KOD do gry Worms World Party |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Nie mogę dać gwarancji, że te kody zadziałają ale są one takie: Idź do katalogu, w którym zainstalowałeś grę i znajdź katalog Data/mission Teraz otwórz edytorem tekstu plik o nazwie: missionX.wam (X w nazwie to numer odpowiedniej misji, w którą będziesz grać) Możesz tam poprzestawiać niektóre opcje aby ułatwić sobie grę. Możesz też uszkodzić plik - ale to już zupełnie inna kwestia :) Poniżej opis opcji w poszczególnych sekcjach, które znajdziesz w pliku: [options] TurnEndFinishesGame=0 - Jeżeli zmienisz 0 na 1 to kiedy zakończysz turę, gra też się skończy. CameraTracksWorm=0 - Jeżeli zmienisz 0 na 1 to kamera będzie śledzić twojego worma WeaponsDontEndTurn=0 - Jeżeli zmienisz 0 na 1 to tura nie będzie się kończyć po użyciu broni FallDamage=xxx - W miejsce xxx wpisz uszkodzenie następujące podczas upadku. (Jeżeli wpiszesz 0 - nie będzie uszkodzeń przy upadku) RoundTime=xxx - W miejsce xxx wpisz czas trwania rundy. (0 - brak limitu czasu) TurnTime=xxx - W miejsce xxx wpisz czas trwania tury. MineFuse=xxx - W miejsce xxx wpisz czas, po którym wybuchają miny. (0 - natychmiast) WormSelect=0 - Jeżeli zmienisz 0 na 1 to będziesz mógł wybrać worma na początku twojej tury. JetPackTimeLimit=xxx - W miejsce xxx wpisz jak długo możesz używać JetPacka (0 - brak limitu) DamageDontEndTurn=0 - Jeżeli zmienisz 0 na 1 to rura nie zakończy się w momencie gdy worm zostanie ranny. EnableSecretWeapons=0 - Jeżeli zmienisz 0 na 1 to aktywujesz secret weapons. [human team] NumberOfWorms=X - W miejsce X wstaw liczbę wormów, które będziesz mieć w misji (9 to maksimum. Nie radzę zmieniać tej opcji) Możesz dodać sobie bronie w misji. Wystarczy tylko w tej sekcji dodać odpowiednie linijki (patrz niżej) i w miejsce # wpisz olość amunicji, którą chcesz mieć. Jeżeli wpiszesz -1 to amunicja będzie nieograniczona. Bronie: Ammo_Carpetbomb=# Ammo_napalmstrike=# Ammo_minestrike=# Ammo_Armageddon=# AMMO_scales=# Ammo_lowgravity=# Ammo_fastwalk=# Ammo_lasersight=# Ammo_bazooka=# Ammo_homigmissile=# Ammo_mortar=# Ammo_homiungpigeon=# Ammo_Sheeplauncher=# Ammo_Grenade=# Ammo_Clusterbomb=# Ammo_bananabomb=# Ammo_battleaxe=# Ammo_earthquake=# Ammo_shotgun=# Ammo_Handgun=# Ammo_uzi=# Ammo_minigun=# Ammo_longbow=# Ammo_firepunch=# Ammo_dragonball=# Ammo_kamikaze=# Ammo_Suicidebomber=# Ammo_prod=# Ammo_dynamite=# Ammo_mine=# Ammo_Sheep=# Ammo_supersheep=# Ammo_molebomb=# Ammo_blowtorch=# Ammo_pneumaticdrill=# Ammo_girder=# Ammo_baseballbat=# Ammo_girderpack=# Ammo_ninjarope=# Ammo_bungee=# Ammo_parachute=# Ammo_teleport=# Ammo_scalesofjustice=# Ammo_superbanana=# Ammo_holygrenade=# Ammo_Flamethrower=# Ammo_sallyarmy=# Ammo_petrolbomb=# Ammo_skunk=# Ammo_mingvase=# Ammo_madcow=# Ammo_oldwoman=# Ammo_nucleartest=# Ammo_skipgo=# Ammo_surrender=# Ammo_selectworm=# Ammo_freeze=# Ammo_magicbullet=# Worm1_Energy=xxx - W miejsce xxx wstaw ilość energii worma Worm1_ArtileryMode=0 - Jeżeli zmienisz 0 na 1 to ten worm nie będzie mógł się poruszać Mam nadzieję, że powyąsze wskazówki ułatwią Ci grę. Uwaga: Przed wszelkimi zmianami w plikach, rób ich kopie zapasowe! O ile się nie mylę to jest to moja pomyłka i to są kody na komputer a nie na psx. Możecie spróbować ich na komputerze. |