przejdź do informacji o grze

tytuł: The Legend Of Zelda: The Minish Cap (U) [1864]
system: Game Boy Advance gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry The Legend Of Zelda: The Minish Cap (U) [1864]

Umieścił: wlador Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 01.09.2005, 21:03 Punkty: 20
Sekrety:

1:Części serca:
1. Idź do domu z Symulacją Simona, pokonaj wszystkie stwory i weź ze skrzyni Część Serca.
2. Zmniejsz się gdzieś w mieście Hyrule i wejdź od tyłu do hotelu (między kwiatami) i weź stamtąd serduszko.
3. Skocz w dzwon w mieście, a wyleci kawałek serca.
4. Wejdź do środka fontanny w mieście, skocz z pomostu w lewo i weź kolejną część.
5. Wejdź do szkoły, zmniejsz się, idź na podwórko, wejdź w ścieżkę nad boiskiem i przy pomocy trzech klonów (ty czwarty) wydobądź Część Serca.
6. Zdobądź wszystkie figurki, pogadaj z gościem siedzącym obok kawiarni, a otworzy Ci zamknięty dom, w którym między innymi jest kawałek serca.
7. Cząstka leży przed wejściem do pierwszej świątyni.
8. Po prawej od domu, z którego poszedłeś do pierwszej świątyni w Wiosce Minish jest mała ścieżka, a na jej końcu Część Serca.
9. Serce leży przy wodzie, na południe od domku czarownicy (łatwiej zdobyć, jak już masz płetwy – tuż po wejściu do lasu Minish).
10. Gdy umiesz pływać, wyjdź tym „bocznym” wyjściem z Wioski Minish, przepłyń przez kałużę, przejdź przez most, idź w górę i wejdź w lewą dziurę. Na końcu ścieżki czeka kawałek serca.
11. W Warownej Górze, przed tą wspinaczką po dużej ścianie po prawej jest ściana skalna. Między kamieniami jest wolne miejsce, wysadź tam bombę i weź ze środka kolejne serduszko.
12. Połącz Okruch z Melari’m (Minish z góry), wejdź po łodydze i weź serce.
13. Część jest w sali trenera drugiego skilla.
14. Część jest w sali trenera czwartego skilla.
15. Część jest w sali trenera szóstego skilla.
16. Część jest w sali trenera ósmego skilla.
17. Jak wejdziesz na szczyt Warownej Góry, zejdź po drabince (tam do pustelnika) i wykop serducho z jaskini.
18. Połącz Okruch z Minish’em mieszkającym na lewo od wyjścia z lasu. Wejdź po łodydze po kolejną część.
19. Po Twoim pierwszym połączeniu Okruchów (z kataryniarzem) otworzy się drzewko niedaleko Twojego domu. Tam czeka następne serduszko.
20. Od twojego domu idź w dół i na lewo, nabiegnij na drzewo, zmniejsz się na powstałym pniaku, wskocz do wody i płyń na górę do dziury, gdzie czeka kolejna cząstka.
21. Na północnym polu Hyrule, na północnym zachodzie jest drabina (szedłeś tędy na cmentarz). Zejdź po niej, później jeszcze po schodach do serca.
22. Jak wyjdziesz z trzeciej świątyni, idź na lewo i znajdziesz pieniek. Zmniejsz się i idź w lewo, po dwóch lianach w dół, po tej środkowej lianie i do jaskini z kawałkiem serca.
23. Na ranczu Lon Lon wbiegnij na drzewo, zmniejsz się na pieńku i wejdź w ścieżkę po prawej, gdzie znajdziesz kolejną ćwiartkę.
24. Obok domu z pieskiem kupca (nad jeziorem Hylia) jest staw. Zanurkuj i wydobądź Część Serca.
25. Płyń po jeziorze Hylia na sam dół, gdzie czeka na Ciebie kolejna ćwiartka.
26. Nad jeziorem, od białego Tingle’a skacz po wysepkach do widocznej Części Serca.
27. Od poprzedniej ćwiartki skocz jeszcze wyżej i wejdź się do tunelu. Idź na lewo na pobliskim skrzyżowaniu dalej w lewo, na tym następnym w dół i na zewnątrz znajdziesz serduszko.
28. Na cmentarzu na lewo od grobu króla jest mały nagrobek. Odsuń go i weź ze środka serce.
29. Jak idziesz z północnych pól Hyrule na Ranczo Lon Lon, użyj Laski Pacci na pobliskiej dziurze, wskocz na skarpę i idź na górę. Zejdź po drabinie i idź na prawo po kolejną Część Serca.
30. Na górze północnych pól Hyrule jest przejście nad wodospady. Idź tam i popłyń do ćwiartki.
31. W pierwszej świątyni, po pokonaniu mini-bossa zniszcz pajęczyny na dole i idź po serce.
32. W pierwszej świątyni masz okazję stworzyć niebieski teleport (nie mogąc na razie do niego dojść). Natomiast jak utworzysz ten czerwony, wejdź do niego, potem w niebieski i po kawałek serca.
33. Na podnóżu Warownej Góry, gdy pierwszy raz użyjesz trąby powietrznej, idź na lewo i do góry. Wysadź ścianę i weź stamtąd serce.
34. W drugiej świątyni masz okazję zmniejszyć się i połazić małymi tunelami. Podczas wędrówki widać wtedy część serca leżącą przy torach, nie można jednak jej wziąć z powodu małych rozmiarów. W późniejszym etapie przechodzenia świątyni Link pędzi w wózku obok tej części, w lewą stronę. Gdy skończy tą przejażdżkę, wystarczy pójść w lewo, w górę i po szynach dwa razy w prawo. Dzbanki wskazują miejsce, gdzie należy podłożyć bombę, aby dostać się do pokoju z sercem.
35. W trzeciej świątyni na początku wejdź w drugie (od prawej) drzwi i wejdź na samą górę, do portalu. Zmniejsz się, pójdź na dół i w lewo. Wleć w dziurę, a potem małym tunelem po prawej pójdź po serce
36. Po trzeciej świątyni połącz Kinstone z facetem w hotelu (podobno można z kim innym, po różnych świątyniach różne osoby, działa też z np. Malon – trzeba popróbować), a w ogrodzie zamku wysuszy się fontanna. Tam czeka serducho.
37. Połącz Kinstone z Minishem w domku obok Wietrznej Fali nad Jeziorem Hylia, a otworzysz drzewo z kawałkiem serca w środku.
38. Idąc na cmentarz, przez most z dziurą (lub bez, zależy czy przesunąłeś dźwignię) zeskocz do wody na górę i płyń do jaskini z sercem. LUB: idąc na cmentarz ze strony północnych pól Hyrule, jak zejdziesz po drabinie zejdź po schodach i po serce.
39. Łącząc z wieloma osobami Kinstone (nie pamiętam z którymi), na bagnach tworzą się nenufary, po których można chodzić jako maluch. Gdy dojdziesz do zmniejszającego pieńka, jako Pikori po liściu idź na dół. Przejdź przez kłodę i w dół i prawo do kolejnej kłody. Wtedy idź w prawo, aż dojdziesz do wody, w której można pływać. Płyń do jaskini, gdzie czeka serce.
40. Łącząc Kinstone z osobą stojącą obok Kinstone’a w chmurach (na samym początku), otwieramy w wodospadzie jaskinię z kawałkiem serca w środku.
41. Najpierw łączymy Kinstone z Minishem nad Jeziorem Hylia – aby do niego się dostać, należy zmniejszyć się na pieńku przed domem burmistrza i płynąć w górę, do liany. Później skaczemy po wysepkach od białego Tingle’a w prawo, a następnie w górę. Docieramy do jaskini wspominanej już przy ćwiartce 27. Kierujemy się w prawo, potem trzy razy po drabinie i po fasoli po serce.
42. Po wejściu na bagna od wschodu biegniemy lewo-dół i wchodzimy po lianie. Później po kładkach dwa razy w górę i raz w dół. Po lianie i strzel posągowi w oko. Teraz po błocie w górę do wody. Do jaskini i przesuń kamienie po prawej, by wydobyć serce.
43. Po połączeniu Kinstone’ów nad wodospadami powstaje kawałek lądu, dzięki czemu możesz zacząć kopać w jaskini, gdzie znajdziesz kawałek serca.
44. Ukończ grę w łapanie kurczaków jakieś 10 razy, a dostaniesz kawałek serca. Ostatnim zadaniem jest złapanie 3 kurczaków w 55 sekund.

Solucja:

1.Początek

Wyjdz z pokoju, pogadaj z Zeldą i dziadkiem. Idz za Zeldą. Dojdziesz do miasta, na festiwal Picori. Chodź za Zeldą i gadaj z nią,w końcu da ci tarcze. Idz za nią do zamku. Po drodze wykoncz deku scruba. W zamku zobaczysz filmik. Zelda zamieni się w kamień, a ty zginiesz. Jednak nie było tak źle, okazuje się ze przeżyłeś. Musisz się obudzić wciskając jakiś klawisz, polecam strzałke w lewo :) Znowu gadanina, dostajesz mape, miecz i misje.

Wyjdź z zamku. Skręć w prawo, potem idź w dół, aż do Minish Forest, jak się zgubisz, to masz mape i drogowskazy:P W lesie idź w prawo, w dół. Usłyszysz wołanie Ezlo, czyli Minish Capa. Uratuj go, wskoczy ci na łeb. Selectem możesz z nim gadać. Pomniejsz się tak jak ci każe. Idź w lewo, do wioski Picori. I tu szok. Oni nie umią mówic, a naiwny Ezlo twierdzi, że to TY nie znasz ich języka. Nieważne, idź w prawo i góre. Po moście wejdź do domu w kałuży i pogadaj z jakimś profesorem co to się mówić nauczył. Ezlo mial racje, to TY nie umiesz mówić. Idź w dół, do domu beczki/statku, tak dziwnie to wygląda. Tam w górze jest roślinka, połknij ją i zalicz przyspieszony kurs języka tych kurdupli. Do you speak picori? Jeśli tak to możemy grać dalej, a jeśli nie to musisz zaopatrzyć się w słownik "z innego na nasze". Idź do domu na pniu, jest po lewej stronie wioski. Facio powie ze musisz mieć cztery elementy. Pierwszy jest w lesie. Wychodzisz z wioski do świątyni.

2. Level 1

Witam w pierwszej świątyni! Jeśli potrzebujesz życia, serduszka w dzbankach obok są dla ciebie. Popchnij posąg na północy w lewo i wejdź do następnego pokoju. Zabij wszystko, co sie rusza, a nie jest tobą (te galarety), stań na wszystkie przyciski i wyjmij ze skrzyni klucz. Przejdź przez północne drzwi. Uważaj na galarety spadające z sufitu. Omijaj cienie. Zabij te, które spadły. Pociągnij za dźwignię, stworzysz mostek. Przejdź po mostu, chwyć grzybka i pociągnij maksymalnie w prawo. Dociągnij do końca, i przestań ciągnąć (ale nie puszczaj grzyba). Przeskoczysz na drugą stronę (fajnie, nie?). Idź w górę. Wejdź po schodach, stań na przycisk, co spowoduje...narazie nic. Zejdź po schodach, wejdź do beczki (drzwi obok). Wyjdź drugimi drzwiami. Idź ścieżką w dół, wejdź po schodach i popchnij posąg na przycisk. Stań na drugim przycisku. Spłoną winorośle, które przytrzymywały beczkę. Wejdź jeszcze raz do beczki. Biegnij niczym chomik w dół. Beczka się obróci. Po krótkim odstępie czasu zobaczysz na dole wyjście. Wyjdź przez nie, następnie przez przez drzwi po lewej. Pociągnij grzybka, by przeskoczyć na drugą stronę. Wejdź po schodach i weź ze skrzyni Mapę. Widzisz część serca? Zajmiemy się nią później. Wroć do grzybka. Pociągnij go, ale tym razem nie tak mocno. Twoim zadaniem jest dostanie się między dwie "rzeki". Udało się? Dobrze. Przejdź przez drzwi po lewej.
Popchnij butelkę na przycisk, by stworzyć most. Idź ekran w dół. W tym pokoju znajdziesz dwa posągi i dwa przyciski. Musisz popchnąc obydwa posągi na przyciski, co utworzy skrzynię. Już wiesz, w czym tkwi haczyk? To nic, poradzisz sobie. Popchnij jeden posąg na przycisk, a drugi popchnij kilka pól dalej. Przejdź za posąg i popchnij go z powrotem na przycisk. Zrozumiałeś? Wyjmij mały klucz ze skrzyni i wróć do beczki.
Tym razem, biegnij w górę. Wyjdź drzwiami w górnym prawym rogu. Otwórz drzwi po prawej i przejdź przez nie.
Przeskocz za pomocą grzyba na drugą stronę (tylko nie przesadź). Idź w prawo i stań na przycisk, by stworzyć most, następnie pociągnij drugiego grzybka, by dostać się na drugą stronę pokoju. Przejdź przez drzwi po prawej. W sali zobaczysz dwa posągi i jeden przycisk. Stań po prawej stronie prawego posągu. Popchnij go jedno pole w prawo od przycisku, następnie popchnij drugi posąg na przycisk. Przejdź przez przed chwilą otworzone drzwi. Wybij przeciwników, weź klucz i idź w lewo.
Wejdź po schodach i idź w górę. Zeskocz na dół. Idź w prawo, stań na przycisku. Idź w lewo i otwórz zamknięte drzwi. Teraz czeka cię walka z pierwszym mini-bossem (co za emocje-_-)... Po prostu wal go w głowę, następnie w ogon. Tak kilka razy, aż wyzionie ducha. W nagrodę za jego pokonanie, dostaniesz Vacuum Cleaner (odkurzacz). Pomocny przy usuwaniu pajęczyn, kurzu, przesuwaniu różnych przedmiotów i też czasem likwidacji przeciwników. Wypróbuj go na pajęczynie przy południowej części ekranu i zbierz część serca. Usuń pajęczyne przy wschodniej ścianie i wróć do poprzedniego pokoju. Wyczyść cały pokój z kurzu i stań na wszystkie przyciski. Stworzysz portal prowadzący do części serca (ale wykorzystamy go później) i odkryjesz dwie skrzynie w których znajdziesz łącznie 20 muszelek. Idź w dół i popchnij blok w lewo. Usuń kurz i stań na przycisk. Weź ze skrzyni kolejne 10 muszelek. Wejdź do beczki i usuń pajęczynę z przejścia. Ustaw beczkę tak, byś mógł przejść przez nowo otwarte drzwi. Zeskocz w dół.
Wylądujesz na lilii wodnej. Przy pomocy odkurzacza możesz nią kierować. Płyń na niej w prawo. Dopłyń do schodów, wejdź po nich, popchnij garnek na przycisk. Wróć na lilię i płyń w górę. Wysiądź na ląd, odsuń bloki i weź z wielkiej skrzyni kompas. Popchnij garnek na przycisk, wejdź na lilię, dopłyń do południowej części pokoju i weź ze skrzyni mały klucz. Wróć na dół.
Płyń na lilii dalej, do zamkniętych drzwi. Otwórz je.
Użyj grzyba, by dostać się na górę i stąd idź w prawo. Zrób to używając odkurzacza (możesz przyciągać do siebie grzybki). Stań z drugiej strony i użyj grzybka, by wylądować w pobliżu dużej skrzyni. Weź z niej Wielki Klucz. Stań na przycisk, by uruchomić portal. Wejdź do niego, pojawisz się przy początku świątyni. Wejdź do niebieskiego portalu, pojawisz się obok części serca. Weź ją. Wskocz z powrotem w portal i usuń pajęczynki z pokoju. Wejdź do drzwi po lewej. Weź ze skrzyni 20 rupii. Wróć na dół i wejdź po schodach po prawej. Użyj grzyba by dostać się na zachód, następnie użyj tego samego grzybka, by dostać się do pólnocnej części pokoju. Przejdź przez drzwi. No, wreszcie prawdziwy przeciwnik... (akurat;-) )
Użyj odkurzacza by pozbawić przeciwnika nóżek. Gdy spadnie na ziemię, wal go ile się da. Rób tak, aż go zabijesz. Weź element lasu (to zielone coś), pojemnik na serce i idź w górę. Gratuluję, przeszedłeś pierwszą światynię!

3. Dojście do drugiej świątyni

Wróć do wioski. Pogadaj z Elderem, tym, co ci o elementach powiedział. Wypuści cię tylnym wyjściem. W domku za wioską dostaniesz bomby. Rośnij.

Wróć do miasta. Spotkasz facia z gromadką dzieci. Opowie ci o kinestones i zademonstruje. Po prawej od wejścia będzie dziewczyna, pogadaj z nią, znajdz 2 kurczaki, wrzuć do zagrody. Dostaniesz nagrodę(skąd my to znamy). Teraz idź do domku na lewo od wejścia. Nauczysz się Spin Attack. Idź do górnej części miasta i w lewo. Pogadaj ze starażnikiem, pokaż mu Spin Attack. Zejdź w dół do jaskini, bombą rozwal scianę po prawej. Wejdź i kup butelkę od biznes scruba. Wyjdź i idź do góry i w lewo. Dojdziesz do gór. Weź do butelki wodę i podlej roślinkę. Podrośnie trochę. Wejdź po niej. Idź scieżką, zabijaj stwory. Najbardziej na lewo będzie jaskinia z biznes scrubem, a trochę wyżej miejsce na bombę. Użyj jej tam. Zabij netoperki, przeskocz i idź wyżej. Pozabijaj stworki, w prawo i wyjdź. Skocz w wir, leć w lewo i ląduj. Pozabijaj wszystkich i wejdź po drabinie. Pozasysyaj wszystkie szare kolce czy co to jest za draństwo. Znajdziesz portal i dziurkę dla malutkich. Zmniejsz się. Idź w prawo i do góry. Przejdź do końca jaskini. Zdobądź kinestona. Idź w lewo i wejdź do korytarza za którym jest roślinka. Podnieś ją i wyjdź. Połóż pod zboczem góry, tak by była dostępna dla dużego. Wróć urosnąć(pij mleko!). Idź w prawo. Spadnij w dół i idź w prawo dołem. Miedzy płotkami połóż bombę. Wejdź do jaskini, wyjdź górą. Zmniejsz się i idź w prawo. Weź do butelki zieloną wodę. Wroc tam gdzie była zielona roślinka, podlej ją i wejdź na górę.

Idź w prawo, na mostek. Zassaj muchomorka. Skocz w drugą stronę. Idź w lewo, skocz w wir i znów w lewo. Do góry po drabinie i w prawo. Przed scianą do wspinaczki(trochę na lewo) połóż bombę. Będzie tam biznes scrub i sprzeda ci Grip Ring do chodzenia po górach. Teraz zejdź na dół i na lewo. Wejdź po olbrzymiej scianie(rzuca się w oczy na mapie). Na szczycie góry znajdź grzybka i skocz. Będziesz na "drugim szczycie". Zapełnij glazem dziurę po prawej. Zmniejsz się i idź w prawo. Przez korytarz(uważaj na deszcz). Zwiększ się. Pozapełniaj dziury. Wejdź do jaskini. Pozabijaj stworki i pokombinuj z kamineniami. Wystarczy trochę pomyśleć, to nie boli. Wyjdziesz na półce skalnej. Idz w prawo i wejdź do jaskini. Wejdź za muchomorka i zassaj garnki. Teraz skacz. Wejdź po schodach, pokonaj stworki. Nad urwanym mostem przezuć bombę. Przejdź po moście. Wyjdź z jaskini i wejdź do nastepnej. Zapełnij dziurę i odsuń statue. Wyjdź z jaskini(możesz wziąć sobie skrzynię). Pomniejsz się i wejdź do korytarza. Na końcu w dół. Jesteś w kopalni. Idź ciagle sciezką, aż dojdziesz do szefa. Pogadaj z nim i oddaj Picori Blade. Idź do góry i w lewo. Rośnij. Idź do kopalni ludzi.


4. Level 2

Na początek możesz zniszczyć dzbanki po bokach, by zdobyć serca. Idź na wschód, wysadź bombą przejście i idź w górę. Zabij przeciwników, weź ze skrzyni kompas i idź na zachód. Widzisz rupię? Uważaj, to Like Like. Zamiast sie na to pchać, walnij z miecza, po czym zabij drania. Zejdź schodami w dół. Idź w lewo, wejdź po schodach, potem podążaj torami na wschód, aż znajdziesz wózek. Wskocz do niego. ... Podobało się? :) Idź w lewo, wywal w powietrze zablokowane drzwi. Idź w lewo, zabij przeciwników. Pojawi się portal, na którym będziesz mógł sie zmniejszać. Zrób to. Przejdź przez małą dziurę. Podążaj cały czas w lewo, aż dojdziesz do części serca. Cierpliwości, zdobędziesz je później. Tym razem idź cały czas na południe, aż dojdziesz do innego pokoju. Idź w lewo, zeskocz w dół. Użyj portalu, by się powiększyć (żryj danonki! :D ). Weź ze skrzyni mapę podziemi. Skorzystaj jeszcze raz ze schodów. Idź w dół. Uważaj, na te platformy, zapadają się po bardzo krótkiej chwili. Biegnij w dół i skręć w lewo. Weź ze skrzyni kamień. Wróć, biegnij niżej, w prawo, w dół i przejdź przez drzwi po lewej. Odczekaj chwilę, wejdź na ruchomą platformę i gdy tylko będziesz mógł - bezpiecznie ją opuść (oczywiście się zawali). Widzisz te ślimaki? Sieknij jednego z nich, podnieś go, i rzuć od dołu w skrzynię. Zatkasz ślimakiem dziurę i będziesz mógł wziąć ze skrzyni 50 rupii. Zrób to samo z dziurą wyżej (zatkaj ją ślimakiem). Wejdź po schodach, zrób kilka kroków w prawo i w dół i wskocz do tornada. Przeleć w dół, w prawo i w górę. Wejdź po schodach, popchnij blok w górę, przesuń blok ze skrzynią cały czas w prawo, by wpadł do dziury. Wyjmij ze skrzyni mały klucz. Stań na przycisk i w górę. Wróć do wózka (idź w prawo) i wskocz do niego. Otwórz zamkniete drzwi, przejdź dalej i walnij mieczem w dźwignie. Znowu użyj wózka. Heh, przejechałeś obok części serca. Niestety, jeszcze nie czas:) Idź w lewo potem w górę. Idź po torach na drugą stronę, podłóż bombę pod kawałek pękniętej ściany i dostań się wreszcie do kawałka serca. Wróć do sali i idź w górę. Zeskocz z półki skalnej. Rozwal wszystkie Chu-Chui weź ze skrzyni nowy przedmiot, Cane of Pacci. Idź w lewo, użyj nowo nabytego kija, strzel nim w platforme, przebiegnij na drugą stronę, strzel Cane'm w dziurę, wskocz do niej, po czym doskocz na półkę skalną. Wejdź na przycisk, idź w dół, strzel laską w wózek, wskocz do niego, wepchnij kolumnę ze skrzynią do dziury i weź z niej mały klucz. Skocz w powrotem do wózka, idź dwa ekrany w górę przez zamknięte drzwi. Zmniejsz się używając portala, idź w lewo, przejdź przez "labirynt", wróć do normalnych rozmiarów, strzel laską w wózek, wskocz do niego, uderz mieczem w dźwignię, skocz jeszcze raz do wózka. Wrzuć ślimaki do dziur na dole, przeciągnij słup z dźwignią do ostatniej dziury, uderz ją mieczem. Będziesz mógł przejść dalej. Zrób to, wejdź po schodach, idź w górę. Dalej idź w górę i zeskocz z półki skalnej. Weź ze skrzyni Kinstone'a, popchnij blok obok, strzel laską w dziurę poniżej, weź ze skrzyni drugiego Kinstone'a i idź w prawo. Po platformach przedostań się do góry (nie do końca, dostań się do lądu poniżej od drzwi do bossa. Stań na przycisk, by uaktywnić portal. Wróć się, tym razem dostań się na dół. Płyń w prawo i wysiądź na ląd. Strzel w dzbanki stojące po drugiej stronie, by nie przeszkadzały i dostań się tam, następnie przejdź przez platformy (to troche trudne) i idź w górę. Idź w prawo, dostań się do skrzyni (może to być troche bolesne...). Wróć, idź w lewo, wskocz do tornada, wleć na półkę skalną i ruszaj w prawo. Wskocz do tornada i leć w dół. Teraz będziesz szedł prostą ścieżką, nie będę tego tłumaczył. Zatrzymaj sie tylko koło skrzyni, by wyciągnąć z niej Kinstone'a. Leć dalej i wyciągnij z wielkiej skrzyni wielki klucz. Zeskocz z półki górą, dostań się do drzwi do bossa i przejdź przez nie.
Walka z bossem jest mało skomplikowana, aczkolwiek może sprawić trudności. Unikaj jego strzałów, biegaj dookoła ekranu i strzelaj w jego korpus. Trafisz dwa razy, boss się położy. Wbiegnij po jego szyi i nawal ile możesz w zółty kryształ na środku. Zrób tak kilka razy, w końcu go pokonasz. Element ognia jest twój! Bierz heart container i wejdź do portalu. To koniec


5. Dojście do trzeciej światyni

Wróć do szefa kopalni, da ci nowy miecz.

Wyjdź z kopalni od lewej i rośnij. Zejdź w dół i wzdłuż scieżki zejdź w dół. Dojdź do Hyrule Town i idź do nauczyciela od mieczy. Nauczy cię nowego ataku. Teraz możesz niszczyć mieczem dzbanki. Idź do zamku. Pogadaj z królem i tym faciem obok(to chyba doradca jakiś). Wyjdź z sali tronowej i zejdź po schodach w dół. Idź na dół. Zobaczysz drzwi na podwórko. Wejdź. Zobaczysz drzwi do sanktuarium, o którym mówił Melari, ten z kopalni. Idź prosto. Zatrzasną się drzwi. Wejdź na piedestał i polóż miecz. Weź go. Teraz podejdź do tablicy. Stań na kolorowej kafelce i trzymaj Spin Attack i nie puszczaj. Jak załaduje się zielony pasek idź(trzymajac Spin Attack) na drugi kafelek. Masz klon(no proszę, a ja myślałem, że klonowanie jest zabronione). Teraz domyśl się jak wyjść. Jeśli nie umiesz to wykorzystaj nową możliwosc nauki i sklonuj się robiąc na złość wszystkim etykom i lekarzom. A jak!

Wyjdź z Sanktuarium i wracaj do miasta. Po drodze dowiesz się o przeszłości swojej czapki i będziesz musiał walczyć z dwoma panami, którzy sterydy przedawkowali. Idz na góre Crenel i do jaskini z drzwiami, których nie mogłeś otworzyć(nad miejscem, gdzie kupiłeś Grip Ring). Naucz się techniki i wróć do Trilby Highlands. Idź w dół i do jaskini po drabinie. Wykorzystaj klonowanie i przesuń kamień. Wyjdź na górę i idź w prawo, a potem w dół do Western Wood. Będzie pokazówka, królowi szajba odbiła, ale róbmy swoje! Idź na bagna Castor Wilds(w dół, w lewo, w górę, w lewo). Potrzebujesz nowych butów. Wróć do miasta i wejdź do szewca. On zaśnie i spadną buty. Zmniejsz się w wazie i wejdź na biurko. Pogadaj z małymi i wróć do normalnych rozmiarów. Idź na ranczo Lon Lon. Jest na prawo od Hyrule Town. Talon(chyba nie zmienił imienia, bo się nie przedstawił) nie ma klucza do domu. Za domem jest portal. Zmniejsz się. Wejdź do domu. Rośnij. W jednym z dzbanków będzie klucz. Wroć do Talona. Teraz przejdź przez dom na drugą stronę. Idź w górę. Obejdź wzgórze. Po lewej będzie dziura pod górką. Strzel w nią Cane of Pacci i wskocz. Za pomocą trąby powietrznej przeleć na następną górkę. I znów skacz. Przeleć nad wodą. Skręć w prawo. Jesteś nad Lake Hylia. Idź w dół i jesteś w Minish Woods. Idź po scieżce do wiedźmy i kup grzyba. Wracaj do szewca. Pogadaj z nim. Masz Pegasus Boots. Teraz idź do nauczyciela walki. Nauczy cię jak biegać z mieczem, żeby się nie przewrócić.


Id� do Western Woods i w dół do połowy, w lewo, w górę, w lewo i jesteś� na bagnach. Za pomocą Pegasus Boots biegnij po bagnie w lewo, potem w dół. Po lewej ro�nie pnšcze, wejdź� po nim na szczyt. Id� w górę i lewo jednocześnie(po kładce) i zejdź�. Wejdź� do jaskini. Zabij węże i zejdź� po schodach. Id� w lewo i do drzwi. Pokonaj strażnika i we� skarb. Wyjdź�. Wejdź� na pagórki. Dojdź� do położonego najwyżej i zejdź�. Id� w lewo. Biegnij po bagnie aż do wysepki. Zatrzymaj się. Utoniesz, ale zdążysz się obrócić i znów użyć butów. Więc biegnij do góry. Pomniejsz się. Wejdź� do tunelu i kałuży. Wpadnij do dziury. Pozabijaj niebieskich(jak to brzmi!) i we� łuk. Wyjdź. Rośnij. Biegnij w dół, stop, prawo. Wejdź� na górkę, zablokowaną posągiem. Po prostu strzel mu w oko i omiń go(można go zabić z łuku, ale szkoda mi strzał i ich omijam). Skocz na wir i ląduj na lądzie. Wejdź na górki i id� w dół wzdłuż kładek. Posągowi strzel w oko i spróbuj go ominąć. Zgarnij kinstona, ale nie bierz czerwonych rupii, bo to ukryte potwory są. Skocz w dół. Id� w dół, prawo i przez bagna. Wepchnij kamień do dziury. Id� w górę i na pagórki. Id� na najwyżej położony i w dół na prawo. Zejdź� i omiń posąg. Id� po ścieżce i wejdź� do jaskini. We� kinstona. Id� w dół, wepchnij kamień. Id� na sam dół. Strzel w oko posągu na prawo. Wejdź� do góry i po kładce. Skocz na wir i leć w dół i w lewo. Wejdź� do jaskini, zgarnij kinstona. Wróć i id� lewo. Powinieneś� mieć 3 żółte(złote) kinstony. Po bagnie biegnij dołem i staniesz przed 3 posągami. Połącz z nimi swoje żółte kinstony,a zniknie kamień blokujący drogę do Wind Ruins.


Idź po schodach i wybuchnij dziurę w górze, weź kinstona. idź wzdłuż jedynej drogi. Zabij różowego rycerza. Idź dalej. Zmniejsz się. Odwiedź malutkiego i zgarnij kinstona. Dowiesz się, że różowych można wyłączyć. Idź dalej i jako maluch idź na automat(różowy). Wejdź do środka i włącz go mieczem. Rośnij i walcz z nim. Idź dalej. Wepchnij kamyk do dziury. Idź w prawo. Zabij skoczków i idź do góry. Znów te hanavaldy. Pokaż im kto tu rządzi(LEĆ ADAM!!!). Zniknie blokada. Idź jedyną drogą, tylko się nie zgub. Znów musisz się zmniejszyć(najpierw zabij węże) i wlączyć automat. Rośnij i zabij... zepsuj automat. Pozabijaj skoczków i idź dalej. Teraz masz wybór. Albo walczysz z 3 różowymi i zgarniasz 100 rupi i 50 muszli, albo malejesz i ich wyłączasz. 4 musisz zgasić bo zastawi ci drogę. Idź dalej. Pozabijaj stworki pod kamieniami i węże. Idź dalej. Przed tobą 3 level.

6. Level 3

W pokoju możesz znaleźć pięć przejść. Przejdź przez czwarte i wejdź po schodach. Po lewej jest skrzynia z niebieskim kinstonem. Pociągnij dźwignię po prawo i weź ze skrzyni innego kinstone'a. Pociągnij dźwignię po lewej i przejdź przez drzwi. Idź ścieżką (nie będę opisywał - za proste) aż trafisz do sali z dwoma przyciskami. Idź w lewo, pokonaj przeciwników, sklonuj się, wróć do sali obok, stań na przyciskach i przejdź przez drzwi. Zmniejsz się, wróć na dół i w lewo, włącz robota, przejdź małym tunelem do portalu, zwiększ się, popchnij blok, zabij robota, pociągnij dźwignię. Spadnie klucz. Zmniejsz się znowu i zeskocz na dół za kluczem. Nie weźmiesz jeszcze klucza, ale będziesz mógł iść w prawo. Zrób to, po czym zwiększ się i weź część serca. Popchnij blok i wróć do sali z kluczem. Podnieś go, wróć na dół i wejdź do przejścia na lewo od ciebie. Wejdź po schodach. Pokonaj przeciwników, omiń zabij jeden z posągów, wejdź po schodach, weź ze skrzyni Mapę, idź w górę i otwórz drzwi po lewej. Wejdź na platforme, zrób slalom między blokami i idź w lewo. Uważaj na potwora który spada na ciebie z sufitu. Strzel strzałami w oczy po drugiej stronie pokoju i idź dalej w lewo. Pokonaj mini-bossa - pojawi się portal. Idź w dół, biegnij dookoła sali w kierunku odwrotnym do wskazówek zegara (najlepiej się turlaj), stań na przycisk, biegnij dalej i przejdź przez drzwi. Idź w prawo, na podłodze zobaczysz trzy wyróżnione płytki. Połóż na środkowej bombę, i przejdź przez nowo powstałe przejście. Wejdź ze skrzyni rękawice i użyj ich na ziemi w pobliżu. Dokop się do skrzyni, weź z niej sto rupii i wróć na dół. Idź w prawo, zeskocz na dół i przejdź przez drzwi na dole. Przekop ziemię na dole i popchnij posąg na przycisk. Weź ze skrzyni kinstone'a. Wejdź po drabinie, idź w górę, popchnij w prawo jeden z bloków i wejdź do portalu. Idź w dół.
Przy prawym końcu sali jest sto rupii, przy lewym końcu sali skrzynia z kinstone'm. Idź do drzwi najbliżej tejże skrzyni. Załatw przeciwników i weź ze skrzyni 80 muszelek. Wróć do głównej sali.
Przejdź przez drzwi po prawej, idź cały czas ścieżką, strzel ze strzały w oko, przejdź dalej. Zabij wszystkich przeciwników, idź w dół. Idź w prawo (uważaj na rupie, dwie z nich to like like), po drabinie, w lewo, przekop się do przycisku i weź ze skrzyni czerwony kinston. Idź w górę. Wejdź na ruchomą platformę, przejdź na drugą. Strzel ze strzały w oko na górze po prawej, następnie na to po lewej i szybko biegnij do drzwi. Sklonuj się, stań na przyciski i pokonaj obydwa posągi (trzy strzały na jednego). Weź ze skrzyni Kompas. Wróć na dół, otwórz drzwi w prawej części sali, sklonuj się (zrób tak, żebyś po klonowaniu był na dole), przepchnij blok maksymalnie w prawo, a potem przepchnij dolny blok w lewo. Sklonuj się jeszcze raz, tym razem poziomo. Przepchnij blok maksymalnie w górę i pociągnij za dźwignię. Spadnie klucz. Zeskocz za nim i podnieś go. Idź w dół i do Sali po prawej. Wejdź po schodach i idź w górę, otwórz drzwi po prawej. Pociągnij za dźwignię i szybko biegnij przez most. Idź w lewo, zabij wszystkich. Nie zmniejszaj się jeszcze. Idź w prawo, zabij wszystkich, idź w dół, wskocz do dziury, gdy kolczaste walce (a jak mam to nazwać?) przesuną się w lewo wyskocz i biegnij w górę z prawej strony. Zabij węże, wepchnij posągi na przyciski (jeden na górny po lewej, drugi na dolny po prawej), sklonuj się i stań na przyciski. Podnieś klucz i otwórz nim drzwi na dole. Wróć do pokoju na górze i zmniejsz się. Idź do nowego pokoju, idź w lewo i do góry przez mały otwór w ścianie. Zwiększ się, stań na przycisk, przebij się do klucza, zmniejsz się i wróć na dół. Zeskocz na dół, zwiększ się, pokonaj przeciwników. Idź w prawo ścieżką, aż dojdziesz do Sali z zamkniętymi drzwiami. Otwórz je i idź w górę. Wskocz do prawej dziury, weź ze skrzyni Wielki Klucz i idź w lewo. Wejdź po schodach, idź w lewo, zeskocz, zejdź schodami w dół i wejdź do czerwonego teleportu. Idź w górę, rozwal czaszki, idź w górę.
Boss nie jest trudny. Uważaj na jego ataki dłońmi. Strzelaj w oczy na dłoniach, gdy trafisz nawalaj mieczem. Zrób to samo z drugą, następnie zmniejsz się i wbiegnij do jego środka. Jak najszybciej wal mieczem w słup z okiem, aż go zniszczysz. Powtarzaj to, aż do zniszczenia trzech słupów. Podnieś Pojemnik na Serce. Wejdź po schodach, idź w górę, przeczytaj tabliczkę i podnieś Okarynę Wiatru.



7. Dojście do czwartej świątyni

Idź przed siebie i przeczytaj tablice. Weź okarynę. Zagraj na niej i przenieś się do miasta.

Wejdź do kawiarni. Strzel w wazę z Cane od Pacci i zmniejsz się. Wyjdź. Idź w lewo, przez most. Pogadaj z psem blokującym wejście. Wejdź do domku po lewej. Wyjdź. Pies się odsunie. Od tyłu wejdź do młyna i zwiększ się. Wyjdź. Zagraj na okarynie i leć nad Lake Hylia. Obok miejsca, w którym wylądujesz jest portal. Malej. Wejdź do małej chatki i pogadaj z malutkim. Powie ci o bibliotece. Rośnij. Do miasta i do biblioteki. Idź na górę. Pogadaj ze staruszkiem. Wyjdź na zewnątrz. Malej. Wejdź do biblioteki. Podejdź do regału, przy którym stoi starzec. Pogadaj z malutkimi. Wyjdź. Rośnij. Wróć na dół. Pogadaj z bibliotekarkami. Idź do domu z dwoma kominami(dwa domki obok siebie po prawej od wejścia do miasta). Wodą z butelki(weź z rzeki) zgaś kominek. Zmniejsz się(obróć waze, jeśli nie jest). Wejdź do kominka po prawej. Idź do domu dziewczyny przez komin(ona ma ważniejsze sprawy, niż zabawa w świętego Mikołaja). Wejdź na półkę i zrzuć książkę(uważaj na kota!!!) Wróć do chłopaka i rośnij. Wejdź do domu z książką i weź ją. Idź do biblioteki. Oddaj książkę, spytaj o następną. Idź do domku, którego pilnował pies, a właściciel nie chciał cie wpuścić. Ty jednak nie przyszedłeś prywatnie. Tajna Policja ds. Odzyskiwania Książek Wypozyczonych W Bibliotekach, wydział 6! Musiał otworzyć :) Pogadaj z nim. Zgaś mu w kominku, niech marźńie. Idź do młyna. Malej. Idź do naszego naukowca, wejdź do kominka. Idź prosto, przez domek z żółtym dachem. Idź w dół, wzdłuż rzeki. Przez most. Omiń koty. Po fontannie i do dziury. Zabij ślimaki. W lewo. Zabij stworki. W górę. Pozabijaj "cosie" i weź obrączki(gratulacje!). Wyjdź. Wróć do naukowca. Przesuń szafy w lewo(jako maluch) i wejdź na górę. Zasyśnij kurz. Znajdziesz świecące płytki do klonowania. Więc się sklonuj! Stań na książce, którą chcesz zrzucić(razem z klonem, oczywiście), po chwili spadnie. Do młyna, rośnij, po książkę i do biblioteki. Idź do burmistrza. On nie pamięta książki, ale karzełki mają lepszą pamięć. Strąć maski za pomocą Pegasus Boots i zmniejsz się. Wejdź na górę i do mieszkanka minishów. Zaznaczą ci miejsce, gdzie powinna byc książka. Idź jak do wiedźmy po grzybka, ale podkop sie pod różowe drzwi, pod pagórkiem z chatką wiedźmy. Idź przez korytarze i wyjdź nad Lake Hylia. Idź za domek burmistrza i uderz w drzewo z rozpędu. Zmniejsz się i wejdź od tyłu do domku burmistrza. Przesuń szafę w prawo, wejdź i zrzuć ksiązkę. Wróć do portalu, rośnij. Wejdź do domku i zgarnij książke. Do biblioteki. Idź na górę, wyjdź, zmniejsz się, wróć. Do książek i do eldera po książkach. Przesuń kamienie w lewym dolnym rogu, zbij ślimaki. Zassaj grzybka. Zabij ślimaki, w górę. Z(a)bij mrówki i weź płetwy. A teraz do wody i motylkiem do mety!(w dół).

Wyjdź na brzeg i rośnij(w bibliotece). Idź nad Lake Hylia. Do wody. płyń z ruchem wskazówek zegara. Dopłyniesz do lodowego portalu. Zmniejsz się. Jesteś w 4 swiątyni. Powodzenia!

8. Level 4

Fajnie, zimno i ślisko… No dobra, bierzmy się do roboty… Po lodzie przejdź do drzwi na górze. Teraz w prawo i na górę. Przesuń wajchę i wróć na dół. Zleć do dziury. Przesuń kawał lodu z kluczem pośrodku w dół i w prawo. Weź klucz, wracaj na górę, w lewo i przez zamknięte drzwi. Znów spadnij i kolejna łamigłówka (tym razem troszkę trudniejsza). Załóżmy, że ten blok na górze (po prawej stronie pokoju) to numer 1, ten z kluczem to 2, a na dole to 3. I tak: blok numer 1 przesuń w lewo, 2 w lewo, 2 w górę, 2 w lewo, 3 w dół, 3 w lewo, 2 w dół, 2 w lewo, 2 w górę, 2 w prawo. Weź klucz i przełóż wajchę. Idź na górę, w prawo i dół. Zejdź na dół i przejdź przez Wielkie Drzwi. Fajnie, masz żywioł… zamrożony wraz z strażnikiem. Przejdź przez drzwi po lewej, w dół i weź mapę podziemi – zawsze się przyda ;-). Teraz na górę, zanurkuj pod kolcami i płyń w lewo. Teraz idź wyżej, płyń w prawo i w dół. Przejdź na ziemię i odkurzaczem pociągnij za grzybek. Wciśnij przycisk i zleć na dół wodospadem. Płyń w dół, unikając kolców i przeczytaj wskazówkę na tablicy po lewej. Wciśnij przycisk i płyń w prawo. Zanurkuj gdzieś pośrodku w tym „dzbanie” i wyciągnij klucz. Wróć do wodospadu, którym zleciałeś na to piętro i przejdź na górę po skałkach. Przesuń blok i idź na górę. Przez zamknięte drzwi i na dół. Wciśnij przycisk i wejdź na nenufar. Płyń w górę, w prawo na dół i zleć po wodospadzie. Płyń (cały czas na listku) w dół, w prawo i zejdź, by wcisnąć przycisk. Teraz na nenufarze w prawo do robaka. Pokonaj go (chyba wiesz jak – walisz w pysk, a potem w ogon), i weź z góry kompas. Teraz wróć do nenufaru i płyń na nim w lewo i górę. Wciśnij przycisk i płyń dalej do lodowiska z blokami lodu. Pokonaj wrogów, dla wygody (uważaj, aby nigdzie nie popchnąć żadnego bloku). Znowu oznaczę klocki: najwyższy to 1, każdy niższy to 2, 3, 4 i tak dalej (każdy jest na trochę innej wysokości, wiec chyba nie ma problemu z ich odróżnieniem). I teraz tak: blok 1 przesuń w dół, blok 3 w lewo, blok 3 w dół, blok 3 w lewo i blok 3 w górę. Zapora opadnie. Możesz wziąć sobie 50 rupii ze skrzynki na górze i wracaj na nenufar. Płyń do miejsca, gdzie była zapora, trochę w górę i cały czas w lewo, do drzwi. Przejdź przez nie i w ciemnym pokoju, trzymając się ściany idź do drzwi na górze. Przejdź na górę po schodach i pokonaj trzy chrząszcze. Przejdź przez drzwi na dole i w lewo. Klonuj się i posuń wajchę. Zeskocz na dół i przejdź przez prawe drzwi. W górę, weź kamień ze skrzyni i w prawo. Ostrożnie przejdź przez lodowisko (w skrzyni jest kamień szczęścia, wiec jak chcesz to go weź). Na rozwidleniu z zielonymi ostrzami idź w lewo i przez drzwi. Teraz trzy razy w górę. Przesuń wajchę i zejdź na dół. Znowu przestaw wajchę, idź po schodach w dół, następna dźwignia i wreszcie weź mały klucz. Dwa razy w górę i przez drzwi na dole. Otwórz zamknięte drzwi, przesuń dźwignię i rozwal mini-bossa. Pamiętasz jeszcze, jak to się robi? Odkurzaczem pozbaw go „podstawki” (nie możesz tego robić gdy otaczają go błyskawice) i jak upadnie wal mieczem. Tak ze cztery razy i możesz wreszcie wziąć lampkę. Wyjdź górnymi drzwiami i nowym nabytkiem rozpuść bryły lodu. Przejdź przez drzwi, dostań się do skrzyni ze 100 rupiami i idź w prawo. Latarenką możesz zwiększyć pole widzenia i przekonać się, że musisz pokonać trzy chrząszcze. Idź w prawo. Czeka cię mały labirynt. Idź dolną drogą i zapal pochodnię. Teraz tą trochę wyżej a na rozwidleniu skręć w prawo (po lewej czeka na ciebie skrzynia z okruchem szczęścia). Zapal kolejną pochodnię i idź w górę. Na maksa w lewo, wysadź ścianę, pokonaj stworki i weź klucz. Wróć do labiryntu drzwiami i tą „środkową” drogą idź na górę. Weź ze skrzyni kamień i zapal pochodnię na dole. Wróć do wysadzonych drzwi i idź na górę lewą stroną. Zapal pochodnię, niżej, weź kamień ze skrzyni i przejdź przez zamknięte drzwi. W lewo i ostrożnie po lodzie do drzwi powyżej. Przejdź przez tunel (góra i w lewo) i przez drzwi. Klonuj się „pionowo” i przesuń górny blok w lewo. Teraz klonuj się „poziomo” i ten blok niżej przesuń w dół oraz ten, którego jeszcze nie ruszałeś też w dół (Uważaj, żeby nie zakryć świecących kafelków!!!) Wreszcie klonuj się pionowo i przejdź przez drzwi, spychając blok. Przesuń jeden blok na górny przycisk po lewej. Klonuj się na górnym kafelku górnej grupy i górnym kafelku dolnej grupy. Przejdź baaaardzooo ostrożnie po lodzie by wcisnąć wszystkie przyciski. Radzę dołem – wygodniej. Przejdź przez drzwi i przesuń prawy górny blok w górę. W lewo i rozpuść kafelki. Przesuń blok pod przejściem i przejdź przez dolne drzwi. Zadanie dla wytrwałych – zapal wszystkie pochodnie, by świeciły się wszystkie na raz! Jak ci się uda, idź w lewo i przedrzyj się na dół. Przez dolne drzwi i wysadź ścianę na górze. Pokonaj dwa robale i idź w prawo i dwa razy w górę. W dół i na prawo. Przy pomocy klona przesuń dużą wajchę i rozpuść żywioł, a przy okazji Oktoroka. Ten zabierze poszukiwaną rzecz, a ty oczywiście za nim podążysz. No dobra… Odbijaj w niego skały, aż zamarznie. Wtedy spal jego ogon-kwiatek (najlepiej do niego biegnąć i gwałtownie zawrócić – sam do ciebie przyleci : ) Tak ze trzy razy, a boss zginie. Weź zbiornik na serce i wejdź w teleport.

9. Dojście do piątej świątyni

Fajnie, zimno i ślisko… No dobra, bierzmy się do roboty… Po lodzie przejdź do drzwi na górze. Teraz w prawo i na górę. Przesuń wajchę i wróć na dół. Zleć do dziury. Przesuń kawał lodu z kluczem pośrodku w dół i w prawo. Weź klucz, wracaj na górę, w lewo i przez zamknięte drzwi. Znów spadnij i kolejna łamigłówka (tym razem troszkę trudniejsza). Załóżmy, że ten blok na górze (po prawej stronie pokoju) to numer 1, ten z kluczem to 2, a na dole to 3. I tak: blok numer 1 przesuń w lewo, 2 w lewo, 2 w górę, 2 w lewo, 3 w dół, 3 w lewo, 2 w dół, 2 w lewo, 2 w górę, 2 w prawo. Weź klucz i przełóż wajchę. Idź na górę, w prawo i dół. Zejdź na dół i przejdź przez Wielkie Drzwi. Fajnie, masz żywioł… zamrożony wraz z strażnikiem. Przejdź przez drzwi po lewej, w dół i weź mapę podziemi – zawsze się przyda ;-). Teraz na górę, zanurkuj pod kolcami i płyń w lewo. Teraz idź wyżej, płyń w prawo i w dół. Przejdź na ziemię i odkurzaczem pociągnij za grzybek. Wciśnij przycisk i zleć na dół wodospadem. Płyń w dół, unikając kolców i przeczytaj wskazówkę na tablicy po lewej. Wciśnij przycisk i płyń w prawo. Zanurkuj gdzieś pośrodku w tym „dzbanie” i wyciągnij klucz. Wróć do wodospadu, którym zleciałeś na to piętro i przejdź na górę po skałkach. Przesuń blok i idź na górę. Przez zamknięte drzwi i na dół. Wciśnij przycisk i wejdź na nenufar. Płyń w górę, w prawo na dół i zleć po wodospadzie. Płyń (cały czas na listku) w dół, w prawo i zejdź, by wcisnąć przycisk. Teraz na nenufarze w prawo do robaka. Pokonaj go (chyba wiesz jak – walisz w pysk, a potem w ogon), i weź z góry kompas. Teraz wróć do nenufaru i płyń na nim w lewo i górę. Wciśnij przycisk i płyń dalej do lodowiska z blokami lodu. Pokonaj wrogów, dla wygody (uważaj, aby nigdzie nie popchnąć żadnego bloku). Znowu oznaczę klocki: najwyższy to 1, każdy niższy to 2, 3, 4 i tak dalej (każdy jest na trochę innej wysokości, wiec chyba nie ma problemu z ich odróżnieniem). I teraz tak: blok 1 przesuń w dół, blok 3 w lewo, blok 3 w dół, blok 3 w lewo i blok 3 w górę. Zapora opadnie. Możesz wziąć sobie 50 rupii ze skrzynki na górze i wracaj na nenufar. Płyń do miejsca, gdzie była zapora, trochę w górę i cały czas w lewo, do drzwi. Przejdź przez nie i w ciemnym pokoju, trzymając się ściany idź do drzwi na górze. Przejdź na górę po schodach i pokonaj trzy chrząszcze. Przejdź przez drzwi na dole i w lewo. Klonuj się i posuń wajchę. Zeskocz na dół i przejdź przez prawe drzwi. W górę, weź kamień ze skrzyni i w prawo. Ostrożnie przejdź przez lodowisko (w skrzyni jest kamień szczęścia, wiec jak chcesz to go weź). Na rozwidleniu z zielonymi ostrzami idź w lewo i przez drzwi. Teraz trzy razy w górę. Przesuń wajchę i zejdź na dół. Znowu przestaw wajchę, idź po schodach w dół, następna dźwignia i wreszcie weź mały klucz. Dwa razy w górę i przez drzwi na dole. Otwórz zamknięte drzwi, przesuń dźwignię i rozwal mini-bossa. Pamiętasz jeszcze, jak to się robi? Odkurzaczem pozbaw go „podstawki” (nie możesz tego robić gdy otaczają go błyskawice) i jak upadnie wal mieczem. Tak ze cztery razy i możesz wreszcie wziąć lampkę. Wyjdź górnymi drzwiami i nowym nabytkiem rozpuść bryły lodu. Przejdź przez drzwi, dostań się do skrzyni ze 100 rupiami i idź w prawo. Latarenką możesz zwiększyć pole widzenia i przekonać się, że musisz pokonać trzy chrząszcze. Idź w prawo. Czeka cię mały labirynt. Idź dolną drogą i zapal pochodnię. Teraz tą trochę wyżej a na rozwidleniu skręć w prawo (po lewej czeka na ciebie skrzynia z okruchem szczęścia). Zapal kolejną pochodnię i idź w górę. Na maksa w lewo, wysadź ścianę, pokonaj stworki i weź klucz. Wróć do labiryntu drzwiami i tą „środkową” drogą idź na górę. Weź ze skrzyni kamień i zapal pochodnię na dole. Wróć do wysadzonych drzwi i idź na górę lewą stroną. Zapal pochodnię, niżej, weź kamień ze skrzyni i przejdź przez zamknięte drzwi. W lewo i ostrożnie po lodzie do drzwi powyżej. Przejdź przez tunel (góra i w lewo) i przez drzwi. Klonuj się „pionowo” i przesuń górny blok w lewo. Teraz klonuj się „poziomo” i ten blok niżej przesuń w dół oraz ten, którego jeszcze nie ruszałeś też w dół (Uważaj, żeby nie zakryć świecących kafelków!!!) Wreszcie klonuj się pionowo i przejdź przez drzwi, spychając blok. Przesuń jeden blok na górny przycisk po lewej. Klonuj się na górnym kafelku górnej grupy i górnym kafelku dolnej grupy. Przejdź baaaardzooo ostrożnie po lodzie by wcisnąć wszystkie przyciski. Radzę dołem – wygodniej. Przejdź przez drzwi i przesuń prawy górny blok w górę. W lewo i rozpuść kafelki. Przesuń blok pod przejściem i przejdź przez dolne drzwi. Zadanie dla wytrwałych – zapal wszystkie pochodnie, by świeciły się wszystkie na raz! Jak ci się uda, idź w lewo i przedrzyj się na dół. Przez dolne drzwi i wysadź ścianę na górze. Pokonaj dwa robale i idź w prawo i dwa razy w górę. W dół i na prawo. Przy pomocy klona przesuń dużą wajchę i rozpuść żywioł, a przy okazji Oktoroka. Ten zabierze poszukiwaną rzecz, a ty oczywiście za nim podążysz. No dobra… Odbijaj w niego skały, aż zamarznie. Wtedy spal jego ogon-kwiatek (najlepiej do niego biegnąć i gwałtownie zawrócić – sam do ciebie przyleci : ) Tak ze trzy razy, a boss zginie. Weź zbiornik na serce i wejdź w teleport.


10. Level 5

Idź w lewo, a potem w górę. Zabij stwory dla ułatwienia. Walnij w kryształ i idź po mostkach. Walnij w następny kryształ, postaw przy nim bombę i idź dalej. Zepchnij blok w dół i strzel w kryształ. Sklonuj się używając miecza, przejdź mostkiem i przepchnij głaz. Do góry. Stań na platformie i pojedź na samą górę. W lewo. Wejdź wyżej i po siatce w lewo. Wyjściem w lewo na siatce. Strzel w kryształ na dole i po mostku. Walnij w kryształ, zostaw bombę i idź dalej. Pokonaj Wizrobe’a i weź z skrzyni płaszczyk do latania. Przeleć na prawo i w górę po chmurkach. Leć w prawo. Dostań się do kafelków i sklonuj na tych najniżej. Obrotowym ciosem aktywuj przełączniki i idź w prawo. Dostań się na drugą stronę platform i idź w dół. Użyj na dziurze Cane of Pacci i na lewo. Skocz na tym kwadracie w siatce, zlecisz na dół. Teraz w górę i posługując się tą metodą dostań się na drugą „przystań” ruchomej platformy. Zejdź niżej i w górę po chmurkach. Sklonuj się na płytkach i (uważając) przejedź się po platformie. Przesuń blok. Zejdź niżej i zwal któryś kamień po prawej. Skacząc przejedź po platformach na dół, do stałego lądu. Na siatkę, w prawo po platformie „dołem i górą”. Teraz na pod siatkę. W górę, przy pomocy Cane of Pacci na górę po prawej. Dzięki klonom aktywuj przełączniki, a pojawi się portal do świata Minish. Zmniejsz się i idź na dół. Poprzestawiaj dzbanki i przejdź przez tunel. Unikając najeżonego walca przejdź przez górny tunel. Na górze możesz się zwiększyć. Zrób to i strzel w przełącznik niżej. Weź klucz, wyjdź przez drzwi i pofruń na dół. Teraz przejdź przez zamknięte drzwi po lewej i wskocz na następne piętro. Na górze, unikając wiatrów przejdź na drugą stronę. Przesuń bloki, by dostać się na dół. Przeskocz nad kolcami i zejdź niżej. Używając napędu wiatru przeleć na drugą stronę dziury. Fruń na samą górę. Wejdź na chmury i stamtąd poszybuj na drugą stronę przepaści. Po siatce w lewo, jeśli chcesz zdobyć Fuse Stone. Potem skocz na drugą stronę (przed siatką) i skacząc ze chmur i na chmurach wleć na następne piętro. Przejdź przez drzwi na dole. Pozabijaj wrogów i weź klucz. Przejdź przez zamknięte drzwi i w lewo. Przesuń jedną butlę na przycisk, resztę wciśnij przy pomocy klonów. Przejdź przez nowo otwarte drzwi. Wciśnij przycisk, by uruchomić strumień powietrza. Przy jego pomocy przeleć na drugą stronę przepaści. Zabij stwory, idź na lewo. Znów włącz powietrze i poleć po klucz. Teraz (przesuwając kamienie po prawej) wyjdź z „zagrody” i otwórz drzwi na górze. Ze skrzyni weź Wielki Klucz. Idź na dół, w prawo i przejdź przez drzwi na dole. Zeskocz na dół i zabij gościa. Idź na górę, do komnaty. Możesz włączyć latarnię. Przejdź przez schody po lewej. W górę, przez drzwi po prawej i zeskocz na dół. Weź ze skrzyni klucz, a potem znów przejdź wejdź na schody na dole po lewej. Idź w dół. Stwórz klony, zejdź ostrożnie niżej i walnij w kryształy. Przejdź przez drzwi. Przelatując nad walcami przejdź na górę, weź klucz i idź na prawo. Przejdź przez zamknięte drzwi. Lecąc przez tornada, dostań się do drzwi po prawej. Na górę, walnij w przełączniki (obrotowy atak) i zejdź na dół. Wejdź na schody. Jeśli chcesz, możesz przejść na lewo, zlecieć, pokonać gości, wziąć kamień,. przejść na prawo i wejść raz jeszcze po schodach. Teraz na górę i przez drzwi. Zabij przeciwników i weź mapę, jeśli chcesz. Idź na lewo, pociągnij za dźwignię, idź na dół i na schody. Idź na górę, po lewej. Zsuń blok na samym dole w dziurę i preskocz na druga stronę. Przez drzwi możesz dojść do ćwiartki serca. Jak ją weźmiesz, wracaj, rzuć się do otworu i idź tak jak poprzednio. Teraz w prawo. Strzel w latającą bombę, gdy jest przy rozłupanych kamieniach. Przeskocz na drugą stronę i na górę. Aktywuj przełącznik (np. bombą) i wróć się po rzecz w skrzyni. Na samej górze, po prawej tej lokacji są dwie zgaszone świece. Zapal je i pojawi się portal. Teraz przejdź przez schody na dole. Bombą rozwal ścianę po prawej, przejdź przez dziurę. Teraz na górę i znów rozsadź ścianę. W lewo i na górę. Ostrożnie, nie dotykając bomb dojdź do drzwi. Weź ze skrzyni klucz. Wróć do poprzedniego pokoju, znów w dół i chodząc po rozwalonej podłodze spadnij na dół. Przejdź przez drzwi. Możesz przeskoczyć przez kolce po prawej, pójść na górę i wziąć Fuse Stone. Wróć się i dojdź na drugi koniec „labiryntu”. Masz się znaleźć na dole, po prawej (przy oznaczonej podłodze). Zwal kamienie i przeskocz na drugą stronę. Idź w górę i skocz na następne piętro. Teraz oczywiście idź po dywanie, i wejdź w wielkie tornado. Znajdziesz się na czymś w rodzaju latającej płaszczki. Z niebieskiej wejdź na tą dużą, czerwoną. Gdy w dziurach pokażą się jakieś oczka, klonuj się na odpowiednich kafelkach i wal mieczem. Jak zacznie wybuchać, wskocz na niebieską płaszczkę i zacznij ubijanie pojedynczych oczek i przy okazji zabawę na skakance. Jak znajdziesz się przy czerwonym bossie, zacznij wszystko od nowa… Uważaj, bo po około trzech takich działaniach będąc na niebieskiej płaszczce, zacznie ona latać blisko czerwonej. Wejdź na czerwoną dopiero wtedy, gdy ta mała wybuchnie całkowicie, a oczka na dużej nie będą miały dziur. Jeszcze jakieś jedno walenie na głównym bossie i on wybucha. Ty oczywiście bierzesz Żywioł Wiatru, pojemnik na serce i wchodzisz do zielonego teleportu.

11. Finał

Jak już go zgarniesz, leć do miasta i do trenera, który nauczy cię tej sztuczki od niebieskich stalfosów. Teraz leć na bagna i wejdź do grobu nad 3 posągami. Naucz się ostatniej techniki w ZeldaMC! Wróć do miasta i idź do ogrodów zamkowych. Znów unikaj strażników i idź do Sanktuarium. Zdobądź najlepszy miecz i idź do nowootwartego pokoju. Obejrzyj pokazówkę(wygląda znajomo) i wyjdź z Sanktuarium. Idź przed siebie. Stzrelaj z miecza do kamieni, żeby ich odczarować. Idź dalej. Przed tobą zamek Hyrule opanowany przez Vaatiego, czyli kolejny zwykły dungeon. Powodzenia!