RECENZJA do gry Xing Ji Wu Shi - Super Fighter (As) |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
"Xing Ji Wu Shi - Super Fighter" Waixing 1996 "Xing Ji Wu Shi - Super Fighter" to pewien zabawny ewenement w kwestii nieautoryzowanych konwersji gier komputerowych na format Nintendo Entertainment System. W tym przypadku mamy do czynienia z sytuacją kiedy programiści inspirują się tytułem nielicencjonowanym. Twórcy niniejszym recenzowanej produkcji oparli się na "Street Fighterze II Pro" wydanym w 1993 r. przez Cony Soft. "Xing Ji Wu Shi - Super Fighter" oferuje graczowi 9 grywalnych postaci, które zaispirowane są bohaterami capocomowskiego "Street Fightera II" (1991 r.) takimi jak: Ryu/Ken, Balrog, Dhalsim, M. Bison, Guile, E. Honda, Chun-Li, Zangief czy Blanka. Oprócz klasycznej rozgrywki turniejowej, do dyspozycji mamy jeszcze tryb dla dwóch zawodników, dzięki któremu możemy zmierzyć się z żywym przeciwnikiem. Parametry audio/video "Xing Ji Wu Shi - Super Fighter" mając na uwadze czas wydania gry są mocno przeciętne. Można powiedzieć, że twórcy pod względem graficzno-dźwiękowym wykonali swą pracę bardzo oszczędnie. Grywalność tejże produkcji także nie stoi na wysokim poziomie. Specyficzny system sterowania powoduje początkową frustrację. Do tego tytułu generalnie należy się przyzwyczaić najlepiej próbując własnych sił w pojedynkach z żywym graczem. "Xing Ji Wu Shi - Super Fighter" to rzecz godna polecenia fanom konwencji vs fighting, którzy odnaleźli coś dla siebie we wspomnianym już NESowskim "Street Fighter II Pro". Niestety, w tym przypadku dodatkową barierą jest brak tłumaczenia gry na język angielski. Różnorodność bohaterów może za to przyciągnąć do niej miłośników oldschoolowych filmów akcji i science-fiction. |
||||
|