SOLUCJA do gry Crystal Kingdom Dizzy |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
The Yolkfolk Village Idz ciagle w lewo, az dojdziesz do studni. zbadaj ja. Dowies zsie, ze mieszka w niej dzin. Cwaniak zniego, bo spelnia zyczenia, ale ma swoj cennik :] Idz dalej, az natniesz sie na winde. Uruchamia sie ja poprzez nacisniecie przecisku A na srosku windy. Ale olej se ja i idz dalej :P Natkniesz sie na slnia, ktory jest glodny - pierwsze zadanie. Idz ciagle w prawo. natkniesz siewkoncu na generator. Zbadaj go. Dowiesz sie, z ejest zepsuty, przez co w calym miescie niema pradu. I to jest kolejne zadanie. Wracaj do windy i teraz jej uzyj. Idz na pietrze w prawo do domku Daisy. Ku twemu zdziwieniu dziewczyna gra sobie w MIcro Mashines :D Ale jak skoro niema pradu? :] Cwaniara ma beterie :P Wywalony z domku, wejdz ponownie, ale przez okno :P Znajdziesz bicz (whip [czyzby Daisy lubila niegrzeczne zabawy? faaaaaajnie :P]). Teraz wracaj do windy i idz w lewo. Z ostatnie platwormy skocz w lewo i szybko zmien kierunek na lewo. Tak znajdziesz sie ekran wyzej. Tuz obok jest winda, ktorej uzyj, i idz w lewo do domku Denzila. Uczynny chlopiec probuje naprawic okulary dziadka, ale niema srubokretu. POgadaj z nim troche. Dowiesz sie, ze moze dnawet dac ci cos w zamian jesli go znajdziesz. idz w lewo, i skocz na chmurke. Uwaga, jesli bedziesz stal/chodzil na niej wkocnu spadniesz po chwili spadniesz w dol. Z chmurki skocz w lewo na nastepna, i z niej "zapadnij" sie na dol. Znajdziesz sie na chmurze z moneta, ktora wez. Zeskocz i i pogadaj z dzinem. Niestety pazerniak kaze ci szukac czego bardziej wartosciowego, bo juz ma zaduzo zlota. raz wacaj do domku Denzila i na chmurki. Tym razem skacz ciagle w lewo az natkniesz sie na las, w ktorym znajdziesz srubokret. Wracja do domku Denzila i daj mu srubokret, za ktory wzamian dostaniesz klucz plaski. Wyjdz z domku i wejdz znowu. Pogadaj znow z Denzilem, a da Ci okulary dziadzia. Teraz wyjdz z domku i idz w prawo az natknies zsie na domek dziadka. Niestety staruch spi, ale zostaw w jego domu okulary i wyjdz na zewnatrz. twoim nastepny celem jest dom Dory w prawy gornym rogu ekranu. Dostanies zsie tam bez najmniejszych problemow. Dora, nastepna uczynna, cce przygotowac herbate dla dziadka, ale niemoze z powodu braku elektrycznosci. Wyjdz na zewnatrz i idz na brzge platwormy z ktorej zeskocz na prawo. jestes juz na dole, wiec idz w prawo do generatora. Uzyj klucza zeby naprawic generator. Wracaj do Dory, da ci ciastko. Teraz idz do glodnego slonia i da mu je. Na czas konsumpcji da ci parasolke do potrzymania ( czgo to ludzi enie wymysla...). Idz w lewo do wodospadu, odloz tu parasolke i przejdz przez wodospad. Drog aniestety jest cholernie trudna :/ Na koncu trasy znajdziesz diament i dodatkowe zycie. Wracaj. Dzinowi daj diament. W zamian za diament ten obudzi dziadka (za diament obudzenie dziadka, nie wyrobie...). Idz do widny obok domu Denzila. Udaj sie stamtad na platworme NAD domkiem dziadka. Stamtad soatniesz sie jeszcze wyzej. Stan na lewym brzgu platwormy i nacisnij przycisk akcji, a Dizzy uzyje bicza. Idz dalej. Dojdziesz do domku Dylana. Pogadaj z nim, a da ci gazetke. Teraz idz do domu dziadka i podnies okularki. daj je teraz dziadkowi )szczescie ze ich nie rozdeptal :P). Bedzie cos tam mamrotal, ale daj mu gazetke to sie uspokoi. Teraz pogadaj z dziadziem. Powie Ci, ze ukradziono skarb Zaffara. Nastepne twoje zadanie. Blackheart's pirate ship Idz w prawo. natkniesz sie na sklep z deskami surfingowymi. Pogadaj ze sklepikarzem. Bedzie costam mamrotal o potworze, a jako przynete na niego da ci puszke tunczyka. Zabierz ja, (to co dalej napisze niejest obowiazkowe) i wejdz po schodach na gore (albo wyjdz na zewnatrz). Wyjdz przez okno. Teraz przeskakuj po polkach w prawo. Wkoncu droga sie skonczy. Wejdz wyzej zabierz ze soba klej. Zejdz na dol i idz w brawo, na brzeg morza. Idz na koniec molo i uzyj tunczyka. Wzamian za przysmak zaoferuje ci podroz na statek kiedy tylko bedziesz chcial. Skorzystaj z tych uslug. Wyladujesz na kotwicy. Po jej lancuhu wejdz na gore. Pogadaj z hersztem piratow - Czarne Serce. Powie ci, ze przwiezie cie na na lodowa kraine w zamian za naprawe statku. Obok niego jest maszt, po ktorym wejd zna gore,jak po kotwicy. Na gornej rei znajdzies ztasme klejaca. Tera zidz do konca rei w prawo i skocz pod odpowiednim kontem, zeby wyladowac na srodkowym maszcie. Wejdz po nom na gore, do bocianiego gniazda, w ktorym znajdziesz some blu-tak. teraz zejdz na poklad i zostaw tasme klejaca, some blu-tak i (jesli wzioles) klej. idz pod poklad. idz prostu po drodze. Natkniesz sie na nozyczki ktore wez (ale nie biegaj z nimi :P). Zejdz najblizsza drabina w dol, idz w prawo do drabiny i tez zejdz w dol. teraz idz w lewo do drabiny w gore. Teraz idz drabina po lewej w gore. Znajdziesz arkusz papieru i drewaniana deske. Zejdz drbina i idz w prawo. Zabierz wykrzynik, ktory zapewni ci chwilowa nietykalnosc. Wraca teraz na poklad. Znow wypakuj rzeczy ktore zdobyles. Idz w prawo po pile zz ktora udaj sie w miejsce gdzie zaczynal sie prawy maszt. Wejdz na niego a znajdzies zkolo sterowe. Teraz wracaj do swojego magazynku przedmiotow. Mozna wreszcie rozpoczac naprawe statku. Wez klej i kolo sterowe i some blu-tak i idz w lewo. Jest tam trojkatne miejsce na kolo sterowe. Uzyj kleju a potem kola. Niestety spadnie ona na twoje stopy. I okazuje sie ze klej w ogole nie byl przydatny :P Uzyj teraz some blu-tak i kola. Teraz kolo bedzie sie trzymac. Wez pile, tasme klejaca i deske. Zejdz teraz pod poklad. Idz ekran w prawo i uzyj drabiny. idz w prawoaz natkniesz ie na dziure. Zalataj ja deska i innymi przedmiotami w kieszeni. Idz troche dalej w prawo i wez igle i nic. Teraz wracaj na poklad. Wez igle i nic i arkusz papieru. idz pod lewy maszt i zostaw te rzeczy. Wez teraz nozyczki i uzyj delfina by wrocic. Wracaj teraz na polke gdzie stal/stoi klej. Idz idz w lewo do domku Dozyiego. Spi sobie w najlepsze na hamaku. Nie ubudzisz go. Przetnij linki hamaka. Ale Dozy spi dalej... Okaze sie ze zamiast hamaka Dozy uzyl flagi. Zabiez ja oraz nozyczki i wracaj na statek. Idz pod lewy maszt. Zostaw flage, a wez igle i nic oraz arkusz. Wejdz na maszt i wskocz na srodkowy maszt. Nozyczkami przetnij wszystkie 6 wezlow, ktore mocuja zagiel. jesli uslyszysz lopotanie zagla, to znaczy ze wykonales poprawnie zadanie. Zbadaj maszt, okaze sie ze ma dziure. Zalataj ja igla i nitka oraz arkuszem papieru. Mozes zwywalic nozyczki. Teraz wracaj na dol po flage. Kiedy ja wezmiesz wracaj do bocianiego gniazda i zawies tam flage. Wracaj do pirata i zamelduj ze statek gotowy. Da ci wzamian tarcze. Pogadaj z nim jeszcze raz a sie okaze ze do podrozy potrzebuje mapy. Wracaj na lad i idz do sklepu. POtarguj sie troche a soastniesz mape i teleskop. Wracaj znow na statek. POgadaj z pirate i daj mu mape. powie ci zebys poszed do bocianiego gniazda i rozejrzal sie teleskopem czy mozna lpynac. Zrob to. Desert Island Wyladowales na pustyni. Idz w prawo i zabierz latarke. idz dalej. Z tad skocz w prawo i w gore. Wyladujeszna drzewie :p Na gorze znajdzies zpletwy,z ktorymi zlaz na dol. idz w prawo. Dojdziesz do budynku, a na jego dachu sa butle nurka, ktore wez. Zeby zdobyc, musisz znalesc skrzynke ze strzalka w gore, ktora ustaw n akoncu przystani. I gotowe. Skocz na prawo. Do wody. I idz w lewo jo jaskini. Odloz na ladzie pletwy i butle. Wejd zpo drabinie i zabierz kilof. Wejd zpo drabinie i idz w lewo. Natkniesz sie a szyb windy ktory przeskoc zi idz dalej w lewo. Zabierz pojemnij na oliwe i wracj do szybu, do ktorego wejdz i spadnij w dol. Jest tu dziadek, a ktorym pogadaj. W zamian za wyprowadzenie go na zewtnatrz ofiaruje ci skarb. Za plecami dziadka jest glaz, ktory rozwla kilofem,. Tutaj jest ska :P Ale traz go nei udzwigniesz, wiec idz dalej i nie zapomnij kilofa. Idz w dol i wprawo i wez igle. tez nie wezmies zteraz. Idz dalej. DOtrzes zdo punktu gdziezostawiles pletwy i butle. Teraz na brzegu musisz pozostawic wsztskie swoje rzeczy, ale mozez tylko po jednej brac bo musisz miec ubrany stroj nurka. Jak juz skonczysz wez kilof i pojemnik na oliwe i wracaj w lewo do rurociagu. Uzyj na rurociaguu kilofa, i pojemnik na oliwe uzupelnij nowa fontanna. Wywal kilof i idz do windy. Stan na plawormie i nacisnij przycisk akcji, a dzieki oliwie naoliwisz winde, ktora tearz bedzie sprawna. Wez stroj nurka i latarke i idz do windy. Uzyj ejj. Nacisnij prawy przycisk i lec dalej. teraz musisz wydostac 3xskarb, szpilke i dziadka. Kiedy wydostaniesz wsyztsko na powierzchnie wrcaj korytarzami do srodkowego przystanku widny i nacisnij lewy przycisk. Winda wyjedzie a powierzchnie a my uzywamy podwodnego tunelu zeb sie na nia dostac. idz do dziadka. Da ci plaster. idz zaniesc swoje rzeczy na ponton (sarb, igle, plaster, storj do nurkowania, latarke) i jedziem dalej. The Ice Palace Pogadajz kolesiem. Masz 3 minty na przyniesienie mu krysztalu. Kiedy wejdziesz do groty zacznie plynac czas. Idzpo krystzal i wacaj i daj go kolesiowi W zamian da ci spadochron. Wez kielich korone i miecz i idz tunelem gdzie byl krysztal. Bedzie tam nowe przejscie z katapulta. Wloz na nia wsyztski rzecyz i wracaj po spadochron. Wejdz na katapulte i lecisz. Oczywiscie wsyztsko poleci niewiadomo gdzie, a ty mmuisz to pozbierac. idz od lodowego palacu po prawej stronie. Idac w gore po lewej znajdzieszlodowy most, a znai kolesia ktory prosi od polozenie 3 rzeczy w odpowiedniej kolejnosi. Wiec teraz znajd recyz i przynies je straszemu. Wybacz, ale niebede tego opisywal gdzie co jest. Kiedy znajdziesz wsyztsko wrc na polki i poukladaj je byle jak. Stary itak ebdzie ci dawaj podpowiedzi gdzie oc ma byc. nprzyklad jak miec z polozysz na pierwszje polce, powie ze jest nietak jak polozysz na drugiej powie ze jest dobrze itd... Kiedy juz to zrobisz, to mozna powiedziec ze zakonczyles gre :D |