przejdź do informacji o grze

tytuł: Crash Team Racing
system: Playstation gatunek: Wyścigi
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Crash Team Racing

Umieścił: plesnior Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 23.02.2009, 14:31 Punkty: 8
Wszystko o Crash Team Racing

1. Podstawy
2. Typy wyścigów
3. Bronie
4. Bossowie


1. Podstawy
1.1 Od czegoś trzeba zacząć
A więc, w głównym menu widnieje kilka opcji, a są to:
Adventure - Tryb w którym trzeba przebrnąć przez szereg wyścigów (które sami wybieramy).
Lądujemy na czymś co się nazywa Warp Roomem. Każdy ma swoje wyścigi. Trzeba wygrać wszystkie aby móc się ścigać w bossem. Kiedy wygramy z bossem dostajesz klucz dzięki któremu dostaniesz się do nowego Warp Roomu...
Arcade - tutaj wybieramy trasę na której chcemy się ścigać lub puchar w którym chcemy uczestniczyć
Time Trial - wybieramy trasę i ścigamy się sami a właściwie z czasem
Options - opcje
Credits - ludzie ktorzy tworzyli grę

1.2 Sterowanie
Przyciskiem [X] dajemy gazu
Przyciskiem [O] używamy zdobytej przez nas broni (o tym później)
Przyciskiem [kwadrat] hamujemy lub (gdy stoimy w miejscu) jedziemy do tyłu
[trójkąt] służy do zmiany HUDu czyli wybieramy pomiędzy mapą a prędkościomierzem (polecam mapę)

1.3 Zaawansowane sterowanie
[R1] i [L1] - używamy do poślizgów. W czasie gdy skręcamy naciskamy któryś z klawiszów i kierunek w którym skręcamy, wtedy patrzymy na pasek obok mapy/prędkościomierza i kiedy staje się czerwony naciskamy drugi (ciągle trzymając pierwszy) i wtedy dostajemy przyśpieszenie. Tak można zrobić 3 razy...
Start - Chyba nie trzeba wyjaśniać...

1.4 Inne
W czasie wyścigu możemy się natknąć na skrzynki ze znakiem [?]. Kiedy wjedziemy w nie, zostaje wylosowana nam jakaś broń. Klawiszem [O] używamy jej.

2. Typy wyścigów
2.1 Cup
Zwykły wyścig który daje nam przepustkę (właściwie część przepustki) do wyścigu z bossem. Wystarczy być pierwszym na mecie. Każdy wyścig ma 3 okrążenia.

2.2 CNK Token - zwykły wyścig lecz musimy zdobyć 3 żetony na trasie i wygrać go...

2.3 Time Trial - Ścigamy się sami na czas. Żółte skrzynki pomagają go wygrać gdyż zatrzymują czas na ileś sekund (1, 2 lub 3 sekundy).

2.4 Boss Ride - Wyścig z bossem.

2.5 Cup - gramy o Gema w turnieju.

2.6 Bonus Ride - po odblokowaniu nowego WR pojawia się nowy wyścig w poprzednim WR. Trzeba zebrać wszystkie kryształy przed upływem czasu.

3. Bronie
3.1 Bomba - kula którą można wypuścić przed siebie lub za siebie. Trudno nią trafić
3.2 Rakieta samonaprowadzająca - Jak sama nazwa mówi za siebie jest samonaprowadzająca. Lecz gdy przeciwnik jest za ścianą itp. rakieta trafi właśnie w ścianę a nie w oponenta
3.3 Eliksirki N.Bria - Broń podobna do TNT. Z tym że można ją wypuścić przed siebie
3.4 TNT - Broń ktorą pozostawiamy za sobą. Jak ktoś w nią wjedzie - wybucha
3.5 Dopalacz - Przyśpiesza nas
3.6 Wir - Broń która najeżdża na pierwszego przeciwnika uderzając wszystkich innych napotkanych...
3.7 Aku Aku/Uka Uka - taka super broń. Po użyciu przyśpiesza nas i gdy wjedziemy w przeciwnika ten jest rażony.
3.8 Pole energetyczne - Zielone pole które chroni nas przed atakami oponentów.

4. Bossowie

4.1 Ripper Roo - chory, głupi pies
Poziom trudności: Prosty jak bułka z masłem(**)
Plansza: Roo Tubes(krótka)
Jak zwyciężyć: Walka jest prosta. Jak z każdym bossem jest coś trudniej. Ripper rozrzuca ciągle skrzynki TNT i jest szybszy. Taktyka jest prosta. Używaj poślizgów i dobrze używaj broni.

4.2 Papu Papu - gruby, niedorozwinięty grubas
Poziom trudności: Przejdzie (***)
Plansza: Papu's Piramid(średniej długości)
Jak zwyciężyć: Papu sam w sobie trudny nie jest. Jedyne co może utrudnić sprawę to miksturki które wyrzuca. Uważaj na roślinki i w każdej sytuacji masz maskę używaj jej i wjeżdżaj z nią w Papu.

4.3 Komodo Joe - jeden wielki sssssssss
Poziom trudności: Przejdzie(***)
Plansza: Dragon Mines(krótka)
Jak zwyciężyć: Joe wypuszcza podobnie jak Ripper TNT ale one nie spadają tylko od razu są na ziemi. Raz na jakiś czas wypuści Nitro. Jego drogę bardzo łatwo zapamiętać. Uważaj na kolejki. Używaj rakiet i masek.

4.4 Pinstripe - myśli że jest bonzo ale się grubo myli
Poziom trudności: Możesz mieć problemy(****)
Plansza: Hot Air Skyway(długa)
Jak zwyciężyć: No tutaj jest trudniej. Pinstripe bomby rzuca. Pamiętaj! Jak on tył ma po prawej, to ty jedziesz po lewej stronie trasy. Używaj skrótu z wyskoczni a wszystko powinno dobrze pójść.

4.5 Nitrous Oxide - główny zły
Poziom trudności:Bardzo trudny(*****)
Plansza: Oxide Station(średniej długości)
Jak wygrać: Oxide oczywiście zna podłe sztuczki i tak już na czerwonym świetle startuje. Używa on wszystkich broni poprzednich bossów, również nieraz z ulepszeniem. Tutaj wygrać możesz tylko poprzez umiejętności bowiem broń go nie rani. Używaj sposobu takiego jak z Pinstripem czyli jak on jedzie tyłem na prawo to ty jedziesz po lewej stronie trasy(i na odwrót). Ścinaj zakręty i staraj się używać dopalaczy. Powodzenia!