SOLUCJA do gry Dizzy Treasure Island (PL) |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
W wiekszosci grach Dizzy trzeba zbierac gwiazdki. W niektorych diamenty. Tutaj jednak monety. A wiec zaczynajmny! Solucje pisalem po przejsciu gry, wiec moze byc troche nie dokladnie :P Obok ciebie lezy kamien, ktory zabierz. Idz w lewo i podejdz "pod" skale. Naciskaj "B" az kamien ktory znalazles wczesniej znajdzie sie pod twoimi nogami. Teraz mozesz spokojnie wskoczyc na skale. Idz w lewo, i zabierz monete (01). Stojac pod drzewem wcisnij "B". POwinna pojawic sie nastepna moneta, ktora wez (02). Idz dalej w lewo. Natkniesz sie na most, przez ktory przejdz. Zamostem bedzie tabliczka, ktora przeczytaj. Zawsz czytaj takie tabliczki, sa bardzo pomocne. idz dalej w lewo. Natknie sie na domek. Idz dolem ciagle w lewo. Dojdziesz do monety, ktora zabiasz (03). Wroc do domku. Wkocz na platworme, na ktorej znajduje sie domek. Podejdz do drzwi i wcisnij "B". Kolejna moneta (04). Idz w lewo az natkniesz sie na klatke. Skocz w gore na platworme, i jeszcze raz. Jest tu domek, a obot moneta (05). Idz w prawo, a tam bedzie kolejna moneta (06). Wracaj do klatki. Idz w lewo po nastepna monete (07). Pamietasz domek na gorze? Idz do niego i nacisnij "B" na drzwiach. Kolejna moneta (08). Teraz idz gora w prawo, i zabierz wielki ciezar. Teraz idz w lewo, a potem w prawo, do nastepnego domku. Obok niego znajdziesz sprzet do nurkowania. Skacz w lewo i spadnij. Jest tam nastepna moneta (09) i zejdz na ziemie. Zabierz magiczny kamyk i wraaj do klatki na dole. Idz od niej w gore. Natkniesz sie na zwisajacy hak. Powies na nim wielki ciezar. Dzieki temu opusci sie most. Idz w lewo po nastepna monete (10) a potem skoknij do gory. Nastepny domek, a obok detonator. Idz w prawo i wroc na brzge plazy. Zostaw tu stroj do nurkowania. Teraz idz do kopalni. Zostaw tu detonator. Teraz wracaj do domku obok ktorego znalazles detonator :P i idz w prawo. Nastepny domek a obok lopata grabaza. Idz w prawo na skraj platwormy i skocz w prawo. Powinienes wyladowac na chmurze. Znajdziesz na niej lepki miecz. Teraz id zdo grobu pirata Hookjaw. Uzyj na jego grobie lopaty grabaza. Zostaw wszytskie przedmioty jakie masz. Idz na plaze. Ubierz sie w stroj nurka i do wody. Odrazu jest tu moneta (11). Plyn w prawo. Na tyle statku znajdziesz nastepna monete (12). Id zna dziob statku. Znajdziesz tam sloniowy lom. Wracaj na lad. Ale uwaga na glupia rybe. Na brzegu ustaw ak przedmioty w plecaku, aby lom byl PRZED sprzetem do nurkowania. Spowrotem do wody. Udaj sie na statek, dokladnie do kamienia w ziemi. Uzyj sloniowego lomu. Poplyn na zabce. Nie zaskakuj z niej ani nic. Polknie cie ryba. Nie martw sie :] Znajdziesz tu monete (13). Wyjdz z ryby :P. Teraz udaj sie na plaze do swojego mini-magazynku i zabierz lopate grabarza. Wracaj znow do wody. "PO" zabie znajdziesz kolejna monete (14). PLyn w prawo, az dotzresz do krzyza. Stan obok niego i uzyj lopaty grabarza. Plyn dalej w prawo. Znajdziesz kolejne dwie monety (15,16) oraz stara swieta biblie. Dalej w prawo. Bedzie domek, a w drzwich gosci z ktorym pogadaj. Obok jest moneta (17), i w drzwich domku nizej kolejna moneta (18). Dalej w prawo. Nad woda jest domek, i tu w drzwiach takze znajdziesz monete (19), aobok mosiezny klucz. Zostaw stara swieta biblie oraz siekiere, i wracaj do krzyza. jest tu dziura, do ktoroj wskocz. Na beczkach jest kolejna moneta (20). Idz dalej w prawo. Sa tu drzwi wystajace z ziemi, na ktorych uzyj mosiaznego klucza. Zabierz monete (21) i idz w prawo. Znajdzies ztu winne brandy, ktore wez. Idz w lewo po lewej jeziorka i zabierz laski dynamitu. Wracaj do czerwonego goscia i daj mu winne brandy. Da ci lodz. Idz na molo i uzyj jej. Wez wsiekiere i wracaj pod koppalnie. Wez detonator, a potem podloz pod kamien dynamit. Schowaj sie za maly wysktajcy kamiec i uzy detonatora. Po eksplozji zabierz worek z monetami i idz w prawo. Znajdz zielonego komara. Dotnij go, a dostaniesz nastepna monete (22). Pamietas zgdiz znalazles lepki miecz? Wroc tam na chmurki i idz w lewo, do miejsca z komarami. Niech cie zielony dotknie, a nastepna moneta jest twoja (23). Teraz idz do czerwonego kolesia i da mu worek z monetami. W zamian dostaniesz silnik motorowy. Id zna lodz i uzyj go. Brakuje benzyny. Idz do czerownego po nia. Ale jeszcz emu malo. Id zpo magiczny kamien i idz w prawo do posagu ze smutnymi mordami :P Uzyj pod nimi magicznego kamyku a zostaniesz przenisiony na chmury. Skacz po nich w lewo. Znajdziesz pletwy. Skocz do wody po lewej. Plyn pod szczyt masztu, a tam kolejna moneta (24). Teraz idz do miejsca gdzi euzyles sloniowego lomu. Wskocz w dziure i zabierz monete (25). Na dnie czeka kolejna moneta (26). Idz gdzie uzyles siekiery. Musisz miecz w plecaku sprzet do nurkowania i stara swieta biblie. Skacz do wody. Idz w prawo po monete (27) i dalej po przeklety skarb. Potem w lewo po kolejna monete (28). Z przekletym skarbem udaj sie do czerwonego kolesia. Dostaniesz benzyne dzieki ktorej wreszcie mozesz uruchomic lodz. Ale narazie wroc po lepki miecz i dopiero uzyj lodzi. Ale... Itak nie uzyjesz lodzi bo niemasz klucza rozruchowego :/ Idz do lepkiego miejsca. Skocz tutaj, a z lepkim mieczem wylecisz w niego. Znadziesz ognio odporny stroj. I zeskocz w dol. Idz w pawo, dojdziesz do miejsca gdzie znalazles winne brandy. Idz dalej w prawo. Znajdziesz duzy czerwony diament. Odrazu jak go wezmiesz to uciekaj. Wracaj do czerwonego kolesia, to juz ostatni raz. Daj mu duzy czerwony diament a on da ci klucz rozruchowy. Teraz WRESZCIE mozna odpalic lodz. Uzywajac jej juz mozesz znalesc moenete (29) i skonczyc gre, chyba ze wolisz jeszcze znalesc ostatnia, trzydziesta monete. Mi sie niechcialo nawet jej szukac, wiec niewiem gdzie ona sie znajduje :p ale jak chce ci sie to powodzenia :] BRAWO! zakonczyles gre :] |