przejdź do informacji o grze

tytuł: Dragon Ball Z: Legacy Of Goku 2 (PL) [xxxx]
system: Game Boy Advance gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Dragon Ball Z: Legacy Of Goku 2 (PL) [xxxx]

Umieścił: rafael_11 Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 02.07.2005, 18:00 Punkty: 20
Pierwsze, co musisz zrobić to porozmawiać z mistrzem wielkim żółwiem (stary człowiek w okularach) po rozmowie przejdź się naokoło wyspy a znajdziesz dwa magazyny playboy :) podejdź do mistrza i pogadaj . Za oddanie magazynów dostaniesz fasolkę senzu, znowu pogadaj z nim a dostaniesz jeszcze jedną fasolkę. Teraz wejdź do domu za tobą, obok okna znajduje się ostatni magazyn. Weź go i oddaj znowu temu samemu gościowi, za co dostaniesz krzak ziół i 350 pt doświadczenia no i oczywiście poziom. Po chwili przyleci brat Goku Raditz i porwie ci syna reszty chyba nie musze opisywać... Po rozmowie wejdź na chmurkę i polecisz z wyspy do domu. Gdy będziesz przy domku należało by byś zrobił trochę większy poziom bo może cię zabić teraz każdy lać :-/. No wiec idź po dróżce na dół w prawo, dół, uważaj na węże możesz je zabić kulą energii to samo się tyczy krabów lepiej byś nie walczył z nimi na ręce na tym poziomie, skręć sobie w prawo nad jeziorko zabij kraba i znajdź następnego i też zabij, powinieneś dostać poziom. Teraz możesz jak chcesz pozabijać je gołymi rękami :) . Wróć na ścieżkę i idź nią, jeśli będziesz szedł nią to po drodze na pewno zobaczysz krzak ziół (takie zielone z czerwonymi kropkami) na końcu dróżki nie skręcaj w lewo tylko idź prosto. Spotkasz tam kundla który lata sobie beztrosko... zabij go :) ale nie rękami bo on zabije ciebie po zabiciu go idź już normalnie do końca dróżki. Polecam zabijać jak najwięcej przeciwników, gdy jeśli nie zrobisz wysokiego poziomu nie dasz sobie rady w innych planszach z psami i innymi debilami, którzy chcą cię zabić. Jesli masz ochotę to tam gdzie spotkałeś psa skręć w prawo i idź aż dojdziesz do schodów wejdź rozwal kamienie potem psa jak chcesz możesz rękami idź prosto w dół i znajdziesz fasolkę. Po tej czynności wyjdź w planszy. Po przejściu...

dalej wyładowałeś w jakiejś dżungli (lesie?) idź prosto do schodów, wejdź po nich do góry i pogadaj z pterodaktylem (?) nie bój się nic ci nie zrobi . Okazuje się, że ktoś porwał mu jajo... no i oczywiście mi je znajdziemy :). Zejdź po schodach skręć w lewo i do góry dojdziesz do wody skręć w prawo i w dół znajdziesz kamień weź go i wyjdź. Po wyjściu idź na dół a znajdziesz drugi kamień znowu wyjdź i idź w lewo. Spotkasz psa zabij go i wejdź po schodach, po drodze spotkasz drugie schody z czterema kamieniami, ale tam jest tylko pies, którego możesz zabić i nic innego tam nie ma. No wiec idź prosto i przed tobą będą 3 psy lepiej zabij je bo możesz mieć problemy idź po schodach i przed siebie pozabijaj trochę po drodze , za chwile zobaczysz krzaki zniszcz i od teraz mas skróty :) przejdź droga i w prawo za sekundę spotkasz Chiaoztzu i Tiena pogadaj z obydwoma a otrzymasz razem 1000 pt doświadczenia. Idź przed siebie po drodze zobaczysz kamienie nie rozwalaj ich ani tam nie idź gdyż jest tam tylko latanie. Idź prosto zabij psa skręć do góry i rozwal krzaki kamień psa, skręć w lewo weź kamień teraz idź na kawałek na dół skręć w prawo przeleć wodospad weź latanie i idź do góry po schodach. Zabij go u góry i weź jajo (możesz mieć problemy, ale jest to wykonalne) i idź z tam gdzie spotkałeś pierwszy raz trzy psy tyle ze teraz skręć w dół i lewo zobaczysz namiot i podejdź nad wodę tam gdzie są trzy ślady w wodzie podejdź i daj tam kamienie.

Dostałeś za to 350 dos. i krzak ziół. Wróć do ptaka, który zgubił jajo i pogadaj z nim a dostaniesz znowu 350 dos. Wyjdź od ptaka skręć w lewo idź prosto i w dół. Zobaczysz duży kościotrup jakiegoś gada przejdź zabij psa i przeleć rzekę. Spotkasz triceratopsa (chyba tak się nazywa) bardzo jak chcesz to go zabij a jak nie to idź dalej do końca planszy. Jesteś w jakieś wiosce. Idź po schodach do góry zabij psa i wejdź do chaty. Po rozmowie ze staruszkiem dowiadujesz się, że masz iść do lasu, bo jesteś za słaby i potem wrócić jak wszystko załatwisz. No wiec do dzieła. Zejdź na dół po schodach i zaczynajmy najpierw idź na dół po ścieżce potem skręć w prawo aż dojdziesz do chłopca, który stoi obok jeziorka przeleć na malutko wysepkę weź łódkę i wróć. Pogadaj z małym a dostaniesz punkty dość. (200) idź w lewo i doi góry do schodów idź nimi do góry aż spotkasz Yamache i Kotka pogadaj z oby dwoma 1000 dośw. Znowu idź przed siebie potem po schodach i w lewo u góry spotkasz panienkę, która się zgubiła pogadaj z nią a pójdzie za tobą. Wracaj do pierwszego domu, jaki spotkałeś i pogadaj tam z kolesiem (ojcem małej). I znowu wróć tam gdzie znalazłem dziewczynkę tyle że teraz skręć w lewo i do góry a spotkasz kota weź go i idź do kolesia który poradził ci by iść do lasu daj mu kota i znowu tam wracaj :) i idź tam gdzie znalazłeś dziewczynkę tylko że teraz skręć w dół zabij ptaka i idź do końca drogi i przeleć na drugą stronę, pozbieraj kwiatki i wróć do domku w którym zostawiłeś dziewczę obok domku stoi chłopiec pogadaj z nim dostaniesz 400 dośw. I wracaj do starego, co wysłał cię do lasu. Pogadaj z nim i wejdź do czachy i koniec planszy (dostałeś technikę oślepienia). Tu już ci nie mogę pomóc jeśli zrobiłeś dobry poziom uda ci się wygrać ta plansze po prostu oślepnij go a potem wal zbieraj zioła i jak chcesz uciekać to lataj tyle ode mnie w tej planszy :). No i stało się jesteś w niebie fajnie było ale się skończyło :). Ok a teraz na serio musisz dojść do końca wężowej drogi jest to banalna rzecz po prostu idź przed siebie. Po drodze spotkasz jakąś babkę pogadaj z nią a potem walcz oślepiaj i wal oślepiaj i wal i tak ją wygrasz po tym idź dalej xD. Po chwili chodzenia stracisz równowagę i wylądujesz w piekle. Idź prosto i skręć w prawo obok fioletowego drzewa (krzaków?) i idź przed siebie aż dojdziesz do czerwonego kolesia pogadaj z nim . Puf kolesia nie ma teraz idź w prawo i w dół i w lewo stan przy ścianie, przy której nie ma kolców i wlec tam i idź prosto przed siebie aż dojdziesz do rozwidlenia dróg skręć w górę i idź aż spotkasz dusze pogadaj z nią i po chwili pójdzie za tobą idź prosto na dół, skręć w lewo do góry spotkasz dwie dusze możesz je zabić i tam gdzie nie ma kolców zlec na dół do kolesia, który stoi przy budynku pogadaj z nim to dasz mu dusze i dostaniesz 500 dośw. Teraz musisz znaleźć drugą zagubioną dusze, idź w prawo do góry po drodze miniesz zioła weź je, idź przed siebie aż dojdziesz do rozwidlenia dróg skręć w lewo i do góry aż dojdziesz do ściany bez kolców leć tam i skręć w prawo i w dół jest tam następna dusza pogadaj a za tobą pójdzie, po czym wróć do tamtego kolesia sprzed budynku, i znowu musisz znaleźć następną (ostatnią) no wiec idź przed siebie do rozwidlenia dróg i przy nim idź prosto nie skręcaj w lewo, skręć w prawo (powinieneś być przy jeziorze krwi) podejdź do ściany bez kolców i wlec tam , idź przed siebie aż spotkasz dusze pogadaj z nią i wróć do tamtego kolesia. Teraz idź do jeziora krwi i skręcaj w dół i jak będziesz w dolnej części jeziora to skręcaj w dół po drodze znajdziesz ścianę bez kolców wlec tam i idź do drzewa z jabłkiem na ziemi zjedz je a wyjdziesz z piekła na 100%... Wyładowałeś na samym początku drogi wężowej i znowu przed siebie teraz tylko zbieraj latanie i skracaj sobie drogę :) GDY DOJDZIESZ do końca to po prostu polec na lewo . Teraz pogadaj z królem kayo i zaczynaj zabawę tu poradzisz sobie sam. Po treningu wracasz na ziemie z nową techniką i siłą jednak ulepsz jeszcze w jakiś sposób poziom, bo będzie z tobą krucho. Ok jak jesteś już na ziemi to skręć w lewo i na skale jest dzieciak uratuj go i odprowadź do domy wyjście z lasu jest na samym dole. Jednak polecam zabawić się w mordercę i pozabijać wszystkie wilki i dinozaury w lesie gdyż poziom ci urośnie. Gdy wejdziesz do miasta to idź na dół aż dojdziesz do świateł przy nich skręć w prawo i wejdź do pierwszego napotkanego domu. Pogadaj i oddaj małego a dostaniesz kapsułkę. Z kapsułką idź do tam gdzie jest przed chwilą byłeś (wejście do lasu - wejście do miasta) i wejdź do pierwszego domu na prawo znowu pogadaj a dostaniesz 1500 dośw. Teraz idź na dół i załatw 3 kolesi z pistoletami i chustkami na gębie. Po tym idź już na sam dół to wyjdziesz z miasta. Idź przed siebie a dojdziesz do wroga. Teraz już ci nie pomogę gdyż sam musisz się bić i nic nie mogę na to poradzić :). Po pokonaniu Vegety przenosimy się na zamek. Jedyne, co masz do roboty w tej planszy to zabicie wszystkich dla zabawy i zebranie trzech drzew.

Pierwsze znajdziesz, gdy skręcisz w prawo, dół, prawo i prosto znajdziesz kolesia i obok niego drewno, zabij kolesia weź drzewo. Teraz wróć tam gdzie jest dom bez dzwi a obok niego stoi koleś i mówi coś o drewnach, że one uratują planetę i takie tam bajki. Naokoło tego domu są 3 dziury podejdź do dziury i daj drzewo. I tak samo z pozostałymi dwoma. Drugie drzewko znajdziesz: idź prosto od domu z kolesiem, co gada o drzewach kręć w prawo i znowu do góry po schodku i do góry jest tak dinozaur i koleś zabij i weź drzewo daj do dziury przy domku i idź tą samą drogą tyle, że dalej i tam już bez problemu znajdziesz drzewo. Tam gdzie znajdziesz ostatnie drzewo jest też wyjście do następnej planszy. Idź prosto jednak nie wchodź do twierdzy skręć na lewo i idź do góry na pewno trafisz, bo jest tam jedna droga po magiczny kamień musisz polecieć(czerwony).Następnym (niebieski) kamień jest na którejś kamiennej półce tez musisz tam wlecieć sprawa z tymi dwoma kamieniami jest banalna wiec nie rozpisuje się tu zbytnio. Po zdobyciu kamieni idź do twierdzy. (W twierdzy) Idź prosto do białego kwadratu. Po wyjściu będziesz przechodził obok żółtego kwadratu nie wchodź do niego i idź dalej prosto, miniesz zielony kwadrat idź dalej i do góry do ręki, która pokazuje w prawo w ścianie jest przejście a ręka je pokazuje pochodź obok ścian aż ci się uda wejść idź prosto i (w tym przejściu) jest ostatni zielony kamień. Wyjdź z tajnego przejścia i idź do zielonego kwadratu którego wcześniej ominąłeś. Idź prosto i w lewo i do kwadratu o kolorze brązu (pomarańczy diabli wiedza). Znowu idź na dół do żółtego kwadratu. Idź na dół skręć w lewy zakręt idź prosto aż do białego kwadratu wejdź do niego. Idź prosto do białego kwadratu. Podejdź do każdego z kwadratu z dziurą i daj magiczny kamień do każdego. Wejdź znowu do białego kwadratu. I idź prosto nie wchodź do kwadratu! I tutaj znowu sam grasz bez mojej pomocy. Teraz po pokonaniu tych skończonych debili idź prosto i lub lec aż dolecisz do klifów na wschodzie, jeśli jednak nie jesteś w stanie tam dolecieć to kieruj się w tamtym kierunku. Do statku FREZERA tez musisz wlecieć od góry. Zregeneruj się w kapsule i zacznij walkę z Frezerem. Życzę powodzenia, ponieważ, gdy to przejdziesz... Przeszedłeś grę!