KOD do gry Megaman X5 |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Super Nova armor dla X. Zaznacz Megamana X, kiedy wybierasz postać na początku gry. Naciśnij: góra dwa razy i dół dziewięć razy. Kiedy usłyszysz dźwięk naciśnij kółko. Zaczniesz grę zbroją Super Nova. Czwarta zbroja (zbroja mocy) dla X. Zaznacz Megamana X, kiedy wybierasz postać na początku gry. Naciśnij: góra dwa razy, dół dziewięć razy, góra dwa razy i dół dziewięć razy. Po usłyszeniu dźwięku naciśnij kółko. Otrzymasz Czwartą zbroję. Czarna zbroja dla Zero. Zaznacz Zero, podczas wyboru postaci na początku gry. Naciśnij dół dwa razy i góra dziewięć razy. Kiedy usłyszysz dźwięk informujący o poprawności kodu naciśnij kółko. Otrzymasz czarną zbroję dla Zero. Czarny Zero różni się od zwykłego, tylko tym, że otrzymuje mniejsze obrażenia. Slash combo dla Zero. Podczas gry naciśnij: kwadrat dwa razy, tył i znów kwadrat. Różne zakończenia gry. Są 3 różne zakończenia. 1: Przejdź grę X'em w dowolnej zbroi. 2:Przejdź grę Zero. 3:Pozwól, by kolonia zderzyła się z Ziemią(Stanie się tak, gdy minie czas. Po przejściu planszy, niezależnie od tego jak długo w nią grałeś mijają dwie godziny na przejście pierwszych plansz [po lewej stronie] jest 15 godzin). Po tym wydarzeniu stracisz niestety możliwość grania jako Zero. Przejdź wtedy grę jako X w dowolnej zbroi. Zamek Sigmy (ostatniego Bossa) bez pokonywania pobocznych Bossów (po lewej i prawej stronie). Na ekranie wyboru planszy naciśnij R1 i odpal działo Enigma. Następnie obejrzyj animację. Po filmiku znów w tym samym menu naciskasz R1 i uruchamiasz prom kosmiczny i znów oglądasz animację. Po niej w menu wyboru plansz będzie na środku nowy poziom. Według mnie lepiej jest jednak przejść te wszystkie plansze, gdyż trudniej będzie pokonać Bossy w zamku, bez dodatkowych broni. W ostatniej planszy w zamku Sigmy musisz i tak pokonać prawie wszystkie Bossy, które się pojawiły. Słabości Bossów: Nietoperz - atak świetlików Tyranozaur - Wiatr Pegaz- Zatrzymanie czasu Świetlik- elektryczny atak Niedźwiedź- Roślinny atak Wieloryb- ostrze Kałamarnica- lód Boss Roślinny- ogień Zero/X- brak Black Devil (Plazma :))- elektryczność Robo Mask (coś przypominającego twarz)-brak Sigma (pierwsza forma)- elektryczność Sigma (druga forma)- brak (ew. zwykły X buster/Z Saber) Dynamo-brak |