przejdź do informacji o grze

tytuł: Suikoden II
system: Playstation gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Suikoden II

Umieścił: czek Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 05.07.2006, 01:02 Punkty: 5
1 sprostowanie dla zdobycia mukumuku. NIe okrążyć dąb 2 razy tylko od przodu zbadać go to za pierwrzym razem okrąży dąb a za drugim obadaniem też okrąży z tym, że bedzie sie za głównym bochaterem wlekła mukumuku

2 Jest walka armi ,w której wzięty do niewoli zostaje Ridleya. Można do tego nie dopuścić. Najlepiej wrzucić Flikowi Cjacko i huana ( bedzie miał 3 rychy i zdolność leczenia ). należy jak najszybciej dostać sie w pobliże ridleya i leczyć go. Resztą zajmie sie on sam.

3 Podczas wall strategicznych nie baw sie w walke każdą jednostką. wystarczą ci 2 ( po zdobyciu mazusa 3). Daj ridleyowi shina i shu, a lucowi bylekogo kto daje dużo do siły. W ten sposób mamy maga który nie pozwoli sie nikomu zbliżyć i oiechote ze 100% krytykiem. nic sie nie oprze. ( mi sie udało walnąc w uszkodzoną jednostke potrujnym krytykiem:) 1+4 daje 5 dmg. zabiłem jednostke 2.5 razy:))

4 Potęgą są runy. nie baw sie w mieczyki Bież do składu smych magó i obowiązkowo mają mieć runy fire i lightining lub ich wyższe odmiany. dodatkowo niektórym wpakuj blue gate. W teb sposób ostatni boss pada w drugiej turze. Jak sie postarasz w trening i zamiast blue gate dasz wyzarda to padnie w pierwrzej.