SOLUCJA do gry Final Fantasy I & II: Dawn Of Souls (U) [1805] |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Witam w pierwszej czesci Final Fantasy! Odrazu mowie, ze niebede opisywal jaskin itd, poniewaz to tylko psuje zabawe, a zreszta niechce mi sie tego robic :P Na poczatku wybierasz sobie druzyne i nadajesz imiona czlonkom. Ja mialem druzyne Wojownik(Warrior), Zlodziej(Thief), Czarny mag(Black mage) i Bialy mag(White mage). Mimo ze zlodziej, to zlodziej, ale niema zadnych dodatkowych umiejetnosci typu kradziez... Odrazu mowie, zeby potem niebylo niewiadomo czego, NIE bierzcie mnicha(monk) ani czerwonego maga(red mage). Czemu? A wiec... Monk, w poaniejszych czesciach jest niezly, ale tutaj jest poprostu smieszny... czerwony mag, wprawdzie moze wladac czarna i biala magia, ale straszny z niego mag... no dobrze. Jesli juz skonczyliscie przejdzmy do gry. 1.Cornelia Zaczniesz przygode obok krolestwa Cornelii. Idz odrazu do zamku i idz ciagle w gore do krola. Dowiesz sie, ze ksiezniczka zostala porwana (ach te ksiezniczki... co one w sobie maja? :P), przez rycerza Garlanda. I oczywiscie to jest twoja pierwsza misja. Mozesz juz sobie isc. Nalepiej idz do miasta po ekwipunek. W pierwszych trzech czesciach zeby ozywic bohaterow trzeba albo uzyc odpowiedniego przedmiotu (phoenix down) albo idz do swiatyni. W kazdym miescie powinienes ja znalesc. To tyle. Kup ekwiunek, wyposaz bohaterow, kup zaklecia i tyle. Jakby niestarczylo ci kasy wyjdz na mape swiata i pozabijaj troche potworkow dla kasy. No coz, zanim ruszysz na ratunek ksiezniczce, posiedz troche w okolicach Cornelii i potrenuj, mniej wiecej do 3 levelu. Jesli ktorys z czlonkow druzyny bedzie mial mao HP albo zginie, wroc do miasta i sie wykuruj. W kazdym razie jak juz skonczyles udaj sie na polnocny-zachod (lewy-gorny rog ekranu), do Temple of Chaos. 2.Temple of Chaos Kiedy juz tu bedziesz, mozesz isc w gore odrazu do Garlanda, albo w lewo po skrzyneczki. W kazdym razie, jak juz bedziesz u Garlanda, czas go rozwalic :] Garland Hp: 106 Exp: 130 Gil: 250 Slabosci: - Taktyki: Niejest to zbyt wymagajacy przeciwnik. Wojownicy niech atakuja, czarny mag niech nawala z ognia, bialy neich leczy, i wkoncu Garland pojdzie w piach. Po wygranej bitwie, pogadaj z ksiezniczka i wracaj do zamku. Krol wzamian za uwolnienie ksiezniczki wybuduje most dzieki ktoremu mozesz isc dalej, ale zanim to zrobisz, warto opdszkolic druzyne do 5 levelu. Kiedy juz to zrobisz, przejdz przez most i idz na polnoc ( w gore) do jaskini wiedzmy Matoy. 3.Matoya's Cave Jest tu pare skrzynek, tore oczywiscie oroznij :] Pogadaj z wiedzma, bedzie tylko cos mamrotala o krysztalowym oku. Mozesz juz sobie isc. Idz teraz na wschod, do kolejnego miasta. 4.Pravoca Miasto jest opustoszale. Dowiesz sie, ze rzadza tu piraci. Hersz piratow stoi w polnocno-zachodnim krancu wioski. Jesli z nim pogadasz, rozpocznie sie bitwa. Jednak to niejest boss, a jedynie paru piratow. Kiedy sie z nimi uporasz, dostaniesz statek (statkiem mozna cumowc jedynie w porcie). Dokup sprzet i czary, potrenuj troche najlepiej, a potem bierz statek i ruszamy w dalsza droge. Plyn wzdloz poludniowego brzegu, Zacumuj statek w porcie i idz na poludnie, do... 5.Elfheim Sama nazwa mowi, ze jest to miasto elfow. Mozna tu zauwazyc 4 sklepy magiczne, wiec czarow mozna troche nakupywac, jedyny problem to taki, ze sa roche drogie. Ale jesli wyjdzies zna mape i potrenujesz kasa zawsze sie znajdzie, a doswiadczenie bardzo sie przydaje :] W zamku jest spiacy krolewicz, ktorego ze snu moze obudzic jedynie wiedzma Matoya (tym razem nie krolewna), ale niezrobi tego bez krysztalowego oka. I to jest kolejne zadanie. kup kilka namiotow (tent) i wyruszaj na poludniowy zachod, do.... 7.Marsh Cave Przed wejsciem zapisz sobie, i wypocznij w namiocie. Jak juz jestes gotow, zejdz na dol. Idac w gore,natkniesz sie na schody, a tam juz tylko czekaja skrzyneczki. Teraz wracaj do wejscia i idz caly czas w dol, i znow dotrzesz do schodow. Zaprowadza cie na kolejny poziom. Teraz wystarczy isc na poludniowy wschod, do kolejnych schodow. Niema tu zadnych skrzynek, wiec olejcie dsobie eksploracje tego miejsca. Wykorzystaj schody i idz dalej. Jets to ogromna sala, majaca w sobie 16 pomieszczen. W niektorych nic niema, a w niektorych sa nagrody :] Rzedu na samym dole nawet nie sprawdzajcie, poniewaz sa to takie specjalne drzwi (klucz dostaniecie pozniej) ktorych nie otworzysz bez klucza. Glownym zadaniem jest znalezienie korony (crown), ktora strzega magowie. Ich liczebnosc jest losowa (od 2 do 6) wiec nalezy tu uwazac, szczegolnie ze jak masz nisko poziomowe postacie. Magow potraktuj z czarow blyskawic. Kiedy juz zrobisz co masz zrobic, wracaj do miasta zeby wypoczac. Kiedy juz sie wykurujesz, idz na polnocny zachod od Elfheim. 8.Western Keep Tutaj jedyne co trzeba zrobic, to pokonanie Astosa. Wiec idz poporstu w gore zeby go zabic. Astos Hp: 168 Exp: 2250 Gil: 2000 Slabosci: - Taktyki: Niejest to trudny przeciwnik. Kazdy poprustu ma robic co do neigo nalezy. Bialy leczy, czarny wlai z magii, wojownicy nawalaja. Po pokonaniu dostanies crystal eye, czyli krysztalowe oko o ktore prosila (?) wiedzma Matoya. Wracaj do Elfheim i sie wylec. Teraz wsiadaj na statek i spowrotem do Matoy. Oddaj jej oko, a ona da ci napoj wyzwalajacy ze snu. Kiedy juz masz napoj, wracaj do Elfheim i daj napoj ksieciu. On zato ze go obudziles, da ci Mystic Key. Dzieki niemu mozesz otworzyc wsyztskie zamkniete pomieszczenia. Wiec jesli Ci sie chce, mozesz teraz ruszac i zdobyc skarby. Tak czy inaczej, MUSISZ wrocic do Cornalii, i tam otworzyc skarbiec kluczem. Znajdziesz tam Nitro Powder. Traz pora na zapoznanie sie z krasnoludkami :] 9.Mt.Duergar Jest tu duzo skarbow. Przeszukaj wiec cala wioske (czytaj jaskinie :P) krasnoludkow. Kiedy skonczysz idz na poludnie jaskini, do krasnoluda przy scianie. Daj mu Nitro Powder. Kasnal wykorzysta nowa zabawke, a ty dzieki temu masz odstep do nowych rejonow swiata. Wracaj na statek, i plyn na zachod, do Melmond. 10.Melmond Mieszkancy mowia cos o problemach z ziemia (nie, nie ta w doniczkach :P). Najpierw odwiedz sklepy z magia. Kup obowiazkowo Fire3 i Dia3, z reszta czarow to juz jak chcecie, ale te dwa czary to juz obowiazek. Teraz najlepiej przeznaczyc czas a trening, do okolo 15 poziomu. iedy juz uznacie, ze jestescie gotowi, Ruszajcie a zachod, a potem na poludnie. Wkoncu pojawi sie 11. Terra Cavern Jest tu wiele odnog. Wiekszosc prowadzi do skrzyn. Oile pamietam, skrzynie sa na gorze, i w prawo idac dolnym szlakiem. Jelsi juz znudzilo wam sie zbieranie skrzyne (albo zebraliscie wszystkie) idz w prawo i idz gornym szlakiem. Jest t zejscie na nizszy poziom. Tez jest tu pare skrzynek, ale na tym poziomie znalezienie ich to wiekszy problem. Kiedy juz macie zamiar isc nizej, skierujsice sie na wschod. Poszukaj teraz pomieszczenia z nietoperzami. Jest gdzies na polnocnym-zachodzi. Od niego idz w dol, a potem w prawo. Pora na kolejnego bossa. Vampire Hp: 156 Exp: 1200 Gil: 2000 Slabosci: Fire, Dia Taktyki: Wystarczy atakowac z czarow Fire i Dia. Jest to tez nieumarly, wiec Cure tez sie dobrze spisze, ale lepiej uzywac najwiekszego poziomu czaru Dia. Oproznij skrzynie. Znajdziesz Star Ruby. Idz na gore, az do zablokowanego przejscia przez tablice. Przeczyta ja. Wraca na powierzchnie, a potem do miasta (chyba ze niechcesz :P) zeby sie wyleczyc. Kiedy juz zaltwisz wsyztsko, idz na zachod, az natrafisz na jaskinie. 12. Titan's cave Poprostu idz do tytana, i pokaz mu Star Ruby. Oproznij skrzynie, wyjdz drugim wyjsciem i idz w lewo, do nastepnej jaskini. 13. Sage's cave Tutaj spotkasz kolesia, ktory da ci Earth Rod. Dzieki temu przedmiotowi moesz isc dalej w Terra Cavern. A wiec kiedy dostaniesz przedmiot, wracaj do Terra avern i idz do tablicy blokujacej przejsice. 14.Terra Cavern Uzyj na tablicy Earth Rod, i idz dalej. Pojawia sie schody, ktorymi zejdziesz na nizszy poziom. POszukaj schodow na dol. Dojdziesz do -5 pietra. Tutaj musisz tylko skopac dupsko nastepnemu bossowi. Idz w gore i w lewo, dojdiesz do komnaty od ktorej idz w dol. Tutaj ukrywa sie nastepny boss. Lich Hp: 800 Exp: 2200 Gil: 3000 Slabosci: Fire, Dia Taktyki: Wojownicy niech atakuja, bialy niech leczy i w miedzy czasie z Dia, czarny z fire i Lich pojdzie spac... Po pokonaniu super hiper ultra mega ciezkiego... bossa podejdz do krysztalu ziemi i "pogadaj" (:P) z nim. Z tylu pojawi sie teleport, w ktory wejdz. Teleport przeteleportuje cie na zewnatrz, oszczedzajac ci bladzenie niewiadomo gdzie. Wracaj do miasta i wylecz ekipe. Teraz czeka cie troche zeglugi. Plyn troche na wschod, potem na poludnie a optem znow na wschod. Najlepiej, to polyn kawalek na wschod, potem na poludnie i juz plyn ciagle wzdloz wyspy. Kiedy wkoncu natkniesz sie na pustynie, to juz wiesz ze jestes blisko. Plyn jeszcze wzdloz wyspy, az dotrzesz do lasu. Jestes juz prawie na miejscu. Jeszcze chwila zeglugi wzdoz wyspy do portu i wysiadka. Teraz idz na wschod do jezirka w krztalcie ksiezycza, Obejdz je od dolu, idz do miasta. 15. Crescent Lake Zrob wsyztsko co masz zobic, i udaj sie na mostek za sklepami z czarami. Dotrzesz do zgromadzenia dziakow. Jeden z nich da ci Canoe. Dzieki neimu mozes zplywac po rzeczkach. Kup 99xPotion i najlepiej pare Cottage, uwierz mi, przydadza sie :] W sumie, to teraz powinienes/as udac sie do wulkanu Mt.Gulg, ale lepiej wstrzymac sie z tym narazie, i isc do Ice Cavern. Wsiadaj spowrote na statek, i znow plyn wzdloz wypsy na polnoc. Dotrzesz do nastepnego portu. Idz w lewo do rzeczki. Dzieki Canoe mozes si e po niej poruszac. Teraz plyn dokladnie jak mowie. Najpierw w lewo, bedzie rzeka w dol omin ja i plyn dalej, nastepna bedzie w gore, plyn po niej w gore, pozniej w prawo i do gory, nastepnie do konca w lewo, kawalek w dol i znow w lewo. Dalej pojdzie jak po sznurku. Wkoncu dotrzesz do Ice Cavern. 16. Ice cavern Nie jest to specjalnie wymagajaca lokacja, wiec niebede jej opisywal :p POwiem tylko tyle: 3 poziomy, od cholery skrzynek, dziury w podlogach i nowosc - raniaca podloga. Kiedy wejdzies zna nia stracisz 1HP. Wkadbym bad zrazie wkoncu dotzresz do malego pomieszczenia ze skrzynkami, dziwnym przemdiotem na srodku i zapasciami w podlodze. Narazie nei kombinuj a jedynie otworz skrzynie. Teraz uzyj dziury i spadnij. Jak juz to zrobiles masz dwa wyjscia. Albo idziesz na prawo i wyjdzies zjednokierunkowym wyjsciem na zewnatrz, wyleczysz sie i wrocisz powrotem albo idziesz dalej. Jak chesz isc dalej to wracaj na nastepne poziomy, idz do "skarca" i uzyj dziury w podlodze. Spadniesz obok dziwnego przedmiotu. Podejdz do niego. Zaatakuje Cie Evil Eye, ale to wieki leszcz. Podnies przedmiot i mozesz juz sobie wracac. WRacaj do Cescent Lake. Od niego id na poludnie do nastepnej rzeczi, przeplyn nia i wyjdz na grunt, idz w lewo, optem meidzy skalami na pustynie. Wejd zna nia i uzyj Levistone - przedmiotu znalezionego w Ice Cavern. Dostaniesz Airship, (prawie) najwygodniejszy srodek transporu w Final Fantasy :] Trzeba tez dodac, ze Airship moze ladowac tylko na trawie. Teraz musisz leciec na polnocny-zachod, na archipelag szesciu wysp. 17. Dragon's Cave W kazdej jaskini cos jest, a szczegolnie smoki :p W jednej spotkas zkrola smokow - Bahamuta. Zarzada od ciebie dowodu twojej odwagi. No coz, i co by tu robic? Ulatwie Ci to zadanie, od jaskini bahamuta lec na polncny-wschod. Bedzie tam taki zamek. Niestety niema nigdzie ladowiska dla samolotow, wiec lec troche na polnoc, wyladuj i idz na poludnie do zameczku. 18. Citadel of Trials Idz w ogre i porozmawiaj ze starszym. Idz do komnaty po lewej, gdzie jest tron. usiadz na nim a zostaniesz teleportowany. Teraz czeka cie podrz przez filray swiatal, albo jak kto woli teeporty :p Najpierw wybierz ten dolny, pozniej tak samo, pozniej znow dolna, a na koniec czekaja cie 4 teleporty, wybier ten ktory jest najbardziej wysuniety na dol :p Teraz uzyj schodow aby isc dalej. Teraz idz ciagle po drodze. Wkoncu dojdziesz do tronu a obok bedzie skrzynia. Otworz skrzynie, Bedize w niej rat Tail (Szczurzy Ogon( ktory bedzie doskonalym dowodem mestwa(...)! Lec do bahamuta i pokaz mu znalezisko. Wzamian za to, on awansuje wsyztski twoje klasy o poziom wyzej. Warto teraz POzwiedzac wszytskie miasta w ktorych juz sie bylo do zakupienia nowych czarow, bo nowe klasy moga uzywac nowych czarow. Kiedy juz wsyztsko zrbisz lec na zachod od jaskini bahamuta, na pustynie. Wyladuj w poblizu (gdzies na dole) i wejdz na pstynie, Trafisz na karawane. U jednego kolesia kupisz butelke z wrozka. NIE OTWIERAJ JEJ! Lec na zachod do kolejnej pustyni. Od niej na oplnoc, w gorach natknies zsie na wioske, do ktorej sie udaj. 19. Gaia Na miejscu butelka z wrozka otworzy sie, a wrozka poleci niewiadomo gdzie. Zeby zaoszczedzic czasu, odrazu kazalem ci kupic butelke z wrozka. Bo tutaj dopeiro dowiesz si eod kolesia biegajacego obok swiatyni ze sprzedal ja w karawanie i bardzo tego zaluje. idz od swiatyni w prawo, az dojdziesz do jeziorka. Wrozka bedzie tu na ciebie czekala Pogadaj z nia. Da ci Oxyale, przedmiot dzieki ktoremu mozna oddychac pod woda. Teraz odwiedz sklepy. Wsiadaj spowrotem na statek i lec w kierunku pustyni z karawana. Obok bedzi ekolejne miasto. 20. Onlak Zrob tu zakupy. Teraz idz w lewo i uzyj Canoe. PLyn w gore rzeki do wodospadu. 21. Waterfall Cavern Idzz ciagle na zachod, a jesli niebedzie sie dlao to na poludnie i znow na zachod. Dojdziesz wkoncu do pomieszczenia z robotem. Pogadaj z nim. Da ci Warp Cube. mam nadzieje, ze masz Warp2? bardzo ulatwiajacy zycie czar. Jesli niemas zkup obowiazkowo, ulatwia i przyspiesza granie. Jak? Zamiast isc caly dzien z konca jaskini na powierzchnie, uzywas ztego czaru i juz tam jestes :] Wracaj do Onlak, potem idz do portu (port jest w miescie!) i pogadaj z babka obok beczki. Kiedy zobaczy ze masz Oxyale udostepni ci swoja "nowoczesna" lodz podwodna. Wsiadz do niej i plyn do podwodnej swiatyni. 22.Sunken Shrine Idz ciagle w gore az natrafis na sciane. Jak chcesz, idz w prawo i w gore do schodow ze skrzyniami, a troche ich jest. Jelsi jednak nalezysz do niecierpliwych ludzi, dz w lewo i w gore do schodow kontynulujachych gre. Idz na polnocny wschod. Dojdziesz do schodow na nastepne pietro. Wlasciwie jest to tlyko cos w stylu klatki schodowej :P Idz z niej na nastepne pietro. Nastepne schody sa na dole po prawej. Poprostu idziesz dalej do nastepnych schodow. Jest tu pare skrzyn. Zejscie nizej znajduje sie gdziesz na polnocnym-zachodzie. Tutaj idz na zachod do konca, a potem na polnoc. Chwile pozniej w lewo. POzniej juz dojdziesz sam. Natkniesz sie na kolejnego bosa, a jest nim... Kraken Hp: 1600 Exp: 4245 Gil: 5000 Slabosci: Bolt Taktyki: Normlanie, wolownicy atakuja, bialy leczy a czarny nawala z bolt... Po bitwie idz do krystzalu, uzyj go i teleport na zewnatrz. Teraz lec do Melmond, Idz do profesorka badajacego jezyk Lufenii (paleta sie gdzies przy cmetarzu). Pokaz mu przemdiot znaleziony w wodospadzie. Profesorek nauczy cie jeyka Lufenianow. Naszczescie jest taki prosty ze przyswojenie go zajmie ci kilka sekund :P Teraz lec od Lufenii ( na polnoc od Crescent Lake) 23: Lufenia Sa tu dwa sklepy magiczne, ale zeby jest znalesc wyjdz za wschodnie mury miasta i idz na prawo. Sa tu takkie jakby pomosty. Na zachodzie i na wschodzi miasta. POgadaj z kolesiem na dole na wschodznim pomoscie. Da Ci Bell. Wsiadaj na statek i lec na polnocny wschod na ogromna pustynie. Na jej srodku jest Tower of Mirage - twpj nastepny cel. Jednak zeby wyladowac musisz leciec na prawo od wiezy. Wyladuj i idz na piechotke. 24: Tower of Mirage Na lewo sa schody prowadzace dalej. W gornej czescie komnaty znajduj sie nastepne schody. TO pomieszczenie jest lacnzikiem miedze ziemia, a niebem. jesli niemasz sil, wracaj, wylecz sie i wroc, jesli jednak amsz to idze do nieba :p 25. Flying Fortress PIerwsz epomieszczenie ma postac krzyza. w prawej, lewej i dolnej odnodze sa skrzynie, w gornej przejscie dalej. Jestes na polnocy. Na poludniu jest przejscie dalej (czy na odwrot, nei pamietam :P). Naprawde warto przeszukac to miejsce przed pojsciem dalej, poniewaz mozna znalesc tu adamantine, material ktory posluzy do stworzenia Excalibura, najleszego miecze. Jesli znajdziesz Adamantine mozesz albo isc do krasnoludkow zeby zorbily Ci miecz, albo jeszcze troche poczekac. Ja w tym miejscu poczekalem, i tobie radze to samo :] W kazdym razie, idz dalej. Na samym srodku pomieszczenia jest kula, dzieki ktorej obejrzysz sobie caly swiat. Przejscie dalej jest troche na lewo od miejsca w ktorym wszedles tutaj. Jesli grasz na emulatorze, przydaloby sie tutaj zapisac, bo mozna sie latwo zgubic. Idz w lewo, do drugiego skrzyzowania. Idz na polnoc na nastepne skrzyzowanie. I tutaj nie pamietam cyz trzeba bylio isc w lewo czy dalej na polnoc. Ale najpierw idz dwa skrzyzowania w lewo, jesli nie bedzie teleportu to wroc dwa skrzyzowania w prawo i idz dwa skrzyzowania w gore. Jesli ani tu ani tu nic nie bedzie, znaczy ze cos zle zrobiles/as :P W kazdym razie na kolejny pietrze czeka na ciebie kolejny boss, Tiamat. Z tym panem moze byc torche wiecej problemow niz z poprzednimi bossami. Czeka na ciebie na gorze. Tiamat Hp: 2000 ( w wersji Origins 4000) Exp: 4496 Gil: 6000 Slabosci: Ponoc mozna go zamienic w kamien... Takyki: No coz... ten pan to juzco inego niz reszta. bialym zuc zaklecia ochrone, przydalby si etez haste na wojownikow, czarny niech nawala z flare a jak sie skonczy to wsztskim co najsilniejsze, oprocz Quake. Jak wygrasz to teleport na zewnatrz i wracaj do miasta sie leczyc i uzupelnic zapasy potionow itd. Jesli niezdobyles wczesniej Excalibura, zorb to teraz. Potem pora na ten gupi wulkan :P Jest on na zachod od Crescent Lake 26. Mt. Gulg Mozna bylo to zrobic juz dawno temu, ale teraz jest na to najlepsza pora, bo jak sprostales Tiamatowi, to tutajszy boss moze ci naskoczyc. Zreszta droga tutaj jest bardzo nieprzyjemna, a dzieki airshipowi doleciales tu w mig :] Wlaz do wulkanu. Wiesz co ci powiem? poprostu idz przed siebie :P tlko wkoncu na 5 pietrze idz w korytarz na poludniowym-zachodzi ( na godzinie 8) bo ta czeka boss. Marilith Hp: 12000 Exp: 2475 Gil: 3000 Slabosci: - Taktyki: Atakuj ile wlezie, itak teraz nic nie powinna ci nic zrobic :P Dokup tearz potiony, antidote i gold needle, bo pora na koncowke gry! A, i napewno dotrenuj sie w okolice 40 levelu! 27. Temple of Chaos Teraz lec tam gdzie rozwaliles Garlanda - pierwszgeo bossa. Idz w gore do pomieszczenia gdzie go rozwaliles. Spruboj aktywowac ten krysztal. Przeniesies sie 2000 lat w przeszlosc :D a, i najlepiej nie uzywaj silnych czarow... Kazdego zejscia na dol strzeze jakis boss ktory strzegl krysztalu, niestety teraz sa oni silniejsi. najpierw czeka na ciebie Lich. jest troche silniejszy, ale ty DUZO silniejzy, wiec niebedzie problemow :P Potem Marilith. To samo. Kraken... Tez leszczyna. Kiedy go pokonasz i zejdzies zna dol, nie idz w prawo! Tylko w dol. Mozna tu spotkac jednego z najzadszych potworkow w grze, naczytalem csie jakiz jest on rzadki itp, a aj go spotkalem jaka moja pierwsz awalka na tym poziomie xDDD no ale nic, kontynulujmy gre. A wiec jak juz pojdziesz w dol to kieruj sie na poludniowy-wschod, po kolejny wspanialy meicz - Masamune :] Teraz wypacerzony w te dwa sliczne miecz,e mozesz stawicz czola Tiamatowi. Wroc do schodow, wylec zsie i idz w prawo. Juz na ciebie czeka. No coz...Kawal twardego lamusa z niego, ale nie atakuj z najlepszych czarow! TO niejest wrog numer jeden, i to nei on jest tu najlepszy, wiec staraj sie jak najoszczedniej. PO pokananiu go idz na nastepne pietro. Trafisz na Garalnda, ktory jak sie koaze, jest ostatnim bossem! Tylko pod innym wcieleniem, o nazwie CHAOS! Chaos Hp: 4000 exp: 0 Gil: 0 Slabosci: - taktyki: Jak sama nazwa mowi, ten pan powoduje ladny chaos... :/ A co gorsza, trzeba tego pana jak najszybciej zabic, bo wkoncu zuca na siebie Cure i ma ju pelne HP, wiec niemilo. BIaly niech leczy a w miedzy czasie z Holy, czarny z Flare, a wojaki niech nawalaja. I jeszcze haste by sie na nich przydalo. No coz, moge zyczyc tylko powodzenia, bo innego sposobu tutaj niema :P I w ten sposob przeszedles/przeszlas pierwsza czesc Final Fantasy :] Do zobaczenia w nastepnych czesciach! |