RECENZJA do gry Fatal Fury 2 (As) |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
"Fatal Fury 2" Cony Soft 1993 "Fatal Fury 2" to nieoficjalna 8-bitowa konwersja gry pod tym samym tytułem, która pierwotnie ukazała się na konsole NEoGeo Advance Entertainment System 5 marca 1993 r. za sprawą firmy SNK, któraż to jednocześnie była producentem owego urządzenia czwartej generacji (okres produkcji: 31 stycznia 1990-19 października 2004). Na format NES, rzecz ukazała się także pt. "Garou Densetsu 2" - rzecz jasna bez jakiejkolwiek licencji. Wbrew temu, co sugeruje tytuł, system rozgrywki niniejszym recenzowanej gry przypomina bardziej "Street Fightera II", który został wydany na konsole SNES 10 czerwca 1992 r. z sprawą Capcom Co., Ltd. Gracz do dyspozycji ma 6 postaci zaczerpniętych z pierwowzoru i są to: Terry Bogard, Andy Bogard, Mai Shiranui, Kim Kaphwan, Cheng Sinzan oraz Lawrence Blood (a.k.a Yeain). Podobnie wygląda sprawa z lokacjami, które jednak dobierane są losowo w odróżnieniu od oryginału. Omawiana produkcja nie oferuje graczowi wyboru stopnia trudności (skrypt gry zawiera tzw. "hard Artificial Intelligence"). Istnieje za to opcja zmierzenia się z żywym przeciwnikiem ("1 P vs 2 P"). Parametry audiowizualne "Fatal Fury 2" prezentują poziom przeciętny, tak jak to zwykle bywa w przypadku tytułów ukazujących się nieoficjalnie. Podobnie sprawy mają się z grywalnością. Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki dobrze jest poćwiczyć w trybie dla dwóch żywych zawodników. "Fatal Fury 2" to rzecz godna polecenia miłośnikom tego typu konwersji gier vs fighting na platformę NES. Coś dla siebie mogą tutaj znaleźć ci gracze, którzy polubili 8-bitowe odsłony takich gier jak "Tekken 2" (JY Company/Hummer Team - prawdopodobnie 1998) czy "The King of Fighters '96" (KaSheng/Hummer Team - 1998). Inni raczej poczują się odepchnięci specyfiką pirackich wersji produkcji ewentualnie znanym im z platform oryginalnych z nieśmiertelnym automatami zręcznościowymi na czele. |
||||
|