:45.... 9. STADIUM 4..............TIME TRIAL.......3..........3:30.... 10. STADIUM 5.............CIRCUIT..........4............3..... 11. DOCKS 2...............LAP K.O..........3............3..... 12. FREEWAY 5.............CIRCUIT..........4............3..... 13. THE ARCHWAY 1.........TIME TRIAL.......4..........3:15.... 14. DOCKS 3...............TIME TRIAL.......4..........3:45.... 15. THE ARCHWAY 2.........CIRCUIT..........2............3..... 16. THE ARCHWAY 3.........LAP K.O..........3............3..... 17. DOCKS 4...............LAP K.O..........3............3..... 18. THE ARCHWAY...........LAP K.O..........3............3..... 19. DOCKS 5...............CIRCUIT..........4............3..... 20. THE ARCHWAY...........CIRCUIT..........5............3..... CIRCUIT LEVEL 3:.........typ wyścigu...okrążenia...przeciw\czs 1. FINANCIAL 1...........CIRCUIT..........3............3..... 2. FINANCIAL 2...........LAP K.O..........3............3..... 3. OLDCITY 1.............CIRCUIT..........3............3..... 4. OLDCITY 2.............LAP K.O..........3............3..... 5. FINANCIAL 3...........CIRCUIT..........4............3..... 6. OLDCITY 3.............CIRCUIT..........4............3..... 7. AIRPORT 1.............CIRCUIT..........3............3..... 8. FINANCIAL 4...........TIME TRIAL.......3..........3:30.... 9. FINANCIAL 5...........CIRCUIT..........4............3..... 10. AIRPORT 2............CIRCUIT..........2............3..... 11. AIRPORT 3............TIME TRIAL.......4..........3:30.... 12. OLDCITY 4............TIME TRIAL.......3..........2:30.... 13. OLDCITY 5............CIRCUIT..........4............3..... 14. AIRPORT 4............LAP K.O..........3............3..... 15. AIRPORT 5............CIRCUIT..........5............3..... DRIFT:...................okrążenia.....punkty................ DOCKS DRIFT 1...............4...........5000................. DOCKS DRIFT 2...............4...........7500................. ARCHIWAY DRIFT 1............3...........7500................. DOCKS DRIFT 3...............5...........10000................ DOCKS DRIFT 4...............3...........10000................ ARCHIWAY DRIFT 2............4...........10000................ DOCKS DRIFT 5...............4...........12000................ ARCHIWAY DRIFT 3............4...........15000................ CITY'S EDGE DRIFT 1.........4...........20000................ CITY'S EDGE DRIFT 2.........5...........25000................ ARCHIWAY DRIFT 4............5...........20000................ CITY'S EDGE DRIFT 3.........6...........30000................ CITY'S EDGE DRIFT 4.........6...........35000................ ARCHIWAY DRIFT 5............8...........25000................ CITY'S EDGE DRIFT 5.........8...........35000................ BONUS:................punkty ENGINE TUNING 1.......3000.. NITROUS TUNING 1......300... DYNO RUN 1............100... PRESSURE TUNING 1.....5000.. ENGINE TUNING 2.......5000.. NITROUS TUNING 2......500... DYNO RUN 2............150... PRESSURE TUNING 2.....7500.. ENGINE TUNING 3.......10000. NITROUS TUNING 3......600... WSZYSTKIE SAMOCHODY PRZED I PO TUNINGU: NISSAN 240SX SPEED. 4/6 ---> 6/6 ACCEL. 1/6 ---> 3/6 HANDL. 3/6 ---> 4/6 VOLKSWAGEN GOLF GTI SPEED. 4/6 ---> 5/6 ACCEL. 1/6 ---> 3/6 HANDL. 1/6 ---> 4/6 TOYOTA CELICA SPEED. 4/6 ---> 6/6 ACCEL. 2/6 ---> 4/6 HANDL. 2/6 ---> 4/6 MITSUBISHI ECLIPSE GSX SPEED. 3/6 ---> 5/6 ACCEL. 0/6 ---> 4/6 HANDL. 1/6 ---> 4/6 LEXUS IS300 SPEED. 4/6 ---> 5/6 ACCEL. 3/6 ---> 4/6 HANDL. 3/6 ---> 5/6 MAZDA RX-7 SPEED. 4/6 ---> 6/6 ACCEL. 3/6 ---> 4/6 HANDL. 2/6 ---> 4/6 MAZDA RX-8 SPEED. 3/6 ---> 5/6 ACCEL. 2/6 ---> 4/6 HANDL. 3/6 ---> 5/6 AUDI TT SPEED. 4/6 ---> 5/6 ACCEL. 1/6 ---> 4/6 HANDL. 1/6 ---> 4/6 MAZDA RX-8 - NFS SPEED. 3/6 ---> 5/6 ACCEL. 2/6 ---> 4/6 HANDL. 3/6 ---> 5/6 TOYOTA SUPRA SPEED. 4/6 ---> 5/6 ACCEL. 2/6 ---> 4/6 HANDL. 2/6 ---> 4/6 NISSAN 350Z SPEED. 4/6 ---> 6/6 ACCEL. 1/6 ---> 4/6 HANDL. 3/6 ---> 4/6 TOYOTA SUPRA - NFS SPEED. 4/6 ---> 5/6 ACCEL. 1/6 ---> 4/6 HANDL. 1/6 ---> 4/6 SUBARU IMPREZA WRX STi SPEED. 3/6 ---> 5/6 ACCEL. 3/6 ---> 4/6 HANDL. 4/6 ---> 5/6 NISSAN SKYLINE SPEED. 5/6 ---> 6/6 ACCEL. 4/6 ---> 5/6 HANDL. 2/6 ---> 4/6 MITSUBISHI LANCER EVO VIII SPEED. 4/6 ---> 5/6 ACCEL. 3/6 ---> 5/6 HANDL. 2/6 ---> 5/6 NISSAN SKYLINE - NFS SPEED. 5/6 ---> 6/6 ACCEL. 3/6 ---> 4/6 HANDL. 1/6 ---> 4/6 NISSAN SKYLINE - NFS SPEED. 5/6 ---> 6/6 ACCEL. 4/6 ---> 5/6 HANDL. 2/6 ---> 4/6 NISSAN 350Z - NFS SPEED. 4/6 ---> 6/6 ACCEL. 1/6 ---> 4/6 HANDL. 3/6 ---> 4/6 By SNOK*DBC |